dat commentaar erbij is zoniet nog triesterquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:53 schreef SilverladyFan het volgende:
Dat eerste stukje is in het engels: "Why don't you loveing me anymore?"![]()
![]()
Dit is echt een kneiter!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:07 schreef Penisbaard het volgende:
Lekker rebels protestlied over de invloed van de grote wereldreligies op de mensheid.
zou die man die smokkelaar speelt ook andere rollen kunnen spelen, accordeonist of zwerver ofzo?quote:
al voorbijgekomenquote:
Ik vraag me nog steeds af bij welke grensovergang die clip is opgenomen, er zijn daar heel veel smokkelaars, maar gelukkig ook een hele goede douanier.quote:
Ik vermoed de grens bij Raaltequote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:04 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af bij welke grensovergang die clip is opgenomen, er zijn daar heel veel smokkelaars, maar gelukkig ook een hele goede douanier.
Iddquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:58 schreef afcajos het volgende:
Vet spek en dikke wijve!
Wat een bazenplaat
Zo "gewoon" is ie niet meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
En dan neemt die vetzak zijn clip ook nog eens op in Groningen; hoe durft ie?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
Vast al geweest, maar held Rutger moet gewoon elk topic even genoemd worden, want na zijn eerste fantastische single heeft hij op hetzelfde riedeltje een nieuwe tekst geschreven voor de arme malaria-slachtoffertjes in Afrika. Die eerste single heeft em duidelijk geen windeieren gelegd.
Dat is precies wat ik ook dachtquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:37 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Zo "gewoon" is ie niet meer99 Christus...waar is die olijke jonge knul gebleven. Wat een vetkees is hij geworden met plofkop, z'n gouden ringen en dito ketting
Wat de neuk, zijn linkerwenkbrauw bestaat uit 4 kleine wenkbrauwenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:
Michel Wolsink, met zijn singel Steeds weer als ik jou zie. Een Productie van Van Dijk Media Producties, LMD MUSIC , Puur Oranje
quote:Op zondag 31 januari 2010 20:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat de neuk, zijn linkerwenkbrauw bestaat uit 4 kleine wenkbrauwenVooral op 0:27 goed te zien
quote:Op maandag 1 februari 2010 13:59 schreef Penisbaard het volgende:
Je merkt ook dat Jeroen Stevens die loodzware kar met Richard en Marcel erop trekt. Die jongens hebben totaal geen glamour of persoonlijkheid.quote:heey richardben je m'n pa niet een beetje vergeten
nick van der lei zoon van wout van der lei
Da's heul geen carnaval. Dat is apres ski.quote:Op maandag 1 februari 2010 09:40 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Dat is gewoon een carnavals nummer. :|
hij ziet er uit als Pedobear!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef tho_Omas het volgende:
Michel Wolsink, met zijn singel Steeds weer als ik jou zie. Een Productie van Van Dijk Media Producties, LMD MUSIC , Puur Oranje
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nog best te pruimen, kwaliteit uit Limburg
Goed nummer, dit gaat ze stemmen opleverenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:56 schreef Urquhart het volgende:
PvdA Kampen
Ja hier kun je op stemmen
Ik ben meer van figuren als Jeroen Stevens en Arie Pater, die zichzelf en hun kampermuziek wél serieus nemen.quote:
Limburgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
Ik vind dit nog best te pruimen, kwaliteit uit Limburg
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef SilverladyFan het volgende:
Waarschijnlijk niet het nummer wat je bedoelde maar het gaat wel over de kermis en het is kotswaardig.
Deze misschien:quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef Jumparound het volgende:
hoe heette die griet in de bobslee op de kermis? Iets van... mee naar de disco dan kunnen we lekker dansen oid...
ik voel me niet zo lekker en moet even kotsen, dit nummer helpt daar zo lekker bij...
Volgens mij heeft hij het Zanger Bob dieet gevolgd.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:34 schreef Megalo het volgende:
troepquote:Op zondag 7 februari 2010 23:45 schreef HEvaRe het volgende:
Dat laatste stuk.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello zingt de goede versie van Ik zal je nooit opgeven
waarom zijn er 13?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:12 schreef testje318 het volgende:
Nog een kleine aanvulling met carnavalsthema:
Held, demigod, god, ik weet nog niet waar ik deze jongen moet plaatsenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello zingt over een teef die hem heeft laten zitten toen hij haar het hardst nodig had.
Marcello zingt een aidsversie van Ik zal je nooit opgeven
http://www.marcellomusic.nl/
De site van Marcello, vooral zijn biografie is een aanrader om te lezen
[ afbeelding ]
Marcello die aan het thinken of whritting a tekst is
quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Marcello heeft me als youtube vriend toegevoegd
Zie je wel vaker met die artistieke mensen, die zijn gewoon niet te volgen in hun gedachtengangenquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kon ook niet anders na die Youtubereactie vol waarheden
Ook niet vergeten alle Youtubefilmpjes van Marcello te download, hij heeft de onverklaarbare neiging om zijn Youtubefilmpjes steeds te verwijderen en weer nieuwe up te loaden.
Ik zal even wat opnieuw uploaden, zijn prachtnummers mogen niet verloren gaan. Ik kwam er wel wat laat achter, dus zijn vroegere werk heb ik niet meerquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:07 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zie je wel vaker met die artistieke mensen, die zijn gewoon niet te volgen in hun gedachtengangen
Ik vind dat er vanuit Fok! wel wat meer steunbetuigingen mogen komen op zijn websitequote:Op donderdag 11 februari 2010 18:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zal even wat opnieuw uploaden, zijn prachtnummers mogen niet verloren gaan. Ik kwam er wel wat laat achter, dus zijn vroegere werk heb ik niet meer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:13 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik vind dat er vanuit Fok! wel wat meer steunbetuigingen mogen komen op zijn website
Mooie koffer.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kon er helaas nog maar 1 vinden, maar dan ook gelijk een hele mooie![]()
Mij ook inderdaad.quote:Op donderdag 11 februari 2010 18:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Marcello heeft me als youtube vriend toegevoegd
O jullie zijn allemaal al vrienden met hem, ik dacht dat ik speciaal was![]()
Straks is het te laat..quote:
Petro kijkt alsof ie wat op zn kerfstok heeft! (en het is niet anita denk ik... )quote:Op donderdag 11 februari 2010 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
De nieuwe van Zanger Petro
Moeder die ik wel zou raken
zoiets iddquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:11 schreef testje318 het volgende:
[..]
Deze misschien:
Met Rinus in de cip
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:57 schreef testje318 het volgende:
Over Zanger Petro gesproken:
Sjek ook die streepjestrui helemaal uit zn plaat gaan
Die biografie, dat is de langste zin die ik ooit gelezen heb.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef Penisbaard het volgende:
Marcello zingt over een teef die hem heeft laten zitten toen hij haar het hardst nodig had.
Marcello zingt een aidsversie van Ik zal je nooit opgeven
De site van Marcello, vooral zijn biografie is een aanrader om te lezen
[ afbeelding ]
Marcello die aan het thinken of whritting a tekst is
Dat nummer van Wesley is best aanstekelijkquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 14:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat nummer van Wesley is best aanstekelijk![]()
Die kan zo door naar Wegmisbruikersquote:
Leuk, zo'n kijkje in het leven van een ster! Ik denk dat Marcello's brievenbus de komende dagen zal uitpuilen met brieven van Aziatische ladies.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:33 schreef Penisbaard het volgende:
Rondleiding door het huisje van Marcello
Marcello zoekt een vriendin, blond haar, blauwe ogen en Aziatisch.
Marcello kijkt studio sport
Heeft SBS al concrete intresse getoont in zn leven? potentiele kijkcijfer goudmijn!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:51 schreef SilverladyFan het volgende:
[..]
Leuk, zo'n kijkje in het leven van een ster! Ik denk dat Marcello's brievenbus de komende dagen zal uitpuilen met brieven van Aziatische ladies.
Wim en Mirandaquote:Op woensdag 17 februari 2010 22:17 schreef Pieter-utd het volgende:
Rudolfje Ahlers, een arrogante zak, maar zingen kan die
quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:29 schreef Penisbaard het volgende:
Ook een gerelateerde video, Bowe stelt belangrijke vragen.
Veel publiek
oh noes, een weg"piraat"quote:
Prachtig gezongen, met veel emotie en gevoel.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef SilverladyFan het volgende:
2 nieuwe video's van Marcello!
Haha waarom heeft die in vredesnaam publiek.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:52 schreef SilverladyFan het volgende:
2 nieuwe video's van Marcello!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |