quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mwah, bilmiyorem heeft, om een of andere vreemde reden, wel steeds de neiging om alles wat burakius doet goed te keuren en te verdedigen. Er mag van allebei wel een keer wat gezegd worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat ook eerder om trollerig gedrag dan een bepaalde levensvisie. Ook al wil Arya het die kant op duwen.
Vooral Burakius denkt dat het hier een speeltuin is, waar hij kan lachen door steeds provocerende dingen te plaatsen. En dan te kijken hoe iedereen elkaar in de haren vliegt.
Bilmiyorem vind ik nog best meevallen, maar af en toe vervalt zij ook in dit gedrag.
En niet alles wat Burakius doet, maar ook het verdedigen van de achterlijke standpunten van nadiaschoonheid. Wat dat betreft hebben ze elkaar gelijken wel gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, bilmiyorem heeft, om een of andere vreemde reden, wel steeds de neiging om alles wat burakius doet goed te keuren en te verdedigen. Er mag van allebei wel een keer wat gezegd worden.
Ja omdat ze buren zijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, bilmiyorem heeft, om een of andere vreemde reden, wel steeds de neiging om alles wat burakius doet goed te keuren en te verdedigen. Er mag van allebei wel een keer wat gezegd worden.
Als er een een extreem voorbeeld van hypocrisie is dan is dat nadiaschoonheid wel. Lachwekkend gewoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En niet alles wat Burakius doet, maar ook het verdedigen van de achterlijke standpunten van nadiaschoonheid. Wat betreft hebben ze elkaar gelijken wel gevonden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen ze het ook samen?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze een oogje op burakius, gezien hun eerdere posts over trouwen e.d.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen ze het ook samen?
[ afbeelding ]
Het heeft weinig meer met geloof te maken, want met hun domheid maken ze hun eigen geloof alleen maar zwart. Het is gewoon puur irritant gedrag. Puberaal gedrag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is wat ik constateer. Of is nadiaschoonheid ook haar buurvrouw?
Mogen ze doen, ik heb mijn zegje weer gedaan en zal er dan ook maar niet verder op reageren. Maar ja, ik betwijfel of ze mijn advies/punt uberhaupt hebben begrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef IHVK het volgende:
Hm ik wilde iets over eten zeggen nu, maar ik denk dat we nog een tijdje niet klaar zijn met deze discussie. Straks gaan Burakius en Bilmiyorem natuurlijk weer reageren.
Ik ga even kijken, ik heb het gemist allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mogen ze doen, ik heb mijn zegje weer gedaan en zal er dan ook maar niet verder op reageren. Maar ja, ik betwijfel of ze mijn advies/punt uberhaupt hebben begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |