abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76608494
nou, huup, ik ook hoor
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76608539
heb je ook een opleiding voor, met diploma.
en een hele reeks met regels waar je je aan moet houden.
http://www.ikkiesbewust.nl/

zitten hier ook te kijken naar die verkopers aan de deuren...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76608588
haha miss die TT.

nouja het is echt stuitend, die energie dingesen. Goed dat dit zo op tv is gebracht hopelijk zijn mensen nu gewaarschuwd om nóóit zomaar iets te tekenen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:32:24 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_76608925
Niet gezien, maar wat was er?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_76609004
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:32 schreef E.T. het volgende:
Niet gezien, maar wat was er?
Agressieve verkooppraktijken van huis-aan-huis verkopers van energiebedrijven. Eigenlijk gewoon pure oplichting, op slinkse manier een handtekening voor een contract ontfutselen enzo.

Krijg je ervan als je je personeel op commissie betaald
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:41:59 #6
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76609285
Zo heeft mijn man (toen nog mijn vriend) al eens de deur dichtgeslagen in het gezicht van zo'n energie-verkoper.
Ik had de verkoper 's middags al gezegd dat we geen interesse hadden maar omdat de rekening op naam van mijn vriend stond, wilde hij nog praten met mijn vriend
Die had ik natuurlijk ingelicht, dus verkoper komt aan de deur, wil zijn verhaaltje afsteken waarop mijn vriend zegt: was jij vanmiddag ook aan de deur?
Verkoper *glimglim*: ja
Mijn vriend: en wat precies begreep je niet toen mijn vriendin zei dat we geen interesse hadden? Klats deur dicht...

Mijn advies: niks tekenen aan de deur. Gewoon zeggen dat je het zelf wel uitzoekt/opzoekt als je daar behoefte aan hebt. Dit geldt voor allerlei zaken. Ook voor telefonische dingen, hypotheken etc...
Ook zoiets: ik kreeg een telefoontje: mevrouw, weet u dat uw lening goedkoper kan? Ik: oja? hoe weet jij wat ik nu betaal? Stilte aan de andere kant. Vervolgens gaat het standaardpraatje verder. Toen heb ik afgekapt. Ik hád niet eens een lening...
pi_76609306
Het was niet eens slinks, het was puur leugens en bedrog! En dat zegt ie dan ook: ik mag over alles liegen, behalve het produkt.
pi_76609409
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Het was niet eens slinks, het was puur leugens en bedrog! En dat zegt ie dan ook: ik mag over alles liegen, behalve het produkt.
Inderdaad.

Asy oh erg hè zulke dingen
ik heb me inmiddels aangemeld bij zo'n website dat je uit die bellijsten wordt gehaald van dat soort bedrijven maar ik vond het ook altijd zo irritant. "Mevrouw weet u dat uw hypotheek goedkoper kan?!" Ehm... lijkt me sterk goedkoper dan mijn hypotheek krijg je ze niet
En toen ik nog op kamers woonde werd ik heel vaak gebeld dat ik toch echt voor teveel geld vast zat aan een te dure leverancier en dat als ik blablabla. Als ik er dan eindelijk eens tussen kon komen en ze duidelijk kon maken dat ik helemaal niet "los" energie afnam en al helemaal niets te zeggen had over waar die energie vandaan kwam vroeg men doodleuk naar het nummer van mn huisbaas grapjurken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:47:22 #9
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_76609498
Wat ik ook nogal stuitend vond was met die buitenlandse mevrouw die geen woord Nederlands sprak..
Dus nu moest haar minderjarige dochter haar alles duidelijk maken en het contract invullen ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_76609638
Ik word daar zooo moe van van die telefoontjes. Ik had vanmorgen de Dela aan de lijn ivm de uitvaartverzekering die ik heb bij hen. Dat ik aan hen niet kenbaar heb gemaakt hoe ik het wil hebben, of ik daar al over nagedacht had. Nee daaar zit ik echt op de wachten op zaterdagochtend om 10 uur. Toen ik zei dat ik niet meer wilde gaan betalen begon ie over Seb zegt ie: voor 50 ct per maand extra heeft u het in ieder geval wel goed geregeld voor uw zoon, toen heb ik het afgekapt en hem een prettige dag gewenst.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76609752
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat ik ook nogal stuitend vond was met die buitenlandse mevrouw die geen woord Nederlands sprak..
Dus nu moest haar minderjarige dochter haar alles duidelijk maken en het contract invullen ..
wat vind je daar stuitend aan? Dat haar dochter het moet regelen omdat de vrouw gebrekkig nederlands spreekt of dat die verkoper schijnbaar zó over lijken gaat dat hij het geen punt vindt om een minderjarig meisje een contract te laten tekenen?

Ik vind dat laatste persoonlijk veel erger dan het eerste
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76609773
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
Ik word daar zooo moe van van die telefoontjes. Ik had vanmorgen de Dela aan de lijn ivm de uitvaartverzekering die ik heb bij hen. Dat ik aan hen niet kenbaar heb gemaakt hoe ik het wil hebben, of ik daar al over nagedacht had. Nee daaar zit ik echt op de wachten op zaterdagochtend om 10 uur. Toen ik zei dat ik niet meer wilde gaan betalen begon ie over Seb zegt ie: voor 50 ct per maand extra heeft u het in ieder geval wel goed geregeld voor uw zoon, toen heb ik het afgekapt en hem een prettige dag gewenst.
ohja dat zijn ook altijd gezellige telefoontjes op je vrije avond haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 19:55:47 #13
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76609783
dat ze je kind er gwoon ook ff bijhalen brutaal
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_76609821
nou erger vond ik toch wel dat ie zei dat ik het dan in ieder geval voor mijn zoon WEL goed kan regelen. Echt de nadruk op WEL. Ze spelen gewoon op je gevoel.
pi_76609919
Ik ben wel overgestapt van energieleverancier door een deurverkoper. Maar ik wilde ook graag overstappen, dus hij kwam als geroepen.
Irritanter vind ik mensen die God komen brengen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:00:26 #16
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_76609933
Ik vond het allemaal maar hondsbrutaal eigenlijk..

Die situatie van die verkoper die begon over Eneco en die brief..
een verhaal met dezelfde strekking hebben wij telefonisch meegemaakt..
Waarom snappen veel verkopers niet dat "nee echt nee is"
pi_76610080
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Estrys het volgende:
nou erger vond ik toch wel dat ie zei dat ik het dan in ieder geval voor mijn zoon WEL goed kan regelen. Echt de nadruk op WEL. Ze spelen gewoon op je gevoel.
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacks

"maar mevruow, u wilt uw kindje toch niet dood in het bedje vinden?"
pardon?! had die vent even niet op het temperament van mijn moeder gerekend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76610144
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Verschrikkelijk zeg
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:05:30 #19
3011 E.T.
pi_76610148
Ik heb me echt op alle mogelijke manier afgemeld voor telefonische verkoop en dat werkt best wel. Ik word gelukkig zelden gebeld.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:06:17 #20
3011 E.T.
pi_76610164
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat meen je niet!
pi_76610232
Wij hebben gelukkig eigenlijk nooit zo´n verkoper aan de deur. Ze bellen wel af en toe, maar dan zeg ik gewoon gelijk dat ik geen interesse heb, en als ze doorvragen, wat dan ook, dan zeg ik gewoon nog een keer geen interesse en dan hang ik op. Lekker simpel
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76610312
Ik zie net op hyves dat een oud klasgenootje bevallen is van de derde, nog voor de eerste verjaardag van nr 2. Die laat er geen gras over groeien zullen we maar zeggen.
pi_76610435
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:06 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat meen je niet!
Ja wel
Het ging om een of ander matrashoesje waarbij er banden aan het matras vastzaten zodat je je kindje vast kon binden (!) zodat het kind niet zou rollen in bed of onder het dekentje zou schuiven.

Estrys haha das idd vlot

En verder wat ET zegt, ik heb sinds ik me aangemeld heb of eigenlijk afgemeld op die site geen last meer werkt als een trein.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:34 #24
5428 crew  miss_sly
pi_76610820
Ik ben er heel goed in om ze telefonisch af te poeieren, dus dat boeit me niet zo. Doe ik zakelijk ook erg vaak, daar zijn mijn collega's erg blij mee

huup hoe komen ze op het idee.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:24:54 #25
5428 crew  miss_sly
pi_76610835
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Estrys het volgende:
Ik zie net op hyves dat een oud klasgenootje bevallen is van de derde, nog voor de eerste verjaardag van nr 2. Die laat er geen gras over groeien zullen we maar zeggen.
Whaa, moet er niet aan denken
pi_76610920
Bij mij wordt er wel eens gevraagd naar m'n vader. Die is er niet doei.
Of meneer of mevrouw kok, zo heet ik niet, dus zeg ik ook altijd die woont hier niet, doei n
pi_76610946
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Whaa, moet er niet aan denken
dan zou ik nou alweer een tweede hebben Dat kind is vast niet zo'n druk mannetje als Seb
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:32:02 #28
5428 crew  miss_sly
pi_76611083
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

dan zou ik nou alweer een tweede hebben Dat kind is vast niet zo'n druk mannetje als Seb
dan zou ik ook alweer zwanger zijn. ik moet er werkelijk waar niet aan denken
pi_76611096
Ik had er anders best graag al 1 bijgehad. Nu zit m'n man zonder kindje op de fiets.
pi_76611247
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik had er anders best graag al 1 bijgehad. Nu zit m'n man zonder kindje op de fiets.

zo rot met slecht weer hè
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:37:26 #31
5428 crew  miss_sly
pi_76611278
In Amsterdam heb je daar dan weer niets aan, want dan moet je met 2 kinderen echt aan de bakfiets, hoor!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:39:20 #32
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76611367
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
In Amsterdam heb je daar dan weer niets aan, want dan moet je met 2 kinderen echt aan de bakfiets, hoor!
Volgens mij met één al hoor.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:39:49 #33
108648 cattie
lieve moeder
pi_76611381
Een collega van mij heeft straks 3 kinderen onder de 2 jaar.

Ik ben ooit eens in de val gelokt door een energiemannetje aan de deur. Toen ik de deur had dichtgedaan werd ik heel boos. Ik wilde niet, maar toch had hij me zo ver gekregen. Gelukkig ken ik mijn rechten (altijd handig zo'n studie rechten) en heb ik direct het bedrijf gebeld dat ze het contract moesten verscheuren, dat ze erg agressief zijn en dat ik nooit meer wat van ze wilde horen. Werkte wel.
Tegenwoordig teken ik niets meer. Ze mogen me info geven en dan zoek ik het rustig zelf nog wel uit.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:40:34 #34
5428 crew  miss_sly
pi_76611411
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Volgens mij met één al hoor.
Nee joh, ik heb een geweldige fiets hoop alleen dat er een stoeltje tussen past, want ik vind eigenlijk wel dat ik al tamelijk dicht op het stuur zit.

Zo'n bakfiets lijkt me lastig fietsen, eigenlijk.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:41:24 #35
108648 cattie
lieve moeder
pi_76611437
Bakfietsen zijn heerlijk, vooral als het glad is.
pi_76611451
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo rot met slecht weer hè
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.

Nee zonder gekheid, ik vind een 2e voor je 2e verjaardag van je eerste niet zo vreselijk snel. Voor de 1e verjaardag wel.
pi_76611524
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.

Nee zonder gekheid, ik vind een 2e voor je 2e verjaardag van je eerste niet zo vreselijk snel. Voor de 1e verjaardag wel.
Dat laatste idd
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:44:32 #38
5428 crew  miss_sly
pi_76611542
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar dat postte Estrys ook
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:46:58 #39
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76611634
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee joh, ik heb een geweldige fiets hoop alleen dat er een stoeltje tussen past, want ik vind eigenlijk wel dat ik al tamelijk dicht op het stuur zit.

Zo'n bakfiets lijkt me lastig fietsen, eigenlijk.
Een bobike zitje is dan denk ik handiger dan een MGM. Al vond ik mijn MGM zitje wel heel handig. Lekker groot, kon er mijn bullen tot ruim hun derde inproppen. Dus op een gegeven moment één kind voorop, één achterop en ik hoogzwanger ertussen(dat schuurde wel wat aan mijn buukje). 4persoons fiets
Volgens mij fietst een bakfiets ellendig ja.Net als met een karretje erachter. Veels te bang dat de hele brut omslaat ofzo.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:48:06 #40
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76611667
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef cattie het volgende:
Bakfietsen zijn heerlijk, vooral als het glad is.
Dan heb je vast niet zo'n bakfiets met maar twee wielen. ziet er zo onstabiel uit. lijkt me echt eng met glad.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:49:40 #41
108648 cattie
lieve moeder
pi_76611714
Ik heb een testrit met een tweewielige bakfiets gehad. Binnen 2 meter had ik een stoeprand geraakt en een lantaarnpaal. Voor mij dus een 3 wielige!
pi_76611767
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar dat postte Estrys ook
oh, ik lees weer eens niet.

M'n hondje lag net helemaal te rillen op de grond. Hij is altijd al bang geweest voor manden dus hij ligt overal en nergens. Maar ik heb hem nu maar het dekentje van Jen dr bed gegeven en daar ligt hij nu heel dankbaar op.
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 20:53:59 #43
5428 crew  miss_sly
pi_76611852
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Een bobike zitje is dan denk ik handiger dan een MGM. Al vond ik mijn MGM zitje wel heel handig. Lekker groot, kon er mijn bullen tot ruim hun derde inproppen. Dus op een gegeven moment één kind voorop, één achterop en ik hoogzwanger ertussen(dat schuurde wel wat aan mijn buukje). 4persoons fiets
Volgens mij fietst een bakfiets ellendig ja.Net als met een karretje erachter. Veels te bang dat de hele brut omslaat ofzo.
Ow, ik ben nog niet genoeg geinformeerd om het verschil tussen die dingen te weten
Ga me wel inlezen, want deze lente/zomer heb ik een klein meisje op de fiets
pi_76611927
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
Ik heb een testrit met een tweewielige bakfiets gehad. Binnen 2 meter had ik een stoeprand geraakt en een lantaarnpaal. Voor mij dus een 3 wielige!

ik zie mezelf inderdaad ook wel bij het eerste bochtje omklappen

Ik ben zo verschrikkelijk motorisch lomp aangelegd dat soort dingen zijn niet aan mij besteed, een driewielige zou al een verbetering zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:57:05 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76611945
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, ik ben nog niet genoeg geinformeerd om het verschil tussen die dingen te weten
Ga me wel inlezen, want deze lente/zomer heb ik een klein meisje op de fiets
Oh ja. Echt, dat vond ik het allerleukste. Zomers met dat kleine prul voorop en die maar wijzen en babbelen en zingen en sturen. *sucht* Vandaar ook dat ik ze er zo lang inpropte achterop is stukken minder gezellig. Maar ja, nu fietsen ze zelf, op bmx-en en lellen van fietsen.
Maar dat heeft ook wel weer wat.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 20:59:36 #46
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76612020
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
ja zie je! Oh geweldig!! Ja niet voor jou natuurlijk, maar het is zo afschuwelijk herkenbaar. ik zou echt verongelukken in die drie meter geloof ik.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:04:43 #47
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76612164
Aanschouw hier het feestmenu omdat ook wij de nieuwe ijstijd zullen doorkomen

Eénmaal kindermenu bestaande uit tomaat gevuld met restje rijst met bruine bonen, een sneeuwpop van ei, visfrietjes, worteltjes en pendeketch. Ik snap nog steeds niet waarom dat kind geen ketchup kan zeggen....en mijn bord lag VOL met salade en soepgroente met mosterd en kwark???? en ze had er peper over gestrooid en dat alles op onze zeer stijlvolle knutseltafel met een half afgemaakt monopolyspelletje als de sfeermaker...... 'Leuk he mam, in Restaurant Jolie?'

pi_76612288
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja zie je! Oh geweldig!! Ja niet voor jou natuurlijk, maar het is zo afschuwelijk herkenbaar. ik zou echt verongelukken in die drie meter geloof ik.
Idem, ik doe mee.
Net zoals die puntschoenen die in waren. Ik vnd ze al lelijk, maar toen ik eens een paar paste, zette ik binnen 3 stappen een punt in de vloer en koprolde ik voorover
pi_76612322
Free herkenning

LB wat een geweldig feestmenu! Was het lekker mosterd met kwark en peper klinkt eigenlijk niet eens als een hele slechte dressing
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76612359
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Free herkenning

LB wat een geweldig feestmenu! Was het lekker mosterd met kwark en peper klinkt eigenlijk niet eens als een hele slechte dressing
Eensch!

Jongens ik ben móe
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:15:53 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76612494
Jolie beweert dat mijn zus altijd de sladressing zo maakt dus het zal vast kunnen smaken.... het mooiste vond ik het tomatenkapje dat ik erbij kreeg

En nu ik het er toch over heb. Als hier in het weekend het chemische broodbeleg uit de kast mag kan ze nooit kiezen en maakt ze zulke boterhammen

zaterdag 9 januari 2010 @ 21:16:56 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76612538
En dat onderste is roze pasta van de Bibaboerderij die ik een keer voor haar kocht toen ik een veel te goed humeur had en die pot valt me nu al een half jaar elk weekend lastig....
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:19:14 #53
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76612622
Wat een geweldige maaltijd en super boterhammen. Dat je daar geduld voor hebt Ik ben daar echt heel slecht in

Hoe gaat het met je nieuwe huis Free? En Tara alweer opgeknapt?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:19:22 #54
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76612625
Het ziet er wel sfeervol uit in Restaurant Jolie
pi_76612702
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
En dat onderste is roze pasta van de Bibaboerderij die ik een keer voor haar kocht toen ik een veel te goed humeur had en die pot valt me nu al een half jaar elk weekend lastig....

ziet er geweldig uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76612742
En dan natuurlijk de vraag: Heeft het gesmaakt LB?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 21:23:54 ]
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:25:50 #57
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76612842
Ja, inderdaad! Was het lekker?

Het ziet er echt supergezellig uit!
pi_76612870
Dat ziet er leuk uit!

Tip: ga nooit saw v kijken, wat een ranzigheid!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_76612914
Die boterhammen
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:

Hoe gaat het met je nieuwe huis Free? En Tara alweer opgeknapt?
Nieuwe huis gaat de goede kant op (zie topic )
Klein manneke lijkt weer beter te zijn, groot manneke roept dat hij weer beter is, maar is nog écht niet weer wat hij normaal is. En hij is ergens in het ziekzijn nog 2 KG kwijtgeraakt ook
pi_76612927
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:16 schreef Luchtbel het volgende:
Die hadden wij in het blauw met knispers
pi_76612934
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:26 schreef YPPY het volgende:
Dat ziet er leuk uit!

Tip: ga nooit saw v kijken, wat een ranzigheid!
Ik trok 1 en 2 nog wel met 3 werd ik zwaar misselijk (ik was ook zwanger en toen ben ik maar gestopt) Wat een zieke films vind ik dat
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 januari 2010 @ 21:31:28 #62
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_76613028
LB, wat een feestmaal Ik vind het knap hoe ze dat allemaal verzint en maakt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:34:35 #63
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_76613153
Ach wat zal ik zeggen

Overigens eet ze elke zaterdag een cm van haar chocoladeletter 'Anders issie zo snel op en dat is zondeR'
pi_76613176
Saw
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:46:22 #65
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76613585
M`n uitje gaat niet door Daar gaat m`n rust
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 21:46:41 #66
5428 crew  miss_sly
pi_76613596
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 20:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ja. Echt, dat vond ik het allerleukste. Zomers met dat kleine prul voorop en die maar wijzen en babbelen en zingen en sturen. *sucht* Vandaar ook dat ik ze er zo lang inpropte achterop is stukken minder gezellig. Maar ja, nu fietsen ze zelf, op bmx-en en lellen van fietsen.
Maar dat heeft ook wel weer wat.
Ow, zie je, daarom heb ik zo'n zin in de lente
En Senna mag zich helemaal in eigen tempo ontwikkelen en vergelijken met andere kindjes boeit me echt niet, maar ik zal zo blij zijn als ze gaat zitten en in een fietsstoeltje mag lijkt me echt het toppunt van genieten
  Moderator zaterdag 9 januari 2010 @ 21:47:14 #67
5428 crew  miss_sly
pi_76613608
LB, ik vind het erg geweldig uitzien en ik vind Jolie zo leuk

TF, wat jammer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 9 januari 2010 @ 21:47:30 #68
13151 crew  Rewimo
pi_76613618
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:47:56 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76613633
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nah! Hoekandatnou?!
pi_76613652
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:34 schreef Luchtbel het volgende:
Ach wat zal ik zeggen

Overigens eet ze elke zaterdag een cm van haar chocoladeletter 'Anders issie zo snel op en dat is zondeR'
zonder haha dat zeiden wij vroeger thuis ook. En mn moeder maar verbeteren
Zo doe je wel lang met een letter

TF wat jammer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:51:25 #71
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76613749
Cursusleidster moet met haar zoon naar dokter want die heeft een naar ongeluk gehad met veel bloedverlies en een wond die nu niet wil helen. Heel naar allemaal, echt waar maar ik baal er wel van
pi_76613820
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Cursusleidster moet met haar zoon naar dokter want die heeft een naar ongeluk gehad met veel bloedverlies en een wond die nu niet wil helen. Heel naar allemaal, echt waar maar ik baal er wel van
ah get wat naar
begrijpelijk dat je baalt wel.
Dagje er tussenuit geen optie op een of andere manier?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:56:26 #73
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76613915
Nee want het werk van de man gaat gewoon door, en het komt hem heel goed uit dat ik wel gewoon thuis ben
pi_76613955
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 21:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee want het werk van de man gaat gewoon door, en het komt hem heel goed uit dat ik wel gewoon thuis ben
en ehm, ik weet dat het eigenlijk bijna stom is om te vragen maar naar oma geen optie?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:59:20 #75
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76614003
Nou, dan is het helemaal klote zeg TF! Gaat het later dan nog wel door? (ja, misschien een beetje cru met kind en ongeluk en alles, echt erg zo te horen mar toch, voor jou zou het wel fijn zijn toch?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 21:59:24 #76
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76614011
Ben je gek ofzo
Nee dat is echt geen optie
Buuf we horen als het goed is komende week wanneer de cursus dan wel plaats zal vinden. Ik ga maar niet uit van snel, ze is altijd behoorlijk volgeboekt zover ik weet..
pi_76614115
Wat jammer TF
pi_76614122
ik wist het wel

nou dan hoop ik maar voor je dat je snel wel mag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 9 januari 2010 @ 22:34:32 #79
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76615209
Luchtbel wat gezellig in restaurant Jolie

Tf balen zeg dat je uitje nu niet door kan gaan.
  † In Memoriam † zaterdag 9 januari 2010 @ 22:59:55 #80
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_76615981
TF
mijn certificering gaat gelukkig wel door, maar ik vind het rot voor jullie dat de basiscursus nu niet kan

Heeft er iemand misschien de Privé van week 52 voor me? Er schijnt een stukje in te staan over de Middelbare Meiden (waar mijn geliefde mee werkt).
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:02:42 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76616094
Buum is een nieuwjaarstoernooi tennissen en ik vind het maar niks. Het stuift hier als een gek in de straat, en als ik het nieuws zo volg wordt het niet beter... Bluh. ik haat dat. En het gaat ook nog nergens over dat stomme toernooi. "gezellig"
Ik vind er geen bal aan.
pi_76623532
Graag gedaan Saffiertje!
TF balen van je cursus!
Huup, wat erg die man op de beurs

ik heb ook Kassa gekeken. Ik kreeg moordneigingen van die Nuon man!

Denk dat ik vandaag ga schaatsen met Amber, althans, zij schaatst en ik kijk toe.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76623553
Mogguh Normaal is Koen niet zo vroeg wakker, dus dat valt ff tegen.
Ik ga vandaag eens bij het IJsselmeer kijken, maar Koen wil geen muts op, en geen wantjes aan, maar ondertussen wel brullen omdat ie het koud heeft. Iemand tips?
  zondag 10 januari 2010 @ 07:51:37 #84
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623561
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:59 schreef Macka66 het volgende:
TF
mijn certificering gaat gelukkig wel door, maar ik vind het rot voor jullie dat de basiscursus nu niet kan

Heeft er iemand misschien de Privé van week 52 voor me? Er schijnt een stukje in te staan over de Middelbare Meiden (waar mijn geliefde mee werkt).
Als ik me niet vergis, heeft m'n oma daar een abbo van.
maar kan ook net zo goed de story zijn.
mocht ze de prive trekken dan vraag ik wel of ik die van week 52 mag hebben.
en dan hoor je nog van me.

Goede morgen Vicky en Lovely Lady
Hier niet wakker geworden door man of kind, maar uit mijn eigen
Veel te vroeg als je het mij vraagt zo op de zondagochtend.
nou ja ik ga er maar het beste van maken.
koffie/thee/warme chocomelk iemand
pi_76623568
Goedemorgen Bar
Kopje thee graag.
Ik ga straks een lekker ontbijtje maken denk ik. En dan rammel ik vriendlief gewoon uit zijn bed
pi_76623577
Mogguh Bar!
Mijn kleuter stond om 6 uur aan mijn bed.
Doe maar een lekker kopje thee!

Op 3 heb je nu de zandtekenaar, zo knap hoe hij dat doet!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 januari 2010 @ 08:05:55 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623590
ontbijten doen we zowiezo elke zondagochtend met warme croisantjes ed

* _Bar_ zet 2 thee neer.

ah ik hoor de jongste van het stel nu brabbelen

Tv staat hier nog niet aan gelukkig, geniet enorm nu van klassiek op de radio
pi_76623617
Tv gaat hier geloof ik als eerst aan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76623620
Hier staat de tv ook al aan
pi_76623621
Mogge

* Muks dankt bar voor de thee

Mm sneeuw ziet mijn oog, zo maar eens kijken of ik weer moet schuiven.
Colportage..heb een mooie sticker op mijn deur en als dr dan toch zo'n flapdrol voor de deur staat vraag ik altijd of ie blind is...zo nee dan wijs ik m op de sticker...Meestal druipen ze dan wel af. Heb je een hele hardnekkig dan krijgt ie een boze blik, 3 tellen om op te zouten of ik laat de hond los (die ik niet heb )
Wat ook werkt is ze het hele verhaaltje laten vertellen zonder zelf een woord te zeggen en dan gewoon de deur dicht te klappen. Nee t zijn niet mijn vriendjes zeg maar...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76623631
Ik wil ook nog zo'n colportagesticker hebben. Al komen se hier niet vaak aan de deur. Jehova's komen vaker..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 januari 2010 @ 08:34:25 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76623662
Voor Jehova's kan je naar hun 'hoofdkantoor' bellen en zeggen dat je op hun 'nooit-meer-aan-de-deur-komen-lijst' wil.
Ik moet toch eens aan mijn vader dat nummer vragen.

Goedenmorgen allemaal overigens. Wij gaan zo ook schaatsen, zo even mijn wederhelft wakker maken en kijken op welke sloot de meeste mensen zijn
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 08:41:32 #94
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623674
tv als het aan mij ligt liever gaat nooit aan.

schaaten misschien later eens kijken of de kreek al vrijgegeven is.
maar eerst kijken naar roy, als hij nog zo spuugt als gister dan beter maar thuis blijven.
  zondag 10 januari 2010 @ 08:43:04 #95
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623682
een hond nemen helpt ook tegen johova's en meer
pi_76623687
Goedemorgen

Hier sneeuwt het horizontaal en heel hard.
En wij zijn koster dus lekker warm thuisblijven is geen optie, dan staan er straks 200 koude mensen voor een dichte kerkdeur

En Leander was om 6:45 wakker e n wilde niet meer slapen. Dat is echt te vroeg voor hem, dus 2x weer ondergestopt en nu is het nog steeds stil
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 januari 2010 @ 08:47:00 #97
13151 crew  Rewimo
pi_76623697
Mogge

Hier sneeuwt het voor de verandering. Maar om te zeggen dat er echt een dikke laag ligt, nee. Een paar centimeter maar. Het meeste is gisteren gelijk weggewaaid denk ik. Maar vandaag waait het nauwelijks.
  zondag 10 januari 2010 @ 08:50:57 #98
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623713
mogguh Free, hoe staat het met de verbouwing? trek je het nog allemaal een beetje?
Hehe en nee ik zou idd ook niet graag voor een dichte kerkdeur willen staan als het zo berekoud is buiten

Sneeuwen doet het hier niet, en zoveel ligt er ook niet meer, dat is helaas allemaal ingereden tot ijs.
  zondag 10 januari 2010 @ 08:53:44 #99
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76623725
Hier kunnen we ook schaatsen op de straat Bar, heeft ook wel wat
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 08:55:28 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623734
hier hebben we ook nog de mogelijkheid tot parkingschaatsen Saffier

heb al overwogen om latten onder de wandelwagen te binden en ikzelf dan ook kunnen we skieend over het ijs...
pi_76623776
Schaatsen kan hier echt niet, maar we sneeuwen voor de verandering wel eens bijna weer in .
TARA is alvast maar naar de kerk gegaan en ik volg met Leander later. Hij is gaan lopen Volgens hem had fietsen totaal geen zin omdat hij dan sneeuwjacht-tegen had

Op straat schaatsen is hip ik wil ook!
  zondag 10 januari 2010 @ 09:10:24 #102
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76623786
Ik kan alleenniet bij de schaatsen van manlief, die liggen op zolder ergens onder/tussen/verweg. De schaatsen van mijzelf en de ijzertjes van Tobias heb ik wel
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 09:18:54 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623817
hehe onze schaatsen hangen serieus zo voor op oppakken in de schuur in het vet.

Moet jij ook tevoet naar de kerk Free?
pi_76623820
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:18 schreef _Bar_ het volgende:
hehe onze schaatsen hangen serieus zo voor op oppakken in de schuur in het vet.

Moet jij ook tevoet naar de kerk Free?
Neh, dat red ik niet meer
Wij gaan zo even kijken of we de auto kunnen uitgraven
pi_76623822
mag ik even jompelen voor mezelf ?
dr is 25 kg minder muks !!
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_76623836
Ik heb geen schaatsen meer. Vorig jaar verkocht.

wat goed Muks!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 januari 2010 @ 09:25:13 #107
13151 crew  Rewimo
pi_76623853
Muks Gefeliciteerd!

En Oxy ook al zoveel afgevallen las ik terug, goed joh!
pi_76623854
Wow Muks! Dat is wel een jompel waard inderdaad!
  zondag 10 januari 2010 @ 09:26:51 #109
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76623859
super muks

hier zou er ook wel wat vanaf mogen, maar lukt niet zo helaas.

uitgraafse Free
pi_76623917
dank jullie! Ben dr zo blij mee !
op naar de volgende 5..
  zondag 10 januari 2010 @ 09:53:39 #111
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76624076
Het sneeuwt hier met hele grote dikke vlokken! Tot nu toe hebben we nog alleen van die poedersneeuw gehad, maar nu gaat het ineens hard...
Sterkte voor iedereen die vandaag verplicht naar buiten moet! (Freecell....)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_76624084
vraagje; doet iemand hier boodschappen bij de jumbo? en is bereid (uiteraard tegen betaling ) om me een paar pakjes maggi groentenkruiden te sturen? (http://maggi.nl/Producten/Default.aspx?Category=4&Art=11894919&ypos=456&p=1)

en ik had laatst de nuon gast zwaar uitgescholden met taalgebruik waar de honden geen brood van lusten. knakker begon te griepen dat "maar mevrouw, u bent al klant, moet ik dan maar alle contracten verbreken, dan krijgt u geen stroom meer hoor!" lulverhaal op te hangen. ooooooh, wat was ik boos. net als dat ze me bellen op mijn zorgvuldig geheim gehouden mobiel nummer. grrrrrr......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zondag 10 januari 2010 @ 09:55:49 #113
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_76624095
Hier sneeuwt het ook weer een beetje. Vandaag hebben we een binnenblijf dagje gepland. Lekker een beetje filmpjes kijken, knutselen, kleien en spelletjes doen. Ice Age staat nu op

Goed gedaan Muks
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_76624135
quote:
Op zondag 10 januari 2010 08:41 schreef _Bar_ het volgende:
schaaten misschien later eens kijken of de kreek al vrijgegeven is.
Oh, de kreek! Jeugdsentiment op zondagochtend. Mijn opa woonde aan de kreek.

Muks, wat ontzettend knap! 25 kilo!
Er moet hier ook wat af, maar ik kan de knop mar niet omdraaien.

Neefje is vandaag jarig, hij wordt 5 en hij zei gisteren dat hij een cape wilde, maar ja de winkels waren/zijn al dicht. Dus nu ga ik vandaag een cape in elkaar naaien voor hem. Kan ik misschien een beetje goedmaken dat ik wel erg veel met die baby bezig ben.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 10 januari 2010 @ 10:00:30 #115
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76624140
Muks, wat knap, zoveel kilo kwijt!

Die mensen aan de deur. Ik durf nooit lomp te doen tegen ze. Maar laatst was er een overenthousiast blij ei, die meteen een hand gaf en zichzelf voorstelde. En ik had net gejankt. En ze ratelde en ratelde maar door. Toen heb ik haar heel dramatisch onderbroken en toen ze nog niet luisterde wierp ik een "Het komt nu echt niet uit, oke?" op. En ik deed ook nog een hopeloos armgebaar. Toen droop ze af.
De rest van de avond heb ik me op de bank af zitten vragen of ik niet wat minder dramaisch had kunnen doen. :s
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zondag 10 januari 2010 @ 10:06:49 #116
3142 m@x
pi_76624200
Ik vind die deurverkopers eng en ik kan ze niet zo goed afschepen.
pi_76624288
Bij de eerstvolgende mogelijkheid gewoon zeggen: "Sorry, geen interesse" lijkt me duidelijk toch
  zondag 10 januari 2010 @ 10:16:22 #118
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76624295
muks goed zo
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 10 januari 2010 @ 10:17:17 #119
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76624304
ik heb gisteren zo leuk gehad met Pvoesss we hadden een kleine meet met wat irc fokkers
  zondag 10 januari 2010 @ 10:17:35 #120
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76624309
quote:
Op zondag 10 januari 2010 09:54 schreef simmu het volgende:
vraagje; doet iemand hier boodschappen bij de jumbo? en is bereid (uiteraard tegen betaling ) om me een paar pakjes maggi groentenkruiden te sturen? (http://maggi.nl/Producten/Default.aspx?Category=4&Art=11894919&ypos=456&p=1)

en ik had laatst de nuon gast zwaar uitgescholden met taalgebruik waar de honden geen brood van lusten. knakker begon te griepen dat "maar mevrouw, u bent al klant, moet ik dan maar alle contracten verbreken, dan krijgt u geen stroom meer hoor!" lulverhaal op te hangen. ooooooh, wat was ik boos. net als dat ze me bellen op mijn zorgvuldig geheim gehouden mobiel nummer. grrrrrr......
ik doe wel eens boodschappen bij de jumbo Simmu.
ga eens kijken wat dat zijn, want ken het niet

wil je ze beide hebben? en zo ja hoeveel wil je er hebben.
kan er desnoods vanmiddag nog voor je om gaan.
  zondag 10 januari 2010 @ 10:17:57 #121
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76624313
Toen ik in Engeland woonde werden we regelmatig lastiggevallen door vanalles en nog wat. Zo zijn daar de dubbelglasverkopers en de conservatory (serre) verkopers berucht.
Op een avond dat mijn man niet thuis was werd ik gebeld door zo'n conservatory-figuur. Er was niks op TV en ik had met mijn boek uit dus heb ik haar eerst een half uur lang haar verhaal laten doen, wat alle opties waren, zonwering, de hele mikmak. Ze zat bij wijze van spreken al kwijlend klaar met het contract. En toen heb ik de uitsmijter erin gegooid: Gee, I never knew you could build a conservatory on the third floor. Het was aan de andere kant van de lijn even stil, en toen de vraag: are you serious madam?
Toen ging die miep ook nog de discussie aan ook, dat ik haar tijd aan het verdoen was. Ikke lol Ja zij belt mij, dan moet ze toch ook weten dat ze naar een appartementencomplex belt?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_76624406
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:17 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

ik doe wel eens boodschappen bij de jumbo Simmu.
ga eens kijken wat dat zijn, want ken het niet

wil je ze beide hebben? en zo ja hoeveel wil je er hebben.
kan er desnoods vanmiddag nog voor je om gaan.
dankdankdank!!!!!!!!
alleen die voor voor groenten (nr 2 maggi groentenkruiden met nootmuskaat) 4 pakjes. die voor vlees zijn vies, daar zit iets heel bitters in, maar die voor groenten zijn lekkerrrrr mijn oma gebruikte die al, was het enige wat al die volledig stukgekookte groentes eetbaar maakte
pi_76624421
Haha Ca.ra!

We wonen op de derde, dus als er gebeld wordt kijken we altijd uit het raam. Als het verkopers zijn doen we niet open.
Stond er laatst ineens zomaar een voor de deur boven!
Had 1 van de onderburen opengedaan.
En je staat hier meteen in slaap/woon kamer.
Gelukkig kan vriendlief heel duidelijk communiceren.
pi_76624467
Whaha war een actie Ca.ra
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 januari 2010 @ 10:31:54 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76624505
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:26 schreef simmu het volgende:

[..]

dankdankdank!!!!!!!!
alleen die voor voor groenten (nr 2 maggi groentenkruiden met nootmuskaat) 4 pakjes. die voor vlees zijn vies, daar zit iets heel bitters in, maar die voor groenten zijn lekkerrrrr mijn oma gebruikte die al, was het enige wat al die volledig stukgekookte groentes eetbaar maakte
pm je adres maar door en dan zal ik vanmiddag en anders morgen gelijk kijken en aanschaffen voor je.
pi_76624518
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:31 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

pm je adres maar door en dan zal ik vanmiddag en anders morgen gelijk kijken en aanschaffen voor je.
daganie want je inbox is vol
pi_76624533
je kan er gerust eentje openmaken om te proeven btw (en dan ofwel inpikken wegens lekker! ofwel dichtplakken met plakband wegen yukyukyuk)
  zondag 10 januari 2010 @ 10:38:17 #128
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_76624605
Goedemorgen

Haha, Ca.ra, geweldige actie!

En echt, mensen aan het schaatsen! Hier heb ik ook al mensen op het ijs gezien, leuk! Ik heb geen schaatsen (en met míjn motoriek is het maar beter dat dat zo blijft ), maar vandaag gaan we wel iets anders doen dat ik heel winters vind: de eendjes voeren Normaal zijn wij daar nogal op tegen maar wij wonen langs de enige sloot in de wijde omtrek die niet bevroren is en de halve haagse watervogel-populatie woont nu hier en aan alkes is te merken dat die beestjes nu echt honger hebben.. En we hebben ook nog zo'n ophangvogelvoertje gekocht voor bij het raam, vinden de katten vast wel de bom
3!
  zondag 10 januari 2010 @ 10:41:43 #129
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76624651
goedemorgen! ik ben in 1 avond/nacht een kilo afgevallen vanwege 2× 1liter kots.

jeuj
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 10 januari 2010 @ 10:41:49 #130
3142 m@x
pi_76624654
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:15 schreef LovelyLady het volgende:
Bij de eerstvolgende mogelijkheid gewoon zeggen: "Sorry, geen interesse" lijkt me duidelijk toch
Zo ver kwam ik nog wel maar op de één of andere manier komt de boodschap niet over en gaan ze gewoon door en om dan zomaar de deur in hun gezicht dicht te gooien vind ik ook weer zo..... nouja, ik weet het niet.
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 10:46:41 #131
5428 crew  miss_sly
pi_76624747
Mogguh!

haha Ca.ra geniaal

Senna goed geslapen weer. Had haar om 12 uur gehaald om te voeden, weer terug naar bed, meldde ze zich om 7 uur, bij me in bed genomen en liggend gevoed, werden we om 10 uur weer wakker En nu ligt mevrouwtje in de box met het activitycenter te spelen....met haar voeten

We gaan straks naar een verjaardag op IJburg. Ze wonen aan het water met eigen vlonder en we mogen schaatsen meenemen hebben we niet, dus wij gaan niet schaatsen, maar wel grappig idee.
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 10:47:31 #132
5428 crew  miss_sly
pi_76624771
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:

[..]

Zo ver kwam ik nog wel maar op de één of andere manier komt de boodschap niet over en gaan ze gewoon door en om dan zomaar de deur in hun gezicht dicht te gooien vind ik ook weer zo..... nouja, ik weet het niet.
Mja, dat is ook zo, maar daar spelen ze op, dat je dat te onbeschoft vindt en niet doet.
pi_76624856
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef m@x het volgende:

[..]

lucht wel op hoor
en daarna ook nog eens een klacht indienen, woehahahahaha!
pi_76625048
goeiemorgen

hahaha Ca.ra
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76625135
Ca.ra geniaal gewoon
  zondag 10 januari 2010 @ 11:08:38 #136
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76625169
iemand een warme croisant?
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 11:36:30 #137
7074 moussy
kuttekop
pi_76625828
Schijtsneeuw Peet is aan het werk, in Alkmaar en ik vind het maar niks dat ie straks weer in de auto moet
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 10 januari 2010 @ 11:45:26 #138
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76626094
Ca.ra

Mijn man is net een poging gaan doen tot langlaufen in een parkje hier in de buurt. Hij was alleen erg snel terug, dus ik dacht dat het parkje niet geschikt was om te langlaufen. Maar nee, meneer dacht: wat krijg ik toch een koude voet. Is de zool van de schoen afgebroken...
Nu is ie dus maar met de fotocamera en zijn wandelschoenen op pad
pi_76626390
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:41 schreef pinquit het volgende:
goedemorgen! ik ben in 1 avond/nacht een kilo afgevallen vanwege 2× 1liter kots.

jeuj
oi waarom dat dan? ziekjes?

oh en over jehova's getuige, daar heb ik eigenlijk geen last van. Eens in de zoveel tijd komen ze hier ook aan de deur om te vragen of ik het blijde nieuws al gehoord heb enzo en ik bedank altijd vriendelijk zeg dat ik geen interesse heb wens ze een fijne dag en that's it.
Die gaan wel gewoon weg dan. (hier althans, maar ik ben in vorige woonplaatsen ook nog nooit het type voet-tussen-de-deur-jehova tegengekomen )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76626518
jehova's hebben we hier ook geen last van. te dicht bij de bible belt denk ik. in den haag hadden we enkel arabisch sprekende jehova's aan de deur. zodra ze mij in plat haags hoorden vragen wat ze moesten wilden ze alweer gauw weg
pi_76626554
in mijn laatste 'echte' studentenhuis was er een huisgenootje dol op discussie. die vroeg zulke lui altijd gezellig op de koffie. na een kwartier begonnen ze dan te draaien, na een half uur keken ze wanhopig en na een uur renden ze doodsbang weg om nooit meer terug te komen
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 12:10:15 #142
7074 moussy
kuttekop
pi_76627000
Ik ga ook altijd de discussie aan met jehova's nou ja, als ik tijd heb
pi_76627065
Ik zeg meestal dat ik al voorzien ben.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:20:10 #144
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76627380
quote:
Op zondag 10 januari 2010 11:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oi waarom dat dan? ziekjes?
ik geloof iets verkeerds gegeten

jehova's als ik ze zeg dat ik geen intresse heb duwen ze me altijd nog ff gauw zo'n boekje van de wachttoren in mn handen
  zondag 10 januari 2010 @ 12:20:22 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76627386
quote:
Op zondag 10 januari 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik zeg meestal dat ik al voorzien ben.
  zondag 10 januari 2010 @ 12:22:45 #146
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_76627461
Wij hebben blijkbaar laatst ook Jehova's aan de deur gehad, terwijl we aan het werk waren.
Thuis lag er een envelop met naam, adres en postcode erop geschreven..

Gelukkig staat de papierbak om de hoek als je bij ons binnenkomt
  zondag 10 januari 2010 @ 12:39:29 #147
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76628175
Ik heb echt nog nooit een Jehova aan de deur gehad sinds ik op mezelf woon Ook jammer
  zondag 10 januari 2010 @ 12:44:59 #148
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76628395
Pinq, je hebt je ondertitel dus wel waargemaakt vannacht?
  zondag 10 januari 2010 @ 12:54:34 #149
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76628772
ja
  zondag 10 januari 2010 @ 13:14:30 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_76629456
De koekjes staan in de oven.

Beterschap pinquit!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_76629721
Pinq!
* freecell aait pinq over buik

zo, over

Koekjes
  zondag 10 januari 2010 @ 13:56:54 #152
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76631329

Ik heb net vakantie geboekt
2 weken naar Italie
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 13:58:22 #153
24188 Belana
kloon van belana
pi_76631406
wat heerlijk saffier

Ik heb koorts en keelpijn
Morgen dagje thuis blijven denk ik, lekker geen kinderen om me heen en hopen dat het snel weer over is
stormy waters...
sailin'
pi_76631522
Saffier, geweldig!

Belaan Balen zeg!

Ik krijg het niet meer warm geloof ik *brrrrrr*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 januari 2010 @ 14:01:57 #155
13151 crew  Rewimo
pi_76631591
Italië klinkt goed

freecell, was de kerk een beetje warm te krijgen? 't Is zo'n enorme zaal!
pi_76631717
Roodkapje waar ga je heen?...

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 januari 2010 @ 14:06:36 #157
13151 crew  Rewimo
pi_76631818
Oh, wat lief!
  zondag 10 januari 2010 @ 14:11:49 #158
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76632095
Ahhh Roodkapje

Belana wat balen zeg Beterschap
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 14:29:18 #159
24188 Belana
kloon van belana
pi_76632876
aaah Tico, wat lief

thanks dames, het gaat wel weer over, maar het is ff bleeehhh en ik heb nog wel zoveel te doen, zo wel hier thuis als op het werk...
stormy waters...
sailin'
pi_76633661
Beterschap Belaan

Ticootje wat schattig
pi_76634129
Ah Jen

Rewimo: dat ding is altijd snel warm Valt mij ook reuze mee! En ik had écht verwacht dat het leger zou zijn ivm het weer, maar het zat gewoon vol.
pi_76637092
Aww Roodkapje
Ca.ra
Saffier, wat heerlijk!

Even op z'n Yppys, iemand mij gemist? Wij waren een weekendje naar Brugge
&@#^&$@^#@*&( koud natuurlijk, maar wel heerlijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 10 januari 2010 @ 16:10:41 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76637761
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:53 schreef innepin het volgende:
Aww Roodkapje
Ca.ra
Saffier, wat heerlijk!

Even op z'n Yppys, iemand mij gemist? Wij waren een weekendje naar Brugge
&@#^&$@^#@*&( koud natuurlijk, maar wel heerlijk
Tuurlijk

Was het leuk?
Ylana
pi_76638202
Phieuw, toch nog iemand
Het was leuk! Maar koud. Brugge is echt zo'n slenterstadje, maar dit was meer een uurtje lopen en dan heel gauw een café binnen want brrrrrrrrrrr! koud.
pi_76638340
innepin, wb
Was wel heel Anton Pieckerig zeker in Brugge, of was geen sneeuw?

Hier in de buurt heeft iemand een bordje op zijn deur voor de Jehova's:
Wij mogen uitslapen van god

Ik ben ook een kilo lichter vergeleken met gisteren maar dat kwam meer door iets te drinken dat niet goed viel Voel me nu weer een beetje beter gelukkig.

Belana, beterschap!

Saffier, heerlijk naar Italië

Muks, knap zoveel afgevallen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 10 januari 2010 @ 16:27:34 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76638483
Ik ben er nog nooit geweest Snoopy, jij hebt vast wel tips voor mij Ik zal je wel pm-en
Ylana
pi_76638644
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef Saffier het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest Snoopy, jij hebt vast wel tips voor mij Ik zal je wel pm-en
Is goed hoor
pi_76638718
Saffier wat tof! Oeh lekker genieten van de voorpret alvast

Innepins welcome back!

Belaan beterschap

en Roodkapje wat tof <3

ohja ik wou Muks ook nog complimenteren voor alle verloren kilo's geweldig! Dat doe je goed zeg!
En Macka, je echte Rocka op de muur staat fantastisch!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 januari 2010 @ 16:48:44 #169
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_76639394
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:53 schreef innepin het volgende:

Even op z'n Yppys, iemand mij gemist?
Wie ben jij dan? Een kloon? Of ben je nieuw?
pi_76640320
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:56 schreef Saffier het volgende:

Ik heb net vakantie geboekt
2 weken naar Italie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 januari 2010 @ 17:13:01 #171
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76640502
Kom eens online joh!
Ylana
pi_76640841
Zit te eten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76640960
Zo ik was best al een tijdje misselijk, ik heb net een bak patat en een frikandel bij de snackbar op, en nu ben ik niet meer misselijk. Ik had gewoon een naar gevoel van de honger, leuk dat lijnen.
pi_76641102
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Wie ben jij dan? Een kloon? Of ben je nieuw?

Snoopy, anton pieckachtig ja. Er was niet zo heel veel sneeuw, maar op de daken nog wel wat. Mooi
pi_76641452
TARA vanmiddag: 'jammer dat jij niet ver kan lopen en dat ik niet goed tegen kou kan, anders waren we nu fijn een flink eind gaan wandelen met de slee '

Wheh
pi_76641479
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:23 schreef Ticootje het volgende:
Zo ik was best al een tijdje misselijk, ik heb net een bak patat en een frikandel bij de snackbar op, en nu ben ik niet meer misselijk. Ik had gewoon een naar gevoel van de honger, leuk dat lijnen.

soms moet het gewoon even

en nu heb ik ook zin in patat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 januari 2010 @ 17:47:12 #177
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76641894
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef freecell het volgende:
TARA vanmiddag: 'jammer dat jij niet ver kan lopen en dat ik niet goed tegen kou kan, anders waren we nu fijn een flink eind gaan wandelen met de slee '

Wheh
Ja, manlief vroeg ook vanmorgen of ik dan een stukje mee ging wandelen...
Denk aan alleen maar heuveltjes en minstens 3 kwartier lopen in normaal tempo...
Ehm schatje, wat denk je zelf?

Maar ik heb wel getrakteerd op chocolademelk
En zo dadelijk gaan we voor de laatste keer uiteten terwijl we nog met zijn tweetjes zijn binnenbuiks parasietje niet meegerekend dan
  zondag 10 januari 2010 @ 17:47:34 #178
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76641907
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:20 schreef Vicky het volgende:
Zit te eten
En dan wel online jij bent Gek!!
Ik ga nu eten, lekker Roti Tot straks!
Ylana
pi_76642195
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef freecell het volgende:

Wheh
geen slee hier, maar er is wel gewandeld door sangdrax en selene. volgens sangdrax was er geen mens op straat en kon selene in de speeltuin door verse sneeuw baggeren. en ze hebben een sneeuwpop gemaakt (nja, sangdrax, bleek dat die ook nog nooit zoveel en zolang sneeuw had gezien) en ik heb wat schoongemaakt en een tukkie gedaan
pi_76642793
Sneeuwpoppen zijn tof

Wij zijn even met hummel naar de HAP geweest, koorts en alléén maar huilen en dat ken ik niet van hem. Geen last van z'n oortjes iig en 'gewoon' ziek
Staan we net even met z'n drieën voor het raam naar buiten te kijken, zegt hij: Mij bedj? Ik: wil je graag naar bedje toe? Hij: ja!
Ik: pyjama aan, tandjes poetsen, bedje?
Hij: JA!
Ik: ga dan maar naar je slaapkamer, doen we je pyjama aan.
Hij *rent naar slaapkamer*

Die ligt nu dus al te tukken
pi_76642864
Arm knulletje, echt ziek dus ! Beterschap voor Hummel !
  zondag 10 januari 2010 @ 18:15:32 #182
56471 pinquit
oh my lama!
pi_76643076
Ah leandertje zieliggg! beterschap!
  zondag 10 januari 2010 @ 18:20:36 #183
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76643263
Wat zei de huisarts, Freecell?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 10 januari 2010 @ 18:20:53 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76643274
Arm droppie Beterschap!
Tobias deed dat ook als hij ziek was op die leeftijd vragen om zijn bedje, zo aandoenlijk
Ylana
pi_76643460
Ja, jen vraagt ook wel eens of ze naar bed mag. Gister lag ze er ook zo achterlijk vroeg in. Maar die is niet ziek ofzo.
pi_76644075
quote:
Op zondag 10 januari 2010 10:17 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb gisteren zo leuk gehad met Pvoesss we hadden een kleine meet met wat irc fokkers
Ik vond het ook super super super super leuk
  zondag 10 januari 2010 @ 18:53:12 #187
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76644703
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik vond het ook super super super super leuk
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 10 januari 2010 @ 18:54:20 #188
13151 crew  Rewimo
pi_76644765
Ach, zielig zo'n ziek ukkie. Slapen is dan het beste inderdaad Beterschap voor hem!
pi_76644911
Tf ik heb je kloon even een pm gestuurd vanwege volheid op je inbox. (wat ik niet heb geprobeerd, maar je zit toch altijd vol)
pi_76644939
ahgos Leander zo zielig beterschap dan Free, hopelijk slaapt ie het eruit.

Ik heb een knallende hoofdpijn. stress em de pan uit, morgen naar de fysio voor de hoofdmeting. K ga maar vroeg slapen denk ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76645013
Lekker slapen huup!
pi_76645186
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Ticootje het volgende:
Lekker slapen huup!
ja ga k doen
maar nu is t nog wel wat vroeg

ik ga in ieder geval mn lief even vragen of het geluid van zn pc uit mag een of andere hysterische-game-met-hysterische-sfeer-achtergrondmuziek.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 januari 2010 @ 19:03:06 #193
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76645202
Oei huup, lekker ontspannen, en hoop dat het morgen meevalt
  zondag 10 januari 2010 @ 19:03:55 #194
1762 YPPY
Yppiaans
pi_76645252
innepin, wat fijn dat je er eindelijk bent! Hele topics zijn gevuld met de vraag waar je was!
*OUD heilige*
pi_76645450
Innepin je had je gewoon moeten afmelden! We zijn echt heel bezorgd geweest, je weet maar nooit bij jou in de stad.
  zondag 10 januari 2010 @ 19:20:03 #196
100412 mefke79
komt goed!
pi_76646113
Huup, heel veel succes morgen! Ik snap je stress, hopelijk is het allemaal voor niets!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 19:26:47 #197
5428 crew  miss_sly
pi_76646454
innepin, gelukkig, je bent er weer. Ik wist natuurlijk best waar je was, maar ben zooo blij dat je er weer bent!

huup, logisch hoor dat je opziet tegen morgen. Succes en ik hoop zo dat het morgen erg goed blijkt te gaan!
pi_76646735
Huup, logisch dat je gespannen bent voor morgen!! Ik hoop dat het meevalt!
Free, beterschap voor Leander!

weet je wat trouwens wel leuk is van Saffiers Italievakantie...
ze gaat in dezelfde periode naar de zelfde camping
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 januari 2010 @ 19:33:52 #199
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76646816
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 19:34:23 #200
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76646841
Spannend Huup, ik hoop echt dat er niets aan de hand is
Ylana
pi_76646848
Haha! Leuk!
pi_76646940
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef livelink het volgende:
Wat zei de huisarts, Freecell?
Ziek Niks ernstigs, gewoon sneu.

Hij slaapt nu volgens mij eindelijk rustig. Was elke keer nog weer brullen en dan rechtop in z'n bedje zitten.
pi_76646944
Wat leuk samen op vakantie!

thnx voor de wensen t komt wel goed, als t niet rechtsom is dan linksom. Maar ik word zo moe van de onzekerheid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 19:36:32 #204
5428 crew  miss_sly
pi_76646965
Gezellig Vikcy en Saffier
Fok meet in Italie
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 19:41:19 #205
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76647212

[ Bericht 60% gewijzigd door lady-wrb op 10-01-2010 20:33:13 (verkeerde topic) ]
  zondag 10 januari 2010 @ 20:19:14 #206
3011 E.T.
pi_76649228
Vicky en Saffier wat leuk!

Ik moet morgenmiddag toch nog ff op zoek naar schaatsen voor Tijn. We gaan meteen voor de gewone en niet voor dubbele.. en ik dan maar ff een paar kunstschaatsen erbij want als ik met twee kinderen op het ijs sta wil ik wel graag wendbaar zijn en dat ben ik met m'n noren niet zo heel erg

Morgenmiddag weer wat te doen
  zondag 10 januari 2010 @ 20:20:50 #207
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76649328
Toe maar Mini-meet in italie
  zondag 10 januari 2010 @ 20:23:16 #208
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76649462
Ja en ik heb er zo'n zin in! Mini-meet in Italie, maar wel van maxi-duur

Maar waarom we dan bijna 1500 km gaan rijden voor een meet terwijl we nog geen 35 km van elkaar vandaan wonen?
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 20:31:31 #209
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76649919
Gewoon omda het kan

zondag 10 januari 2010 @ 20:38:22 #210
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76650307
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef huuphuup het volgende:
Wat leuk samen op vakantie!

thnx voor de wensen t komt wel goed, als t niet rechtsom is dan linksom. Maar ik word zo moe van de onzekerheid
In dat geval hoop ik dat de meting tegenvalt. Dan is het in ieder geval uit jouw handen en weet je zeker dat het goedkomt .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_76650484
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef k_i_m het volgende:

[..]

In dat geval hoop ik dat de meting tegenvalt. Dan is het in ieder geval uit jouw handen en weet je zeker dat het goedkomt .
't is vast lief bedoelt maar ik hoop toch echt dat de meting wél meevalt en het niet uit mijn handen genomen wordt. Hetgeen waar ik onzeker van wordt is dat ik nu geen concreet nummer heb om op terug te vallen want behalve dat doet zijzelf het prima.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76650510
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef _evenstar_ het volgende:
Gewoon omda het kan

wel een vleugje decadent ghehe
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 10 januari 2010 @ 20:44:24 #213
14746 k_i_m
pi_76650668
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:

[..]

't is vast lief bedoelt maar ik hoop toch echt dat de meting wél meevalt en het niet uit mijn handen genomen wordt. Hetgeen waar ik onzeker van wordt is dat ik nu geen concreet nummer heb om op terug te vallen want behalve dat doet zijzelf het prima.
Het was inderdaad lief bedoeld. En daar hou ik het maar even bij .
In my life
Why do I smile
pi_76650680
Over decadent gesproken: wij gaan in de meivakantie 2,5 week weg. Maar tussendoor moet priscil 3 dagen naar school ( echt belachelijk) , dus laten we haar overvliegen. Is goedkoper dan de boete als ik het niet doe.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:46:41 #215
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76650810
Dat klinkt idd ook wel heel decadent Tico! Je had het al eerder eens gemeld herinner ik me. Wat is er zo belangrijk dan? Een tentamen/examen?
Ylana
pi_76650813
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Ticootje het volgende:
Over decadent gesproken: wij gaan in de meivakantie 2,5 week weg. Maar tussendoor moet priscil 3 dagen naar school ( echt belachelijk) , dus laten we haar overvliegen. Is goedkoper dan de boete als ik het niet doe.
hahaha das idd decadent

Kim
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 10 januari 2010 @ 20:47:17 #217
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76650843
Huupje

Jeroen checkt voor ons de uitslag van de staats....vraagt nog 2 keer voor de zekerheid de eindcijfers na aan me en begint hysterisch heen en weer te huppen we hebben 250 euro gewonnen

Net toen ik begon te denken aan welnessweekendje weg oid, kwam die man van me tot de ontdekking dat hij keek naar de uitslag van december.

We hebben maar 5 euro deze maand
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76650992
hahahahaha Lois
ik had het je van harte gegund maar ik moest stiekem wel lachen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76651050
Nou da's nog 's een dooie mus zeg
  zondag 10 januari 2010 @ 20:50:47 #220
14746 k_i_m
pi_76651077
Neeeee, wat kut Lois .
In my life
Why do I smile
  zondag 10 januari 2010 @ 20:51:15 #221
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76651114
Ahhhh dat is ff zonde zeg!
Ylana
  zondag 10 januari 2010 @ 20:51:57 #222
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76651163
sorry Lois maar
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 20:54:10 #223
5428 crew  miss_sly
pi_76651315
Lois

maar ook wel jammer
pi_76651366
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Saffier het volgende:
Dat klinkt idd ook wel heel decadent Tico! Je had het al eerder eens gemeld herinner ik me. Wat is er zo belangrijk dan? Een tentamen/examen?
helemaal niets, ze hebben tussendoor 3 schooldagen gepland. En spijbelen staat een boete op.
  zondag 10 januari 2010 @ 20:55:55 #225
1762 YPPY
Yppiaans
pi_76651445
Haha, die Jeroen.
*OUD heilige*
pi_76651566
Lois Das balen dan!

Mijn vader had met een bel-stem-actie voor een antieke kerk oid een reis naar Florence gewonnen samen met mijn moeder. 2 weken volledig verzorgd. Tikt hij door de zenuwen verkeerde foonnummer in. Jammer dan.
  † In Memoriam † zondag 10 januari 2010 @ 20:59:10 #227
37843 lady-wrb
kortaf
pi_76651683
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef freecell het volgende:
Lois Das balen dan!

Mijn vader had met een bel-stem-actie voor een antieke kerk oid een reis naar Florence gewonnen samen met mijn moeder. 2 weken volledig verzorgd. Tikt hij door de zenuwen verkeerde foonnummer in. Jammer dan.
bedoel je nou dat je vader nu niets krijgt?
pi_76651810
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

bedoel je nou dat je vader nu niets krijgt?
Jeps, hij tikte 99 in ipv 88.
Mijn moeder heeft er nog achteraan gezeten en één van mijn broers ook, maar hij krijgt echt niks.
Die meneer van 99 wel trouwens
pi_76651984
Nou ja zeg!
  Jubileum moderator zondag 10 januari 2010 @ 21:03:38 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76652025
Dat is ook zuur Freecell
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76652177
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Lois het volgende:
Dat is ook zuur Freecell
Hij kan er zelf niet zo mee zitten, maar mijn moeder vond het wel knap stom van hem
pi_76652847
Ohdaar zou ik ook wel ff flink zuur van zijn
On zeh laptop
pi_76653096
M'n kind draait zich net chago om omdat ik nog lig te internetten. Ze lijkt zo op me!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:43:21 #234
14746 k_i_m
pi_76654714
Wat is het stil hier .
In my life
Why do I smile
  zondag 10 januari 2010 @ 21:43:50 #235
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76654743
weinig te melden
  zondag 10 januari 2010 @ 21:44:55 #236
14746 k_i_m
pi_76654817
Dan ga ik zo maar slapen .
In my life
Why do I smile
  zondag 10 januari 2010 @ 21:45:25 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76654854
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
Dan ga ik zo maar slapen .
ja tis niet OUD proof enzo
pi_76656035
Ik heb een nieuwe, mooie, fijne, goeie, witte laptop!!!
pi_76656122
Jeutje Lois, das ff balen!! Idd, gelukkig zou het "maar" om 250 euro gaan...
Och Free, wat erg zeg!!
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik heb een nieuwe, mooie, fijne, goeie, witte laptop!!!
Gaaf!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Vicky op 10-01-2010 22:11:41 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 10 januari 2010 @ 22:09:14 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76656507
Lois! Gelukkig gaat het dan 'maar' om 250 euro!
En dat van Free d'r vader is idd heel zuur zeg!
pi_76657174
Ik wil hier ook even de sneeuwfantjes laten zien die ik vanmiddag op de foto heb gezet
pi_76657269
Sneeuwfantjes
pi_76657502
Ooooh, die zijn leuk, LL!!!!
pi_76658435
Ik moest hardop om jullie lachen Lois. Wat een domper...
En die sneeuwfantjes zijn lief. F was beduidend onvolwassener:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 10 januari 2010 @ 22:48:08 #245
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76659173
Oh die sneeuwfantjes!
  zondag 10 januari 2010 @ 22:51:01 #246
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76659359
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:48 schreef Brighteyes het volgende:
Oh die sneeuwfallus!
pi_76659423
Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator maandag 11 januari 2010 @ 06:40:23 #248
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76666701
Hahaha, ik vind die fantjes lief

Goedemorgen allemaal, nog geen lente maar wel werken vandaag!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76666808
Goedemorgen !

Die fantjes zijn lief !! En die J...
Hier inderdaad werken, druk dagje maar heb dr wel zin in. Ben benieuwd of ik kan fietsen of dat het de benenwagen wordt.
pi_76666812
Werkze, lois!
Het staatsloterijdebacle weer los kunnen laten?

Oh, mijn wit laptoppie is zo fijn en lief.
  maandag 11 januari 2010 @ 07:20:08 #251
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_76666869
Goedemorgen, harde werkers! Ik mag nog een dagje rustig aan doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 januari 2010 @ 08:01:18 #252
3011 E.T.
pi_76667118
Kan iemand me ff helpen met wakker worden?? Het valt vandaag niet mee
Straks zowieso the hard way wakker worden.. naar school lopen met het hele spul en daarna naar de psz lopen.

Ik wil lente! NU!!
  † In Memoriam † maandag 11 januari 2010 @ 08:20:08 #253
7074 moussy
kuttekop
pi_76667274
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:01 schreef E.T. het volgende:

Ik wil lente! NU!!
En birkenstocks, ik mis ze!
  maandag 11 januari 2010 @ 08:24:47 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76667316

Ik wil ook weer zon! En geen snotneus, en goed kunnen slapen, en en en....
Sorry ET, kan je ook niet verder helpen...
pi_76667431
Nog 2 maanden, dan is het lente.
pi_76667739
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Nog 2 maanden, dan is het lente.
wij gaan eerst nog naar... de sneeuw! Hihi, daarna is het wel voorjaar in Nederland. Ik heb het ook wel een beetje gezien met die kou.
pi_76667772
quote:
Op maandag 11 januari 2010 08:20 schreef moussy het volgende:

[..]

En birkenstocks, ik mis ze!
Ja dat.
(Al was het maar omdat mn schoenen steeds slechter passen.)
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:08:38 #258
5428 crew  miss_sly
pi_76667811
Ik mis zon, en lente, en slippers, en weinig kleren aan, maar vooral: niet hoeven af te vragen of mijn ouders morgen kunnen komen oppassen of dat het weer roet in het eten gooit, en of schaaps afsrpaken doorgaan en of dat dan wel redelijk is en of er goed te rijden is.

Dat vind ik nog het meest irritante allemaal

Maar we tellen af, naar de lente
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:12:43 #259
5428 crew  miss_sly
pi_76667870
ow ja, ik zoek zo'n opblaaszwemband waar je baby in kan, en dat er dan ook een hang/zwemdeel is voor mama/papa. Iemand die begrijpt wat ik bedoel en dan ook een idee heeft waar ik het kan kopen?
pi_76667892
Zo'n babyzwemband heb ik laatst bij Action gezien, maar dat papa/mama-deel begrijp ik niet.
Edit: en bij ons heeft de grote Etos geloof ik ook een hoekje met zwemopblaasdingen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_76667926
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:12 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, ik zoek zo'n opblaaszwemband waar je baby in kan, en dat er dan ook een hang/zwemdeel is voor mama/papa. Iemand die begrijpt wat ik bedoel en dan ook een idee heeft waar ik het kan kopen?
die hebben ze van Nijntje maar ben er ook lang naar op zoek geweest zonder resultaat helaas
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:17:42 #262
5428 crew  miss_sly
pi_76667957
ja, ik kwam oude advertenties op MP tegen idd van een Nijntje band, maar geen actuele.

Webkim, moeilijk uit te leggen, maar het is een soort van duo-band voor kindje en een volwassene.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:24:51 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76668103
miss_sly je bedoelt die gele toch? misschien heb ik hem nog, zal zo even kijken, maar ben er bang voor
pi_76668142
Hier iets soortgelijks als de Nijntjeband Sly. Ik zoek nog even door.
Hardloper.
IG @webkim
pi_76668143
Het is zo'n band in de vorm van een 8 ene kant voor baby andere voor mama/papa
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:33:18 #266
5428 crew  miss_sly
pi_76668266
ja webkim, zoiets! nijntje mag, hoeft niet, maar zo'n duoband
  maandag 11 januari 2010 @ 09:35:50 #267
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76668317
ik heb hem iig niet meer sorry
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:36:42 #268
5428 crew  miss_sly
pi_76668338
wat jammer evenstar. maar heel erg bedankt voor het kijken
pi_76668391
Goeiemorgen! Weet iemand of de prenatal nog aan mamamaandag doet? Ik kan nergens vinden dat het vandaag zou zijn maar het is wel de 2e maandag van de maand vandaag...
pi_76668400
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:17 schreef miss_sly het volgende:
ja, ik kwam oude advertenties op MP tegen idd van een Nijntje band, maar geen actuele.

Webkim, moeilijk uit te leggen, maar het is een soort van duo-band voor kindje en een volwassene.
Die heb ik volgens mij nog wel voor je. Ik ga meteen even kijken!!!

Ja heb ik voor je. Geef maar een gil als je hem hebben wil!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 11 januari 2010 @ 09:44:35 #271
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76668494
Gaan jullie trouwens heel hard mee duimen , die oom van de paralympische spelen.. dat gaat niet goed. vrijdag operatie gehad, tot en met de nek toe verlamd nu ipv dwars leasie die hij had..
Later gepoogd herstel operatie, geen succes, als het goed is gaan ze vandaag of morgen nog een keer proberen of ze wat kunnen herstellen.. zo niet gaat de stekker eruit ( kan nu nl. echt niets meer, niet zelf ademen /eten etc.. )
  maandag 11 januari 2010 @ 09:46:45 #272
108648 cattie
lieve moeder
pi_76668532
Evenstar, ik duim voor hem en jullie! Wat vreselijk zeg.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:49:03 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_76668567
het is zo cru, donderdag ontving zijn zoon foto van hem die hier groot in de stad komt te hangen tussen allemaal beroemde sporters.. van zijn hoogtepunt op de spelen.. en de dag erop zijn dieptepunt.. ik ben er echt gewoon naar van.
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 09:53:10 #274
5428 crew  miss_sly
pi_76668640
evenstar, wat rot. ik hoop dat een hersteloperatie gaat lukken!

cattie hoe is het met je? en je moeder?
pi_76668876
Evenstar, ik ga hard duimen en brand een kaarsje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 januari 2010 @ 10:04:20 #276
13151 crew  Rewimo
pi_76668937
evenstar, wat afschuwelijk, veel sterkte voor jullie
pi_76668940
Evenstar, ik duim ook voor je oom.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:08 schreef miss_sly het volgende:
dat het weer roet in het eten gooit, en of afsrpaken doorgaan en of dat dan wel redelijk is en of er goed te fietsen is en even snel iets halen bij de winkel zit er ook niet in.

Dat vind ik nog het meest irritante allemaal

Van mij mag die sneeuw ook weg. NU. En mijn birkenstocks,

Miss,
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 januari 2010 @ 10:04:58 #278
13151 crew  Rewimo
pi_76668948
E.T., had je mijn berichtje over het skipak nog gelezen?
  maandag 11 januari 2010 @ 10:06:42 #279
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_76669010
[/lurkmodus uitschakelen]
Goedemorgen dames,

Voorsteltopic gezocht maar niet gevonden, en dat na een flinke tijd lurken. Al, ik denk, ruim een jaar, volg ik jullie posts. Wijsheden en irritaties, tweede streepjes en bevallingen. Toch had ik tot op de dag van vandaag geen account, maar nu is het dan toch zover.

Amper volwassen, maar toch rammelende eierstokken. Een, voor zover je iets 'ingewikkelds'als een relatie stabiel kunt noemen, stabiele situatie. Leuk huurhuisje, alle financiën op orde en een geweldige vriend met een vast contract én kinderwens. We zijn twee gelukkige, jonge mensen die liever gister als vandaag in het diepe zouden springen, op weg naar een kleintje. Echter, ik ben nog volop aan het studeren en om nu aan kindjes te beginnen zou hoogst onverstandig zijn, denk ik. Waar een wil is, is een weg, maar in dit geval zou ik toch graag eerst m'n HBO-opleiding afronden. (mocht ik wonderlijk door de pil heen zwanger raken, zal het desondanks toch leiden tot 2 nog gelukkiger mensen , moge dat duidelijk zijn. )

Dus. Hoewel ik dagelijks even een rondje doe langs de diverse topics, zal ik hier denk ik nog niet veel posten. Toch vind ik het misschien wel op zijn plaats om jullie te melden dat jullie een heel trouwe lurker hebben die vastgeplakt zit aan topics als er 'misschien wel 2e streepjes aankomen' of als LLM's op springen staan.

Gut, wat een doelloze post. Anyhow, ik zal jullie blijven volgen en kennis vergaren voor het moment dat wij zelf aan de bak mogen! Ik denk namelijk dat ik verder toch nog niet veel heb toe te voegen aan jullie gezelligheid.

@ Evenstar; Ook ik duim hard mee! Sterkte!

[/lurkmodus terug aan]

[ Bericht 0% gewijzigd door Kimpossible op 11-01-2010 10:20:44 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 10:08:35 #280
5428 crew  miss_sly
pi_76669061
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:04 schreef oeke het volgende:
Evenstar, ik duim ook voor je oom.
[..]

Van mij mag die sneeuw ook weg. NU. En mijn birkenstocks,

Miss,
Ja, dan kunnen we ook weer beter wandelen en dus meeten
  maandag 11 januari 2010 @ 10:09:08 #281
3011 E.T.
pi_76669074
EVenstar

REwimo, had ik gezien.. Maar voor Tijn heb ik een skibroek en voor Saskia kan ik zo lang de broek van vriendinnetje lenen Niet nodig dus
pi_76669093
welkom Kimpossible en leuk dat je mee komt posten!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76669124
Vers bloed!!
pi_76669165
Welkom Kimpossible
Misschien ga je vanzelf steeds meer meepraten hier

Evenstar

En ik wil de sneeuw nog helemaal niet weg. Wel wil ik een houten opvouwbare slee. Maar die zijn overal uitverkocht
  maandag 11 januari 2010 @ 10:14:54 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76669227
evenstar

Kimpossible, welkom hier!
pi_76669252
Ja, meeten! In de zon! In het park!

Weet je Snoop, de sneeuw hoeft van mij ook niet weg, maar wel uit de stad!
En een opvouwbare houten slee?

Welkom Kimpossible!
pi_76669269
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:12 schreef snoopy het volgende:

En ik wil de sneeuw nog helemaal niet weg. Wel wil ik een houten opvouwbare slee. Maar die zijn overal uitverkocht
Ah, hier waren juist de 'gewone' sleeen overal uitverkocht en waren er alleen nog maar opvouwbare te vinden.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_76669335
pi_76669340
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:12 schreef snoopy het volgende:
Welkom Kimpossible
Misschien ga je vanzelf steeds meer meepraten hier

Evenstar

ik wist tot voor kort niet eens dat ze bestonden...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_76669343
Seb heeft een opvouwbare slee gekregen voor zijn verjaardag. Zelfgemaakt door mijn schoonvader
Kan mooi mee op wintersport
pi_76669367
Wat een vondst!
pi_76669378
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:16 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ah, hier waren juist de 'gewone' sleeen overal uitverkocht en waren er alleen nog maar opvouwbare te vinden.
waarwaarwaar?
pi_76669545
Kimpossible welkom hier
pi_76669641
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef snoopy het volgende:

[..]

waarwaarwaar?
Bart Smit heeft opvouwbare. Daar hebben wij hem ook vandaan. Is heel erg makkelijk in een klein huis
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 11 januari 2010 @ 10:32:03 #295
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76669655
Goeiemorgen!
Een opvouwbare slee? ik wist niet eens dat het bestond. Wat een uitvinding!

Evenstar heel veel sterkte. Wat een vreselijk bericht.
Welkom kimpossible.
pi_76669673
Evenstar, ik las even terug, voor jou
pi_76669776
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:21 schreef snoopy het volgende:

[..]

waarwaarwaar?
Bij de Welkoop en de Top 1 Toys in Woudenberg
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 januari 2010 @ 10:55:27 #298
13151 crew  Rewimo
pi_76670330
quote:
Op maandag 11 januari 2010 10:09 schreef E.T. het volgende:
EVenstar

REwimo, had ik gezien.. Maar voor Tijn heb ik een skibroek en voor Saskia kan ik zo lang de broek van vriendinnetje lenen Niet nodig dus
Okee
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 11 januari 2010 @ 10:58:26 #299
13151 crew  Rewimo
pi_76670421
Kimpossible, welkom

Wij hebben ook een opvouwbare slee, maar weer een heel andere dan hierboven:

maandag 11 januari 2010 @ 11:54:20 #300
108648 cattie
lieve moeder
pi_76672469
Welkom Kimpossible!

Die opvouwbare slee lijkt mij ook ideaal.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:53 schreef miss_sly het volgende:

cattie hoe is het met je? en je moeder?
Vanmiddag hoort mijn moeder of ze morgen geopereerd gaat worden of dat het "alleen maar" bestraling en chemo wordt.

Met mij gaat het wel. Veel nachtmerries over mijn moeder. Dat ik op haar begrafenis ben enzo.
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 11:56:23 #301
5428 crew  miss_sly
pi_76672560
ow cattie, wat een vreselijke nachtmerries moeten dat zijn
moeilijke tijd, dat afwachten en die onzekerheden. Nogmaals sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')