Oeh! Kijk! das een goeie! Mn laptop met een opneem progje!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
laat je pc eens aanstaan en start een opname
of met een ander opname ding. en dat afluisteren?
Hier ook, gelukkig. Ik heb mijn overwintertrui aanquote:
Zou best kunnen hoor, dat jij tegen een ander hondje iets roept en dat Baloe binnen denkt 'Whut? Whut? Ik hoor het vrouwtje roepen!'. Maar dat kan je toch uittesten door straks of morgen overdag weg te gaan en dan een tijdje voor de deur blijven luisteren? Want de buuf zei dat het meteen begon nadat je weg was toch?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb dus geen idee. MM dacht dat het kwam omdat ik buiten "heeeeey tisha!" tegen het onderbuurhondje riep wat achter het raam zat.
Maar dat lijkt me ook debielen dan ook echt non stop janken? We zijn bijna een uur weggeweest
Ja!quote:
Ik wens Heer G. veel plezierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En ik hoor net dat ik morgen de hele dag home alone ben (Winterkeverfestijn in Autotron) dus dan ga ik lekker Lushbadderen enzo
Dat uittesten wilde ik zo gaan doen idd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, dat jij tegen een ander hondje iets roept en dat Baloe binnen denkt 'Whut? Whut? Ik hoor het vrouwtje roepen!'. Maar dat kan je toch uittesten door straks of morgen overdag weg te gaan en dan een tijdje voor de deur blijven luisteren? Want de buuf zei dat het meteen begon nadat je weg was toch?
En hoor je hem normaal wel eens brullen als je terug komt in het weekend van een boodschapje, nee toch?Dat had je echt wel gehoord hoor als hij dat altijd zou doen denk ik!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:34 schreef Maes het volgende:
Nog geen Bullienieuws van Pagan en Strega eh?
dat hoeft niet. Daisy bleek dat ook te doen (toen ze als wij weg waren in de berging en de garage kon. later toen ze in de gang lag (en ook naar boven kon op de overloop liggen, niet meer)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, dat jij tegen een ander hondje iets roept en dat Baloe binnen denkt 'Whut? Whut? Ik hoor het vrouwtje roepen!'. Maar dat kan je toch uittesten door straks of morgen overdag weg te gaan en dan een tijdje voor de deur blijven luisteren? Want de buuf zei dat het meteen begon nadat je weg was toch?
En hoor je hem normaal wel eens brullen als je terug komt in het weekend van een boodschapje, nee toch?Dat had je echt wel gehoord hoor als hij dat altijd zou doen denk ik!
Doegquote:
Mop, ik denk echt dat het eenmalig was, door jouw geroep en/of de sneeuwbalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat uittesten wilde ik zo gaan doen idd.
En ik heb hem echt nog NOOIT horen brullen. En in Drenthe zat hij ook wel eens alleen. Ik ben alleen bang dat hij het allemaal niet meer snapt.
Vrouwtje eerste paar maanden 24/7 thuis praktisch... en dan is het vrouwtje opeens 9u weg. Maar als ik thuis kom in mn pauze hoor ik hem ook niet
Ja oke, maar dan had ze het echt wel eerder van een van de buren gehoord hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hoeft niet. Daisy bleek dat ook te doen (toen ze als wij weg waren in de berging en de garage kon. later toen ze in de gang lag (en ook naar boven kon op de overloop liggen, niet meer)
de buuf heeft t toen in de gaten gehouden, en zodra ik in de straat aan kwam lopen (en dat was toch zeker een huis of 10 met tuinen om heen) hield ze op. zo ook als mijn paps met de auto aan de grote weg aan kwam rijden (3 straten verderop)
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik "sluit hem op" in de woonkamer. Met zn waterbak enzo erbij. Dan heeft ie het tenminste lekker warmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat hoeft niet. Daisy bleek dat ook te doen (toen ze als wij weg waren in de berging en de garage kon. later toen ze in de gang lag (en ook naar boven kon op de overloop liggen, niet meer)
de buuf heeft t toen in de gaten gehouden, en zodra ik in de straat aan kwam lopen (en dat was toch zeker een huis of 10 met tuinen om heen) hield ze op. zo ook als mijn paps met de auto aan de grote weg aan kwam rijden (3 straten verderop)
Have fun!quote:
Maar die zijn er door de weeks dus nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan had ze het echt wel eerder van een van de buren gehoord hoor
ja en daar reageerde ze niet op. als in daar werd ze niet stil vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan had ze het echt wel eerder van een van de buren gehoord hoor
snap ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen, ik "sluit hem op" in de woonkamer. Met zn waterbak enzo erbij. Dan heeft ie het tenminste lekker warm
Mailen naar orders@lush.co.uk. De status op de site klopt niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:36 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik kan zien hoe het zit met de bestelling bij Lush?? Waar kan ik zien of die al verzonden is? en Waar het pakket is? Moet ik dan eerst emailen en vragen om een track & trace code?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |