quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Had Angela dat gevraagd aan jou
Bedoelde eigenlijk deze Angelaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ohhh, Peete would you please get your broom out...
DUHquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk deze Angela
[ afbeelding ]
Dat is wel het meest normale inderdaad. Er wonen genoeg mensen op leeftijd die ook de deur uit moeten en ik wil niet meemaken dat hier iemand voor het raam iets breekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:31 schreef popolon het volgende:
't Is wat vreemd dat Balkenende 'moet' oproepen om mensen hun stoep te laten vegen. Zoiets doe je toch gewoon uit jezelf?
Heb je in de zomer meteen ook geen onkruid meer voor je deur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:47 schreef Conflict het volgende:
Ik heb mijn stoep en die van onze 85 jarige buurtjes en de gang naast ons huis geveegd en gestrooid en er zo'n shitload aan zout overheen gegooid dat er de eerste twee weken niks meer gedaan hoeft te worden
Mensen, denk aan de postbode en veeg die stoep!
Sneeuw is juist weer goed tegen die groene aanslag op de stoeptegels. Dus, eigenlijk gewoon laten liggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je in de zomer meteen ook geen onkruid meer voor je deur.
Ben benieuwd, In onze achtertuin laat ik alles liggen. Vind al die sneeuw een schitterend gezicht.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Sneeuw is juist weer goed tegen die groene aanslag op de stoeptegels. Dus, eigenlijk gewoon laten liggen.
We hebben na de vorige sneeuwval geveegd. Nu wachten we weer tot na de buien. Kan dus wel maandag pas zijn.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het enige waar die christenhond goed in is is idd zijn eigen straatje schoonvegen
En dan het liefst alle zooi bij de buren neerdumpen bijvoorkeur snachts
Vervolgens zondag in de kerk zitten met zijn vrome smoel
fout, de eerste die bij ons in de straat z´n stoepje schoon heeft is een moslimquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het enige waar die christenhond goed in is is idd zijn eigen straatje schoonvegen
En dan het liefst alle zooi bij de buren neerdumpen bijvoorkeur snachts
Vervolgens zondag in de kerk zitten met zijn vrome smoel
Ik niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:17 schreef Klonk het volgende:
ik veeg toch wel een paadje naar vuilnisbakken en de schuur schoon
Dit alles tegen de groenaanslag, uiteraard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:23 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik niet..
De schuurdeur moet af en toe als sneeuwschuiver open want anders kom je er niet meer in..
Nee jij draagt wat bij .quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef tho_Omas het volgende:
Wat een leider! Wat een verantwoordelijkheidsgevoel! Samen één! De WO II mentaliteit!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef LXIV het volgende:
We moeten af van het idee dat de overheid altijd maar alles voor ons regelt.
Prima, als je geen gebruik maakt van de sportschool, dan hoef je ook niet voor het abbonement te betalen.quote:
Oh oh oh... hij spreekt je betuttelend toe en ineens gaan je nekharen overeind staan en ben je er vol van dat de man zich nergens mee moet bemoeien en dat het jouw zaken zijn, en dat omdat hij iets zegt, jij expres niks gaat doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:50 schreef bloodymary het volgende:
Nou ja, dan had ik daar misschien niet over moeten oordelen, als ik niet het hele verhaal heb gezien en daardoor onterecht conclusies trek.
Maar dat belerende en betuttelende toontje van die man dat irriteert me mateloos en dat hij zich met dit soort futiliteiten bezig houdt, net als met dat smsje van Jan Smit en het feit dat hij bij Boulevard gaat zitten.Dat doe je niet als premier zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |