Ben je in staking?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:08 schreef Repeat het volgende:
Helemaal niks. Wel lekker ook want ik zit op de weg. Als ik afgewerkt ben mag het losbarsten.
Nee hoor, helemaal niks.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:20 schreef JJH het volgende:
http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
In Limboland en het oosten en het oosten sneeuwt het al.
Almelooooooo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Dan zal de sneeuwBuienradar wel weer falen .
Tsja, dan faalt de sneeuwBuienradar. Dan zal het hier in Zwolle ook nog wl ff duren. Eerst maar eens pitten.quote:
Slaap ze.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Tsja, dan faalt de sneeuwBuienradar. Dan zal het hier in Zwolle ook nog wl ff duren. Eerst maar eens pitten.
Ben je hoer?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:08 schreef Repeat het volgende:
Helemaal niks. Wel lekker ook want ik zit op de weg. Als ik afgewerkt ben mag het losbarsten.
Wachten op de ellende?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:44 schreef blup het volgende:
En nu?
Hier in Maastricht is misschien net 1 cm gevallen, en vanaf 7.15 (toen werd ik wakker) sneeuwt het al niet meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:20 schreef JJH het volgende:
http://buienradar.nl/sneeuw.aspx
In Limboland en het oosten en het oosten sneeuwt het al.
confirmedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:20 schreef qltel het volgende:
De eerste sneeuw zou hier (beetje oostelijk van Nijmegen) tussen 7 en half 8 overgekomen moeten zijn. Maar volgens mij is er niets gevallen, de auto die hier voor het raam staat is nog sneeuwloos.
Wat is dat nou weer voor drogreden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:37 schreef no1uknow het volgende:
Maar het was wel zo verrukte koud met die noordewind dat ik nauwlijks heb geslapen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor drogreden?
Slaap je buiten ofzo
Echt niet, veel sneeuw en het waait wat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:58 schreef GJonline het volgende:
[..]
volgens die altijd kloppende buienradar is het droog bij je
pics ivm weeralarmquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Echt niet, veel sneeuw en het waait wat.
Ik moet helaas nu gaan, anders had ik ff voor je gedaan, sorry.quote:
hoer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 06:08 schreef Repeat het volgende:
Jij zit in roermond toch?quote:
Ja. Omgeving nu.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij zit in roermond toch?
Hier sneeuwt het ook, maar niet echt hard. Sterker nog, gewoon echt zacht
In Nijmegen is nog nooit wat fatsoenlijks gevallen, behalve rond 1944.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:06 schreef Mikkie het volgende:
In Nijmegen ook nog niks fatsoenlijks gevallen hoor.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Nijmegen is nog nooit wat fatsoenlijks gevallen, behalve rond 1944.
Nog niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 07:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Tsja, dan faalt de sneeuwBuienradar. Dan zal het hier in Zwolle ook nog wl ff duren. Eerst maar eens pitten.
Ja dat was echt het woord van de dag gisteren. Gevoelstemperatuurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou toch enorm koud worden vandaag, met aanvoelstemperaturen van -15 en snoeiharde wind en voorwaarschuwingen enzo?
het is slechts -1.
min een.Zelfs de treinen rijden...
[..]
inmiddels worden de vlokker iets groter, maar het zijn er nog steeds weinig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Arnhem: -3, iets meer wind, 6-7 sneeuwvlokken.
Stilte voor de stormquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Waar is dat gevaarlijk enge weer nu dan toch?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef Lakitu het volgende:
WE ZITTEN IN HET OOG VAN DE ORKAAN OPEN JE OGEN
Huilertquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat een kutweer hier in zuid-limburg, kutsneeuw
Weet niet waar je zit, maar hier (Mestreech) sneeuwt het niet. Wat er geweest is, zijn lichte sneeuwbuien geweest maar wel langere tijd. Daardoor ligt er een aardige laag van een cm of 4-5.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat een kutweer hier in zuid-limburg, kutsneeuw
[..]
winterbanden heldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:44 schreef Osramp het volgende:
[..]
Weet niet waar je zit, maar hier (Mestreech) sneeuwt het niet. Wat er geweest is, zijn lichte sneeuwbuien geweest maar wel langere tijd. Daardoor ligt er een aardige laag van een cm of 4-5.
Wel mogen ze autorijden gewoon verbieden voor het grootste deel van de mensen. Mensen die met de zomerslicks de weg opgaan![]()
![]()
![]()
Vanmorgen een paar auto's ingehaald. Op de Malbergsingel (lange doorgaande weg) een Corsa ingehaald. In de winkel schold die vent me uit dat ik zo gevaarlijk reed. Zelf ging hij langzamer dan wandeltempo, stationair in de eerste versnelling. Bijna vechten in de Jumboomdat dergelijke sukkels toch persé ,et de auto moeten. Koop goeie winterbanden
en leer rijden
Prima althans reed er een uur geleden nog stelletje paniekzaaiers in dit land jongenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:16 schreef MissJ het volgende:
in Den Haag is het nog droog![]()
zometeen naar Amsterdam, dus ben benieuwd hoe de situatie daar is
Zelfs zonder winterbanden reed k 80 op wegen waar je 50 mocht mensen moeten zich niet zo aanstellen.quote:
Kan ook makkelijk, mensen gaan remmen terwijl ze sturenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zelfs zonder winterbanden reed k 80 op wegen waar je 50 mocht mensen moeten zich niet zo aanstellen.
Verkapt ik rijd veels te hard post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |