Huilertquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat een kutweer hier in zuid-limburg, kutsneeuw
Weet niet waar je zit, maar hier (Mestreech) sneeuwt het niet. Wat er geweest is, zijn lichte sneeuwbuien geweest maar wel langere tijd. Daardoor ligt er een aardige laag van een cm of 4-5.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:09 schreef Biertjuhhhh het volgende:
wat een kutweer hier in zuid-limburg, kutsneeuw
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Nijmegen is nog nooit wat fatsoenlijks gevallen, behalve rond 1944.
winterbanden heldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:44 schreef Osramp het volgende:
[..]
Weet niet waar je zit, maar hier (Mestreech) sneeuwt het niet. Wat er geweest is, zijn lichte sneeuwbuien geweest maar wel langere tijd. Daardoor ligt er een aardige laag van een cm of 4-5.
Wel mogen ze autorijden gewoon verbieden voor het grootste deel van de mensen. Mensen die met de zomerslicks de weg opgaan![]()
![]()
![]()
Vanmorgen een paar auto's ingehaald. Op de Malbergsingel (lange doorgaande weg) een Corsa ingehaald. In de winkel schold die vent me uit dat ik zo gevaarlijk reed. Zelf ging hij langzamer dan wandeltempo, stationair in de eerste versnelling. Bijna vechten in de Jumboomdat dergelijke sukkels toch persé ,et de auto moeten. Koop goeie winterbanden
en leer rijden
Prima althans reed er een uur geleden nog stelletje paniekzaaiers in dit land jongenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:16 schreef MissJ het volgende:
in Den Haag is het nog droog![]()
zometeen naar Amsterdam, dus ben benieuwd hoe de situatie daar is
Zelfs zonder winterbanden reed k 80 op wegen waar je 50 mocht mensen moeten zich niet zo aanstellen.quote:
Kan ook makkelijk, mensen gaan remmen terwijl ze sturenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Zelfs zonder winterbanden reed k 80 op wegen waar je 50 mocht mensen moeten zich niet zo aanstellen.
Verkapt ik rijd veels te hard post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |