En toch is de competitiedrang heel erg groot bij zo'n club. Niet alleen streven mensen er toch naar om de knapste van de lelijkste te zijn, aan de onderkant van de schaal woedt ook een lelijke strijd wie de lelijkste van de lelijkste is...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind het best fijn om bij de club met lelijke mensen te horen eigenlijk. Geen druk om aan de norm te voldoen, innerlijk rust enzo
Ik wil om heel veel gezeik te voorkomen wel onderaan staan hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch is de competitiedrang heel erg groot bij zo'n club. Niet alleen streven mensen er toch naar om de knapste van de lelijkste te zijn, aan de onderkant van de schaal woedt ook een lelijke strijd wie de lelijkste van de lelijkste is...
Hier is het al een week sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef MisterO het volgende:
Sneeeeuwww!
Sla wat eten op, anders we overleven dit niet![]()
Ik word een beetje moe van al dat gestress om die sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef MisterO het volgende:
Sneeeeuwww!
Stop je buttplug weer eens goed terug! Misschien voel je je dan beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hier is het al een week sneeuw.![]()
Pauper randstedeling!
Hier is zoveel warmte van iedereen om me heen aanwezig dat alle sneeuw zo weer verdwijntquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Hier is het al een week sneeuw.![]()
Pauper randstedeling!
Volgens mij niet, want je kunt er geen pasfoto op laten zetten he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef Peter het volgende:
Kun je de anonieme kaart niet alsnog koppelen via ov-chipkaart.nl?
Het is winter, moet jouw soort dan niet in winterslaap liggen, ergens diep in de blubber verscholen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Vlarp het volgende:
Stop je buttplug weer eens goed terug! Misschien voel je je dan beter.
ik moest een beetje overgeven in m'n mond.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef MisterO het volgende:
Hier is zoveel warmte van iedereen om me heen aanwezig dat alle sneeuw zo weer verdwijnt![]()
Mijn soort wil wel, maar helaas verplicht de maatschappij ons om te werken...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:35 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Het is winter, moet jouw soort dan niet in winterslaap liggen, ergens diep in de blubber verscholen?
Ik mag hopen van wel, ik kom naar A'dam vandaag!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:02 schreef MisterO het volgende:
Sneeeeuwww!
Ga je treinen? Er rijden maar max. 2 intercitys en 2 stoptreinen per uur heh?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ik kom naar A'dam vandaag!
Dude vanaf 17u is het storm hier.. Kom je met de trein?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, ik kom naar A'dam vandaag!
Het was dan ook een overgevende sarcastische reactiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:36 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik moest een beetje overgeven in m'n mond.
Wow, max 2 maar? Da's weeiiiniiiig... not. Normaal rijden er max 4quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ga je treinen? Er rijden maar max. 2 intercitys en 2 stoptreinen per uur heh?
Ik zeg het maar even hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wow, max 2 maar? Da's weeiiiniiiig... not. Normaal rijden er max 4En vorig jaar reden er max...... 2
Jamaar je doet het klinken alsof 2 er uur hele weinig isquote:
Maar toch bedankt hoor, voor de waarschuwingquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar je doet het klinken alsof 2 er uur hele weinig isNumansdorp had toch maar 2 per dag?
Omdat?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:25 schreef Xiance het volgende:
*zucht*
nou moet ik ook mn pyama nog verwisselen voor nette kleding
k zat net zo0 lekker in mn bedje te lummelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |