quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wik, het is gedaan met je mannelijkheid
*Vangt Wikwaka op*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moest de rest gewoon weghalen, maar vindt het prachtig haar.
Toy Storyyyyy.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu Toy Story 2 en Harry Potter 6 gedownload, hoe oud schatten jullie me?
Ayca, wat doe jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, ik gooi mijzelf nu even uit mijn raam.
Damn, aansteller. Sterf maar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*Valt te pletter, bortecinem ving de verkeerde op*
19quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Rookert het volgende:
Ik heb nu Toy Story 2 en Harry Potter 6 gedownload, hoe oud schatten jullie me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 21:35:44 ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Ayca het volgende:
Hoe oud schatten jullie mij?Je doet de laatste dagen een beetje raar Ayca...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een pure Turk.
Hoe oud schatten jullie mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.43SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Hoe oud schatten jullie mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon jailbait, geen leeftijd nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je doet de laatste dagen een beetje raar Ayca...
Lijkt alsof er iemand anders op je acc zit. Ook met je vechtkampen praatje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersMisschien komt het door het nieuwe jaar ofzo..
Je word volwassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Anders dan andere dagen? Ik voel me wel wat andersMisschien komt het door het nieuwe jaar ofzo..
Donder op met je tokkiemuziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
Eyo check mensen denken dat ze weten hoe ik in elkaar zit dacht het niet dit is mijn pad mijn levensweg mijn gevoelens ik doe check
Laat min-e het niet weten, voor je het weet bestormt ze je met PM's, mailtjes, berichten en missed callsquote:
Je kent meer dan 1 nummer van hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga straks drijfzand luisteren.
Met bontkraag en kauwgum in je mond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Op de basisschool was ik echt zo'n (slechte) nederhiphop fanNu niet meer hoor
Nederlandse muziekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Ayca het volgende:
Op de basisschool was ik echt zo'n (slechte) nederhiphop fanNu niet meer hoor
House soundtrackquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met bontkraag en kauwgum in je mond?![]()
Wat luister je nu dan?
Ik kijk geen House maar ik hou echt van dit lied.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
House soundtrackMassive Attack
.
Ik heb een bloedhekel aan dat soort wijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
JaMaar dat was gewoon 'in'
![]()
Nu luister ik meer rockwat pop, en heeeeel soms rap
Soms.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kent meer dan 1 nummer van hemDat betekent dat je het gewoon leuk vintttttt
Classic Rock is ook leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan dat soort wijven![]()
Rock![]()
Classic Rock vind ik ook leuk
Er is hoopquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Soms.![]()
Sommige liedjes roepen echt veel herinneringen op (nee niet van yes-r haha), ging vandaag herinneringen ophalen met een vriendin.Echt kapot gelachen, maar ik zou alles zo anders hebben gedaan als ik zoals nu was.
Het is ook een goed lied.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kijk geen House maar ik hou echt van dit lied.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Classic Rock is ook leukIk hou van alle soorten rock, hangt een beetje van mijn bui af
haha
Dit is zo dom om te vertellen, maar m'n vriendin was op een jongen (een Turk) en nu jaaren later zijn ze samen en gaan trouwen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit is zo dom om te vertellen, maar m'n vriendin was op een jongen (een Turk) en nu jaaren later zijn ze samen en gaan trouwen.Maar ze vroeg mij altijd om hulp en op een gegeven moment begon die steeds in het Turks tegen me te praten en werd zij jaloers. Ik offerde mezelf steeds op door met haar langs zijn huis te lopen!
Wat een teringpubers waren we.. dit is zeg maar een situatie waardoor allerlei domme dingen zijn gebeurd. Er was toen 1 dom ding gebeurd en daar was een andere jongen achter gekomen, kreeg toen vet veel contact met hem. Echt overdreven veel. Ook afgesproken, echt fout. Niets gebeurd ofzo, maar nu ik erop terugkijk is het echt dom. Het was een ......... mocro.
toen op zo'n profielensite had zij in mijn gb vet veel over hem geschreven, over z'n lekkere kont enzo en hij kwam hier achter.![]()
Ik ken bijna al de coupletten uit mijn hoofdquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stel je voor dat je omgaat met een jongen
Dat is wel ergquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ken bijna al de coupletten uit mijn hoofd
edit: ik luister hem nu, wat een guilty pleasure is dit, ik lach hier nu echt![]()
Lekker zweethandjes vasthouden in de bioscoop op je 11 zeker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben eigk nooit echt veel met jongens omgegaan, wel van die gare bijna neprelaties, maar niets gedaan. Hahaha wat een tijd en wat een domme jongens, al was ik ook dom.
Ik ben heel vroeg, heel erg begonnen met puberen, vergeleken met de rest van m'n vriendinnen en kom er daarom wss ook sneller uit. Ik denk dat dat tegenwoordig het probleem is in de omgang met m'n vriendinnen.
Maar voor mij is het belangrijkste dat ik heb geleerd van m'n fouten en m'n kinderen niet hetzelfde mogen doen, klinkt hypocriet maar goed.
Nee, geen handjes vasthouden!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker zweethandjes vasthouden in de bioscoop op je 11 zeker?
Als het zover kwamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, geen handjes vasthouden!![]()
Ik maakte het altijd uit als het zover kwam.
Dat is ver hoor. Voor mij dan, ik weiger aanrakingen.quote:
Zelfs een lullig handje nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is ver hoor. Voor mij dan, ik weiger aanrakingen.![]()
Wat een avontuurtjes.
Wel dus..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zelfs een lullig handje niet![]()
Jij bent er toch niet zo een die geen hand wil geven bij een gesprek ofzo he?
Pff.. Dat vind ik echt gewoon ronduit onbeleefdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel dus..Ook bij de tandarts knik ik gewoon..
Is een hand een teken van beleefdheid? Voor mij niet. Ik groet hem toch vriendelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff.. Dat vind ik echt gewoon ronduit onbeleefd
Voor 99,9% van Nederland welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is een hand een teken van beleefdheid? Voor mij niet. Ik groet hem toch vriendelijk.
Nee ik zeg dat m'n handen vies zijn. Nee, ze merken toch dat je geen hand wil geven. Als ik groet / knik en loop binnen/door, snappen ze het toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Ayca het volgende:
Ik vind het gewoon overdreven, als iemand je een hand probeert te geven, wat doe je dan? zeg je nee ik geef geen handen?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader zou mijn handen breken als ik zou weigeren om iemand een hand te geven.
DAT GAAT IE OOK DOEN MWAUHWAUHWAUHAWquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 99,9% van Nederland welIk vind een knikje beetje minzaam, zo van "ah, u gaat mij bedienen "
Komen ze vast wel achter.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Mijn ouders weten de reden er achter toch niet.
Dit is eigk erger dan dat ik zeg anne baba ik ga hoofddoek dragen.. Want bij geen hand geven gaan ze denken dat ik helemaal niets meer te maken wil hebben met anderen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
DAT GAAT IE OOK DOEN MWAUHWAUHWAUHAW
Ja.. volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van m'n familie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef Ayca het volgende:
Zouden ze het erg vinden als je een hoofddoek zou dragen?
Ook... Een.... MANquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:20 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn vader zou mijn handen breken als ik zou weigeren om iemand een hand te geven.
Asociaal? Als ik mannen geen hand wil geven, is dat mijn keuze. Alsof een hand geven de enige manier van groeten is. Wtf wil je eigk duidelijk maken met het geven van een hand. Dat jullie beide handen hebben?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het onbeleefd, onjuist, raar en onzinnig. Alleen gezondheidsredenen vind ik acceptabel, voor de rest gewoon asociaal.
Wat is jouw reden dan?
Ik heb niet echt een beeld over je familiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van m'n familie.
Meisje, het is zooo normaal dat je er niet eens over na moet denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Asociaal? Als ik mannen geen hand wil geven, is dat mijn keuze. Alsof een hand geven de enige manier van groeten is. Wtf wil je eigk duidelijk maken met het geven van een hand. Dat jullie beide handen hebben?
Je familie bestaat uit vrijgevochten atheïsten en jij bent het zwarte schaapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. volgens mij heb jij echt een verkeerd beeld van m'n familie.
Uhm, het is gewoon een standaardbegroeting net zoals ze in Japan of Thailand een soort buiginkje doen. Je hoeft het niet te doen, maar het is wel een beetje... tsja... Aanstelleritus?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Asociaal? Als ik mannen geen hand wil geven, is dat mijn keuze. Alsof een hand geven de enige manier van groeten is. Wtf wil je eigk duidelijk maken met het geven van een hand. Dat jullie beide handen hebben?
Ik denk dat mijn ouders het langzaam aan wel gaan accepteren.. althans dat hoop ik, anders zal het een grote teleurstelling voor ze worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een beeld over je familie
Ik denk dat mijn ouders het niet erg zouden vinden maar wel raar, dat zouden ze totaal niet verwachten van mijniet dat ik het overweeg...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje, het is zooo normaal dat je er niet eens over na moet denken![]()
Elke sjaak die fietst denkt toch ook niet "WTF IK STA OP 2 WIELEN EN IK VAL NIET OM!!!11!".
HAHAHA. Damn ik moest echt lachen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Meisje, het is zooo normaal dat je er niet eens over na moet denken![]()
Elke sjaak die fietst denkt toch ook niet "WTF IK STA OP 2 WIELEN EN IK VAL NIET OM!!!11!".
Ik heb bijna geen atheisten in m'n familie..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je familie bestaat uit vrijgevochten atheïsten en jij bent het zwarte schaap
Vind jij.. ik vind het aanstelleritus dat anderen het onbeleefd vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Uhm, het is gewoon een standaardbegroeting net zoals ze in Japan of Thailand een soort buiginkje doen. Je hoeft het niet te doen, maar het is wel een beetje... tsja... Aanstelleritus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |