quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik, het is gedaan met je mannelijkheid
*Vangt Wikwaka op*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moest de rest gewoon weghalen, maar vindt het prachtig haar.
Toy Storyyyyy.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu Toy Story 2 en Harry Potter 6 gedownload, hoe oud schatten jullie me?
Ayca, wat doe jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.
Damn, aansteller. Sterf maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*Valt te pletter, bortecinem ving de verkeerde op*
19quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu Toy Story 2 en Harry Potter 6 gedownload, hoe oud schatten jullie me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 21:35:44 ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Hoe oud schatten jullie mij?Je doet de laatste dagen een beetje raar Ayca...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Hoe oud schatten jullie mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Hoe oud schatten jullie mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon jailbait, geen leeftijd nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je doet de laatste dagen een beetje raar Ayca...
Lijkt alsof er iemand anders op je acc zit. Ook met je vechtkampen praatje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersMisschien komt het door het nieuwe jaar ofzo..
Je word volwassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersMisschien komt het door het nieuwe jaar ofzo..
Donder op met je tokkiemuziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Eyo check mensen denken dat ze weten hoe ik in elkaar zit dacht het niet dit is mijn pad mijn levensweg mijn gevoelens ik doe check
Laat min-e het niet weten, voor je het weet bestormt ze je met PM's, mailtjes, berichten en missed callsquote:
Je kent meer dan 1 nummer van hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga straks drijfzand luisteren.
Met bontkraag en kauwgum in je mond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Op de basisschool was ik echt zo'n (slechte) nederhiphop fanNu niet meer hoor
Nederlandse muziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Op de basisschool was ik echt zo'n (slechte) nederhiphop fanNu niet meer hoor
House soundtrackquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met bontkraag en kauwgum in je mond?![]()
Wat luister je nu dan?
Ik kijk geen House maar ik hou echt van dit lied.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
House soundtrackMassive Attack
.
Ik heb een bloedhekel aan dat soort wijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
JaMaar dat was gewoon 'in'
![]()
Nu luister ik meer rockwat pop, en heeeeel soms rap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |