Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Top, dank je wel
Ik heb foto's gemaakt en die ga ik vandaag nog uploaden
Waar moeten ze dan eventueel worden opgehaald?quote:Op maandag 21 december 2009 20:55 schreef thijs1994 het volgende:
Is er vraag naar kokosmatten?? Daarvan kan ik namelijk heel wat regelen. Dan moet wel iemand het op komen halen want dat is niet te versturen.
In Twente.quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Papabear het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan eventueel worden opgehaald?
Ok waar wil je hem hebben? Voor 9 januari kan ik hem omstreken R'dam afgeven..of hij is in die omstreken op te halenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Voer niet, maar de bench wel heel graag
Ik kan 'm wel ophalen hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 07:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ok waar wil je hem hebben? Voor 9 januari kan ik hem omstreken R'dam afgeven..of hij is in die omstreken op te halen
Geweldig! Dank je welquote:Op woensdag 23 december 2009 16:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb mezelf even een mailtje gestuurd op mijn werkmailWant wij hebben intranet met een V&A-forum en daar kun je dit soort dingen ook altijd goed kwijt. Ik zet morgen even een advertentie daar, als er wat aangeboden wordt verzamel ik het en dan stuur ik het naar je op.
Ze kan hem dan ook net zo goed bij mij afgeven (op m'n werk, of ik rijd langs haar werk?). Als ze dat okay vind iig. Ik werk/woon toch in R'dam, dus dat scheelt jou weer ritje hierheen Eliesquote:Op woensdag 23 december 2009 09:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel ophalen hoor
Zullen we even PM-men dan maar
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ze kan hem dan ook net zo goed bij mij afgeven (op m'n werk, of ik rijd langs haar werk?). Als ze dat okay vind iig. Ik werk/woon toch in R'dam, dus dat scheelt jou weer ritje hierheen Elies
Ze werkt afaik nog in R'dam, maar goed, het maakt mij niet uit. Wat voor haar (en jou) het makkelijkste is.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze woont net zo ver van Rotterdam af als ik van haar af. Maar ik vind beide uiteraard prima
Da's dan inderdaad een logische oplossing (de jouwe dus).quote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ze werkt afaik nog in R'dam, maar goed, het maakt mij niet uit. Wat voor haar (en jou) het makkelijkste is.
Wat ik Elies al pmdequote:Op woensdag 23 december 2009 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze kan hem dan ook net zo goed bij mij afgeven (op m'n werk, of ik rijd langs haar werk?). Als ze dat okay vind iig. Ik werk/woon toch in R'dam, dus dat scheelt jou weer ritje hierheen Elies
En de eerste handdoeken komen volgende week binnen als het goed isquote:
Je zegt het maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 11:01 schreef ElisaB het volgende:
Ml-etje: het komt goed; ik ga volgende week gewoon een rondje rijden
Rewimo >>
Bamba >>
Hij is 19 december verzondenquote:Op maandag 28 december 2009 18:32 schreef ElisaB het volgende:
Vanmiddag is de doos handdoeken van ondeugend gebracht
Dank je wel
Zal vandaag of morgen een foto-update posten
(in deze dagen doet post over het antwoordnumnmer er ongewoon lang over; niets aan te doen, maar is ook niet erg)
Dan valt het nog mee; twee weekenden en de kerstdagen ertussenquote:Op maandag 28 december 2009 19:16 schreef ondeugend het volgende:
Hij is 19 december verzonden
Fijn dat hij alsnog is bezorgd en graag gedaan.
Ik ga morgen. Handdoeken kopen.quote:Op maandag 28 december 2009 21:56 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja fok, moet nog steeds naar de IKEA, met al die sneeuw en ellende niks van gekomen, we wilden toen die ene zondag gaan, maar toch maar binnen gebleven
quote:Op donderdag 31 december 2009 08:26 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, hebben ze toevallig ook nog iets aan een oud bankstel?
Is dat zo grappig? Een collega van me heeft een bankstel dat toch weggaat en hij wil dat beschikbaar stellen voor Dierenthuis, als ze er iets aan hebben.quote:
Ik vind het in elk geval helemaal geen gekke vraagquote:Op donderdag 31 december 2009 10:37 schreef Rewimo het volgende:
Is dat zo grappig? Een collega van me heeft een bankstel dat toch weggaat en hij wil dat beschikbaar stellen voor Dierenthuis, als ze er iets aan hebben.
Ja! Kunnen ze gebruiken!quote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
stomme vraag misschien, maar ik heb hier een halve plastic tas met van die nitrilrubber wegwerphandschoenen liggen. ik loop op het werk altijd met die dingen in mijn zak (verpleeghuis jeweets) en ik vergeet ze wel eens uit mijn zak te halen en doe ze daarom altijd in een zak thuis voor je-weet-maar-nooit. het zijn er ondertussen alweer aardig wat. heb je er wat aan? dan stuur ik ze met de handdoeken mee. ze zijn natuurlijk ongebruikt (), alleen maar uit de verpakking.
Graagquote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
stomme vraag misschien, maar ik heb hier een halve plastic tas met van die nitrilrubber wegwerphandschoenen liggen. ik loop op het werk altijd met die dingen in mijn zak (verpleeghuis jeweets) en ik vergeet ze wel eens uit mijn zak te halen en doe ze daarom altijd in een zak thuis voor je-weet-maar-nooit. het zijn er ondertussen alweer aardig wat. heb je er wat aan? dan stuur ik ze met de handdoeken mee. ze zijn natuurlijk ongebruikt (), alleen maar uit de verpakking.
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:36 schreef Vanyel het volgende:
1 zak handdoeken onderweg
Wat een lekker dingquote:Op donderdag 31 december 2009 16:12 schreef lady-wrb het volgende:
ik stuur ze zo snel mogelijk op.
moet alleen weer een doosje regelen. mijn vriend vond het nodig om de doos voor de handdoeken in te pikken voor één van zijn zendingen(en niet effe vragen natuurlijk
)
Mag ik vragen wat ze daar dan aan hebben?? Want die kan ik misschien ook wel regelen. Tevens nog maar weinig respons op mijn MP-advertentie..quote:Op donderdag 31 december 2009 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
Als je het begin van de week doet, zou het nog gewoon moeten lukken hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:56 schreef manga het volgende:
Mijn handdoeken gaan begin volgende week op de post mits dat niet te laat wordt, helemaal geen tijd gehad om dit even te fixen![]()
Zal ik het reiskooitje toch ergens afgeven Elisa?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je het begin van de week doet, zou het nog gewoon moeten lukken hoor
Nee mopje; jij was afgelopen week nog druk, maar daarna mocht ik komen. Dus had ik je morgen zullen PM-men voor een afspraakjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
Zal ik het reiskooitje toch ergens afgeven Elisa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |