Tjah vaak is het wel zo ga je een uur eerder is er niets aan de hand ga je net op tijd heb je vertraging.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar het komt hier vaak genoeg voor dat er een sein/wissel/overwegstoring is. Met gewoon college kan ik wel te laat komen, maar nu gewoon niet.
Juist, als ik de trein van rond 8 uur pak dan ben ik regelmatig net wat te laat doordat het bij de bussen ook stervensdruk is. Met de trein van een half uur eerder ben ik ruim een half uur te vroeg.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Tjah vaak is het wel zo ga je een uur eerder is er niets aan de hand ga je net op tijd heb je vertraging.
Ik hoef gelukkig alleen maar te werken... Succes!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik van Putten naar Utrecht. Moet een tentamen maken, dus hoop dat het een beetje op tijd rijd. Neem expres al een trein eerder ( 7.30)
Op die manier. Hoop dan voor je dat je dan we; op tijd komt (Zul je net zien dat er dan iets gebeurt waar ze een paar uur voor nodig hebben om weer te kunnen rijdenquote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar het komt hier vaak genoeg voor dat er een sein/wissel/overwegstoring is. Met gewoon college kan ik wel te laat komen, maar nu gewoon niet.
Ach overmacht is vast wel iets voor te regelen. Maar ik mis niet graag 15-30 minuten kostbare tentamentijd. Mijn pa heeft wel mazzel, de DM90 waar hij meestal aan werkt zijn aardig winterproof geloof ikquote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Op die manier. Hoop dan voor je dat je dan we; op tijd komt (Zul je net zien dat er dan iets gebeurt waar ze een paar uur voor nodig hebben om weer te kunnen rijden
Dat lijkt mij ook, anders zou t wel heel lullig zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach overmacht is vast wel iets voor te regelen. Maar ik mis niet graag 15-30 minuten kostbare tentamentijd. Mijn pa heeft wel mazzel, de DM90 waar hij meestal aan werkt zijn aardig winterproof geloof ik
Zeker 10x zo druk als normaal denk ikquote:
Bron: ad.nlquote:ROTTERDAM - Frequente treinreizigers kunnen bij de Nederlandse Spoorwegen een goedkopere autoverzekering afsluiten. De spoorwegen willen met de NS Autoverzekering meer vaste treinreizigers aan zich binden, weet het AD.
,,Omdat trouwe treinreizigers hun auto veel minder vaak gebruiken dan andere weggebruikers, hebben ze ook minder kans op schade,'' aldus Miranda Mens van de NS. Abonnementhouders kunnen een verzekering afsluiten voor de helft van de prijs.
Ook meteen de enige reden voor het afschaffen van de Beneluxtrein. Schaamteloos propaganderen kunnen ze wel bij de NS.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef greavy het volgende:
En ja, de FYRA is drukker als normaal. Een kennis van me uit Asd is vandaag hier geweest (Zwd) en dus dat stuk met de FYRA afgelegd tot Rotterdam. Er werd op Asd ook omgeroepen dat de FYRA vandaag extra zou rijden, als vervangend vervoer voor de ICBrussel.
Is gelijk weer een promotie voor de FYRA
Zeker ze konden net zo goed toeslag vragen. Voor de toekomst van de Fyra doen ze er goed aan om de toeslag maximaal 7,50 euro op een retourtje amsterdam - rotterdam te maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef James1988 het volgende:
Door werkzaamheden tussen Den Haag en Delft zou de IC Brussel sowieso beperkt worden. Ik vind het netjes dat Fyra dan zonder toeslag rijdt om mensen iig van Amsterdam naar Rotterdam te krijgen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zeker ze konden net zo goed toeslag vragen. Voor de toekomst van de Fyra doen ze er goed aan om de toeslag maximaal 7,503 euro en te verhogen als de trein vol zit op een retourtje amsterdam - rotterdam te maken.
Waarom werd de Benelux niet gewoon omgeleid via Gouda? Waarom kan de Benelux nog steeds niet over de HSL rijden terwijl het precies dezelfde locs zijn als die van de Fyra?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef James1988 het volgende:
Door werkzaamheden tussen Den Haag en Delft zou de IC Brussel sowieso beperkt worden.
De Bs-en mogen de HSL niet opquote:Op maandag 11 januari 2010 09:24 schreef ReisT het volgende:
Waarom werd de Benelux niet gewoon omgeleid via Gouda? Waarom kan de Benelux nog steeds niet over de HSL rijden terwijl het precies dezelfde locs zijn als die van de Fyra?
quote:NSHispeed Fyra reed vanochtend niet door materieelproblemen. Compensatieregeling staat op http://bit.ly/74Ax5f 8 minutes ago
Onzin. Het voordeel van de fyra is te nihiel om ook maar enig extra geld te vragen.quote:Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Zeker ze konden net zo goed toeslag vragen. Voor de toekomst van de Fyra doen ze er goed aan om de toeslag maximaal 7,50 euro op een retourtje amsterdam - rotterdam te maken.
Nouja, door alle directe verbindingen met Schiphol af te schaffen, continu folders uitdelen in de Beneluxtrein, diezelfde trein zo vaak mogelijk niet laten rijden en elke week een dagje geen toeslag vragen ter kennismaking.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Onzin. Het voordeel van de fyra is te nihiel om ook maar enig extra geld te vragen.
Ik vraag me ook serieus af hoe ze(ook met de v250) ooit winst willen halen uit zo'n dure treindienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |