Agressieve verkooppraktijken van huis-aan-huis verkopers van energiebedrijven. Eigenlijk gewoon pure oplichting, op slinkse manier een handtekening voor een contract ontfutselen enzo.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Het was niet eens slinks, het was puur leugens en bedrog! En dat zegt ie dan ook: ik mag over alles liegen, behalve het produkt.
wat vind je daar stuitend aan? Dat haar dochter het moet regelen omdat de vrouw gebrekkig nederlands spreekt of dat die verkoper schijnbaar zó over lijken gaat dat hij het geen punt vindt om een minderjarig meisje een contract te laten tekenen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat ik ook nogal stuitend vond was met die buitenlandse mevrouw die geen woord Nederlands sprak..
Dus nu moest haar minderjarige dochter haar alles duidelijk maken en het contract invullen ..
ohja dat zijn ook altijd gezellige telefoontjes op je vrije avondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
Ik word daar zooo moe van van die telefoontjes. Ik had vanmorgen de Dela aan de lijn ivm de uitvaartverzekering die ik heb bij hen. Dat ik aan hen niet kenbaar heb gemaakt hoe ik het wil hebben, of ik daar al over nagedacht had. Nee daaar zit ik echt op de wachten op zaterdagochtend om 10 uur. Toen ik zei dat ik niet meer wilde gaan betalen begon ie over Sebzegt ie: voor 50 ct per maand extra heeft u het in ieder geval wel goed geregeld voor uw zoon, toen heb ik het afgekapt en hem een prettige dag gewenst.
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Estrys het volgende:
nou erger vond ik toch wel dat ie zei dat ik het dan in ieder geval voor mijn zoon WEL goed kan regelen.Echt de nadruk op WEL. Ze spelen gewoon op je gevoel.
Verschrikkelijk zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacks![]()
"maar mevruow, u wilt uw kindje toch niet dood in het bedje vinden?"
pardon?!had die vent even niet op het temperament van mijn moeder gerekend
dat meen je niet!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacks![]()
"maar mevruow, u wilt uw kindje toch niet dood in het bedje vinden?"
pardon?!had die vent even niet op het temperament van mijn moeder gerekend
Ja welquote:
Whaa, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Estrys het volgende:
Ik zie net op hyves dat een oud klasgenootje bevallen is van de derde, nog voor de eerste verjaardag van nr 2. Die laat er geen gras over groeien zullen we maar zeggen.
dan zou ik nou alweer een tweede hebbenquote:
dan zou ik ook alweer zwanger zijn. ik moet er werkelijk waar niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
dan zou ik nou alweer een tweede hebbenDat kind is vast niet zo'n druk mannetje als Seb
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik had er anders best graag al 1 bijgehad. Nu zit m'n man zonder kindje op de fiets.
Volgens mij met één al hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
In Amsterdam heb je daar dan weer niets aan, want dan moet je met 2 kinderen echt aan de bakfiets, hoor!
Nee joh, ik heb een geweldige fietsquote:
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.quote:
Dat laatste iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.
Nee zonder gekheid, ik vind een 2e voor je 2e verjaardag van je eerste niet zo vreselijk snel. Voor de 1e verjaardag wel.
Maar dat postte Estrys ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.
Nee zonder gekheid, ik vind een 2e voor je 2e verjaardag van je eerste niet zo vreselijk snel. Voor de 1e verjaardag wel.
Een bobike zitje is dan denk ik handiger dan een MGM.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een geweldige fietshoop alleen dat er een stoeltje tussen past, want ik vind eigenlijk wel dat ik al tamelijk dicht op het stuur zit.
Zo'n bakfiets lijkt me lastig fietsen, eigenlijk.
Dan heb je vast niet zo'n bakfiets met maar twee wielen. ziet er zo onstabiel uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef cattie het volgende:
Bakfietsen zijn heerlijk, vooral als het glad is.
oh, ik lees weer eens niet.quote:
Ow, ik ben nog niet genoeg geinformeerd om het verschil tussen die dingen te wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een bobike zitje is dan denk ik handiger dan een MGM.Al vond ik mijn MGM zitje wel heel handig. Lekker groot, kon er mijn bullen tot ruim hun derde inproppen.
Dus op een gegeven moment één kind voorop, één achterop en ik hoogzwanger ertussen(dat schuurde wel wat aan mijn buukje). 4persoons fiets
![]()
Volgens mij fietst een bakfiets ellendig ja.Net als met een karretje erachter. Veels te bang dat de hele brut omslaat ofzo.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
Ik heb een testrit met een tweewielige bakfiets gehad. Binnen 2 meter had ik een stoeprand geraakt en een lantaarnpaal. Voor mij dus een 3 wielige!
Oh ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik ben nog niet genoeg geinformeerd om het verschil tussen die dingen te weten
Ga me wel inlezen, want deze lente/zomer heb ik een klein meisje op de fiets![]()
ja zie je!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
Ik heb een testrit met een tweewielige bakfiets gehad. Binnen 2 meter had ik een stoeprand geraakt en een lantaarnpaal. Voor mij dus een 3 wielige!
Idem, ik doe mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja zie je!Oh geweldig!! Ja niet voor jou natuurlijk, maar het is zo afschuwelijk herkenbaar. ik zou echt verongelukken in die drie meter geloof ik.
Eensch!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Free![]()
herkenning
LBwat een geweldig feestmenu! Was het lekker
mosterd met kwark en peper klinkt eigenlijk niet eens als een hele slechte dressing
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
En dat onderste is roze pasta van de Bibaboerderij die ik een keer voor haar kocht toen ik een veel te goed humeur haden die pot valt me nu al een half jaar elk weekend lastig....
Nieuwe huis gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe gaat het met je nieuwe huis Free? En Tara alweer opgeknapt?
Die hadden wij in het blauwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
En dat onderste is roze pasta van de Bibaboerderij die ik een keer voor haar kocht toen ik een veel te goed humeur haden die pot valt me nu al een half jaar elk weekend lastig....
Ik trok 1 en 2 nog wel met 3 werd ik zwaar misselijk (ik was ook zwanger en toen ben ik maar gestopt) Wat een zieke films vind ik datquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:26 schreef YPPY het volgende:
Dat ziet er leuk uit!
Tip: ga nooit saw v kijken, wat een ranzigheid!
Ow, zie je, daarom heb ik zo'n zin in de lentequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja.Echt, dat vond ik het allerleukste. Zomers met dat kleine prul voorop en die maar wijzen en babbelen en zingen en sturen.
*sucht*
Vandaar ook dat ik ze er zo lang inpropte
achterop is stukken minder gezellig.
Maar ja, nu fietsen ze zelf, op bmx-en en lellen van fietsen.
Maar dat heeft ook wel weer wat.
Niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n uitje gaat niet doorDaar gaat m`n rust
Nah!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n uitje gaat niet doorDaar gaat m`n rust
zonderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ach wat zal ik zeggen
Overigens eet ze elke zaterdag een cm van haar chocoladeletter'Anders issie zo snel op en dat is zondeR'
ah get wat naarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Cursusleidster moet met haar zoon naar dokter want die heeft een naar ongeluk gehad met veel bloedverlies en een wond die nu niet wil helen. Heel naar allemaal, echt waar maar ik baal er wel van
en ehm, ik weet dat het eigenlijk bijna stom is om te vragen maar naar oma geen optie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee want het werk van de man gaat gewoon door, en het komt hem heel goed uit dat ik wel gewoon thuis ben
Als ik me niet vergis, heeft m'n oma daar een abbo van.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef Macka66 het volgende:
TF![]()
mijn certificering gaat gelukkig wel door, maar ik vind het rot voor jullie dat de basiscursus nu niet kan
Heeft er iemand misschien de Privé van week 52 voor me? Er schijnt een stukje in te staan over de Middelbare Meiden (waar mijn geliefde mee werkt).
Neh, dat red ik niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 09:18 schreef _Bar_ het volgende:
hehe onze schaatsen hangen serieus zo voor op oppakken in de schuur in het vet.
Moet jij ook tevoet naar de kerk Free?
Oh, de kreek! Jeugdsentiment op zondagochtend.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:41 schreef _Bar_ het volgende:
schaaten misschien later eens kijken of de kreek al vrijgegeven is.
ik doe wel eens boodschappen bij de jumbo Simmu.quote:Op zondag 10 januari 2010 09:54 schreef simmu het volgende:
vraagje; doet iemand hier boodschappen bij de jumbo? en is bereid (uiteraard tegen betaling) om me een paar pakjes maggi groentenkruiden te sturen? (http://maggi.nl/Producten/Default.aspx?Category=4&Art=11894919&ypos=456&p=1)
en ik had laatst de nuon gast zwaar uitgescholden met taalgebruik waar de honden geen brood van lusten. knakker begon te griepen dat "maar mevrouw, u bent al klant, moet ik dan maar alle contracten verbreken, dan krijgt u geen stroom meer hoor!" lulverhaal op te hangen. ooooooh, wat was ik boos. net als dat ze me bellen op mijn zorgvuldig geheim gehouden mobiel nummer. grrrrrr......
dankdankdank!!!!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:17 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik doe wel eens boodschappen bij de jumbo Simmu.
ga eens kijken wat dat zijn, want ken het niet
wil je ze beide hebben? en zo ja hoeveel wil je er hebben.
kan er desnoods vanmiddag nog voor je om gaan.
pm je adres maar door en dan zal ik vanmiddag en anders morgen gelijk kijken en aanschaffen voor je.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:26 schreef simmu het volgende:
[..]
dankdankdank!!!!!!!!
alleen die voor voor groenten (nr 2 maggi groentenkruiden met nootmuskaat)4 pakjes. die voor vlees zijn vies, daar zit iets heel bitters in, maar die voor groenten zijn lekkerrrrr
mijn oma gebruikte die al, was het enige wat al die volledig stukgekookte groentes eetbaar maakte
daganie want je inbox is volquote:Op zondag 10 januari 2010 10:31 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
pm je adres maar door en dan zal ik vanmiddag en anders morgen gelijk kijken en aanschaffen voor je.
Zo ver kwam ik nog wel maar op de één of andere manier komt de boodschap niet over en gaan ze gewoon door en om dan zomaar de deur in hun gezicht dicht te gooien vind ik ook weer zo..... nouja, ik weet het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de eerstvolgende mogelijkheid gewoon zeggen: "Sorry, geen interesse" lijkt me duidelijk toch
Mja, dat is ook zo, maar daar spelen ze op, dat je dat te onbeschoft vindt en niet doet.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik nog wel maar op de één of andere manier komt de boodschap niet over en gaan ze gewoon door en om dan zomaar de deur in hun gezicht dicht te gooien vind ik ook weer zo..... nouja, ik weet het niet.
lucht wel op hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik nog wel maar op de één of andere manier komt de boodschap niet over en gaan ze gewoon door en om dan zomaar de deur in hun gezicht dicht te gooien vind ik ook weer zo..... nouja, ik weet het niet.
oi waarom dat dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
goedemorgen! ik ben in 1 avond/nacht een kilo afgevallenvanwege 2× 1liter kots.
jeuj
ik geloof iets verkeerds gegetenquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik zeg meestal dat ik al voorzien ben.
Tuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 15:53 schreef innepin het volgende:
Aww Roodkapje![]()
Ca.ra![]()
Saffier, wat heerlijk!
Even op z'n Yppys, iemand mij gemist?Wij waren een weekendje naar Brugge
![]()
&@#^&$@^#@*&( koud natuurlijk, maar wel heerlijk
Is goed hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Saffier het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest Snoopy, jij hebt vast wel tips voor mijIk zal je wel pm-en
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef Saffier het volgende:![]()
Ik heb net vakantie geboekt![]()
2 weken naar Italie
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Een kloon? Of ben je nieuw?
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik was best al een tijdje misselijk, ik heb net een bak patat en een frikandel bij de snackbar op, en nu ben ik niet meer misselijk. Ik had gewoon een naar gevoel van de honger, leuk dat lijnen.
Ja, manlief vroeg ook vanmorgen of ik dan een stukje mee ging wandelen...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef freecell het volgende:
TARA vanmiddag: 'jammer dat jij niet ver kan lopen en dat ik niet goed tegen kou kan, anders waren we nu fijn een flink eind gaan wandelen met de slee'
Wheh
En dan wel onlinequote:
geen slee hier, maar er is wel gewandeld door sangdrax en selene. volgens sangdrax was er geen mens op straat en kon selene in de speeltuin door verse sneeuw baggeren. en ze hebben een sneeuwpop gemaakt (nja, sangdrax, bleek dat die ook nog nooit zoveel en zolang sneeuw had gezien) en ik heb wat schoongemaakt en een tukkie gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef freecell het volgende:
TARA vanmiddag: 'jammer dat jij niet ver kan lopen en dat ik niet goed tegen kou kan, anders waren we nu fijn een flink eind gaan wandelen met de slee'
Wheh
Ik vond het ook super super super super leukquote:Op zondag 10 januari 2010 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb gisteren zo leuk gehad met Pvoessswe hadden een kleine meet met wat irc fokkers
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik vond het ook super super super super leuk![]()
ja ga k doenquote:
Ziekquote:
In dat geval hoop ik dat de meting tegenvalt. Dan is het in ieder geval uit jouw handen en weet je zeker dat het goedkomtquote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk samen op vakantie!![]()
thnx voor de wensent komt wel goed, als t niet rechtsom is dan linksom. Maar ik word zo moe van de onzekerheid
't is vast lief bedoelt maar ik hoop toch echt dat de meting wél meevalt en het niet uit mijn handen genomen wordt. Hetgeen waar ik onzeker van wordt is dat ik nu geen concreet nummer heb om op terug te vallen want behalve dat doet zijzelf het prima.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
In dat geval hoop ik dat de meting tegenvalt. Dan is het in ieder geval uit jouw handen en weet je zeker dat het goedkomt.
Het was inderdaad lief bedoeld. En daar hou ik het maar even bijquote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
't is vast lief bedoelt maar ik hoop toch echt dat de meting wél meevalt en het niet uit mijn handen genomen wordt. Hetgeen waar ik onzeker van wordt is dat ik nu geen concreet nummer heb om op terug te vallen want behalve dat doet zijzelf het prima.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Over decadent gesproken: wij gaan in de meivakantie 2,5 week weg. Maar tussendoor moet priscil 3 dagen naar school ( echt belachelijk) , dus laten we haar overvliegen. Is goedkoper dan de boete als ik het niet doe.
helemaal niets, ze hebben tussendoor 3 schooldagen gepland. En spijbelen staat een boete op.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Saffier het volgende:
Dat klinkt idd ook wel heel decadent Tico! Je had het al eerder eens gemeld herinner ik me. Wat is er zo belangrijk dan? Een tentamen/examen?
bedoel je nou dat je vader nu niets krijgt?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef freecell het volgende:
LoisDas balen dan!
Mijn vader had met een bel-stem-actie voor een antieke kerk oid een reis naar Florence gewonnen samen met mijn moeder. 2 weken volledig verzorgd. Tikt hij door de zenuwen verkeerde foonnummer in. Jammer dan.
Jeps, hij tikte 99 in ipv 88.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bedoel je nou dat je vader nu niets krijgt?
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:Ik heb een nieuwe, mooie, fijne, goeie, witte laptop!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
quote:
wij gaan eerst nog naar... de sneeuw! Hihi, daarna is het wel voorjaar in Nederland. Ik heb het ook wel een beetje gezien met die kou.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Nog 2 maanden, dan is het lente.
die hebben ze van Nijntje maar ben er ook lang naar op zoek geweest zonder resultaat helaasquote:Op maandag 11 januari 2010 09:12 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, ik zoek zo'n opblaaszwemband waar je baby in kan, en dat er dan ook een hang/zwemdeel is voor mama/papa. Iemand die begrijpt wat ik bedoel en dan ook een idee heeft waar ik het kan kopen?
Die heb ik volgens mij nog wel voor je. Ik ga meteen even kijken!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef miss_sly het volgende:
ja, ik kwam oude advertenties op MP tegen idd van een Nijntje band, maar geen actuele.
Webkim, moeilijk uit te leggen, maar het is een soort van duo-band voor kindje en een volwassene.
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:08 schreef miss_sly het volgende:
dat het weer roet in het eten gooit, en of afsrpaken doorgaan en of dat dan wel redelijk is en of er goed te fietsen is en even snel iets halen bij de winkel zit er ook niet in.
Dat vind ik nog het meest irritante allemaal
Ja, dan kunnen we ook weer beter wandelen en dus meetenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:04 schreef oeke het volgende:
Evenstar, ik duim ook voor je oom.
[..]
Van mij mag die sneeuw ook weg. NU.En mijn birkenstocks,
![]()
Miss,
Ah, hier waren juist de 'gewone' sleeen overal uitverkocht en waren er alleen nog maar opvouwbare te vinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:12 schreef snoopy het volgende:
En ik wil de sneeuw nog helemaal niet weg. Wel wil ik een houten opvouwbare slee. Maar die zijn overal uitverkocht
ik wist tot voor kort niet eens dat ze bestonden...quote:Op maandag 11 januari 2010 10:12 schreef snoopy het volgende:
Welkom Kimpossible![]()
Misschien ga je vanzelf steeds meer meepraten hier
Evenstar![]()
En ik wil de sneeuw nog helemaal niet weg. Wel wil ik een houten opvouwbare slee. Maar die zijn overal uitverkocht
waarwaarwaar?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:16 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ah, hier waren juist de 'gewone' sleeen overal uitverkocht en waren er alleen nog maar opvouwbare te vinden.
Bart Smit heeft opvouwbare. Daar hebben wij hem ook vandaan. Is heel erg makkelijk in een klein huisquote:
Bij de Welkoop en de Top 1 Toys in Woudenbergquote:
Okeequote:Op maandag 11 januari 2010 10:09 schreef E.T. het volgende:
EVenstar![]()
REwimo, had ik gezien.. Maar voor Tijn heb ik een skibroek en voor Saskia kan ik zo lang de broek van vriendinnetje lenenNiet nodig dus
Vanmiddag hoort mijn moeder of ze morgen geopereerd gaat worden of dat het "alleen maar" bestraling en chemo wordt.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:53 schreef miss_sly het volgende:
cattie hoe is het met je? en je moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |