Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Kheb je verslage, gfquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:56 schreef Nijns het volgende:
@DaMart: ik hoop niet dat je het over mij hebt?
Ik ben echt geen Breezersletquote:
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:56 schreef Nijns het volgende:
@DaMart: ik hoop niet dat je het over mij hebt?
Alleen als je de fout in de OP zelf herstelt!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef FFSletop het volgende:
Kan iemand anders ff wiki doen, weet niet hoe dat moet...
Een sletje duidt in mijn ogen een vrouw aan en ik kan me vergissen maar volgens mij was ik de enige vrouw..quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Breezerslet
Smirnoff IceFTW
BreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Ik heb het over de user die wel slet in zijn naam heeft, maar nog te jong is om Breezer te kunnen spellen.
It's all in the name.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Een sletje duidt in mijn ogen een vrouw aan en ik kan me vergissen maar volgens mij was ik de enige vrouw..
Het is ook nooit goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, want nu verneuk je de lay-out.
Al gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als je de fout in de OP zelf herstelt!
Ik heb dit topic in de wiki gezetquote:
Links ook maar meteen in de OP gezet, en nu weet ik ook hoe ik die wiki moet doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dit topic in de wiki gezet.
En meteen #1641 ook maar, want iemand had verzaakt om die toe te voegen.
Ik had een week geleden nog wel een kloon, maar die had ik aangemaakt om te kijke hoe snel ik geband kon worden met baggerenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef Nijns het volgende:
is FFSletop een kloon van gf? Hij toont opvallend veel overeenkomsten..
Ik ben ook wegquote:
Smakelijk Nijnsquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef Nijns het volgende:
Nee, die slet is wat volwassener zoals hij overkomtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef Nijns het volgende:
ik hoop dat de volgende keer je zadel helemaal kapot valtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die slet is wat volwassener zoals hij overkomt
Bewijs jij anders even in 1 zin mijn puntquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik hoop dat de volgende keer je zadel helemaal kapot valt
deze quote bewijst genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:00 schreef FFSletop het volgende:
[..]
BreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezerBreezer
zo goed?
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 19:07 uur
01. 027 DaMart
02. 027 goldfinger1963
03. 025 marcb1974
04. 018 indahnesia.com
05. 017 friemelaar
06. 014 FFSletop
07. 007 Nijns
08. 006 Papierversnipperaar
09. 004 _F.U.B.A.R_
10. 004 MaleDuck
11. 003 Lenny_Leonard
12. 002 Dr_Flash
13. 001 biekske2009
14. 001 igor-smirnoff
Bespeur ik hier enige vijandigheid, gf?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Die quote bewijst dat hij slimmer is? Okequote:
quote:
als jij dat vind dan heeft dat mijn punt ook weer bewezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die quote bewijst dat hij slimmer is? Oke
Als ik wat vind moet ik het of laten liggen of naar de politie brengen toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als jij dat vind dan heeft dat mijn punt ook weer bewezen
ligt eraan wat het is en hoe eerlijk je bentquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik wat vind moet ik het of laten liggen of naar de politie brengen toch?
Hier is het 'miezer' sneeuw. En dat blaast wel heel goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan wat het is en hoe eerlijk je bent
het sneeuwt hier niet meer en gelukkig vriest het ook niet![]()
het is uberhaupt wel mee gevallen met die zgn. sneeuwstorm![]()
Als er sneeuw ligt met mijn verjaardag, zit ik eindelijk in Australië, of is de nieuwe kleine ijstijd aangebrokenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:17 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil op je verjaardag, dan blijf ik hopen voor jou!![]()
Met míjn verjaardag lukt zoiets toch nooit...
Maar mag dan de zaterdag erop effe helemaal niks liggen in een straal van 100km rondom ons?
Ja. Sneeuwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG en GF zullen ongetwijfeld ook hun adem daar graag voor inzetten!
Maar goed, ik vind het een mooi moment om te gaan slapen![]()
.
Echte mannen drinken bier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:58 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben echt geen Breezerslet
Smirnoff IceFTW
En dan ben je meteen een sletje?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Een sletje duidt in mijn ogen een vrouw aan en ik kan me vergissen maar volgens mij was ik de enige vrouw..
Dat dus.quote:[..]
Het is er vast een zoon vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:05 schreef Nijns het volgende:
Is marc ook op zijn plaat gegaan ja?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt winterkost, hoe is het nou met je?quote:
En wat voor bier dan ook meteenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Echte mannen drinken bier.
[ afbeelding ]
[..]
Is marc ook op zijn plaat gegaan ja?
de meeste duitse bieren vind ik over het algemeen lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat voor bier dan ook meteen
Nee, ik ben niet op mijn plaat gegaan
Duh.quote:
Gelukkig maar. Alleen je fiets is dus onderuit gegaan?quote:Nee, ik ben niet op mijn plaat gegaan
Fleskequote:
JFquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:51 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
echt winterkost, hoe is het nou met je?
Ola allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |