quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het begon over dat ik mannen geen hand wil geven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan alcohol deed.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het begon over dat ik mannen geen hand wil geven.
Jij begon toen te spotten met dat je iemand kent die daar zwanger van is geworden. Ik ging daar op in met "dikke".
Jij vroeg of ik iets in me gespoten had gekregen van iemand ofzo. (daar begin je altijd over)
En waarom betrek je er steeds bij dat ik zogenaamd zou drinken, kun je er niet tegen dat er ook mensen bestaan die niet drinken. Het is een heel normale keuze. Ik stop hierna ook als je hier niet normaal op ingaat.
Nee, eigenlijk niet, dat zei ik in de hoop dat je normaal zou reageren op m'n post. Wilde echt weten waarom je steeds begint over spuiten slikken en drinken. En water uit Mekka enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Dus ik moet nu niet normaal reageren zodat jij stopt ??
Niet normaal.
Wtf.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Is het weer zo ver? De istanbul picleri tegen de anadolu okuzleri? Het is ook altijd hetzelfde verhaal, niet waar?
zegt de o.c?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Is het weer zo ver? De istanbul picleri tegen de anadolu okuzleri? Het is ook altijd hetzelfde verhaal, niet waar?
we hebben beetquote:
Merk ik anders niks van wanneer je op msn bent. Tegenwoordig doe je 2 dingen tegelijk. Oudere mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan jou..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rustig, ik ben oud. Hou daar even rekenig mee.
Ikke niet turks sprekken.quote:
Probeer nu 4 dingen. Fokken, tv kijken, uitvogelen wat ik morgen zal koken, en een telefoongesprek voeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Merk ik anders niks van wanneer je op msn bent. Tegenwoordig doe je 2 dingen tegelijk. Oudere mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan jou..
En het Nederlands wil ook niet echt lukken...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ikke niet turks sprekken.
fake webmastertje![]()
Hey Min-e! Dat is idd even geleden. Druk enzo. Ben wel eindelijk met mijn master begonnenquote:
Arif Nihat Asyaquote:
Ja, de laatste keer dat je even langskwam in het topic was denk ik van de zomer, zou je naar een festival gaan met je vriendin! (Hoe is mijn geheugenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Min-e! Dat is idd even geleden. Druk enzo. Ben wel eindelijk met mijn master begonnenHoe ist met jou?
Ik ga hier morgen uitgebreid op antwoorden Minos, maar het slaap loopt uit mijn ogen nu. Iyi geceler, milletquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat je even langskwam in het topic was denk ik van de zomer, zou je naar een festival gaan met je vriendin! (Hoe is mijn geheugen)
Hoe bevalt dat weer opnieuw studeren? Gaat het lekker? Of moest je er even inkomen weer?
Met mij gaat het goed, zelfde eigenlijk. Terwijl ik hier nog steeds zit te twijfelen of in nou met een nieuwe studie moet beginnen, is dat verstandig etc, doe jij het gewoon. Goed hoor.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen uitgebreid op antwoorden Minos, maar het slaap loopt uit mijn ogen nu. Iyi geceler, millet
Alleen vrouwen kunnen dat doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Probeer nu 4 dingen. Fokken, tv kijken, uitvogelen wat ik morgen zal koken, en een telefoongesprek voeren.
Multitasken voor gevorderden.
Slaap lekker, bilmiyorem.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga, dan kunnen jullie hier in alle rust verder gaan.
Hallo Turkjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Alleen vrouwen kunnen dat doen![]()
en hallo edele Turkjes
Ik kan al die dingen ook en tegelijkertijd ook gewoon slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hallo Turkje![]()
Gelukkig wel. Stel je voor dat mannen dat konden, de schade die ze zouden kunnen aanrichten.
In your dreamsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik kan al die dingen ook en tegelijkertijd ook gewoon slapen.
Maar jij bent dan ook niet een standaard modelletje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik kan al die dingen ook en tegelijkertijd ook gewoon slapen.
Jij ging weg dus ik neem aan dat nu je wederhelft (andere geest) typt ?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet een standaard modelletje.
Yes, wat een skills he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij ging weg dus ik neem aan dat nu je wederhelft (andere geest) typt ?
Borte, waar ben je imdaaaat..
nouuu...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:48 schreef Min-e het volgende:
Maar vertellen jullie eens wat interessants.![]()
( Mag ook minder boeiend zijn, vind ik zelfs missschien wel leuker)
Jep dat wist ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
nouuu...
wist jeee..
dat ik uit mars kom en jij uit venus..
Ik ook niet. Misschien heeft The magnificent wel iets leuks meegmaakt vandaag?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:13 schreef IHVK het volgende:
ik weet alleen niet wat ik moet vertellen.
Ook niet. We zijn saaie Turken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien heeft The magnificent wel iets leuks meegmaakt vandaag?
Nee, niets boeiends gedaan, dus ook niets leuks te vertellen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien heeft The magnificent wel iets leuks meegmaakt vandaag?
Ja het schijnt dit weekend. Beetje ouwehoeren is leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:22 schreef IHVK het volgende:
Het waait hard en het is koud.
Ik heb niks boeiends gedaan paar uur gezeten in café met vrienden..
verlopen.quote:
Ja was leuk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja het schijnt dit weekend. Beetje ouwehoeren is leuk.
Sorry, ik was film aan het kijkenquote:
Past wel bij de sfeer vandaag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:27 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil jullie wel verblijden met een liedje...
]quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
verlopen.
Maar goed de Nederlandse staat kan nu voor eens en altijd mijn vingerafdruk bemachtigen. Zijn ze ook weer blij.
Precies. Het is dat ik dat ding nodig heb.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
]
Moet eerlijk zeggen, dat ik verbaasd sta hoe snel het gaat met de privacy beperkende maatregelen. Het is maar te hopen dat men zorgvuldig met die gegevens om kan gaan. Wat ik eigenlijk betwijfel. Om meerdere redenen.
Jullie zitten ook alleen ruzies te maken,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:31 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tsss terwijl het hier zo spannend was.
Vrijjheid beperken om je vrijheid te mogen behouden, krom hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. Het is dat ik dat ding nodig heb.![]()
Ik heb ook weinig vertrouwen in de mensen die hiermee moeten omgaan en laat ik al helemaal niet beginnen wat er kan gebeuren als er vreemde partijen aan de macht komen.
Nederland is ook het enige land in Europa die dit doet vooralsnog. Omdat hier iedereen alles maar accepteert.
Ja, precies. Het is zo een absurde situatie, waarin jij als burger maar geacht wordt alles te moeten vertrouwen. Er zoveel scenario's zijn te schetsen waarin men ( ook legitiem) misbruik kan maken van dat gegeven. Creepy.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies. Het is dat ik dat ding nodig heb.![]()
Ik heb ook weinig vertrouwen in de mensen die hiermee moeten omgaan en laat ik al helemaal niet beginnen wat er kan gebeuren als er vreemde partijen aan de macht komen.
Nederland is ook het enige land in Europa die dit doet vooralsnog. Omdat hier iedereen alles maar accepteert.
Negeren kost weinig moeite en is gewoon effectief, win-win situatie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik heb me zelf beloofd dat als iemand hele tijd mij zit te provoceren, ik die persoon ga negeren
Dat hele, we hebben een zondebok hoera we hebben de Marokkanen, komt me nu al zo lang mijn strot uit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:41 schreef IHVK het volgende:
Blijkbaar denkt men in Nederland dat als ze even klagen over Marokkanen op Telegraaf.nl dat verder alles wel goedkomt.
Inderdaad, daar hadden we het vandaag ook toevallig over.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat hele, we hebben een zondebok hoera voor de Marokkanen, komt me nu al zo lang mijn strot uit.
En dan PVV stemmen, want daar durven ze de problemen tenminste te benoemen. Als ze aan de macht komen, gaan ze alles keihard aanpakken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:41 schreef IHVK het volgende:
Blijkbaar denkt men in Nederland dat als ze even klagen over Marokkanen op Telegraaf.nl dat verder alles wel goedkomt.
QFTquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:43 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dat hele, we hebben een zondebok hoera voor de Marokkanen, komt me nu al zo lang mijn strot uit.
Trusten. En succes met vingerdrukken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:46 schreef IHVK het volgende:
Ik ga slapen anders kan ik morgen niet opstaan.
Trusten.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Trusten. En succes met vingerdrukken.
Hardnekkig helaas.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Inderdaad, daar hadden we het vandaag ook toevallig over.
Triest gedoe.
Was dat met Johnney Depp?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:08 schreef GenusButeo het volgende:
Ik kom net van Sherlock Holmes, vette film.
Nee. Die is er weer met Alice in Wonderland over een paar maanden. Deze is met Robert Downey Jr. en Jude Law.quote:
Oh dat was het, had een mental remindertje geplaatst.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Die is er weer met Alice in Wonderland over een paar maanden. Deze is met Robert Downey Jr. en Jude Law.
Leuk hè, al die literaire werken die verfilmd worden.
Doen! Een plezier voor het oog. In vele opzichten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh dat was het, had een mental remindertje geplaatst.
Jude Law en Robert Downey jr. Misschien dat ik dat maar eens ga kijken dit weekend.
Jep, sommige boeken zijn ook goed verfilmd.![]()
Sommige ook weer niet.
Zit ik hier weer alleen met m'n insomnia.quote:
Perfume was toch met die jongen die mensen vermoorde om hun lichaam in z'n parfum te gebruiken of zoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doen! Een plezier voor het oog. In vele opzichten.
Heb je Perfume: The Story of a Murderder gezien? Slechtste. Boekverfilming. Ooit.
ja, heel mooi boek ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Perfume was toch met die jongen die mensen vermoorde om hun lichaam in z'n parfum te gebruiken of zo?
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Is dat alleen voor je ID, of ook voor je rijbewijs?
Hmm, ik denk het eigenlijk niet, maar wie weet. Gelukkig zijn mijn paspoort en ID nog wel een paar jaar geldigquote:
Geniet van je privacy komende jaren!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het eigenlijk niet, maar wie weet. Gelukkig zijn mijn paspoort en ID nog wel een paar jaar geldig.
Damn, mocht er ooit een verkeerde overheid komen in Nederland, dan zijn we echt met zijn allen de sjaak hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer, ik heb al een OV-chipkaart.
Laten we hopen dat er ooit eens een fatsoenlijke overheid komt die wél naar het volk, al is het maar een beetje, luistertquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn, mocht er ooit een verkeerde overheid komen in Nederland, dan zijn we echt met zijn allen de sjaak hoor.
Hm. knmi verwacht 3-6 cm, dus ondersneeuwen zal sowieso niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Oeh, het begint nu al een beetje te poedersneeuwen. Had het KNMI dan toch gelijk? Mischien nog maar vlug even wat boodschappen doen voordat mijn flat ondersneeuwt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:48 schreef IHVK het volgende:
Ze willen ook gewoon 4 vingerafdrukken. Maar goed, al afgegeven inmiddels..
Oh, jammer, het valt, op de lage temperaturen na, wel mee dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm. knmi verwacht 3-6 cm, dus ondersneeuwen zal sowieso niet gebeuren.
Mogen we weten wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef ClioSporT het volgende:
Ach ja. Ik heb mijn vingerafdrukken ooit al moeten afgeven dus het boeit mij niet zoveel.
10 jaar geleden officieel verdachte geweest. Ik ben zo lief als ik weet niet wat dus uiteindelijk direct vrijgelaten, maar toch nog wel ff vingerafdrukken genomen.quote:
Ok,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
10 jaar geleden officieel verdachte geweest. Ik ben zo lief als ik weet niet wat dus uiteindelijk direct vrijgelaten, maar toch nog wel ff vingerafdrukken genomen.
Wat is dat? ik vnd het namelijk wel een leuke optie dat ik kan kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest met msnplusquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Download A-patch en haal alle overbodige troep weg uit MSN.
Daarmee kan je al die advertenties en zo weghalen, zodat het er allemaal wat overzichtelijker uitziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is dat? ik vnd het namelijk wel een leuke optie dat ik kan kijken wanneer iemand voor het laatst online is geweest met msnplus
oh boeiend, te veel moeite voor dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarmee kan je al die advertenties en zo weghalen, zodat het er allemaal wat overzichtelijker uitziet.
MSN is toch niet hetzelfde als een e-mailadresquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ben trouwens vet geirriteerd, we moesten onze emailadressen geven aan onze ckv-docente, maar door een doorstuurmailtje is m'n emailadres door de hele school verspreid. Terwijl ik tegen heel veel mensen zeg dat ik geen msn heb.
ik dacht eraan dat je dit zou zeggen, maar ik denk dat veel mensen wel gewoon zullen begrijpen dat ik het wel voor msn gebruik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
MSN is toch niet hetzelfde als een e-mailadres.
Ja, ik heb geen zin om honderduizend rare bijnamen en onzintekst te lezenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
maak jij gebruik van snelnamen? Of hoe die dingen ook mogen heten, deed ik vroeger, is wel handig. Vooral als mensen hele lange namen gebruiken met veel emoticons.
Soms vind ik het ook wel handig om te zien wat iemand in zijn/haar naam heeft staan. Heb ze daarom nu weer weggehaald, maakt niet meer uit, heb nu 20 tot 30 mensen in m'n lijst. Klinkt weinig, is het eigenlijk ook, maar zie het nut niet in van meer mensen, alsof je met allemaal echte gesprekken voert. Ik tenminste niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om honderduizend rare bijnamen en onzintekst te lezen. Snelnamen zijn kort maar krachtig en dan weet ik tenminste meteen met wie ik praat.
Ze is zelf een Rus hahah ze is toch "Var" nog wat ofzo. Oeral Bulgaar bla bla whateever. Toen was er vast wel contact met Russen/Moskovieten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik verwacht een plaatje terug over Rus zijn, Rus tohumu.
Varsak. Boeit niet eigk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze is zelf een Rus hahah ze is toch "Var" nog wat ofzo. Oeral Bulgaar bla bla whateever. Toen was er vast wel contact met Russen/Moskovieten.
gaan we weerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Burakius het volgende:
Ten tweede ben ik met deze ludieke actie gekomen niet zij. Dus altijd +1 voor moi.
-1 hebben we al gedaan met vrienden. N44b.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben een Armeen, dat is pas keihard.
Eeh? M'n opa zegt dat we het zijn, dus zal wel kloppen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
-1 hebben we al gedaan met vrienden. N44b.
Klote om te horen man. Sterkte.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eeh? M'n opa zegt dat we het zijn, dus zal wel kloppen.![]()
Sommige mensen denken trouwens dat ik ook nog een beetje stiekem Koerdisch ben, omdat ik het voor ze opneem.![]()
Armeen + Koerd.
turken drinken niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Rookert het volgende:
Ga toch drinken, dan ruziën Turken tenminste niet
QFT, ik geniet van me levenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Burakius is weer in een dolle bui.
Probeer maar eens 4 dagen niet water te drinken.quote:
wat win ik als het me lukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Probeer maar eens 4 dagen niet water te drinken.
een glaasje water.quote:
Een leven in het hiernamaals? Niet drinken is nou niet echt iets om aan te bevelen.quote:
Ik kom het brengen op mijn handen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kom je dat brengen op zo'n mooi serveerblad
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een leven in het hiernamaals? Niet drinken is nou niet echt iets om aan te bevelen.
nu ga ik het zeker proberenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik kom het brengen op mijn handen.
maar zonder hem kan ik niet lachen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:26 schreef Burakius het volgende:
Zonder die josti is het hier veel beter. één mierensexuelegemeenschapper minder.
wat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:26 schreef Burakius het volgende:
Zonder die josti is het hier veel beter. één mierensexuelegemeenschapper minder.
Jostiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar zonder hem kan ik niet lachen.
Alleen in de bios, of ook te downloaden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:36 schreef Slayage het volgende:
deze turkse films is wel de moeite waard om te checken
http://denhaag.filmladder.nl/hello.php?show=movie&list=city&movie=15546
het is geen recente film dus mogelijk kan je em ook downenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alleen in de bios, of ook te downloaden?
Zo triest. Twee dagen terug zei je nog dat je minstens een maand niet meer met mij wou discussiëren/ruziën.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:08 schreef Burakius het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier alleen maar poeder al de hele dag. hoogstens 1 cm erbij gevallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet naar dorp maar het sneeuwt te hard.
Waarom krijgt Limburg nou alle sneeuw?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik moet naar dorp maar het sneeuwt te hard.
die wind in je gezicht lijkt me alleen niet lekkerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hier alleen maar poeder al de hele dag. hoogstens 1 cm erbij gevallen.
Ja hier eigenlijk ook. Maar op de fiets is dat ook irritant.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hier alleen maar poeder al de hele dag. hoogstens 1 cm erbij gevallen.
klinkt niet best, monitor bijna dood misschien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik vind groen een prachtige kleur, maar het heoft niet constant op m'n scherm te knipperen. WTf is dit en hoe haal ik dit weg
Omdat wij tof zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom krijgt Limburg nou alle sneeuw?
ik denk het niet...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
klinkt niet best, monitor bijna dood misschien?
Virus? Of restart eerst je computer maar eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://foto-uploaden.nl/zie/rkdlezn
hier is het geel, maar op m'n scherm is het groen.
net al gedaan..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Virus? Of restart eerst je computer maar eens.
weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Rookert het volgende:
Videokaart oververhit?
Lage resolutie trouwens
wat? het is gewoon zo. Veel oude vrouwen zijn lui. Daarom moet je als man eigk niet trouwen.quote:
boodschappen doen is toch vet leuk. Behalve als je oud bent.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is er erg aan boodschappen doen? Nou ja, het zal wel aan de afstand, drukte en het weer liggen
.
Het is niet zo erg, maar ik heb geen zin. Heb net een tosti gemaakt met veel te veel kaas erop, walgelijk. Mijn humeur is niet zo geweldig geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is er erg aan boodschappen doen? Nou ja, het zal wel aan de afstand, drukte en het weer liggen
.
je bent een vrouw, dat is normaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is niet zo erg, maar ik heb geen zin. Heb net een tosti gemaakt met veel te veel kaas erop, walgelijk. Mijn humeur is niet zo geweldig geloof ik.
Enfant terriblequote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dat is normaal.
Vooroordelen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je bent een vrouw, dat is normaal.
Te veel kaas? Er is niks mis met lekkere Hollandse kaas, jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:42 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het is niet zo erg, maar ik heb geen zin. Heb net een tosti gemaakt met veel te veel kaas erop, walgelijk. Mijn humeur is niet zo geweldig geloof ik.
zo schattigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Goed voor de afwisseling op 'schattig' toch
Ik voldoe niet aan stigma's.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is gewoon zo, accepteer het nou maar
Heb een beter idee, ik stuur jou een lijstje. En jij mag wat lekkers voor jezelf uitkiezen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
min-e ik moet naar de ah
zullen we samen?
dankjewel ablaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb een beter idee, ik stuur jou een lijste. En jij mag wat lekkers voor jezelf uitkiezen.
ze heeft al een lekker lichaam.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:50 schreef Burakius het volgende:
Zet iig afslankpillen erbij voor Min-e
Lekker zelfs?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze heeft al een lekker lichaam.
Oh wat grappig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:50 schreef Burakius het volgende:
Zet iig afslankpillen erbij voor Min-e
Heb net een kop thee gezet. Ga jij maar alvast.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
hadi min-e! als m'n zusje niet meekomt, wil ik met jou naar de ah
ik kan lekkerder zetten, ga jij maar alvast.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Min-e het volgende:
[..]
Heb net een kop thee gezet. Ga jij maar alvast.
Je moet als ouder een grens stellen ergens en je laten uitschelden is ver over die grens denk ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik had met een vriendin afgesproken, maar ze kan niet meer omdat ze tegen haar ouders heeft geschreeuwd/gescholden, nu is ze boos en vindt het onterecht. Zie ik het verkeerd of hebben die ouders gewoon gelijk?
Ja, dat zeg ik en die ouders hebben gewoon gelijk dat ze het niet accepteren. Ze zegt dat ik haar niet begrijp, omdat mijn ouders niet zo zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Je moet als ouder een grens stellen ergens en je laten uitschelden is ver over die grens denk ik.
Sommige kinderen hebben het ook niet makkelijk hoor, je moet wel een beetje geluk hebben. Soms kijk ik weleens naar mensen om me heen die nu kinderen hebben en dan weet ikniet of ze allemaal wel geschikt zijn voor het ouderschap. Bewijs wordt geleverd, omdat er zo veel kinderen zijn met problemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik en die ouders hebben gewoon gelijk dat ze het niet accepteren. Ze zegt dat ik haar niet begrijp, omdat mijn ouders niet zo zijn.Ze zegt dat haar moeder vast in de overgang is, wtf zo praat je toch niet over je moeder.
![]()
neequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:03 schreef Burakius het volgende:
Warom wisselen jullie geen msn uit. Kunnen jullie daar bullshit praten.
Ik heb jou al met veel laten wegkomen, maar het wordt eens tijd dat ik eens zeg wat ik echt denk,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:03 schreef Burakius het volgende:
Warom wisselen jullie geen msn uit. Kunnen jullie daar bullshit praten.
Ik ken die ouders en ik vind ze wel geschikt voor het ouderschap. Natuurlijk telt mijn mening minder omdat ik jonger ben en ik er misschien anders over denk, maar onze ouders kennen elkaar ook en vinden het prima mensen. Ik geef die ouders ook gelijk dat ze boos worden, ze slaapt fucking veel uit en wil van alles. Iedere dag gezeur over nieuwe kleding willen enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Sommige kinderen hebben het ook niet makkelijk hoor, je moet wel een beetje geluk hebben. Soms kijk ik weleens naar mensen om me heen die nu kinderen hebben en dan weet ikniet of ze allemaal wel geschikt zijn voor het ouderschap. Bewijs wordt geleverd, omdat er zo veel kinderen zijn met problemen.
Maar misschien denk ik wel te perfectionistich en is juist de kunst van een goed ouder zijn dat je af en toe kritsch naar jezelf kijkt en eens wat ruimte laat. Soms moet je dingen kunnen laten varen en niet met kinderen gaan wedijveren.
UItschelden kan idd niet, gaat ze wel eventjes flink te ver.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken die ouders en ik vind ze wel geschikt voor het ouderschap. Natuurlijk telt mijn mening minder omdat ik jonger ben en ik er misschien anders over denk, maar onze ouders kennen elkaar ook en vinden het prima mensen. Ik geef die ouders ook gelijk dat ze boos worden, ze slaapt fucking veel uit en wil van alles. Iedere dag gezeur over nieuwe kleding willen enzo.Ouder leven is zwaar, zij hoeft alleen maar naar school en soms wat schoonmaken, komop, waar moet je dan over zeuren? Ouders moeten werken, schoonmaken, opvoeden etc. Ik vind het gewoon niet kunnen dat je tegen je ouders schreeuwt of ze uitscheld.
Hehe begin je em al te knijpen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat lijkt mij toch wel één ding om bang voor te zijn later: onhandelbare kinderen krijgen.
Mijn kinderen worden lieve, rustige kinderenquote:
Dan pak je je slipper.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat lijkt mij toch wel één ding om bang voor te zijn later: onhandelbare kinderen krijgen.
Vast welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn kinderen worden lieve, rustige kinderen. Althans, als ze op mij gaan lijken
.
Dat is zo fout.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vast wel. En anders stuur je toch naar de kinderopvang. Zie je je kinderen een uurtje maximaal s'avonds en het weekend. Nou en dan laat je ze gewoon bij iemand anders thuis spelen. Het is zo makkelijk.
Ik hoop nooit zo'n soort ouder te wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Vast wel. En anders stuur je toch naar de kinderopvang. Zie je je kinderen een uurtje maximaal s'avonds en het weekend. Nou en dan laat je ze gewoon bij iemand anders thuis spelen. Het is zo makkelijk.
Doei.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Je bent een oud dik wijf dat onzin loopt te mekkeren. Je fecaliën kunnen niet eens door een RWZI gezuiverd worden.Membraan behandelings gevalletje schat k zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik heb jou al met veel laten wegkomen, maar het wordt eens tijd dat ik eens zeg wat ik echt denk,
Alles wat jij hier rondgooit is net zo goed bullshit.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent een oud dik wijf dat onzin loopt te mekkeren. Je fecaliën kunnen niet eens door een RWZI gezuiverd worden.Membraan behandelings gevalletje schat k zo.
ok.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je bent een oud dik wijf dat onzin loopt te mekkeren. Je fecaliën kunnen niet eens door een RWZI gezuiverd worden.Membraan behandelings gevalletje schat k zo.
Jij bent wel erg sneu bezig, zeg. En dat is een volwassen vent. Ik had verwacht dat iemand die zoveel waarde aan religie hecht wel zou inzien dat dit soort dingen niet door de beugel kunnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg. Je doet alsof je de vroomste bent, maar gedraagt je tegelijkertijd keer op keer als een 12-jarig, klein kind. Of ben je soms alleen maar religieus wanneer het je het beste uitkomt?quote:
die "quote:
Dat zeg ik ook niet, eerder het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
die "" was ook niet omdat ik het met je eens ben gek. ik ben helemaal niet erg, jullie zijn gewoon grappig.
Inderdaad. Bilmiyorem is echt één van de achterlijkste user hier op Fok!. Theedoek-draagster van het ergste soort.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij bent net zo erg. Je doet alsof je de vroomste bent, maar gedraagt je tegelijkertijd keer op keer als een 12-jarig, klein kind. Of ben je soms alleen maar religieus wanneer het je het beste uitkomt?
wie is de achterlijkste?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Bilmiyorem is echt één van de achterlijkste user hier op Fok!. Theedoek-draagster van de ergste soort.
en dit soort posts zijn nodig omdat???quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jij bent de achterlijkste. Ik heb weinig zinnigs uit je mond zien komen sinds je optreden hier op Fok!. Je bent, zoals Wikwakka al terecht zei, net een 12-jarig kind.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wie is de achterlijkste?![]()
en dat zegt het licht van de ariers.
Wat een compliment! maar ik draag nog geen doek.
Ja, sorry, maar soms moet er eens wat van gezegd worden. Anders dringt het mischien nooit tot bepaalde users door dat deze SC er niet is om constant te verzieken met kinderachtige kutgeintjes en opmerkingen.quote:
Wat jij niet zinnig vindt, kan ik wel zinnig vinden. Gewoon mond dicht,lichtje van de Ariers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:45 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent de achterlijkste. Ik heb weinig zinnigs uit je mond zien komen sinds je optreden hier op Fok!. Je bent, zoals Wikwakka al terecht zei, net een 12-jarig kind.
Dit is precies wat ik bedoel. Het argument van een kind. Ga vooral zo door.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat jij niet zinnig vindt, kan ik wel zinnig vinden. Gewoon mond dicht,lichtje van de Ariers.
Het argument van een knid? en jij noemt jezelf zeker volwassen? Dat ik bijvoorbeeld het geloof belangrijk vindt en jij niet, betekent niet dat ik achterlijk ben. Dat is geen argument van een kind.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Het argument van een kind. Ga vooral zo door.
Correctie: je denkt je vroom te gedragen, maar keer op keer blijkt weer dat jij nog lang niet volwassen genoeg bent om uberhaupt zulke keuzes te maken. Mijn god, ga de Koran eens lezen en kijk wat er instaat over andere mensen lastigvallen met scheldpartijen of denigrerende opmerkingen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het argument van een knid? en jij noemt jezelf zeker volwassen? Dat ik bijvoorbeeld het geloof belangrijk vindt en jij niet, betekent niet dat ik achterlijk ben. Dat is geen argument van een kind.
Maar ik ben wel een kind, dat zal ik ook niet ontkennen.
Je hebt een punt. Ik observeer alleen nog maar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar soms moet er eens wat van gezegd worden. Anders dringt het mischien nooit tot bepaalde users door dat deze SC er niet is om constant te verzieken met kinderachtige kutgeintjes en opmerkingen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Correctie: je denkt je vroom te gedragen, maar keer op keer blijkt weer dat jij nog lang niet volwassen genoeg bent om uberhaupt zulke keuzes te maken. Mijn god, ga de Koran eens lezen en kijk wat er instaat over andere mensen lastigvallen met scheldpartijen of denigrerende opmerkingen.
Overigens geldt dit niet alleen voor Bilmiyorem, maar ook voor Burakius. Stelletje hypocriete gelovigen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Correctie: je denkt je vroom te gedragen, maar keer op keer blijkt weer dat jij nog lang niet volwassen genoeg bent om uberhaupt zulke keuzes te maken. Mijn god, ga de Koran eens lezen en kijk wat er instaat over andere mensen lastigvallen met scheldpartijen of denigrerende opmerkingen.
Hypocriet? Wil je prive lessen begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Overigens geldt dit niet alleen voor Bilmiyorem, maar ook voor Burakius. Stelletje hypocriete gelovigen.
Weer een prachtig voorbeeld van een reactie van een kind! Jij komt er wel, met je theedoek!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2 jij denkt echt dat je volwassen bent, maar je bent ook nog maar een kind. Je bent 19 man hahaha.Denk niet te veel gek. En ga vooral niet vals beschuldigen, want nergens heb ik beweerd me vroom te gedragen.
Nee, het feit dat je weigert handen te schudden, iedereen die alcohol drinkt als zondaar ziet en keer op keer benadrukt dat de Islam voor jou het enige is wat er toe doet, betekent zeker niksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wikwakka2 jij denkt echt dat je volwassen bent, maar je bent ook nog maar een kind. Je bent 19 man hahaha.Denk niet te veel gek. En ga vooral niet vals beschuldigen, want nergens heb ik beweerd me vroom te gedragen.
Ik weiger niet, niemand verplicht mij handen te schudden. Ik ontwijk het gewoon en groet ze wel op een andere manier. Wat heeft dat met kind zijn te maken? Er zijn vrouwen van 50 die hetzelfde doen of zijn die eigenlijk ook een kind volgens jou? Het is een manier van leven, jij bent degene die hier kinderachtig is door een manier van leven van een ander op deze manier belachelijk te maken. Alcohol drinken is een zonde, wat is er mis mee als ik dat zeg? Moet ik zeggen dat het goed is? Ik geloof niet alleen als iets mij het beste uitkomt, leer je fout nou een keer bekennen, ik heb vaak genoeg gezegd dat ik niet alles goed doe. Waarom leer je niet toegeven?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, het feit dat je weigert handen te schudden, iedereen die alcohol drinkt als zondaar ziet en keer op keer benadrukt dat de Islam voor jou het enige is wat er toe doet, betekent zeker niks. Je lijkt nadiaschoonheid wel. Of ben je zoiemand die alleen maar gelooft wanneer het je het beste uitkomt?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Weer een prachtig voorbeeld van een reactie van een kind! Jij komt er wel, met je theedoek!
Een hoofddoek zal mij eerlijk gezegd worst wezen, ik kan alleen niet tegen hun hypocrisie en getroll steeds.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Weer een prachtig voorbeeld van een reactie van een kind! Jij komt er wel, met je theedoek!
Waarom onder de gordel meteen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik weet, ik lees hier vaak mee, als een zondaar lurkend aan m'n biertjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is hier wel 90% van de tijd gezellig verder.
Het gaat ook eerder om trollerig gedrag dan een bepaalde levensvisie. Ook al wil Arya het die kant op duwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een hoofddoek zal mij eerlijk gezegd worst wezen, ik kan alleen niet tegen hun hypocrisie en getroll steeds.
Ik had al een vermoeden trouwens, dat je dit deed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet, ik lees hier vaak mee, als een zondaar lurkend aan m'n biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |