Ik heb net Aronofsky's The Wrestler gekeken, toch maarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou toch wel willen dat soms gevoel eens wat langer bleef en soms ander gevoel wat langer wegbleef.
Ja is het echt iets? Ik heb alleen maar een beeld van een vieze zwetende Mickey Rourke met vlassig haar en een lycra sportbroekje voor mequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net Aronofsky's The Wrestler gekeken, toch maar
Kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja is het echt iets? Ik heb alleen maar een beeld van een vieze zwetende Mickey Rourke met vlassig haar en een lycra sportbroekje voor me![]()
.
Mwa, het is nog steeds niet zo dat ik nu vol verlangen zit om die film aan te zetten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptMaar ik vind hem heel mooi breekbaar spelen. Mooi karakter zet hij neer. En uiteindelijk zat ik met m'n handen voor m'n neus/mond en vochtige ogen te kijken hoe ie iemand in mekaar sloeg ind e ring
dat was een vreemde combi!
ik ben altijd deel van de nachtploegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik vandaag een deel van de nachtploeg ben.
Ik doe ook een stukje mee...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik vandaag een deel van de nachtploeg ben.
Morgen is nog een twijfel dag voor klussen omdat het nogal bagger weer schijnt te wordenquote:
Dit is vast een domme vraag, maar je klust toch binnen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Morgen is nog een twijfel dag voor klussen omdat het nogal bagger weer schijnt te worden
Ik moet er ook nog naar toe enzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit is vast een domme vraag, maar je klust toch binnen?
Oh ja natuurlijkquote:
M'n vader was er bijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan schiet het klussen nooit op hè, als je de hele tijd gaat zitten viezelevozen.
Dingen als "boren" en "(pvc) pijpen" komen nu in me op...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Ja, dan schiet het klussen nooit op hè, als je de hele tijd gaat zitten viezelevozen.
Ik had al een Déjà Vu gevoel jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Steve het volgende:
Om die grap maar even te recyclen uit een ander slowchattopic.
Doe-het-zelven.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dingen als "boren" en "(pvc) pijpen" komen nu in me op...
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef oinaru_isan het volgende:
Misschien komt het door dat Englishlads.com vol zit met allemaal stoere bouwvakkers en klussers
Dat ook jaquote:
Als het maar niet gaat schuren.quote:
nee maar wel in liefde op het eerste gezichtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?
Geloven is niet het goede woordquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jij gelooft ook in zwoele seks met de knappe klusser die jouw gootsteen komt maken?
http://www.sexmarkt.nlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik denk wel dat er een markt is voor klushunks
Nou, ik denk dat je een leuk idee hebt. Over het algemeen kom je toch in huizen waar alleen de vrouw thuis isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik dacht aan iets wat meer up market. Dus een keurig klusbedrijf met gewoon mooie mannen, that's all. Dat áls je CV ketel dan toch moet wordt onderhouden, waarom dan niet door een leuke meneer?
Even eten.quote:
Gorditas, voor het eerst. Best lekkerquote:
Ja ik ook, en nu wil ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef Steve het volgende:
Ik moest het even googelen.Klinkt niet slecht!
ja waar is die ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:03 schreef Steve het volgende:
Waar is de nachtploeg?
klussen is vast heel vermoeiendquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah watje!
Omdat ie dan kan dromen... en je weet...quote:
Ogen? Ik moest van jullie toch bouwvakkersdecolletés spotten?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:38 schreef Tha_Erik het volgende:
En Vlarps pa was er bij, dus die was waarschijnlijk aan het klussen en Vlarp en Steve waren gezellig thee gaan drinken en romantisch elkaar in de ogen aan het kijken.
Niet tijdens de thee! En al helemaal niet met schoonvader erbij! EN AL HELEHELEMAAL NIET VAN SCHOONVADER!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ogen? Ik moest van jullie toch bouwvakkersdecolletés spotten?
Ben je nu gewoon je reacties aan het copy + pasten! Schavuitje!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:31 schreef Ang3l het volgende:
Wghehehe, de meiden van dansles hebben mijn knuffelturk unaniem goedgekeurd, ondanks de leeftijd!![]()
Hij is ook wel godverdommes leuk en sexy als barman
Niiiiiiiiiiiet! Was niet helemaal dezelfde, kut!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je nu gewoon je reacties aan het copy + pasten! Schavuitje!
De inhoud was identiek, laffe swaffelaar!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niiiiiiiiiiiet! Was niet helemaal dezelfde, kut!
Als ik bi ben dan ben jij een kukident-kleefpastatube!quote:
Kleef kleef kleefquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik bi ben dan ben jij een kukident-kleefpastatube!
Dit is onacceptabelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:13 schreef Steve het volgende:
Oeh, een film metKate Winslet
Op Nederland 2.
Dat is ook weer zo...quote:
En toch is de competitiedrang heel erg groot bij zo'n club. Niet alleen streven mensen er toch naar om de knapste van de lelijkste te zijn, aan de onderkant van de schaal woedt ook een lelijke strijd wie de lelijkste van de lelijkste is...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het best fijn om bij de club met lelijke mensen te horen eigenlijk. Geen druk om aan de norm te voldoen, innerlijk rust enzo
Ik wil om heel veel gezeik te voorkomen wel onderaan staan hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch is de competitiedrang heel erg groot bij zo'n club. Niet alleen streven mensen er toch naar om de knapste van de lelijkste te zijn, aan de onderkant van de schaal woedt ook een lelijke strijd wie de lelijkste van de lelijkste is...
Hier is het al een week sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef MisterO het volgende:
Sneeeeuwww!
Sla wat eten op, anders we overleven dit niet![]()
Ik word een beetje moe van al dat gestress om die sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef MisterO het volgende:
Sneeeeuwww!
Stop je buttplug weer eens goed terug! Misschien voel je je dan beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hier is het al een week sneeuw.![]()
Pauper randstedeling!
Hier is zoveel warmte van iedereen om me heen aanwezig dat alle sneeuw zo weer verdwijntquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hier is het al een week sneeuw.![]()
Pauper randstedeling!
Volgens mij niet, want je kunt er geen pasfoto op laten zetten he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef Peter het volgende:
Kun je de anonieme kaart niet alsnog koppelen via ov-chipkaart.nl?
Het is winter, moet jouw soort dan niet in winterslaap liggen, ergens diep in de blubber verscholen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Vlarp het volgende:
Stop je buttplug weer eens goed terug! Misschien voel je je dan beter.
ik moest een beetje overgeven in m'n mond.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef MisterO het volgende:
Hier is zoveel warmte van iedereen om me heen aanwezig dat alle sneeuw zo weer verdwijnt![]()
Mijn soort wil wel, maar helaas verplicht de maatschappij ons om te werken...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het is winter, moet jouw soort dan niet in winterslaap liggen, ergens diep in de blubber verscholen?
Ik mag hopen van wel, ik kom naar A'dam vandaag!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef MisterO het volgende:
Sneeeeuwww!
Ga je treinen? Er rijden maar max. 2 intercitys en 2 stoptreinen per uur heh?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ik kom naar A'dam vandaag!
Dude vanaf 17u is het storm hier.. Kom je met de trein?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ik kom naar A'dam vandaag!
Het was dan ook een overgevende sarcastische reactiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik moest een beetje overgeven in m'n mond.
Wow, max 2 maar? Da's weeiiiniiiig... not. Normaal rijden er max 4quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je treinen? Er rijden maar max. 2 intercitys en 2 stoptreinen per uur heh?
Ik zeg het maar even hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wow, max 2 maar? Da's weeiiiniiiig... not. Normaal rijden er max 4En vorig jaar reden er max...... 2
Jamaar je doet het klinken alsof 2 er uur hele weinig isquote:
Maar toch bedankt hoor, voor de waarschuwingquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar je doet het klinken alsof 2 er uur hele weinig isNumansdorp had toch maar 2 per dag?
Omdat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:25 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
nou moet ik ook mn pyama nog verwisselen voor nette kleding
k zat net zo0 lekker in mn bedje te lummelen
Ik lul maar wat, was benieuwd wat je zou typen, achquote:
en als ik had gezegd dat ik heel normaal was dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik lul maar wat, was benieuwd wat je zou typen, ach
Het was leuker geweest als je een grappige niet-zo-serieuze antwoord gafquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en als ik had gezegd dat ik heel normaal was dan?
gelukkig had ik dat dus gedaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als je een grappige niet-zo-serieuze antwoord gaf
Ik moest eerst niets van dat nummer hebben, but it grows on me.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:59 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat kunnen je neefjes goed sneeuwpoppen maken!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:59 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ass Up Face Downquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef Vlarp het volgende:
Zeg homo's, liggen jullie allemaal met je benen omhoog ofzo?
nja en al die piercings doen het ook niet veel goed hoor!quote:
Die heb ik niet eens gezien, dat haar is gewoon te ergquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja en al die piercings doen het ook niet veel goed hoor!
Russel Brand is toch nog enigszins leuk om te zien?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:38 schreef Steve het volgende:
Doet denken aan een nog foutere versie van Russel Brand.
[ afbeelding ]
Heel duidelijk Amerikaanse modellen...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef Bartjebart het volgende:
Nee? Serieus?
http://www.gay.nl/Louis
He'squote:
dat, en dat je eerst de borden uit de gootsteen haalt voordat je erin pist.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ass Up Face Down
Zo hebben we dat van Mike geleerd in ieder geval
Dat kapsel staat hem goed. Past precies bij zijn kop.quote:
nou haal je alle kinkyness weer wegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat, en dat je eerst de borden uit de gootsteen haalt voordat je erin pist.
Met de grond gelijk gemaakt? Kom op zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:50 schreef wonderer het volgende:
Ja hoor, er voldoet iemand niet aan de norm en meteen wordt ie met de grond gelijk gemaakt
Ow dat ken ik dan weer nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat, en dat je eerst de borden uit de gootsteen haalt voordat je erin pist.
Ze reden gewoon, was geen fuck aan de hand met dat hele weer niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:43 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, ik betwijfel het of er treinen gaan rijden.. Check buienradar maar
nederlandersquote:Op zondag 10 januari 2010 01:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze reden gewoon, was geen fuck aan de hand met dat hele weer niet.
Die paniek hier altijd in Nederland met die weerswaarschuwingen
het is een beetje the boy who cried wolf: dadelijk is er ECHT iets aan de hand en denken we "Uhu... vast, alweer?"
Ik snap je probleem niet zo!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:39 schreef Xiance het volgende:
Twilight: new moon
ik heb werkelijk nog nooit zon flut vampierenfilm gezien..
tis ook totaal niet beangstigend.. hoe kan men dat nou in godsnaam als horror bestempelen..
Tis barbie in zwarte kleding!!
En dan vragen ze zich af waarom de integratie faalt!quote:
D'UH!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan vragen ze zich af waarom de integratie faalt!
Twilight is geen horrorquote:Op zondag 10 januari 2010 01:39 schreef Xiance het volgende:
Twilight: new moon
ik heb werkelijk nog nooit zon flut vampierenfilm gezien..
tis ook totaal niet beangstigend.. hoe kan men dat nou in godsnaam als horror bestempelen..
Tis barbie in zwarte kleding!!
dat verklaard..quote:Op zondag 10 januari 2010 01:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Twilight is geen horror
Het is een fantasy teenage love story geschreven door ene mormoonse vrouw
Amen!quote:
Dus eigenlijk zeg je een beetje: Nou, ik vond Mean Girls echt geen horror!quote:
Mean Girls?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je een beetje: Nou, ik vond Mean Girls echt geen horror!
Walmartquote:Op zondag 10 januari 2010 02:46 schreef wonderer het volgende:
Bij de walmart verkochten ze een kalender van die knakker die Edward speelt. Maar dan gewoon met twaalf rode loper foto's...
Nee, net zo min als Twilight dusquote:Op zondag 10 januari 2010 02:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
Mean Girls?
das toch ook geen horror>?
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:30 schreef mike_hunt het volgende:
Goeiemorgen kinders![]()
zo, nu eerst...
[ afbeelding ]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.quote:
Kan best nog wel een weekje,laken is nog niet helemaal viesquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
10 uur afgesproken om te gaan trainen.
enne, ik wil mijn bed verschonen. of kan het nog een weekje?
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb je weer in je broek gepoept? Tis wat ,met die ouderdom en die door velen uitgerekte kringspier he!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan merk je het verschil tussen een scheet en moeten schijten niet meerquote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je weer in je broek gepoept? Tis wat ,met die ouderdom en die door velen uitgerekte kringspier he!
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je weer in je broek gepoept? Tis wat ,met die ouderdom en die door velen uitgerekte kringspier he!
ik had ook geen Fajitas moeten eten gisteren.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan merk je het verschil tussen een scheet en moeten schijten niet meer
Ik hoop dat het niet gaat ruiken, maar gelukkig heb ikquote:
Op zoek naar een andere baan?quote:
quote:
tja, je hebt werkpaarden en luxepaardenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb dat al een half jaartje. Ik kan dat iedereen aanbevelen.
Zullen we hem gaan bashen?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan duizend valse dingen bedenken om tegen je te zeggen Mike, maar ik hou mijn mond maar.
hoe zo dat dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan duizend valse dingen bedenken om tegen je te zeggen Mike, maar ik hou mijn mond maar.
Mwa, ik ben een beetje in een hatelijke bui. Maar nee, ik doe het maar niet omdat ik geen zin heb om nog dan weer te moeten reageren op reactiesquote:Op zondag 10 januari 2010 14:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe zo dat dan?
But give it your best shot, snowwhite
Ik ben geen luxepaard. Heb altijd gewerkt, soms wel twee banen. Weken van 50 uur of meer is mij niet vreemd.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:40 schreef Baltar het volgende:
[..]
tja, je hebt werkpaarden en luxepaarden
jammer..quote:Op zondag 10 januari 2010 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, ik ben een beetje in een hatelijke bui. Maar nee, ik doe het maar niet omdat ik geen zin heb om nog dan weer te moeten reageren op reacties.
Dus ik vraag erom?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en het is niet eens dat je enorm onaardig bent ofzo. Misschien is het zoals een klasgenoot 7 jaar geleden tegen me zei "Ja, maar je ziet er ook gewoon sla-baar uit." toen ik vroeg waarom ie het nodig vond om me elke keer veelvuldig te moeten slaan met zijn vuist op mijn schouders of rug
.
Nee, je vraagt er niet echt om. Het is alleen zo makkelijk ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 15:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Dus ik vraag erom?![]()
Tuurlijk weet ik dat, ik gooi het balletje omhoog en een ander trapt 'em erin. Dat is de wisselwerking..
exactly! jij begrijpt het.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, je vraagt er niet echt om. Het is alleen zo makkelijk ofzo. Het zijn allemaal van die open deuren die ingetrapt kunnen worden.
Niet eens een kreet van Celine?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
och ik vond het weer eens wat anders danof
Nee nee, Mike gooit Vim in zijn neus!quote:Op zondag 10 januari 2010 14:26 schreef Baltar het volgende:
En anders gooi je dit er gewoon over
[ afbeelding ]
Dit is niet echt hè. Vertel me dat dit niet echt is.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
tis een CGI voor een slechte horrorfilm liefjequote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dit is niet echt hè. Vertel me dat dit niet echt is.
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodigquote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dit is niet echt hè. Vertel me dat dit niet echt is.
Misschien is het wel representatief voor zijn eigen bed. Of heeft iemand anders een foto gemaakt van zijn bed, en deze online gehad, uit afschuw.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodig
volgens mij kan je daar best nog een redelijk soepje van trekken, of denk je eerder aan saté sausquote:Op zondag 10 januari 2010 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja.. een treurig verhaal.. dat welquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij wel echt maar niet echt van Mike. Want die is niet snugger genoeg om zijn foto's online te kunnen zetten, daar had ie Xiance voor nodig
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]Knuffelturkje tijdens onze sneeuwwandeling
NEEEEE!!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:32 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja... 10 min later lag ik op de grond met sneeuw in m'n nek
Dat was dan weer wat minder!
Asterix heeft echt bestaan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Xiance het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid was het gebied waar het huidige Parijs ligt al gedurende het hele Neolithicum bewoond. Er zijn sporen gevonden uit de Chasseen-periode (4000 - 3800 v. Chr.) van een bewoner op het gebied aan de linkeroever van de Seine (waar nu het XIIe arrondissement ligt)[16]. Ook zijn er resten teruggevonden van het zogeheten dorp van Bercy dat zich ca. 400 jaar voor het begin van de Christelijke jaartelling op de plek van Parijs moet hebben bevonden. Deze resten zijn tegenwoordig te bezichtigen in het Musée Carnavalet.
In 52 v.Chr. veroverde Julius Caesar ondanks het verzet van Vercingetorix het dorp van de Parisii waaraan hij vervolgens de naam Lutetia Parisiorum gaf. Dit was strategisch gezien een slimme zet, aangezien er handelsroutes langs deze plek voerden. Hierdoor was het mogelijk om te groeien in welvaart. Waar de Gallische nederzetting zich voorheen precies bevond is niet bekend; het is mogelijk dat dit niet op de plaats van het eigenlijke Parijs was, maar rondom het huidige Nanterre
(bron wikipedia)
2 jonkies? 31 en 19quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
NEEEEE!!![]()
stoeiende jonkies!! er is werkelijk niets aandoenelijker dan twee verliefde jonkies!!
O jezus... hij is echt leuk!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]Knuffelturkje tijdens onze sneeuwwandeling
Ja het is 1.50m aan schattigheid. Tenzij ie boos isquote:
Waar werkt ie dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is 1.50m aan schattigheid. Tenzij ie boos is
Hij was vrijdag dus barman en 4 dames van dansles zijn hem komen keuren. Hij was nerveusmaaaar.... hij was dik goedgekeurd! Ook door de andere klanten, want hij had me toch een aandacht, whehehe :")
dus?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
2 jonkies? 31 en 19Zit maar 1 jonkie bij!
Hij zat zo bovenop me en ik maar schreeuwen "KOOOOOOOOUD Natte koooooooont!!!!!!"![]()
Kwam er een man langs gewandeld en die keek echt van WTF?!
quote:
De Buurvrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Extra reden om snel naar Eindhoven te komen?
De enige echte reden ben jijquote:Op zondag 10 januari 2010 19:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Extra reden om snel naar Eindhoven te komen?
ah wat liefquote:
Ik dacht dat jij die Turk wasquote:
Ik mag hopen dat er geen tent is die "Argentijns uiteten" heetquote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
ah wat lief![]()
Net lekker bij Argentijns uiteten geweest
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat er geen tent is die "Argentijns uiteten" heet
die zin klopt niet helemaalquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef MisterO het volgende:
Gewoon een hele fijne, gezellige, lachwekkende wknd gehad
Wat een tieten ... :squote:
those are the tits you WANT to have.quote:
Het is goed met je!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[Spellingnazi]
Het moet fijn, gezellig en lachwekkend weekend. zijn.
[/spellingnazi]
Fijn om te horenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]het is inderdaad goed met mij
als jij pas blij bent als iedereen hier blij is dan krijg je het nog behoorlijk te verduren.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Fijn om te horenIedereen moet het goed hebben, iedereen blij, ik blij
Gelukkig ligt het niet zo, maar dat zou alles wel veel makkelijker makenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als jij pas blij bent als iedereen hier blij is dan krijg je het nog behoorlijk te verduren.
de wereld zou oorlog vrij zijn, shooter games zouden niet bestaan, en My little Pony's zouden wereldberoemd zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig ligt het niet zo, maar dat zou alles wel veel makkelijker maken
Nou ja, als ik zou moeten kiezen... Maar neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
those are the tits you WANT to have.
En als jongens nou eens niet zo moeilijk zouden doenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
de wereld zou oorlog vrij zijn, shooter games zouden niet bestaan, en My little Pony's zouden wereldberoemd zijn
jaaaaa als we allemaal eens blij waren
dan was ik getrouwdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef MisterO het volgende:
[..]
En als jongens nou eens niet zo moeilijk zouden doen
En zou je 3 kinderen adopteren uit 3 verschillende werelddelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |