abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76641334
mooie foto's mensen!
pi_76641767
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nee, maar het komt hier vaak genoeg voor dat er een sein/wissel/overwegstoring is. Met gewoon college kan ik wel te laat komen, maar nu gewoon niet.
Tjah vaak is het wel zo ga je een uur eerder is er niets aan de hand ga je net op tijd heb je vertraging.
pi_76642272
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Tjah vaak is het wel zo ga je een uur eerder is er niets aan de hand ga je net op tijd heb je vertraging.
Juist, als ik de trein van rond 8 uur pak dan ben ik regelmatig net wat te laat doordat het bij de bussen ook stervensdruk is. Met de trein van een half uur eerder ben ik ruim een half uur te vroeg.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  Moderator zondag 10 januari 2010 @ 18:00:10 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_76642428
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik van Putten naar Utrecht. Moet een tentamen maken, dus hoop dat het een beetje op tijd rijd. Neem expres al een trein eerder ( 7.30 )
Ik hoef gelukkig alleen maar te werken... Succes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport zondag 10 januari 2010 @ 18:03:05 #105
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76642534
Op de NS-site wordt gelinkt naar drie youtube-filmpjes over defecte treinen:


PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_76642635

Op het station van Steenwijk halteren volgens dienstregeling elk uur twee treinen op hetzelfde moment. Links is de olympische 4241 naar Leeuwarden te zien, terwijl rechts twee gele soortgenoten als Intercity naar Zwolle staan. Vrijdag 8 januari 2010
pi_76644406
quote:
Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nee, maar het komt hier vaak genoeg voor dat er een sein/wissel/overwegstoring is. Met gewoon college kan ik wel te laat komen, maar nu gewoon niet.
Op die manier. Hoop dan voor je dat je dan we; op tijd komt (Zul je net zien dat er dan iets gebeurt waar ze een paar uur voor nodig hebben om weer te kunnen rijden
Me.. me.. me.. Me too
pi_76645396
quote:
Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef STTSJT het volgende:

[..]

Op die manier. Hoop dan voor je dat je dan we; op tijd komt (Zul je net zien dat er dan iets gebeurt waar ze een paar uur voor nodig hebben om weer te kunnen rijden
Ach overmacht is vast wel iets voor te regelen. Maar ik mis niet graag 15-30 minuten kostbare tentamentijd. Mijn pa heeft wel mazzel, de DM90 waar hij meestal aan werkt zijn aardig winterproof geloof ik
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_76646402
quote:
Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ach overmacht is vast wel iets voor te regelen. Maar ik mis niet graag 15-30 minuten kostbare tentamentijd. Mijn pa heeft wel mazzel, de DM90 waar hij meestal aan werkt zijn aardig winterproof geloof ik
Dat lijkt mij ook, anders zou t wel heel lullig zijn.
Veel suc6 morgen met je tentamen
Me.. me.. me.. Me too
pi_76650614

Ongeveer eenmaal per maand wordt er in de Amsterdam Westhaven bij Rotim een trein beladen met DBM (Dead Burned Magnesia). In 2009 werd de tractie verzorgd door de Rurtalbahn, maar op 9 januari 2010 was het de ACTS 7106 die de 18 lege Tads'n heeft opgehaald in Emmerich en onder treinnummer 58350 ter hoogte van Driebergen door de fotograaf werd opgewacht. Het is de bedoeling dat het ACTS personeel binnenkort instructie gaat krijgen op de Railpool/SBB Cargo 186'ers. Daarna zal deze trein en de kolentrein Amsterdam-Freiburg door een SBB Cargo 186 gereden worden.
pi_76653567
Zit nu in de fyra, waar ik geen toeslag hoef te betalen
Dan is het ineens wel de moeite waard Sneller dan het alternatief (namelijk een trein die uitvalt door een aanrijding)
pi_76655588
Hoe druk is het in Fyra nu?
Killing as few patients as possible.
  Redactie Sport zondag 10 januari 2010 @ 22:13:11 #113
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_76656793
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:55 schreef davidov2009 het volgende:
Hoe druk is het in Fyra nu?
Zeker 10x zo druk als normaal denk ik
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 10 januari 2010 @ 22:49:39 #114
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76659273
Mooie platen Zug!
Je weet er altijd iets moois van te maken!

En ja, de FYRA is drukker als normaal. Een kennis van me uit Asd is vandaag hier geweest (Zwd) en dus dat stuk met de FYRA afgelegd tot Rotterdam. Er werd op Asd ook omgeroepen dat de FYRA vandaag extra zou rijden, als vervangend vervoer voor de ICBrussel.

Is gelijk weer een promotie voor de FYRA
Alhoewel de FYRA vandaag zelf nog vertraging had, aldus de AV van Schiphol / Rotterdam
  zondag 10 januari 2010 @ 22:58:02 #115
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76659766
quote:
ROTTERDAM - Frequente treinreizigers kunnen bij de Nederlandse Spoorwegen een goedkopere autoverzekering afsluiten. De spoorwegen willen met de NS Autoverzekering meer vaste treinreizigers aan zich binden, weet het AD.
,,Omdat trouwe treinreizigers hun auto veel minder vaak gebruiken dan andere weggebruikers, hebben ze ook minder kans op schade,'' aldus Miranda Mens van de NS. Abonnementhouders kunnen een verzekering afsluiten voor de helft van de prijs.
Bron: ad.nl

pi_76659872
quote:
Op zondag 10 januari 2010 22:49 schreef greavy het volgende:
En ja, de FYRA is drukker als normaal. Een kennis van me uit Asd is vandaag hier geweest (Zwd) en dus dat stuk met de FYRA afgelegd tot Rotterdam. Er werd op Asd ook omgeroepen dat de FYRA vandaag extra zou rijden, als vervangend vervoer voor de ICBrussel.

Is gelijk weer een promotie voor de FYRA
Ook meteen de enige reden voor het afschaffen van de Beneluxtrein. Schaamteloos propaganderen kunnen ze wel bij de NS.
  zondag 10 januari 2010 @ 23:42:23 #117
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76662196
Door werkzaamheden tussen Den Haag en Delft zou de IC Brussel sowieso beperkt worden. Ik vind het netjes dat Fyra dan zonder toeslag rijdt om mensen iig van Amsterdam naar Rotterdam te krijgen.
pi_76665185
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef James1988 het volgende:
Door werkzaamheden tussen Den Haag en Delft zou de IC Brussel sowieso beperkt worden. Ik vind het netjes dat Fyra dan zonder toeslag rijdt om mensen iig van Amsterdam naar Rotterdam te krijgen.
Zeker ze konden net zo goed toeslag vragen. Voor de toekomst van de Fyra doen ze er goed aan om de toeslag maximaal 7,50 euro op een retourtje amsterdam - rotterdam te maken.
pi_76667529
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Zeker ze konden net zo goed toeslag vragen. Voor de toekomst van de Fyra doen ze er goed aan om de toeslag maximaal 7,503 euro en te verhogen als de trein vol zit op een retourtje amsterdam - rotterdam te maken.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:24:36 #120
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_76668099
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:42 schreef James1988 het volgende:
Door werkzaamheden tussen Den Haag en Delft zou de IC Brussel sowieso beperkt worden.
Waarom werd de Benelux niet gewoon omgeleid via Gouda? Waarom kan de Benelux nog steeds niet over de HSL rijden terwijl het precies dezelfde locs zijn als die van de Fyra?
pi_76668152
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:24 schreef ReisT het volgende:
Waarom werd de Benelux niet gewoon omgeleid via Gouda? Waarom kan de Benelux nog steeds niet over de HSL rijden terwijl het precies dezelfde locs zijn als die van de Fyra?
De Bs-en mogen de HSL niet op

Overigens denk ik dat een Fyra zonder toeslag dermate meer reizigers trekt dat het meer op levert dan het handje vol reizigers dat gebruik wil maken van de Fyra met toeslag. Die ljn ligt nu eenmaal in Nederland en daar betalen mensen niet een paar euro extra voor een paar minuten winst. Dan kunnen ze net zo goed de toch al goedkopere auto nemen.
So we just called him Fred too
  maandag 11 januari 2010 @ 09:55:21 #122
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76668702
quote:
NSHispeed Fyra reed vanochtend niet door materieelproblemen. Compensatieregeling staat op http://bit.ly/74Ax5f 8 minutes ago
pi_76671573
quote:
Op maandag 11 januari 2010 01:05 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Zeker ze konden net zo goed toeslag vragen. Voor de toekomst van de Fyra doen ze er goed aan om de toeslag maximaal 7,50 euro op een retourtje amsterdam - rotterdam te maken.
Onzin. Het voordeel van de fyra is te nihiel om ook maar enig extra geld te vragen.
Ik vraag me ook serieus af hoe ze(ook met de v250) ooit winst willen halen uit zo'n dure treindienst.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_76671988
quote:
Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Onzin. Het voordeel van de fyra is te nihiel om ook maar enig extra geld te vragen.
Ik vraag me ook serieus af hoe ze(ook met de v250) ooit winst willen halen uit zo'n dure treindienst.
Nouja, door alle directe verbindingen met Schiphol af te schaffen, continu folders uitdelen in de Beneluxtrein, diezelfde trein zo vaak mogelijk niet laten rijden en elke week een dagje geen toeslag vragen ter kennismaking.
pi_76672566
Ik zeg misschien iets heel doms hoor, maar de HSL-zuid is geen onderdeel van het hoofdnet, dan moeten er toch alternatieven blijven.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')