In het weekend wel toch? Het is nu toch weekend en hij piepte toch vandaag?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar die zijn er door de weeks dus niet
Ik bedoel Qwea, die had het dan wel eerder van haar buren gehoord als Baloe altijd zou brullen als ze weg wasquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en daar reageerde ze niet op. als in daar werd ze niet stil van
ooh maar het was ook niet als aanval bedoeld hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja en daar reageerde ze niet op. als in daar werd ze niet stil van
[..]
snap ik
t was ook alleen maar goed bedoeld, en zoals wij t ervaren hebben
Ja, hij piepte vandaag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
In het weekend wel toch? Het is nu toch weekend en hij piepte toch vandaag?
Of las ik het verkeerd?
OK dan ga ik dat maandag ff doen. Ik weet wel dat het even kan duren i.v.m. die sneeuw toestanden daar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mailen naar orders@lush.co.uk. De status op de site klopt niet.
Het zou best kunnen dat hij daar nog een beetje aan moet wennenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hij piepte vandaag.
Maar ik dacht dus zo van ; kan het niet komen omdat ik hem door de weeks nu ook in de steek laat.
Dat is pas sinds een week natuurlijk.
Pagan en Strega en Bullyquote:
Ik wilde 'm idd net gaan plaatsenquote:
Na het eten. En geen pijn. Soort van misselijkheid en zo'n raar gevoel in mn strot. Wat je ook hebt bij echte maagzuur. Alleen er komt nooit wat omhoog bij mij. En dan heb ik notabene ook nexium = maagzuurremmers die ik erbij slikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef nieslief het volgende:
Moet je die tabletten op een nuchtere maag slikken of op een volle Qwea?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |