quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik, het is gedaan met je mannelijkheid
*Vangt Wikwaka op*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moest de rest gewoon weghalen, maar vindt het prachtig haar.
Toy Storyyyyy.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu Toy Story 2 en Harry Potter 6 gedownload, hoe oud schatten jullie me?
Ayca, wat doe jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.
Damn, aansteller. Sterf maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*Valt te pletter, bortecinem ving de verkeerde op*
19quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu Toy Story 2 en Harry Potter 6 gedownload, hoe oud schatten jullie me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 21:35:44 ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Hoe oud schatten jullie mij?Je doet de laatste dagen een beetje raar Ayca...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Hoe oud schatten jullie mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Hoe oud schatten jullie mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon jailbait, geen leeftijd nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je doet de laatste dagen een beetje raar Ayca...
Lijkt alsof er iemand anders op je acc zit. Ook met je vechtkampen praatje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersMisschien komt het door het nieuwe jaar ofzo..
Je word volwassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersMisschien komt het door het nieuwe jaar ofzo..
Donder op met je tokkiemuziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Eyo check mensen denken dat ze weten hoe ik in elkaar zit dacht het niet dit is mijn pad mijn levensweg mijn gevoelens ik doe check
Laat min-e het niet weten, voor je het weet bestormt ze je met PM's, mailtjes, berichten en missed callsquote:
Je kent meer dan 1 nummer van hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga straks drijfzand luisteren.
Met bontkraag en kauwgum in je mond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Op de basisschool was ik echt zo'n (slechte) nederhiphop fanNu niet meer hoor
Nederlandse muziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Op de basisschool was ik echt zo'n (slechte) nederhiphop fanNu niet meer hoor
House soundtrackquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met bontkraag en kauwgum in je mond?![]()
Wat luister je nu dan?
Ik kijk geen House maar ik hou echt van dit lied.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
House soundtrackMassive Attack
.
Ik heb een bloedhekel aan dat soort wijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
JaMaar dat was gewoon 'in'
![]()
Nu luister ik meer rockwat pop, en heeeeel soms rap
Soms.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kent meer dan 1 nummer van hemDat betekent dat je het gewoon leuk vintttttt
Classic Rock is ook leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan dat soort wijven![]()
Rock![]()
Classic Rock vind ik ook leuk
Er is hoopquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms.![]()
Sommige liedjes roepen echt veel herinneringen op (nee niet van yes-r haha), ging vandaag herinneringen ophalen met een vriendin.Echt kapot gelachen, maar ik zou alles zo anders hebben gedaan als ik zoals nu was.
Het is ook een goed lied.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kijk geen House maar ik hou echt van dit lied.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Classic Rock is ook leukIk hou van alle soorten rock, hangt een beetje van mijn bui af
haha
Dit is zo dom om te vertellen, maar m'n vriendin was op een jongen (een Turk) en nu jaaren later zijn ze samen en gaan trouwen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is zo dom om te vertellen, maar m'n vriendin was op een jongen (een Turk) en nu jaaren later zijn ze samen en gaan trouwen.Maar ze vroeg mij altijd om hulp en op een gegeven moment begon die steeds in het Turks tegen me te praten en werd zij jaloers. Ik offerde mezelf steeds op door met haar langs zijn huis te lopen!
Wat een teringpubers waren we.. dit is zeg maar een situatie waardoor allerlei domme dingen zijn gebeurd. Er was toen 1 dom ding gebeurd en daar was een andere jongen achter gekomen, kreeg toen vet veel contact met hem. Echt overdreven veel. Ook afgesproken, echt fout. Niets gebeurd ofzo, maar nu ik erop terugkijk is het echt dom. Het was een ......... mocro.
toen op zo'n profielensite had zij in mijn gb vet veel over hem geschreven, over z'n lekkere kont enzo en hij kwam hier achter.![]()
Ik ken bijna al de coupletten uit mijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stel je voor dat je omgaat met een jongen
Dat is wel ergquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken bijna al de coupletten uit mijn hoofd
edit: ik luister hem nu, wat een guilty pleasure is dit, ik lach hier nu echt![]()
Lekker zweethandjes vasthouden in de bioscoop op je 11 zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben eigk nooit echt veel met jongens omgegaan, wel van die gare bijna neprelaties, maar niets gedaan. Hahaha wat een tijd en wat een domme jongens, al was ik ook dom.
Ik ben heel vroeg, heel erg begonnen met puberen, vergeleken met de rest van m'n vriendinnen en kom er daarom wss ook sneller uit. Ik denk dat dat tegenwoordig het probleem is in de omgang met m'n vriendinnen.
Maar voor mij is het belangrijkste dat ik heb geleerd van m'n fouten en m'n kinderen niet hetzelfde mogen doen, klinkt hypocriet maar goed.
Nee, geen handjes vasthouden!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker zweethandjes vasthouden in de bioscoop op je 11 zeker?
Als het zover kwamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, geen handjes vasthouden!![]()
Ik maakte het altijd uit als het zover kwam.
Dat is ver hoor. Voor mij dan, ik weiger aanrakingen.quote:
Zelfs een lullig handje nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ver hoor. Voor mij dan, ik weiger aanrakingen.![]()
Wat een avontuurtjes.
Wel dus..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfs een lullig handje niet![]()
Jij bent er toch niet zo een die geen hand wil geven bij een gesprek ofzo he?
Pff.. Dat vind ik echt gewoon ronduit onbeleefdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel dus..Ook bij de tandarts knik ik gewoon..
Is een hand een teken van beleefdheid? Voor mij niet. Ik groet hem toch vriendelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff.. Dat vind ik echt gewoon ronduit onbeleefd
Voor 99,9% van Nederland welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is een hand een teken van beleefdheid? Voor mij niet. Ik groet hem toch vriendelijk.
Nee ik zeg dat m'n handen vies zijn. Nee, ze merken toch dat je geen hand wil geven. Als ik groet / knik en loop binnen/door, snappen ze het toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het gewoon overdreven, als iemand je een hand probeert te geven, wat doe je dan? zeg je nee ik geef geen handen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader zou mijn handen breken als ik zou weigeren om iemand een hand te geven.
DAT GAAT IE OOK DOEN MWAUHWAUHWAUHAWquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 99,9% van Nederland welIk vind een knikje beetje minzaam, zo van "ah, u gaat mij bedienen "
Komen ze vast wel achter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders weten de reden er achter toch niet.
Dit is eigk erger dan dat ik zeg anne baba ik ga hoofddoek dragen.. Want bij geen hand geven gaan ze denken dat ik helemaal niets meer te maken wil hebben met anderen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
DAT GAAT IE OOK DOEN MWAUHWAUHWAUHAW
Ja.. volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van m'n familie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Zouden ze het erg vinden als je een hoofddoek zou dragen?
Ook... Een.... MANquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader zou mijn handen breken als ik zou weigeren om iemand een hand te geven.
Asociaal? Als ik mannen geen hand wil geven, is dat mijn keuze. Alsof een hand geven de enige manier van groeten is. Wtf wil je eigk duidelijk maken met het geven van een hand. Dat jullie beide handen hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het onbeleefd, onjuist, raar en onzinnig. Alleen gezondheidsredenen vind ik acceptabel, voor de rest gewoon asociaal.
Wat is jouw reden dan?
Ik heb niet echt een beeld over je familiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van m'n familie.
Meisje, het is zooo normaal dat je er niet eens over na moet denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Asociaal? Als ik mannen geen hand wil geven, is dat mijn keuze. Alsof een hand geven de enige manier van groeten is. Wtf wil je eigk duidelijk maken met het geven van een hand. Dat jullie beide handen hebben?
Je familie bestaat uit vrijgevochten atheïsten en jij bent het zwarte schaapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van m'n familie.
Uhm, het is gewoon een standaardbegroeting net zoals ze in Japan of Thailand een soort buiginkje doen. Je hoeft het niet te doen, maar het is wel een beetje... tsja... Aanstelleritus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Asociaal? Als ik mannen geen hand wil geven, is dat mijn keuze. Alsof een hand geven de enige manier van groeten is. Wtf wil je eigk duidelijk maken met het geven van een hand. Dat jullie beide handen hebben?
Ik denk dat mijn ouders het langzaam aan wel gaan accepteren.. althans dat hoop ik, anders zal het een grote teleurstelling voor ze worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een beeld over je familie
Ik denk dat mijn ouders het niet erg zouden vinden maar wel raar, dat zouden ze totaal niet verwachten van mijniet dat ik het overweeg...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje, het is zooo normaal dat je er niet eens over na moet denken![]()
Elke sjaak die fietst denkt toch ook niet "WTF IK STA OP 2 WIELEN EN IK VAL NIET OM!!!11!".
HAHAHA. Damn ik moest echt lachen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje, het is zooo normaal dat je er niet eens over na moet denken![]()
Elke sjaak die fietst denkt toch ook niet "WTF IK STA OP 2 WIELEN EN IK VAL NIET OM!!!11!".
Ik heb bijna geen atheisten in m'n familie..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je familie bestaat uit vrijgevochten atheïsten en jij bent het zwarte schaap
Vind jij.. ik vind het aanstelleritus dat anderen het onbeleefd vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uhm, het is gewoon een standaardbegroeting net zoals ze in Japan of Thailand een soort buiginkje doen. Je hoeft het niet te doen, maar het is wel een beetje... tsja... Aanstelleritus?
Dat is het juist, een hand geven IS normaal. Als iemand je een hand reikt is dat gewoon een vriendelijk teken van welkoming, dat jij dat negeert is gewoon asociaal, Ik kan er gewoon niet bij dat je het niet zou doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoel gewoon dat ik het nut van een hand geven niet in zie, je kan elkaar ook normaal groeten. Wat is het nut van een hand geven? Alsof de ander niet weet dat jij een handd hebt.
Bij ons gewoon bij iedereen eigk..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef Ayca het volgende:
Nouja dat hangt van de persoon af die jarig is.![]()
Vind jij.. niet dat ik je post negeer ofzo hoor, maar het heeft geen zin om hierover te discussieren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is het juist, een hand geven IS normaal. Als iemand je een hand reikt is dat gewoon een vriendelijk teken van welkoming, dat jij dat negeert is gewoon asociaal, Ik kan er gewoon niet bij dat je het niet zou doen.
Ik vind het maar overdreven op seks gericht dat een normale handgroet wordt geassocieerd met vreemdgaan, haram, niet deugdzaam en dat soort dingen
Als Turken drinken dan stoppen ze niet. De raki kun je niet weghouden bij een Turk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem dan is mijn familie wel erger.Er wordt bij ons gedronken op verjaardagen en bruiloften. Ben over minder dan 5 maanden 17 en ik weiger dit keer gewoon drank op m'n verjaardag.. niet dat ze zich aan mijn wil gaan houden..
Goed van je vader.![]()
Het lijkt meer een drinkbijeenkomst dan mijn verjaardag hahaha. Als er geen mannen komen, kan het wel worden tegengehouden. Vrouwen drinken toch niet. Het probleem is wel dat m'n oom laatst zei zin te hebben in m'n verjaardag.. zomer, lekker in de tuin, bbq, drank..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als Turken drinken dan stoppen ze niet. De raki kun je niet weghouden bij een Turk.
8 ofzo. Ik nam een slok van mijn vader zijn raki.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe oud hebben jullie voor het eerst gedronken?
Ik ken iemand die is zwanger geraakt na het geven van een hand..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is het juist, een hand geven IS normaal. Als iemand je een hand reikt is dat gewoon een vriendelijk teken van welkoming, dat jij dat negeert is gewoon asociaal, Ik kan er gewoon niet bij dat je het niet zou doen.
Ik vind het maar overdreven op seks gericht dat een normale handgroet wordt geassocieerd met vreemdgaan, haram, niet deugdzaam en dat soort dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Vond je het lekker? Ik vond de eerste keer drank echt raar.. snapte niet waarom iedereen dronk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
8 ofzo. Ik nam een slok van mijn vader zijn raki.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik ken iemand die is zwanger geraakt na het geven van een hand..Wat een hoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik ken iemand die is zwanger geraakt na het geven van een hand..Ga fietsen dikke, je weet zelf ook dat het daar niet mee te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Ik herinner mij nog dat ik het wel lekker vond ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vond je het lekker? Ik vond de eerste keer drank echt raar.. snapte niet waarom iedereen dronk.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog dat ik het wel lekker vond ja.![]()
Maar ik ben weg.
[..]
Ik ken iemand die is zwanger geraakt na het geven van een hand..EvaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had eerste drank op mijn 11e op ofzo, slok van mijn vaders bier, vond het niet te zuipen![]()
Maar je moet het leren drinken, net als koffie![]()
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog dat ik het wel lekker vond ja.![]()
Maar ik ben weg.
Moeite doen om jezelf iets slechts aan te leren. Ben je dom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eva![]()
![]()
Ik had eerste drank op mijn 11e op ofzo, slok van mijn vaders bier, vond het niet te zuipen![]()
Maar je moet het leren drinken, net als koffie
Wat proeven van raki en bier enzo al heel vroeg waardoor ik er een afkeer van kreeg tot mijn 12de daarna een beetje en eigk pas vanaf mn 15 dat mijn ouders het niet erg vonden als ik af en toe wat dronkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Erger jij je aan mensen die drinken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het lijkt meer een drinkbijeenkomst dan mijn verjaardag hahaha. Als er geen mannen komen, kan het wel worden tegengehouden. Vrouwen drinken toch niet. Het probleem is wel dat m'n oom laatst zei zin te hebben in m'n verjaardag.. zomer, lekker in de tuin, bbq, drank..
Ik mag geen slok, daar zijn m'n ouders weer wel streng in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat proeven van raki en bier enzo al heel vroeg waardoor ik er een afkeer van kreeg tot mijn 12de daarna een beetje en eigk pas vanaf mn 15 dat mijn ouders het niet erg vonden als ik af en toe wat dronk
Je weet dat ik het toch wel win als we gaan schelden ? Heb je op een bepaalde manier genen van burakious in je gespoten gekregen waardoor jij ook al heel snel over gaat op schelden ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ga fietsen dikke, je weet zelf ook dat het daar niet mee te maken heeft.
Jij geeft geen handen, ben je dom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeite doen om jezelf iets slechts aan te leren. Ben je dom?
Ja en zeker in mijn huis. We kunnen toch ook met z'n allen thee ofzo gaan drinken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Erger jij je aan mensen die drinken?
Dat is iets subjectiefs, dus waarom jij nou net zegt dat het geen zin heeft om over jouw handgeven te discussieren en dan wél zulke dingen uitkraamt...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Moeite doen om jezelf iets slechts aan te leren. Ben je dom?
Breezersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat proeven van raki en bier enzo al heel vroeg waardoor ik er een afkeer van kreeg tot mijn 12de daarna een beetje en eigk pas vanaf mn 15 dat mijn ouders het niet erg vonden als ik af en toe wat dronk
Schelden? Jij ziet overal een wedstrijd in he. En praat normaal terbiyesiz, ik ben gewoon zo, wat burakius dit dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je weet dat ik het toch wel win als we gaan schelden ? Heb je op een bepaalde manier genen van burakious in je gespoten gekregen waardoor jij ook al heel snel over gaat op schelden ?
Omdat ze altijd al een hypocriete mongool is geweest : )quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is iets subjectiefs, dus waarom jij nou net zegt dat het geen zin heeft om over jouw handgeven te discussieren en dan wél zulke dingen uitkraamt....
Heb ik iets over breezers gezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Breezers![]()
Gluhwein smaakt trouwens totaal niet naar alcohol, best gevaarlijk
En in een kring Kumbaya gaan zingenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en zeker in mijn huis. We kunnen toch ook met z'n allen thee ofzo gaan drinken.
het is een feit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is iets subjectiefs, dus waarom jij nou net zegt dat het geen zin heeft om over jouw handgeven te discussieren en dan wél zulke dingen uitkraamt....
En lekker. Turkse thee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
En in een kring Kumbaya gaan zingen![]()
![]()
Het is een sociaal middel eigenlijk
Het is ook een feit dat mensen niet op een geaccepteerde manier begroeten slecht voor je isquote:
daarom moet je aan de breezahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb echt een afkeer jegens sterke drank, ik vind het echt niet te drinken. Het geeft gewoon zo'n onplezierige sensatie in je mond.
droom verder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is ook een feit dat mensen niet op een geaccepteerde manier begroeten slecht voor je is.
Dissquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kijk, nu doe je het weer. Ben je verstandelijk gehandicapt ofzo dat je niet kunt inzien dat jouw mening geen feit is. Zeg dan dat je vindt dat je gelijk hebt en niet dat ik fout zit, want dat is een mening.
Waar is die zand?
Er is ook ontzettend veel gore sterke drankquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb echt een afkeer jegens sterke drank, ik vind het echt niet te drinken. Het geeft gewoon zo'n onplezierige sensatie in je mond.
Ik heb nog nooit gedronken (ouders drinken ook niet enzo.).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Je was toch geen 16? Je mag het ook niet eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedronken (ouders drinken ook niet enzo.).
Hoi
(tvp)
maar ik drink dus nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan moet je flugels eens nemen, is gewoon siroop dat, zo zoet
Ik ben 17quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je was toch geen 16? Je mag het ook niet eens
Ik vind bier eigenlijk het lekkerste en het meest verfrissende.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is ook ontzettend veel gore sterke drank![]()
Limoncello is serieus lekker, kan je lekker aan nippen, Sambuca is om achterover te gooien en dan die anijssmaak in je keel te voelen en Goldstrike voor hetzelfde, maar dan met kaneel
Respect.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gedronken (ouders drinken ook niet enzo.).
Hoi
(tvp)
Noooooitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh![]()
Drinken zul je, met een trechter!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh![]()
Drinken zul je, met een trechter!
Is ook zo, rest doe je als je wil genieten in een mooi land met een mooier uitzicht of als je keihard wilt tanken met je tantoe spange mattiesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind bier eigenlijk het lekkerste en het meest verfrissende.
Ik was al bang dat je Corona zou gaan zeggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is ook zo, rest doe je als je wil genieten in een mooi land met een mooier uitzicht of als je keihard wilt tanken met je tantoe spange matties![]()
Neem van de zomer een Wieckse Witte, doe er een schrijf citroen bij en drink hem als je echt dorst hebt en het is warm, dan kan het niet anders zijn dan dat je eerste geluid *aaaaaaah* is
Dan kom ik ook om jullie tegen te houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Ayca het volgende:
We gaan een meet houden en Julis dronken voeren!!![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan kom ik ook om jullie tegen te houden.
Wat wil een meisje van 1.50 doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan kom ik ook om jullie tegen te houden.
Corona is ook echt zo'n Mexicaanse cocaïneteeltterrasdrankquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je Corona zou gaan zeggen.
Ik zou maar oppassen, Ayça heeft op vechtkampen gezeten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ceneni cek kizim. Laten we meteen voor een gevecht.
Ik ook. En ik ben met jongens opgegroeid dussuuh..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, Ayça heeft op vechtkampen gezeten.
Is goed, ik sla jullie allemaal koquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ceneni cek kizim. Laten we meteen voor een gevecht.
Bovendien zijn haar doelen wiskundig berekend d.m.v. y= ax + bquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou maar oppassen, Ayça heeft op vechtkampen gezeten.
Hahaquote:
Nee, wnat elke weldenkende Nederlander weet dat Turken nooit alleen naar een gevecht komenquote:
Jawel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, wnat elke weldenkende Nederlander weet dat Turken nooit alleen naar een gevecht komen.
Krijg ads voor daten voor 50-plussers.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat min-e het niet weten, voor je het weet bestormt ze je met PM's, mailtjes, berichten en missed calls.
Weggevlucht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
En ik ben weer terug.![]()
... maar waar zijn jullie heen?
Toch niet door mijn toedoenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef Min-e het volgende:
[..]
Krijg ads voor daten voor 50-plussers.
was een lange weekquote:
Zoals watquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
volgens mij moet er wel meer dan het Turks verwijderd worden remlof.
Begint met een B..quote:
kennelijk geen oudjes hierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef Min-e het volgende:
Mede-oudjes????![]()
Weekend wordt koudddddd.(Turkije schijnt prachtig weer te zijn, volgens mijn moeder, lijkt wel lente zegt ze).
Gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Sneeuw, moge het morgen en overmorgen met bakken uit de lucht vallen
.
Maar goed ook, ben te jong voor de bejaardensoos.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
kennelijk geen oudjes hier![]()
vandaag was het al koud zat
Alsof het langer dan 1 dag in een stad blijft liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Sneeuw, moge het morgen en overmorgen met bakken uit de lucht vallen
.
0x, maar ik kijk uit, omdat ik vandaag meer dan 25 mensen op hun bek heb zien gaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar goed ook, ben te jong voor de bejaardensoos.![]()
Hoe vaak zijn jullie al uitgegleden? Eerlijk opbiechten.
0x na 20 km schaatsenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het ligt hier nog steeds van 3 dagen geledenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof het langer dan 1 dag in een stad blijft liggen
Oh, echt? knmi.nl zegt maar -2quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15
Wel uitgegleden, niet gevallen. Ik heb goeie reflexen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
uitgegleden zat, maar nog niet op mn plaat gegaan gelukkigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Leg wat in je vriezer voor laterquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het ligt hier nog steeds van 3 dagen geleden.
nog eens 10 eraf voor gevoelquote:
Goed lezen..quote:
Dat is niet de gevoelstemperatuur, morgen windkracht 6 noordoost, guur...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het ligt hier nog steeds van 3 dagen geleden.
[..]
Oh, echt? knmi.nl zegt maar -2.
Oh, ik keek alleen even vlug naar de weerkaart.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goed lezen..
Waarschuwing
SNEEUWJACHT
Zaterdagmiddag sneeuwt het in vrijwel het hele land en hebben de kustprovincies te maken met een krachtige noordoostelijke wind. Hierdoor is er vooral daar kans op sneeuwjacht en de vorming van sneeuwduinen. Verder ligt de gevoelstemperatuur landelijk tussen -10 en -15 graden.
Heb al heel veel keer bijna, maar gelukkig net niet onderuit meegemaakt. Daardoor was ik blijkbaar vandaag wat te zelfverzekerd geworden en toen lag ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Oh, die snijdende wind is altijd flink irritantquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is niet de gevoelstemperatuur, morgen windkracht 6 noordoost, guur...
Ja, en je bent luiquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
Gaat er nog sneeuw vallen? Ik hoop het wel, dan hoef ik maandag niet naar school.
Niet nodig, ga je nu gebruiken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Ik heb net zelf hars gemaakt. Bilmiyorem, moet je?
Met wat? Harsen is pijnlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:14 schreef Bortecinem het volgende:
Cool. Ik heb net zelf hars gemaakt. Bilmiyorem, moet je?
Ik ging een paar dagen terug ook heel hard op mijn bek. Dat is echt geen pretje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zag vandaag een negroïde jongen hard op z'n muil vallen.. Kon mij niet inhouden en moest lachen omdat ie er zo zielig bij lag..
Water, suiker en een beetje citroensap. Het is echt makkelijk.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zag vandaag een negroïde jongen hard op z'n muil vallen.. Kon mij niet inhouden en moest lachen omdat ie er zo zielig bij lag..
Nee, morgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet nodig, ga je nu gebruiken?
Ik krijg soms pijn als ik kippenvel krijg na de eerste week. Is dat normaal?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Water, suiker en een beetje citroensap. Het is echt makkelijk.
Wanneer je net begint is het pijnlijk maar daarna niet meer. Ik krijg alleen wel vaak blauwe plekken door het harsen.
Ja dat vind ik ook zielig.. Maar bij een neger is het gewoon grappig, zo zwart en dan wit sneeuw enzo.. Best grappig.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ging een paar dagen terug ook heel hard op mijn bek. Dat is echt geen pretje.![]()
Benen? Veel mensen snappen niet dat ik hars, maar ik kan juist niet scheren.quote:
wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zielig.. Maar bij een neger is het gewoon grappig, zo zwart en dan wit sneeuw enzo.. Best grappig.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zielig.. Maar bij een neger is het gewoon grappig, zo zwart en dan wit sneeuw enzo.. Best grappig.
Scheren is irritant. Na een dag kun je weer beginnen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Benen? Veel mensen snappen niet dat ik hars, maar ik kan juist niet scheren.
Dunnow, ben geen expert.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik krijg soms pijn als ik kippenvel krijg na de eerste week. Is dat normaal?
Zijn ook genoeg mensen die dat doen.. niet eens mooi resultaat (vind ik) en dan ook nog om de twee dagen ontharen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Scheren is irritant. Na een dag kun je weer beginnen.
Blauwe plekken? Zou het niet meer doen hoor, pak gewoon een scheermesje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Water, suiker en een beetje citroensap. Het is echt makkelijk.
Wanneer je net begint is het pijnlijk maar daarna niet meer. Ik krijg alleen wel vaak blauwe plekken door het harsen.
Jongens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef Rookert het volgende:
Blij dat ik niet zoveel hoef e scheren over mn lichaam
Ja, idd. Soms komt er ook bloed uit, maar blauwe plekken krijg ik standaard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Blauwe plekken? Zou het niet meer doen hoor, pak gewoon een scheermesje.
Ik heb het ooit eens een keer een ienieminie stukje laten doen op mijn been. Maar er kwam echt bloed uit de de gaatjes waar de haartjes weg worden getrokken.
Volgens mij kan het nooit goed zijn voor je huid.
Nee joh, eens per week hoogstens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Scheren is irritant. Na een dag kun je weer beginnen.
Ja maar die stoppeltjes zijn irritant.quote:
* praise mijn miezerige haartjes*quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja maar die stoppeltjes zijn irritant.![]()
En wanneer je harst heb je ook geen srubbuurt meer nodig. Dan heb je een vet gladde huid enzo.
Geen idee, heb je veel lol op werk dan ?quote:
Ja en jij?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:31 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Geen idee, heb je veel lol op werk dan ?
Valt mee..quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Valt mee..
Moet je vaak waxen i.v.m je werk ?
Schaam je je niet om zulke achterlijke vragen te stellen? En dan beginnen over dat ik niet netjes ben haha..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Valt mee..
Moet je vaak waxen i.v.m je werk ?
Heb jij een spiegel staan in je kamer ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Schaam je je niet om zulke achterlijke vragen te stellen? En dan beginnen over dat ik niet netjes ben haha..
Harsen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:35 schreef Slayage het volgende:
waar hebben jullie het over?uber drama film zo http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=7202 en nu natuurlijk buffy
ik moet doen watjij zegt? rot op man.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:37 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Heb jij een spiegel staan in je kamer ?
Zo ja, ga er eens voor staan en herhaal alles wat je net zei..
moeten jullie het daar over hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Harsen.![]()
Buffy, dat is toch wel zo'n irritant mens. Die bad guy, met dat geblonderdeerde haar was wel leuk.
Jij bent ook grappig, als ik zoiets had gedaan ging je wel meteen tegen mij in. Maar omdat het clio is he.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:43 schreef Min-e het volgende:
Ga nou eens niet telkens erop in.
Laat een opmerking gewoon eens gaan.
heb ik iets gemist?quote:
haha.. Ik was al benieuwd wie je als eerst zou aanspreken. Bedankt weer voor de bevestiging.quote:
naapmisim?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja en je hebt er zelf aan meegedaan.
Zag je mij namen noemen? Was bedoeld voor iedereen die zich aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent ook grappig, als ik zoiets had gedaan ging je wel meteen tegen mij in. Maar omdat het clio is he.Volgespoten met zijn vieze genen.
Nee ik lees je gedachtes.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zag je mij namen noemen? Was bedoeld voor iedereen die zich aangesproken voelt.
En de rest van wat daarboven staat negeer ik.
Ay je meent het.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:49 schreef Min-e het volgende:
[..]
Doe maar niet, zo goed ben je daar niet in blijkbaar.
Graag gedaan, ik heb het hele topic gelezen en het turks laten vertalen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:44 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
haha.. Ik was al benieuwd wie je als eerst zou aanspreken. Bedankt weer voor de bevestiging.
Hoefde niet eens, de oorsprong ligt bij ene B die in het Nederlands (die taal kan jij wel lezen toch) typte.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik heb het hele topic gelezen en het turks laten vertalen.
voor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:51 schreef ClioSporT het volgende:
Laten we gewoon weer clio bannen dan komt het vast wel goed..![]()
Hoezo denk je dat eigenlijk? Het begon toch al voor je daarover begon..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:53 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Hoefde niet eens, de oorsprong ligt bij ene B die in het Nederlands (die taal kan jij wel lezen toch) typte.
lol..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat eigenlijk? Het begon toch al voor je daarover begon..
...... Het begon echt met iets totaal anders. Je begon daar later pas over. Toen je niets meer te zeggen had en je hersenen niet meer werkten (zoals je het tegen mij zou zeggen, alsof jouw opmerkingen van hoog niveau zijn).quote:
Ik dacht dat jij niet aan alcohol deed.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
...... Het begon echt met iets totaal anders. Je begon daar later pas over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |