*kijkt* geen sneeuw, maar wel daarstraks dus bijna 2x een ongeluk gehad door de gladheidquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Sneeuw is hier opgehouden. Had van hieruit best naar DTH kunnen gaan.![]()
Kan iemand voor mijn heppie state of mind even zeggen dat het bij hen verskrikkelijk weer is en dat autorijden het stomste zou zijn wat je kon doen?
Het was het STOMSTE dat je had kunnen doen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Kan iemand voor mijn heppie state of mind even zeggen dat het bij hen verskrikkelijk weer is en dat autorijden het stomste zou zijn wat je kon doen?
Scherpenzeelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Oh en Cat, even serieus... ik las net een bericht dat er vanmiddag een auto door gladheid eerst tegen een boom schoof en toen tegen een tegenligger. Alle drie de inzittenden dood
Q doe het laatste maar als bruin dat trekt, zit jij met gerust hart @ stage.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Kijk! das een goeie! Mn laptop met een opneem progje!
Ik wilde sowieso een webcam kopen (zoeen die je kan streamen) zodat ik in mn huis kan loeren vanaf stage.
Dat het niet omhoog komt of dat je niet voelt dat het omhoog komt kan komen door die Nexium. Ik slik ook al jaren soortgelijk spul en ik heb wel dat het omhoog komt en ook dat rare gevoel maar iig niet meer dat branden en dat is juist de reden dat ik die remmers slik. Zou ik geen remmers slikken dan heb ik wel dat branden.IMO niets om je druk over te maken dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na het eten. En geen pijn. Soort van misselijkheid en zo'n raar gevoel in mn strot. Wat je ook hebt bij echte maagzuur. Alleen er komt nooit wat omhoog bij mij. En dan heb ik notabene ook nexium = maagzuurremmers die ik erbij slik
Als je hier zou wonen zou dat idd het stomste zijn wat je kunt doen, vooral die achterafweggetjes zijn niet goed gestrooid en dus spiegelglad nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Als het kan met je huidige medicatie, kan je evt. ranitidine erbij slikken, dat is een maagzuurremmerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef Qwea het volgende:
ik heb last van maagzuur. Denk ik. Sinds ik die medicijnen slik
Zo'n raar gevoel. Maar het komt niet omhoog
Sentancequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wilde 'm idd net gaan plaatsen![]()
Geweldig!![]()
Deze vond ik ook erg mooi:
[ afbeelding ]
Nexium is een maagbeschermer voor bepaalde andere medicatie, niet per se een remmerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na het eten. En geen pijn. Soort van misselijkheid en zo'n raar gevoel in mn strot. Wat je ook hebt bij echte maagzuur. Alleen er komt nooit wat omhoog bij mij. En dan heb ik notabene ook nexium = maagzuurremmers die ik erbij slik
een hap vanillevla ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als het kan met je huidige medicatie, kan je evt. ranitidine erbij slikken, dat is een maagzuurremmervrij te verkrijgen met de drogist. Maar weet niet hoeveel pillen je al slikt nu
Anders helpt een appeltje of een glaasje melk ook!
Pics?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Ml-etje het volgende:
Hier wil je echt niet naar buiten, wat n weer
Ze heeft al een stevige remmer maagbeschermer die bij mijn weten ook voor maagzuurklachten zuurverminderend werkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Als het kan met je huidige medicatie, kan je evt. ranitidine erbij slikken, dat is een maagzuurremmervrij te verkrijgen met de drogist. Maar weet niet hoeveel pillen je al slikt nu
Anders helpt een appeltje of een glaasje melk ook!
Trovey!quote:
Nee idd, ik las het netquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ze heeft al een stevige remmer dus die zou ik er niet bij gaan slikken.
Met een appeltje maak je mijn maagje niet blij trouwens doe dan liever vla.
Dankjewel. *voelt zich heel verstandig*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was het STOMSTE dat je had kunnen doen!
Uhuh!
Echt!
Heb je Love Actually al gezien inmiddels?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
Oh en Cat, even serieus... ik las net een bericht dat er vanmiddag een auto door gladheid eerst tegen een boom schoof en toen tegen een tegenligger. Alle drie de inzittenden dood
Het is een afkorting voor Wie geht es ihnen Wie geht's dus denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trovey!
Wie gehtststs?Ik weet nooit hoe je dat schrijft
*gaat googlen op dat bloedgroependieetdingesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee idd, ik las het net
Nee? Nouja, een appel is basisch en kan soms het zuur wat neutraliserenHeb ik geleerd toen ik aan een bloedgroepen dieet zat. Normaal geloof ik niet in die troep, maar ik had destijds echt veel last van maagzuur. Als ik dat dieet volgde had ik gewoon helemaal geen last!
Maja, betekend wel bizar raar eten en heeeeel veel dingen niet mogen.
Ik weet nu iig wel waar ik last van krijg, dat scheelt ook
Es geht hier gut, sehr kalt und heute Abend gehe ich zu meinen Bruder......hoffentlich schneit es nicht und warum rede ich Deutschquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trovey!
Wie gehtststs?Ik weet nooit hoe je dat schrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |