quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Mwah, bilmiyorem heeft, om een of andere vreemde reden, wel steeds de neiging om alles wat burakius doet goed te keuren en te verdedigen. Er mag van allebei wel een keer wat gezegd worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het gaat ook eerder om trollerig gedrag dan een bepaalde levensvisie. Ook al wil Arya het die kant op duwen.
Vooral Burakius denkt dat het hier een speeltuin is, waar hij kan lachen door steeds provocerende dingen te plaatsen. En dan te kijken hoe iedereen elkaar in de haren vliegt.
Bilmiyorem vind ik nog best meevallen, maar af en toe vervalt zij ook in dit gedrag.
En niet alles wat Burakius doet, maar ook het verdedigen van de achterlijke standpunten van nadiaschoonheid. Wat dat betreft hebben ze elkaar gelijken wel gevonden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, bilmiyorem heeft, om een of andere vreemde reden, wel steeds de neiging om alles wat burakius doet goed te keuren en te verdedigen. Er mag van allebei wel een keer wat gezegd worden.
Ja omdat ze buren zijn denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, bilmiyorem heeft, om een of andere vreemde reden, wel steeds de neiging om alles wat burakius doet goed te keuren en te verdedigen. Er mag van allebei wel een keer wat gezegd worden.
Als er een een extreem voorbeeld van hypocrisie is dan is dat nadiaschoonheid wel. Lachwekkend gewoon.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En niet alles wat Burakius doet, maar ook het verdedigen van de achterlijke standpunten van nadiaschoonheid. Wat betreft hebben ze elkaar gelijken wel gevonden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen ze het ook samen?
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze een oogje op burakius, gezien hun eerdere posts over trouwen e.d.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Doen ze het ook samen?
[ afbeelding ]
Het heeft weinig meer met geloof te maken, want met hun domheid maken ze hun eigen geloof alleen maar zwart. Het is gewoon puur irritant gedrag. Puberaal gedrag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is wat ik constateer. Of is nadiaschoonheid ook haar buurvrouw?
Mogen ze doen, ik heb mijn zegje weer gedaan en zal er dan ook maar niet verder op reageren. Maar ja, ik betwijfel of ze mijn advies/punt uberhaupt hebben begrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:11 schreef IHVK het volgende:
Hm ik wilde iets over eten zeggen nu, maar ik denk dat we nog een tijdje niet klaar zijn met deze discussie. Straks gaan Burakius en Bilmiyorem natuurlijk weer reageren.
Ik ga even kijken, ik heb het gemist allemaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mogen ze doen, ik heb mijn zegje weer gedaan en zal er dan ook maar niet verder op reageren. Maar ja, ik betwijfel of ze mijn advies/punt uberhaupt hebben begrepen.
En dat noemt zichzelf dan een volwassen vent. Met z'n 'mijn geloof komt op de eerste plaats, dan pas mijn etniciteit'. Als meneer dan ook maar meteen even z'n normen en waarden op de eerste plaats zou zetten.... Of is hij die vergeten?quote:
Pseudo-filosoof/historicus Burakius.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dat noemt zichzelf dan een volwassen vent.
Een beetje poederquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef Julis het volgende:
Ik ga morgenmiddag een sneeuwpop maken, denk ik. Het sneeuwt hier nog steeds.Sneeuw is mooi.
Sneeuwt het bij jullie ook?
Welke hypocrisie? Ik geef vaak genoeg toe dat ik dingen verkeerd doe. Geen hand geven, geen alcohol noemde je ook achterlijk/hypocriet of wat dan ook. Jij bent de kinderachtige hier en dan na te gaan dat je minstens 2 jaar ouder bent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een hoofddoek zal mij eerlijk gezegd worst wezen, ik kan alleen niet tegen hun hypocrisie en getroll steeds.
Ik heb nadiaschoonheid via een pm op haar fouten gewezen. Ja, ook mijn medemens wijs ik op hun fouten, boeit me niet of het moslims zijn of niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En niet alles wat Burakius doet, maar ook het verdedigen van de achterlijke standpunten van nadiaschoonheid. Wat dat betreft hebben ze elkaar gelijken wel gevonden.
Ik leef in het oosten van Nederlandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een beetje poeder, waar is die zogenaamde sneeuwstorm uit het zuid-oosten?
Nja.. ook, maar soms ook vanwege het geloof, bijv. bij nadiaschoonheid. Over sommige dingen ben ik het wel eens, maar soms zegt ze echt rare dingen en maakt de moslims en haar zelf belachelijk. Ik heb het al met haar daarover gehad. Sommige mensen hier denken echt dat ik het gedrag van sommigen accepteer alleen maar vanwege hun geloof. Dat is absoluut niet zo.quote:
wtf gwnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze een oogje op burakius, gezien hun eerdere posts over trouwen e.d.
Ok, ik zeg het wel nog een keer. Ik zeg dat mijn gedag niet altijd goed is en dat van nadiaschoonheid ook niet. Ik heb haar daar op gewezen omdat ze ons geloof en haar zelf belachelijk maakt en omdat ik om mijn medemens geef, heb ik haar daar uitgebreid op gewezen via een pm. Ik vertoon vaak genoeg hetzelfde gedrag, maar ik ga er vanuit dat jullie niet alles serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het heeft weinig meer met geloof te maken, want met hun domheid maken ze hun eigen geloof alleen maar zwart. Het is gewoon puur irritant gedrag. Puberaal gedrag.
Ik weet meer over het Osmaanse Rijk dan dat jij ooit zal kunnen weten. Je kunt geen Turks lezen en bevat niet de bronnen van de Turken. Ik weet niet zoveel over de rest van de geschiedenis dat is waar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Pseudo-filosoof/historicus Burakius.
Billelikker eerste klas. Ik zie je zo bij de NSB gaan als er ooit nog een Hitler komt. Je wilt zo graag een Nederlander zijn, dat je je ziel hebt verkocht.quote:
vind je het leuk om hier mee te lezen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit soort posts vind ik altijd een beetje eng
Het is eng, omdat jij al jarenlang geindoctrineerd wordt bewust/onbewust om deze gevoelens te krijgen. Dit gebeurt via de media of enig ander soort medium.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit soort posts vind ik altijd een beetje eng
Dat zegt iemand die in een discussie enkel met drogredenen en leugens kan komen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:33 schreef Burakius het volgende:
Aryha jij moet eens je gore mond houden. Je zit hier als een elitaire persoon te gedragen, maar zelf kom je met 0,0 argumenten. Je schat jezelf zo erg hoog in.
Ik heb hier één ding op te zeggen: slechts 1.4% van de Iraniers bezoekt vandaag de dag het vrijdaggebed. Iran wordt met de dag minder Islamitisch, en dat is wat ik erg toejuich.quote:Je bent zo anti-Islamitisch als de pest. Nou ik heb nieuws voor je! Iran/Perzië zal Islamitisch blijven! Zelfs na de revolutie! Want Iraniërs zijn niet dom en weten dat Islam het juiste pad is. Jij bent de afwijkende norm wat Perzen betreft! Je bent een schande voor de Perzen!
Nee, ik word altijd een beetje moe van dat "mijn geloof is beter dan het jouwe" gezwetsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is eng, omdat jij al jarenlang geindoctrineerd wordt bewust/onbewust om deze gevoelens te krijgen. Dit gebeurt via de media of enig ander soort medium.
Ik heb het topic niet gelezen, maar dat jij plaatst jezelf zo hoog, dat alles al snel "achterlijk" voor je is. Je bent net een paard met oogkappen. Tunnelvisie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En niet alles wat Burakius doet, maar ook het verdedigen van de achterlijke standpunten van nadiaschoonheid. Wat dat betreft hebben ze elkaar gelijken wel gevonden.
Jammer dat je moe wordt. De Islam is het beste geloof. Betekent niet dat er geen respect is voor andersgelovigen. Juist wel! Maar daar lees je snel over denk ik..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik word altijd een beetje moe van dat "mijn geloof is beter dan het jouwe" gezwets
Ow er zal best wel iets als een god zijn, jij noemt 'm Allah, ik noem 'm "mijn geweten". Maar ik heb er geen duizend jaar oud geschrift bij nodig om letterlijk te nemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jammer dat je moe wordt. De Islam is het beste geloof. Betekent niet dat er geen respect is voor andersgelovigen. Juist wel! Maar daar lees je snel over denk ik..
Nergens is er zoiets als, mijn geloof is superieur dus jij bent niets waard. Zoals ik al eerder heb aangegeven, iedereen is mens en geschapen door Allah.
Vooral de tweede alinea zal iedereen weer overheen lezen.
Hoe zou het volgens jou moeten gaan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:43 schreef G.Fawkes het volgende:
Pff dat gebitch toch altijd. Echt ik ben zelf een Turk maar dit hier in dit topic is precies ook wat er mis is in Turkije. Iedereen staart zich blind op zijn eigen mening. Niemand die relativeert
Je denkt dat je het niet nodig hebt en creërt je eigen normen en waarden, die foutief zijn ten opzichte van de waarden en normen die God heeft neergezet. Deze hoeven niet eens zo erg af te wijken van de wetten van God, aangezien we toch in een land wonen waar de Christelijke-Joodse cultuur heerst, en daarmee automatisch ook wel een beetje de normen en waarden. Echter moet je je beseffen dat elke (kleine) mistap weer een stapje dichter bij satan is. Het begint altijd met iets kleins.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow er zal best wel iets als een god zijn, jij noemt 'm Allah, ik noem 'm "mijn geweten". Maar ik heb er geen duizend jaar oud geschrift bij nodig om letterlijk te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |