abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76617066
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef PalmRoyale het volgende:
Ach, ik zit er niet zo mee. Ik haal lekker alles van topsites binnen via een beveiligde verbinding. Topsites vinden ze toch niet.
Als het zover is gekomen heeft Brein natuurlijk wel gewonnen.

Dan is er nog een kleine groep die de heel goed verstopte sites weet te vinden, en het grote publiek kan niks meer illegaal downloaden. ThePirateBay bestaat dan niet meer, usernet bestaat niet meer, alleen ergens ver weg bestaan nog een paar Topsites.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 23:33:41 #52
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76617154
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het zit diep he, die angst dat je niet meer gratis je filmpje of je muziekje kan binnenhalen.
fear...fear is in the hearts of everybody, the hole city is filled with it.......

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_76617195
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:31 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Dan is er nog een kleine groep die de heel goed verstopte sites weet te vinden, en het grote publiek kan niks meer illegaal downloaden. ThePirateBay bestaat dan niet meer, usernet bestaat niet meer, alleen ergens ver weg bestaan nog een paar Topsites.
Wat ik al zei: stel dat dat gebeurt, ontstaat er denk ik heel snel een nieuw protocol.
pi_76617451
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef Roi het volgende:
Mensen die Tim Kuik of Brein aanvallen en beledigen !!
Die man komt gewoon op voor de rechthebbenden, daar is toch niks geks aan?
die komt niet op voor de rechthebbenden.

Heb je wel eens gezien in wat voor pand ze zitten toevallig?
Heb je meegekregen dat ze weigeren inzage te geven in hun boekhouding en dat er miljoenen en miljoenen zijn die niet bij de rechthebbenden terechtgekomen zijn en daar nog gewoon in kas zitten?

Laat me niet lachen.

Die vent is gewoon een vuile fascist van het zuiverste water en dat heeft niets maar dan ook niets te maken met opkomen voor rechthebbenden
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_76617924
BREIN
Waarom worden zulke gasten niet eens een keertje aangepakt door "het internet".
Gewoon op de persoon spelen etc.

Vrijheid verpletterende klojo's
  zondag 10 januari 2010 @ 00:18:33 #56
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_76618586
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Re het volgende:
is meneer Kuik de kanker van het internet?
ja.

Dadelijk krijgen we hier ook zo'n gecensureerde versie van het internet, net als in China en Australië.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 10 januari 2010 @ 01:05:33 #57
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_76620077
Het is in Nederland nog altijd vrijer dan in andere landen (internet), dus ik denk dat het nog wel even gaat duren voordat hij iets gedaan krijgt met usenet (wat op zich niet mogelijk is, usenet vormt naast het www en email een wezenlijk onderdeel v/h internet)..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
  zondag 10 januari 2010 @ 01:06:38 #58
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76620111
Kijk als die finnen met bontkraagjes die brein nu eens gingen lastig vallen met molovcocktails...

ja toch, niet tan?
Snollebolt
  zondag 10 januari 2010 @ 01:34:57 #59
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76620979
Dat hele Brein is gewoon iedere realiteitszin verloren. Dat blijkt wel uit het feit dat ze zelfs rekeningen sturen naar artiesten die niet bij hun zijn aangesloten als die artiesten een live concert geven.

Er wordt trouwens al gewerkt aan een nieuw protocol. Werkt een beetje hetzelfde als bittorrent maar dan zonder gecentraliseerde tracker en met volledige encryptie. Als die techniek eenmaal volwassen is het niet te stoppen. Ze kunnen proberen wat ze willen maar tegen de vindingrijkheid van piraten is niks opgewassen. Kijk maar naar Blu-Ray, dat was volgens de industrie onkraakbaar en binnen no time waren op alle sites Blu-Ray rips te vinden. Ik denk dat ze ook wel weten dat ze voor een verloren zaak vechten. Ze houden gewoon ten koste van alles vast aan een stervend handelsmodel. En dat het stervende is is zeker. Dat het ooit een keer helemaal doodgaat is ook zeker.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zondag 10 januari 2010 @ 01:35:31 #60
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_76620997
Oeps, double post.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_76621470
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het zit diep he, die angst dat je niet meer gratis je filmpje of je muziekje kan binnenhalen.
Integendeel. Daar maak ik me echt geen zorgen over; de geest is wat dat betreft al heel erg lang uit de fles en die gaat er nooit meer in terug. Waar het mij om gaat - en dat schreef ik al - is dat nu de overgrote meerderheid van de internetters zometeen als crimineel wordt bestempeld. Niet door de overheid maar door de entertainmentindustrie die weigert haar businessmodel aan de tijd aan te passen. Het auteursrechtensysteem is achterhaald en zo enorm doorgeslagen en verrot. Het begint misdadige vormen aan te nemen. Je kan een volk dat aan zee woont niet verbieden om zout te winnen, en al helemaal niet als je zelf het monopolie op zoutverkoop hebt en de marktprijs kunstmatig hoog houdt.
  zondag 10 januari 2010 @ 10:05:16 #62
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76624185
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef JMarsden het volgende:

[..]

Wist ik ook niet. Bron?
Google het zelf eens. Want ik weet het bv wél en met mij vele anderen.

Dus ga er gerust vanuit dat het terug te vinden is, want ik heb me er ook ergens van moeten verwittigen.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef Roi het volgende:
Mensen die Tim Kuik of Brein aanvallen en beledigen !!
Die man komt gewoon op voor de rechthebbenden, daar is toch niks geks aan?
Dat is het hem nu juist: dat doet hij maar in zeer beperkte mate. Het overgrote deel van de inspanningen gebeurt voor eigen gewin. Ook voor jou is er Google

Daarnaast is opkomen voor de rechthebbenden één ding, maar na tig jaar plots op de werkvloer geld gaan eisen omdat de radio aanstaat heeft daar niets meer mee te maken.

Dat is moedwillig de zaken op het spits drijven.

Zelfde geldt voor de onzin over embedded you-tube filmpjes.

Het is 100% inhaligheid en 0% recht halen. Kan ik nog mee leven. Maar als zo'n imbeciele club dan ook nog aan onze grondrechten probeert te tornen is wat mij betreft de maat wel vol.

FYI: Ik download nauwelijks, dus mij raakt dit facet van Brein's activiteiten niet.
Intelligent, but fucked up.
pi_76631398
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Igen het volgende:
ISP's die websites moeten blokkeren?

Ik dacht dat censuur hier grondwettelijk verboden was. Je weet wel: je mag elke mening publiceren zonder censuur vooraf, je mag alleen achteraf worden bestraft. Of geldt de Grondwet tegenwoordig niet meer voor Brein?
Nee, de grondwet gaat worden aangepast voor (de centen van) Brein.
pi_76631481
quote:
Op zondag 10 januari 2010 01:06 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Kijk als die finnen met bontkraagjes die brein nu eens gingen lastig vallen met molovcocktails...

ja toch, niet tan?
Finnen met bontkraagjes?
Waar heb je het over?
pi_76631706
Wat moet Tim Kuijk een eenzaam leven leiden zeg, de meest gehate persoon van Nederland.

Maar dit is natuurlijk een kansloze missie, aangezien usenet providers in principe de wet niet overtreden en niet eens linken naar illegale content, zoals bijv. torrentsites. In principe doen ze weinig anders dan providers. En ach, anders zijn er altijd genoeg alternatieven buiten Nederland die BREIN nooit aan kan pakken.

Maar toch, BREIN
  zondag 10 januari 2010 @ 14:05:09 #66
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76631762
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Finnen met bontkraagjes?
Waar heb je het over?
Poolcirkel, koud.
pi_76631975
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Poolcirkel, koud.
Ik zou de Finnen dan eerder bontmutsen adviseren, want dan blijft het brein lekker warm. goed voor de doorstroming van het bloed. en dat lijkt me op dit moment wel gewenst.
  zondag 10 januari 2010 @ 14:14:05 #68
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76632203
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:09 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ik zou de Finnen dan eerder bontmutsen adviseren, want dan blijft het brein lekker warm. goed voor de doorstroming van het bloed. en dat lijkt me op dit moment wel gewenst.
Ik zou ze nepbont adviseren, of een goedkope woning in Oost-Groningen.
pi_76988363
Is hier al meer over bekend?
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:20:14 #70
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_76988829
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:12 schreef Arnold_fan het volgende:
Is hier al meer over bekend?
Het enige wat ik tegengekomen ben is dat zelfs de FNV zich met downloaden gaat bemoeien...
quote:
FNV pleit voor isp-heffing op downloaden

Vakbond FNV stelt een heffing voor op internetaansluitingen waarmee consumenten dan een downloadlicentie voor multimedia krijgen.

FNV-voorzitter Agnes Jongerius pleit hiervoor op een seminar van muziekfestival EuroSonic Noorderslag in Groningen. Met het licentievoorstel wil de bond een alternatief voor het downloadverbod dat het kabinet wil invoeren.

De FNV vindt dat een downloadverbod consumenten criminaliseert, maar constateert ook dat artiesten door internet veel minder verdienen aan opnames. Terwijl tal van bedrijven aan internet verdienen, komt muziek meestal nog steeds gratis als water uit de kraan, aldus de bond.
License to download

De FNV wil dat betrokken partijen de 'license to download' overwegen bij het kiezen van een nieuw auteursrechtenstelsel voor digitale content. Het plan doet denken aan de door de Commissie Brinkman geopperde internetheffing voor noodlijdende kranten. Minister Plasterk zag niks in die heffing.

Of het in het FNV-voorstel gaat om een verplichte of een vrijwillige heffing is niet duidelijk. De vakbond kon niet direct telefonisch reageren op vragen van Webwereld.
Verzoek aan EC

De Uni Global Union, een wereldwijd verbond van vakbonden waar de FNV ook lid van is, heeft onlangs de Europese Commissie al gevraagd harder op te treden tegen filesharing. De bonden willen dat de EC zich harder uitspreekt tegen illegaal downloaden.
  maandag 18 januari 2010 @ 22:28:46 #71
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_76989298
quote:
Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het enige wat ik tegengekomen ben is dat zelfs de FNV zich met downloaden gaat bemoeien...
[..]

Het is niet eens meetbaar. Hoe kan je nu cijfers noemen van iets dat niet legaal wordt opgegeven? Dat is hetzelfde als zeggen dat er dit of dit bedrag wordt verdiend met drugshandel. Alsof die inkomsten worden opgegeven a/d belastingdienst.. Eindelijk eens appropriate use of that kut-smiley:
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_76993130
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:31 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

Als het zo ver komt, dan worden die topsites snel toegankelijk voor de massa denk ik.
pi_76998987
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef magnifor het volgende:

[..]

Als het zo ver komt, dan worden die topsites snel toegankelijk voor de massa denk ik.
En anders komt er wel weer een ander alternatief. Maar usenetproviders uitbannen lijkt me nagenoeg onmogelijk, dat zou dan wereldwijd moeten gebeuren, anders heeft het geen zin. Als het juridisch uberhaupt al mogelijk is.
pi_77006379
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:30 schreef Arnold_fan het volgende:

[..]

Het verbieden van usenet is belachelijk, dan kun je gelijk heel internet verbieden. Als iedere belangenclub zijn zin krijgt kan een burger niets meer.
Dat past toch perfect binnen het beleid? Waarom zou je vrij zijn op het internet, als je vingerafdrukken in een database zitten, je telefoonverkeer gemonitord wordt en je auto is voorzien van een spionagekastje?
Volgens mij gaat het niet om auteursrechten, dat is een stok om de hond te slaan. Het gaat om een excuus om de internetgebruiken te controleren. Na een tijdje zal blijken dat het agressieve gedoe van brein onrealistisch is, het enige alternatief is dan maar een Chinese muur.
Of inderdaad internet helemaal verbieden voor particulieren.
pi_77006424
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:45 schreef magnifor het volgende:

[..]

En als alles faalt hebben we altijd nog de LAN-parties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')