Agressieve verkooppraktijken van huis-aan-huis verkopers van energiebedrijven. Eigenlijk gewoon pure oplichting, op slinkse manier een handtekening voor een contract ontfutselen enzo.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:42 schreef miss_sly het volgende:
Het was niet eens slinks, het was puur leugens en bedrog! En dat zegt ie dan ook: ik mag over alles liegen, behalve het produkt.
wat vind je daar stuitend aan? Dat haar dochter het moet regelen omdat de vrouw gebrekkig nederlands spreekt of dat die verkoper schijnbaar zó over lijken gaat dat hij het geen punt vindt om een minderjarig meisje een contract te laten tekenen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:47 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wat ik ook nogal stuitend vond was met die buitenlandse mevrouw die geen woord Nederlands sprak..
Dus nu moest haar minderjarige dochter haar alles duidelijk maken en het contract invullen ..
ohja dat zijn ook altijd gezellige telefoontjes op je vrije avondquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:51 schreef Estrys het volgende:
Ik word daar zooo moe van van die telefoontjes. Ik had vanmorgen de Dela aan de lijn ivm de uitvaartverzekering die ik heb bij hen. Dat ik aan hen niet kenbaar heb gemaakt hoe ik het wil hebben, of ik daar al over nagedacht had. Nee daaar zit ik echt op de wachten op zaterdagochtend om 10 uur. Toen ik zei dat ik niet meer wilde gaan betalen begon ie over Sebzegt ie: voor 50 ct per maand extra heeft u het in ieder geval wel goed geregeld voor uw zoon, toen heb ik het afgekapt en hem een prettige dag gewenst.
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:57 schreef Estrys het volgende:
nou erger vond ik toch wel dat ie zei dat ik het dan in ieder geval voor mijn zoon WEL goed kan regelen.Echt de nadruk op WEL. Ze spelen gewoon op je gevoel.
Verschrikkelijk zegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacks![]()
"maar mevruow, u wilt uw kindje toch niet dood in het bedje vinden?"
pardon?!had die vent even niet op het temperament van mijn moeder gerekend
dat meen je niet!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik krijg "9 maanden beurs" flashbacks![]()
"maar mevruow, u wilt uw kindje toch niet dood in het bedje vinden?"
pardon?!had die vent even niet op het temperament van mijn moeder gerekend
Ja welquote:
Whaa, moet er niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:10 schreef Estrys het volgende:
Ik zie net op hyves dat een oud klasgenootje bevallen is van de derde, nog voor de eerste verjaardag van nr 2. Die laat er geen gras over groeien zullen we maar zeggen.
dan zou ik nou alweer een tweede hebbenquote:
dan zou ik ook alweer zwanger zijn. ik moet er werkelijk waar niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:28 schreef Estrys het volgende:
[..]
dan zou ik nou alweer een tweede hebbenDat kind is vast niet zo'n druk mannetje als Seb
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:32 schreef Ticootje het volgende:
Ik had er anders best graag al 1 bijgehad. Nu zit m'n man zonder kindje op de fiets.
Volgens mij met één al hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
In Amsterdam heb je daar dan weer niets aan, want dan moet je met 2 kinderen echt aan de bakfiets, hoor!
Nee joh, ik heb een geweldige fietsquote:
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.quote:
Dat laatste iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.
Nee zonder gekheid, ik vind een 2e voor je 2e verjaardag van je eerste niet zo vreselijk snel. Voor de 1e verjaardag wel.
Maar dat postte Estrys ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja als het nu zomer was maakte het niet zo uit. Maar nu is het echt bar, dan toch liever een kindje ervoor.
Nee zonder gekheid, ik vind een 2e voor je 2e verjaardag van je eerste niet zo vreselijk snel. Voor de 1e verjaardag wel.
Een bobike zitje is dan denk ik handiger dan een MGM.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een geweldige fietshoop alleen dat er een stoeltje tussen past, want ik vind eigenlijk wel dat ik al tamelijk dicht op het stuur zit.
Zo'n bakfiets lijkt me lastig fietsen, eigenlijk.
Dan heb je vast niet zo'n bakfiets met maar twee wielen. ziet er zo onstabiel uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:41 schreef cattie het volgende:
Bakfietsen zijn heerlijk, vooral als het glad is.
oh, ik lees weer eens niet.quote:
Ow, ik ben nog niet genoeg geinformeerd om het verschil tussen die dingen te wetenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Een bobike zitje is dan denk ik handiger dan een MGM.Al vond ik mijn MGM zitje wel heel handig. Lekker groot, kon er mijn bullen tot ruim hun derde inproppen.
Dus op een gegeven moment één kind voorop, één achterop en ik hoogzwanger ertussen(dat schuurde wel wat aan mijn buukje). 4persoons fiets
![]()
Volgens mij fietst een bakfiets ellendig ja.Net als met een karretje erachter. Veels te bang dat de hele brut omslaat ofzo.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
Ik heb een testrit met een tweewielige bakfiets gehad. Binnen 2 meter had ik een stoeprand geraakt en een lantaarnpaal. Voor mij dus een 3 wielige!
Oh ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, ik ben nog niet genoeg geinformeerd om het verschil tussen die dingen te weten
Ga me wel inlezen, want deze lente/zomer heb ik een klein meisje op de fiets![]()
ja zie je!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:49 schreef cattie het volgende:
Ik heb een testrit met een tweewielige bakfiets gehad. Binnen 2 meter had ik een stoeprand geraakt en een lantaarnpaal. Voor mij dus een 3 wielige!
Idem, ik doe mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja zie je!Oh geweldig!! Ja niet voor jou natuurlijk, maar het is zo afschuwelijk herkenbaar. ik zou echt verongelukken in die drie meter geloof ik.
Eensch!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
Free![]()
herkenning
LBwat een geweldig feestmenu! Was het lekker
mosterd met kwark en peper klinkt eigenlijk niet eens als een hele slechte dressing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |