quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee mopje; jij was afgelopen week nog druk, maar daarna mocht ik komen. Dus had ik je morgen zullen PM-men voor een afspraakje

Mits van plastic (dus goed schoon te maken): heel graag!quote:

Nog maar een keerquote:Op donderdag 31 december 2009 08:26 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, hebben ze toevallig ook nog iets aan een oud bankstel?

Dekbedovertrekken niet, sorry!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:47 schreef Bamba het volgende:
Dekbedovertrekken mochten ook toch he? Want daar heb ik er minimaal nog 3 van liggen, dus dan stop ik ze erbij in de auto!

Bummer...Ik had er best wel wat liggen. Nou ja, dan gaan we gewoon verder met handdoeken verzamelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken niet, sorry!
Want ze gebruiken geen dekbedden (is ons de vorige keer verteld in elk geval, dus ik denk dat dat nog zo is). Maar wel matrasovertrekken/hoeslakens

Daar wilde ik net naar vragen, een foto van het totaaloverzicht!quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Ik zal voor vrijdag nog een picje posten van het totaal

Zal ik zeker doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:32 schreef Liejannuh het volgende:
Daar wilde ik net naar vragen, een foto van het totaaloverzicht!
Ben benieuwd hoeveel jullie nu hebben uiteindeljk.

In dat lekkere warme zonnetje bedoel je?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
We moeten niet vergeten een foto te maken bij DTH.Als we de spullen een beetje leuk bij elkaar kunnen zetten tenminste.

Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In dat lekkere warme zonnetje bedoel je?

Ik had het helemaal over het hoofd gezienquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Elies, had je mijn geld?

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb niet van alles kunnen herleiden waar het vandaan is gekomen, maar jullie allemaal ontzettend bedanktEcht...
[ afbeelding ]
En Nonneke: wat een doosBedankt en ook voor je lieve kaartje

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb niet van alles kunnen herleiden waar het vandaan is gekomen, maar jullie allemaal ontzettend bedanktEcht...
[ afbeelding ]

quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:06 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Als we dat hadden geweten hadden we de weg naar DTH kunnen plaveien met handdoeken!

jaaa wat fijn dat ze zijn aangekomen !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]

Hahaha ik zie mijn handdoeken er ook tussen liggen! Leuk hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:00 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]

MammaElisaB en ik hebben vandaag alles uitgepakt en netjes opgestapeld, zodat iedereen zijn / haar handdoeken ertussen kan zien liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef manga het volgende:
Hahaha ik zie mijn handdoeken er ook tussen liggen! Leuk hoor!Enne, niet ons bedankt maar jij ElisaB (en andere initiatiefnemers?) voor deze actie! Bedankt voor het hebben van zoveel
voor de dieren
![]()
![]()

Wat ook grappig is: ik kwam handdoeken tegen die wij vroeger thuis ook hadden. Bijvoorbeeld die van de Shell, of nog oudere die je 100 jaar geleden bij een wasmiddel kon sparenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:09 schreef Vanyel het volgende:
Ik moest natuurlijk ook meteen op zoek of ze er wel tussen liggen. Bijna hartepijn van twee van mijn handdoekjes die ik al bijna 20 jaar meesleep.
Afgelopen 3 jaar oid niet gebruikt, dus hun tijd was gekomen.

Rotterdam moet lukken! Daar woont volk wat ook naar DTH gaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef Jimbo het volgende:
kan je ze event halen rond omg rotterdam ?
dan check ik mn huis wel, heb dr nog wel een zooi

Wow super Bamba!quote:

Tuurlijk; geen enkel probleemquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef Jimbo het volgende:
kan je ze event halen rond omg rotterdam ?
dan check ik mn huis wel, heb dr nog wel een zooi

Dat lijkt me maar van wel. Stel dat het nog twee weken duurt voor we gaan en we nog wat handdoeken erbij kunnen scoren!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |