quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het begon over dat ik mannen geen hand wil geven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet aan alcohol deed.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het begon over dat ik mannen geen hand wil geven.
Jij begon toen te spotten met dat je iemand kent die daar zwanger van is geworden. Ik ging daar op in met "dikke".
Jij vroeg of ik iets in me gespoten had gekregen van iemand ofzo. (daar begin je altijd over)
En waarom betrek je er steeds bij dat ik zogenaamd zou drinken, kun je er niet tegen dat er ook mensen bestaan die niet drinken. Het is een heel normale keuze. Ik stop hierna ook als je hier niet normaal op ingaat.
Nee, eigenlijk niet, dat zei ik in de hoop dat je normaal zou reageren op m'n post. Wilde echt weten waarom je steeds begint over spuiten slikken en drinken. En water uit Mekka enzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Dus ik moet nu niet normaal reageren zodat jij stopt ??
Niet normaal.
Wtf.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Is het weer zo ver? De istanbul picleri tegen de anadolu okuzleri? Het is ook altijd hetzelfde verhaal, niet waar?
zegt de o.c?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Is het weer zo ver? De istanbul picleri tegen de anadolu okuzleri? Het is ook altijd hetzelfde verhaal, niet waar?
we hebben beetquote:
Merk ik anders niks van wanneer je op msn bent. Tegenwoordig doe je 2 dingen tegelijk. Oudere mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan jou..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:04 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rustig, ik ben oud. Hou daar even rekenig mee.
Ikke niet turks sprekken.quote:
Probeer nu 4 dingen. Fokken, tv kijken, uitvogelen wat ik morgen zal koken, en een telefoongesprek voeren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:05 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Merk ik anders niks van wanneer je op msn bent. Tegenwoordig doe je 2 dingen tegelijk. Oudere mensen zouden een voorbeeld moeten nemen aan jou..
En het Nederlands wil ook niet echt lukken...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ikke niet turks sprekken.
fake webmastertje![]()
Hey Min-e! Dat is idd even geleden. Druk enzo. Ben wel eindelijk met mijn master begonnenquote:
Arif Nihat Asyaquote:
Ja, de laatste keer dat je even langskwam in het topic was denk ik van de zomer, zou je naar een festival gaan met je vriendin! (Hoe is mijn geheugenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hey Min-e! Dat is idd even geleden. Druk enzo. Ben wel eindelijk met mijn master begonnenHoe ist met jou?
Ik ga hier morgen uitgebreid op antwoorden Minos, maar het slaap loopt uit mijn ogen nu. Iyi geceler, milletquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:20 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer dat je even langskwam in het topic was denk ik van de zomer, zou je naar een festival gaan met je vriendin! (Hoe is mijn geheugen)
Hoe bevalt dat weer opnieuw studeren? Gaat het lekker? Of moest je er even inkomen weer?
Met mij gaat het goed, zelfde eigenlijk. Terwijl ik hier nog steeds zit te twijfelen of in nou met een nieuwe studie moet beginnen, is dat verstandig etc, doe jij het gewoon. Goed hoor.
Sweet dreamsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga hier morgen uitgebreid op antwoorden Minos, maar het slaap loopt uit mijn ogen nu. Iyi geceler, millet
Alleen vrouwen kunnen dat doenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:09 schreef Min-e het volgende:
[..]
Probeer nu 4 dingen. Fokken, tv kijken, uitvogelen wat ik morgen zal koken, en een telefoongesprek voeren.
Multitasken voor gevorderden.
Slaap lekker, bilmiyorem.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga, dan kunnen jullie hier in alle rust verder gaan.
Hallo Turkjequote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Alleen vrouwen kunnen dat doen![]()
en hallo edele Turkjes
Ik kan al die dingen ook en tegelijkertijd ook gewoon slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Hallo Turkje![]()
Gelukkig wel. Stel je voor dat mannen dat konden, de schade die ze zouden kunnen aanrichten.
In your dreamsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik kan al die dingen ook en tegelijkertijd ook gewoon slapen.
Maar jij bent dan ook niet een standaard modelletje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik kan al die dingen ook en tegelijkertijd ook gewoon slapen.
Jij ging weg dus ik neem aan dat nu je wederhelft (andere geest) typt ?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet een standaard modelletje.
Yes, wat een skills he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:36 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij ging weg dus ik neem aan dat nu je wederhelft (andere geest) typt ?
Borte, waar ben je imdaaaat..
nouuu...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:48 schreef Min-e het volgende:
Maar vertellen jullie eens wat interessants.![]()
( Mag ook minder boeiend zijn, vind ik zelfs missschien wel leuker)
Jep dat wist ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
nouuu...
wist jeee..
dat ik uit mars kom en jij uit venus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |