abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 22:43:28 #201
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_78037283
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
OMG ik wil deze

[ afbeelding ]

Oogschaduwpalet van Urban Decay, met 16 eyeshadows, 2 potloodjes en een mini eyeshow primer
Alice!

en quanta costa?
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_78037468
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:43 schreef purplerose het volgende:

[..]

Alice!

en quanta costa?
52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
  maandag 15 februari 2010 @ 22:49:37 #203
52349 purplerose
pi_78037637
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:46 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

52 dollar, wat ongeveer 38 euro is. Niet goedkoop, maar je hebt wel wat. Alleen ik lees dat hij ontzettend snel is uitverkocht enzo. Denk niet makkelijk verkrijgbaar voor ons dutchies
we kunnen iig wel genieten van de lage dollar, 38 euro is duur maar ook weer niet heeeeeeeeel erg overdreven
Hopelijk komt ie ook nog wel ebay terecht?
pi_78046621

Ik heb deze en hij bevalt me prima, ik gebruik alleen niet alle kleuren :p
-
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:03:38 #205
52349 purplerose
pi_78057833
quote:
Op maandag 15 februari 2010 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat er met mijn idiote hoofd nog heeeeel even aan te denken, maar het is natuurlijk absurd voor een poedertje.

Hoe was de clear & matt?

Ik sprak van het weekend een vriendin en die is helemaal weg van de Max Factor second skin foundation.
Iemand ervaring mee?
Ik denk dat ik mee ga doen met hype meis! De clear n matt is geniaal
Eindelijk een foundation waar ik blij mee ben, heb namelijk nog 5 tubes liggen die het net niet helemaal zijn
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:21:35 #206
52349 purplerose
pi_78064144
Vandaag proef make up voor fotoshoot eindelijk zelf een beetje op de pic kunnen krijgen en gooi er ook deze disclaimer tegenan

ja, me wenkbrauwen moesten geplukt worden
ja, het zit er niet heel netjes op
ja, ik ben zo flets door de flits en ik had wat teveel fixeer poeder erop gedaan
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg! niet meer denk ik
en voor de shoot zelf neem ik matte kleuren en alleen zo een glam metallic eyeliner

kuch, dat waren ze geloof ik wel

dinsdag 16 februari 2010 @ 22:18:49 #207
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78078193
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:38:48 #208
52349 purplerose
pi_78079270
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er mooi uit zeg!
En lef dat je jezelf zo op internet zet
Die rimpeltjes ga je inderdaad niet weg krijgen zonder plastische chirurgie. Maar ik moet zeggen dat het helemaal niet zo opvalt, omdat je geen donkere kringen hebt samen met je rimpeltjes.
Heb je daar concealer voor gebruikt of zijn ze gewoon niet donker?
Had je wel een goede (oog)crème gebruikt onder je ogen voor je je make-up aan bracht? Misschien kan dit nog iets helpen om het er minder droog uit te laten zien.
Een-na-laatste dingetje nog, gaaf dat je experimenteert met kleur, met jouw bruine ogen kun je praktisch alles hebben qua kleur, dit staat mooi, denk dat diep blauwig paars en groen je ook prachtig staat
* BBQ-kip jaloers is!

En fijn he, die clear & matt!
Ik heb vandaag uit zwakte (drukke dag, 's avonds les geven en even tussendoor de tijd gehad om langs Kruidvat te gaan, moest tandpasta hebben...) de second skin foundation van Max Factor gekocht.
Ga ik morgen proberen
Heeft een heftigere dekking dan de clear & matt, die is ideaal voor "elke dag", als ik dat zou willen
Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 22:57:04 #209
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78080191
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:38 schreef purplerose het volgende:

[..]

Thx bbq-kip!!

Denk dat ik die rimpeltjes zal moeten accepteren, misschien valt het mij erg op omdat zo close up zeg maar
Consealer was ik helemaal vergeten dus die zit er niet onder, vandaag had ik geen blauwe vlekken daar

Ik die oogbase van catrice eronder zitten misschien zal ik toch een andere moeten halen, is die gosh iets? Of moet ik echt duurder naar die van urban decay

Ik denk dat ik voor de shoot zelf de dark lavender en indigo blue matt van catrice zal gebruiken samen met die metallic groene eyeliner Hoe kan je trouwens eyeliner wat verdunnen, mag je daar druppel water bij doen?

Die clear and matt is geweldig ja
Laat ff weten hoe die van max factor is!
Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:16:30 #210
52349 purplerose
pi_78081257
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Hehehe, concealer vergeten zelfs! Nou, ik heb dus geen rimpels, maar wel enorme "blauwe units".
Oogschadusbasis zou ik toch lekker van Too Faced halen, da's een tube en daar kun je dus alles uit halen, die van Urban Decay blijft veel in achter wat ej er niet uit krijgt door de vor,m van het flesje. 14 euro, maar daar kun je wel even mee vooruit hoor. Ik gebruik hem nu bijna elke dag voor een jaar en nog lang niet leeg. Doe er denk ik nog 2 jaar mee, als 'ie niet eerder bedorven is ofzo, denk dat dat eerder gebeurt dan dattie op is eigenlijk.

Wat voor soort eyeliner heb je? Een liquid met een kwastje? Je kunt hem een beetje aanlengen met oogschaduwbasis, water zou ik niet doen, dan gaat het brokkelen enzo.
Met oogschaduwbasis kun je er een lekker papje van maken, lekker kliederen voor je het opbrengt
Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
pi_78081331
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Werewolf
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:26:31 #212
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78081699
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:18 schreef sararaats het volgende:
hoe kan ik me mooi opmaken? ik heb een hele lichte en gevoelige huid.

ik ga me in de toekomst meer opmaken.
Sowieso is heel belangrijk dat je een goede foundation/poeder koopt die echt bij je lichte huidskleur past. Laat je adviseren door een make-up dame/heer in een goede drogist of bij de MAC of Sephora. Laat je niks aansmeren als je twijfelt, vraag anders om een testertje.

Als je je gezicht niet meteen wil volsmeren met foundation, dan kan je ook voor een getinte dagcrème gaan, eventueel met een lichte poeder eroverheen.

Bovendien zou ik als je eyeliner gebruikt, niet voor zwart gaan, dat staat te hard. Eerder een bruintint. Ook voor mascara zou ik niet voor zwart gaan, maar meer voor bruinzwart.

Doe qua lippenstift een "natuurlijke" kleur, niet meteen heel fel ofzo. Eerst even oefenen en ga je dan maar wagen aan de fellere kleuren.

Qua blush zou ik gaan voor "oudroze o.i.d. Terracotta of andere oranje kleuren zouden jou met je rozige huidskleur niet staan.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:28:35 #213
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78081780
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:16 schreef purplerose het volgende:

[..]

Die van Too faced moet ik ook vanuit buitenland bestellen toch? Zal es kijken of ze op ebay ook te krijgen zijn

Tis een liquid liner in een flesje met een kwastje,dus ik moet er wat schaduwbasis inproppen, wordt idd kliederen
Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:49:31 #214
52349 purplerose
pi_78082570
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Sephora heeft het liggen in het Too Faced-schap.
Ik kan hem anders ook wel voor je halen en opsturen? Ik kom er toch regelmatig ( ) in zowel Den Haag als Leidschendam (= gratis parkeren en relaxed rond shoppen zonder gestoord te worden door irri verkoopsters).
Je moet natuurlijk niet in je eyelinerflesje gaan frutten muppetje
Minibakje pakken van glas of goed geglazuurd aardewerk/porselein, daarin heel klein beetje eyelinervloeistof doen, klein beetje oogschaduwbasis erbij, roeren met stokje/kwastje (niet die van je eyelinerflesje!), aanbrengen met een schone slanted brush en je ziet eruit om op te vreten
Ik had ebay natuurlijk ook niet moeten openen he Zie gelijk weer teveel
Moet weer ff tot volgende maand wachten met kopen dus zal het nog ff met die van catrice moeten doen of ff iets anders verzinnen tot die tijd

Dan vraag ik me ff af hoe ik in godsnaam de liquidliner uit het flesje krijg
  dinsdag 16 februari 2010 @ 23:53:33 #215
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78082742
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
pi_78082775
Too faced is inderdaad geweldig
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  woensdag 17 februari 2010 @ 00:00:33 #217
52349 purplerose
pi_78083038
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Gewoon flesje open, kwastje eruit, niet afvegen aan de rand maar het volle kwastje op een schoteltje "legen", weer in flesje, eruit, "legen" etc tot je genoeg hebt?

Jammer dat je moet wachten met kopen, maar zou zeker voor de Too faced gaan
Ow wat een heerlijk geklieder
Ja, heb net 2 corsetten gekocht dus heeeeeeeeeeel ff wachten nog

Ok ok ik ga voor Too faced!
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:25:04 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78113986
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
  woensdag 17 februari 2010 @ 20:40:47 #219
52349 purplerose
pi_78114784
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
And Too Faced it will be

Corsetten??? (sexy) voor die fotoshoot? Of voor ondersteuning van je rug?

Vandaag geen foundation of andere make-up opgedaan, vet verslapen, dus enorm gehaast naar werk toe.
Morgen nieuwe kans
Voor de shoot en de 'feestjes' die ik bezoek Dat het goed voor je rug is is fijne bijkomstigheid en om te pimpen heel offtopic 2 pics van ze

en

woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:27 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78117317
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:30:31 #221
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78117321
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 17:21 schreef purplerose het volgende:
en ja ik heb heule rimpelige oogleden (tis de leeftijd ) en hoe krijg ik die onder me ogen weg!
Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .

*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
KuikenGuppy
  woensdag 17 februari 2010 @ 21:56:39 #222
52349 purplerose
pi_78118719
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ben heel benieuwd wat voor feestjes jij bezoekt

Mooie corsetten hoor!
Psies het soort feestjes dat jij nu in gedachten hebt
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Niet meer idd. En je moet - behalve (anti-rimpel) creme smeren - er zo min mogelijk aan doen hoor. Hoe meer je er aan gaat zitten prutsen, hoe meer het opvalt. Lijntjes krijg je nooit* echt mooi weg, je kunt dan veel beter een ander deel van jezelf accentueren . Ik vind het nu ook niet echt storend ofzo .

Als je nog eens een proefmake-upje gaat proberen, probeer dan eens de kleur nog verder naar boven door te laten lopen, en dan een hele felle highlight (met wit bijv.) vlak onder je wenkbrauw.

En probeer eens hoe nepwimpers je staan, volgens mij passen die fantastisch bij zo'n shoot .

*noot: met een pancake krijg je lijntjes weg. En dat zou je voor een fotoshoot nog wel kunnen overwegen.
Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
  vrijdag 26 februari 2010 @ 12:53:17 #223
52349 purplerose
pi_78476799
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:16:27 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477838
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat ik idd niet anders kan dan het te accepteren tis ook nog niet super erg ofzo, zie er nog jeugdig genoeg uit maar toch, soms irriteert he

Ik ga denk van het weekend nog wat kliederen voor de shoot en zal dan de kleur wat verder door laten lopen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nepwimpers eng vind het staat prachtig maar het gepruts met lijm en whatever, dat kan bij mij niet goed gaan
Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:18:12 #225
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78477930
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 12:53 schreef purplerose het volgende:
Ik zag dat essence een nieuwe lijn anti pukkel producten heeft maar die gaan ze niet bij mijn kruidvat verkopen helaas
Als er toevallig iemand is die in hun stad die lijn wel heeft wil die dan ff een gil geven, ik kan ook geen duitse site vinden die het verkoopt en verzend.
Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:19:45 #226
52349 purplerose
pi_78478013
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik kwam nog iets tegen van Maybelline dat rimpels/lijntjes en poriën onzichtbaar zou wegwerken. Er stond geen tester bij en ik moest de bus halen, maar misschien kan je zelf eens op onderzoek uit gaan?

En die nepwimpers, kwestie van oefenen. Binnen no-time heb je het voor elkaar .
Ja, ik ga binnenkort maar es richting denhaag weer en daar es in de makeup spullen snuffelen
Weet je toevallig nog hoe dat spulletje van maybelline heet?
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:24:01 #227
52349 purplerose
pi_78478199
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:18 schreef Burdie het volgende:

[..]

Bedoel je Essence Pure Skin? Die is niet nieuw en is bij alle grote fillialen te koop. Even naar Den Haag fietsen dus .

Maar: jij bent toch ook al de 30 voorbij? Dan zou ik eens ophouden met dat gerommel in de marge van goedkope tienermake-up, en gewoon eens een investering doen in een aantal écht goede producten.
Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
  vrijdag 26 februari 2010 @ 13:36:10 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78478693
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:24 schreef purplerose het volgende:

[..]

Het lijkt me dat de anti pukkel troep qua ingrediënten wel aardig hetzelfde zullen zijn als de dure middelen
En het zou handig zijn als ik een dure middelen budget zou hebben
Essence is gemaakt voor tieners, en een tienerhuid is echt anders dan een volwassen huid.
Ik zou toch echt investeren in een goede dag- en nachtcreme, een goede foundation en een goed reinigingsproduct. Je smeert het wel elke dag op he, en je doet lang met een potje.
Je zou er ook voor kunnen sparen, net als je voor je tattoo's hebt gedaan .
Maar je moet het zelf weten natuurlijk .

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
KuikenGuppy
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:24:53 #229
52349 purplerose
pi_78480422
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 14:42:23 #230
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78481053
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 14:24 schreef purplerose het volgende:
Ik lees wel veel goeie dingen over de garnier pure A lijn voor onzuivere huid, ik denk dat ik me eens in die ga verdiepen. Heb ooit es een 3 in 1 face wash masker spul ervan gebruikt en die was erg fijn en ze hebben daar ook nacht en dag creme en reinigings spullen voor.
Je zou ook eens kunnen kijken naar de Clinique producten (zowel huidverzorging als make-up). Die zijn niet zo "achterlijk" duur als je denkt, want je doet met dat spul heel erg lang waardoor het per maand eigenlijk net zoveel kost als de "normale" merken.

Ik ben zelf student en ik spaar er gewoon voor. Ben nu 25 en ik wil op mijn 40e ook nog een mooi huidje hebben
... and I feel fine.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 19:28:42 #231
52349 purplerose
pi_78528063
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

En nee, ik weet niet meer de naam van dat Maybelline spul, het zat in elk geval in een glazen potje met roze deksel.
Heet het toevallig matte morphose foundation? Dan is het van L'oreal Zag het vanmiddag liggen bij de kruidvat
Ga volgende week naar denhaag voor middagje shoppen en dan ga ik er es naar vragen bij zo een make up counter. Anyone zin om mee te gaan?

Ik ben trouwens voor de Garnier pure active lijn gegaan, clinique ging me wat tever.

[ Bericht 9% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 20:06:20 ]
pi_78530711
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 21:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

[..]

aah dat soort feestjes
  zaterdag 27 februari 2010 @ 20:48:43 #233
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78531291
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
pi_78531376
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:07:29 #235
52349 purplerose
pi_78531995
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:33 schreef progje het volgende:

[..]

aah dat soort feestjes
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Beste wat je kunt doen voor je huid is zonnebescherming. Da's eigenlijk het enige wat je kunt doen om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk rimpeltjes en de typische leren baklaphuid krijgt
Weinig zon en je huid lekker schoon houden om littekentjes van puistjes en grote poriën door meeëters te voorkomen.

Wat voor huid heb je purplerose? Droog met puistjes ofzo?

Ik vind Clinique overigens niet echt overtuigend, het doet wel iets maar is veel te duur en doet ook niet helemaal wat het belooft voor mij. Maar goed, daar zijn de meningen erg over verdeeld, sommige mensen vinden het geweldig.

Ik gebruik in een ideale week (tsja... het is druk, dus dat komt er niet altijd helemaal zo van):
- elke week uitgebreid Kruidvat merk scrub met abrikozenpit of Angels On Bare Skin van Lush
- om de dag als ik douche doe ik mijn gezicht met Zwitsal Natural Plus wasgel of Garnier Pure wasgel.
- elke ochtend mijn gezicht schoonmaken met rozenlotion van Kruidvat. Echt fijne spul, lekker licht en niet uitdrogend. Soms 's avonds als ik een vettige huid heb door het weer ofzo ook nog.
- elke ochtend Olaz Beautyfluid en als ik een droge huid heb zoals in de winter, een iets vettere lotion/creme. Vanaf de lente gebruik ik Clinique Cityblock Factor 25, maar als die leeg is stap ik over op ROC 40 denk ik.
- elke avond na gebruik van make-up gezicht schoonmaken met Zwitsal Naturel Plus babydoekjes. Ik gebruik geen waterproof make-up, dus da's prima dan. Indien geen make-up gebruikt is, rozenlotion.
- Voor het slapen gaan cremetje op, wisselend qua textuur, afhankelijk van mijn huid dan (droog, vettig, puistjes etc.) en soms geen, als ik te moe ben en in slaap donder

We zitten in een permanent klushuis, dus veel stof en vuiligheid. Goed schoonmaken en smeren is echt belangrijk heb ik gemerkt, anders ziet mijn huid er niet uit.
Met bovenstaande routine is het helemaal prima, alleen wat minipuistjes als ik ongesteld ben, maar daar kan ik echt niets aan doen. Horrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrrmones
Ik ben overigens 27 en heb geen rimpels of baklappenhuid, heb eerlijk gezegd nog nooit zo'n mooie huid gehad als nu
Ik heb zo een hele fijne onzuivere, onregelmatige en gemengde huid vooral vettig op de T-zone dus en last van meeëters (de naam alleen al )

Ik had al eens de 3 in 1 uit de garnier pure lijn geprobeerd en die vond ik wel fijn vandaar dat ik ging kijken naar de pure active lijn. De dag en nachtcreme uit die lijn zal nog ff moeten wachten want ik heb nog wat potjes dag en nacht creme staan (eerst spulletjes opmaken voor ik nieuwe koop is me eigenlijk geleerd )

Heb dan nu de scrub spul, de lotion en de 3 in 1 voor als masker, gelijk ook ff nieuwe makeup remover gekocht ook van garnier want het bleek ook in de aanbieding te zijn 35% korting dus ik was 18 euro kwijt ipv 28 waardoor ik geld over heb voor die Too faced tube

Ik moet idd ook elke dag me gezicht schoonmaken anders ziet alles er weer vettig en jukkie uit maarja discipline is niet me beste eigenschap

Ik ben ook niet helemaal ontevreden met me gezicht, ik zie er nog jeugdig uit en barst niet van de rimpels op die onder me ogen na dus het valt allemaal nog heel erg mee! (Voor iemand die eigenlijk nooit iets deed aan gezichtsverzorging in dr tienerjaren. Ik ging dus ook met makeup op naar bed, liet foundation zitten enzo )

hihi
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:09:16 #236
52349 purplerose
pi_78532066
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik gebruik echt cheapass shit voor m'n huid . Make-up remover van Aldi, gezichtsschuim en dagcreme van Diadermine, scrub van de Hema en nu een bodybutter van Yes to Carrots. Over allen zeeeeeeer tevreden!
Op het moment gebruik ik dus ook vanalles overal vandaan, misschien is dat wel het probleem vandaar dat ik nu voor spullen van 1 lijn heb gekozen. Als dit niet werkt ga ik ook weer over naar cheapass stuff
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:31:20 #237
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78532906
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:45:23 #238
52349 purplerose
pi_78533484
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
Cheap ass maakt niet zo uit, alleen cheap ass wat er vooral leuk uit ziet moet je niet hebben. Gevaar van die Essence-spulletjes is dat ze er leuk en poezelig uitzien voor weinig geld en lekker ruiken enzo (parfummetjes, irriterende stofjes voor je gezicht enzo), dat ze mee kwaad dan goed doen.
Maar misschien werkt het wel goed hoor, kan ook natuurlijk.
Ervaring met dit soort spul is dat het veel parfum bevat en dat de balans tussen ingrediënten op zich niet zo fijn is afgesteld, dus heel uitdrogend of heel vet ofzo.
Met cheapass bedoelde ik ook meer het huismerk ofzo van de kruidvat Al zou ik ook nog l'oreal voor onzuiverehuid kunnen proberen als garnier nix is, die zitten in dezelfde prijsklasse. De prijsklasse die ik kan betalen that is.

En idd, geen gebak in de zon, gelukkig hou ik daar ook niet van

[ Bericht 5% gewijzigd door purplerose op 27-02-2010 21:52:52 ]
  zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:46 #239
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78534022
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
KuikenGuppy
  zaterdag 27 februari 2010 @ 22:07:19 #240
52349 purplerose
pi_78534428
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:57 schreef Burdie het volgende:
PR, je zou eens naar Diadermine kunnen kijken, dat is ook niet erg duur.
En L'Oréal gezichtscreme kost geloof ik 8 euro per potje.

Ik gebruik deze beide merken altijd voor mijn klanten en krijg altijd positieve reacties .
Ook die zal ik volgende week in denhaag ff van dichtbij bekijken
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:21:13 #241
9859 crew  Karina
Woman
pi_78564308
Even een vraagje. Ik heb een soort van nagelvijl om je nagels te polijsten (niet echt een vijl dus, maar wel dezelfde vorm). Merk is Trend. De ene kant is helemaal grijs, de andere kant is half wit/half grijs. Nu weet ik dat je die 3 verschillende oppervlakten op een bepaalde volgorde moest gebruiken, maar ik ben vergeten wat de volgorde ook alweer is.

Weet iemand dit misschien? Ik kan er ook geen plaatje van vinden helaas.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:16 #242
270331 Mutsje30
Het moet niet gekker worden!
pi_78565666
Ik gebruik wel vaak make-up van Essence. En ben daar ook echt tevreden over. Dagcréme gebruik ik van the body shop.
Maar wil toch ook eens investeren in iets 'duurdere' producten.
Zou er echt verschil zijn tussen een potje dagcreme van bijv. de body shop, of eentje van bijv Chanel?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:24 #243
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78565674
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.

Er is btw ook een nageltopic .
KuikenGuppy
  zondag 28 februari 2010 @ 20:47:52 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78565699
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Mutsje30 het volgende:
Ik gebruik wel vaak make-up van Essence. En ben daar ook echt tevreden over. Dagcréme gebruik ik van the body shop.
Maar wil toch ook eens investeren in iets 'duurdere' producten.
Zou er echt verschil zijn tussen een potje dagcreme van bijv. de body shop, of eentje van bijv Chanel?
Volgens mij zit dat verschil voornamelijk in de prijs .
KuikenGuppy
  Moderator zondag 28 februari 2010 @ 20:49:24 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_78565794
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:47 schreef Burdie het volgende:
1. de meest groffe vijl (de grijze) gebruik je om je nagels in vorm te vijlen
2. de andere grijze stuk (als het goed is, is deze kant ruwer dan het witte stuk) gebruik je om je nagels te polijsten
3. het witte stuk gebruik je als laatst om de boel weer mooi te laten glanzen.

Er is btw ook een nageltopic .
Mmm de groffe is niet echt scherp genoeg om te vijlen. Ik dacht dat het nageltopic alleen voor het showen van je mooie nagels was, daar maar even kijken, bedankt in ieder geval.
niet zo tof doen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:49:28 #246
270331 Mutsje30
pi_78565797
Nog een vraagje: zou het niet juist slecht zijn voor je gezichtshuid om deze elke avond schoon te boenen?
Ik gebruik wel iets om m'n oogmake up mee af te halen, maar voor m'n gezicht gebruik ik alleen lauw water. (heb wel regelmatig last van meeëters)
Ik heb altijd het idee, dat dat niet goed is, dat geschrob.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:09:01 #247
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78580507
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:49 schreef Mutsje30 het volgende:
Nog een vraagje: zou het niet juist slecht zijn voor je gezichtshuid om deze elke avond schoon te boenen?
Ik gebruik wel iets om m'n oogmake up mee af te halen, maar voor m'n gezicht gebruik ik alleen lauw water. (heb wel regelmatig last van meeëters)
Ik heb altijd het idee, dat dat niet goed is, dat geschrob.
Er is een verschil tussen schrobben en tussen reinigen

De bovenste laag van de opperhuid ververst zich elke paar dagen. Die huidcellen vallen er dan niet allemaal spontaan af zonder wat hulp, waardoor ze o.a. de poriën kunnen verstoppen (samen met het andere vuil) en je daardoor meeëters kan krijgen.

Als je minimaal 1x per dag je gezicht wast met een gezichtsmelk of lotion (géén ouderwetse zeep, dat droogt je huid uit), er daarna overheen gaat met een watje met een beetje tonic (die de dode huidcellen verwijdert) en daarna nog een niet-vette crème smeert om het tekort aan vocht e.d. weer aan te vullen, dan is dat véél beter dan alleen maar lauw water.

1x per week een scrubje kan trouwens ook geen kwaad

Zo zul je zien dat je ook minder meeëters krijgt en dat je huid er stralender uitziet omdat die dode huidcellen weg zijn.

Tip is wel om - liefst alle seizoenen - 's morgens even een dagcrème te smeren met een zonnefactor. Dat gaat beschadiging van UV stralen tegen.
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:10:50 #248
270331 Mutsje30
pi_78580543
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:09 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen schrobben en tussen reinigen

De bovenste laag van de opperhuid ververst zich elke paar dagen. Die huidcellen vallen er dan niet allemaal spontaan af zonder wat hulp, waardoor ze o.a. de poriën kunnen verstoppen (samen met het andere vuil) en je daardoor meeëters kan krijgen.

Als je minimaal 1x per dag je gezicht wast met een gezichtsmelk of lotion (géén ouderwetse zeep, dat droogt je huid uit), er daarna overheen gaat met een watje met een beetje tonic (die de dode huidcellen verwijdert) en daarna nog een niet-vette crème smeert om het tekort aan vocht e.d. weer aan te vullen, dan is dat véél beter dan alleen maar lauw water.

1x per week een scrubje kan trouwens ook geen kwaad

Zo zul je zien dat je ook minder meeëters krijgt en dat je huid er stralender uitziet omdat die dode huidcellen weg zijn.

Tip is wel om - liefst alle seizoenen - 's morgens even een dagcrème te smeren met een zonnefactor. Dat gaat beschadiging van UV stralen tegen.
Nou, dan ga ik dat toch eens proberen. Moet ik alleen nog even een nachtcrème aanschaffen
  maandag 1 maart 2010 @ 09:12:05 #249
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_78580567
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:10 schreef Mutsje30 het volgende:

[..]

Nou, dan ga ik dat toch eens proberen. Moet ik alleen nog even een nachtcrème aanschaffen
Als je niet té veel uit wilt geven dan is die nachtcrème van Oil of Olaz wel fijn. Ruikt lekker en trekt snel in.

Ikzelf vond het niet té vet, maar iedere huid is anders.
... and I feel fine.
  maandag 1 maart 2010 @ 09:19:04 #250
270331 Mutsje30
pi_78580699
Bedankt voor je advies!
  maandag 1 maart 2010 @ 21:32:21 #251
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78610917
Weet iemand waar je als Nederlander zijnde (online) goedkoop Bobbi Brown make-up kunt kopen? Ik wil samen met mijn zusje volgende week in R'dam gaan kijken voor die concealer-kit. Kleurtje uitzoeken, testen en bij goedbevinden bestellen op internet

Iemand?
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 15:31:53 #253
9859 crew  Karina
Woman
pi_78638571
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
niet zo tof doen
pi_78639401
Deze lippenbalsem kan ik echt iedereen aanraden: Lucas' Papaw Ointment
pi_78639508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een vraag. Ik gebruik sinds een maand Roc Renewex, maar helaas is dit nu uit de handel genomen, omdat er te weinig vraag naar was (ROC hierover gemaild).

Weet iemand een goed alternatief hiervoor? Het is een microdermabrasie-kit voor thuis.
[ afbeelding ]
http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,

Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
  Moderator dinsdag 2 maart 2010 @ 16:52:21 #256
9859 crew  Karina
Woman
pi_78642122
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:53 schreef progje het volgende:

[..]

http://www.dermaproducten(...)itanium-dermaroller/

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kreeg hier toevallig laatst een mail over.
Gebruik zelf wel veel producten van dermalogica waar ik erg over te spreken ben.,

Koop het alleen nooit in NL maar altijd via ebay of een Engelse webshop.
Anders ga ik failliet
Mmm klinkt een beetje eng met die naaldjes, ik zoek meer een soort scrub, dat is die Renewex ook, maar dan een wat "sterkere" dan de normale.
niet zo tof doen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:33:31 #257
52349 purplerose
pi_78643844
Ok Burdie, je hebt me overgehaald Ik heb valse wimpers gekocht 3 paar voor 89cent bij de action.
Hopelijk smeer ik mezelf niet onder Moet je die dingen op plakken voor je mascara of erna Komt dat dan ook niet psies op je eyeliner lijn terecht?

Heb geen ervaring dus met die dingen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:36:58 #258
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78643950
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan . De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).

Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen

Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:44:38 #259
52349 purplerose
pi_78644212
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:36 schreef Burdie het volgende:
Whehe.
Heb je er ook *goede* lijm bij gekocht? Anders heb je er waarschijnlijk alsnog weinig aan . De lijm die bij die wimpers zit, gooi ik standaard weg (behalve bij die van de hema, daarvan is de lijm wel oké).

Maar zo moet het:
- zorg dat je wimpers schoon en vetvrij zijn
- doe lijm op de nepwimpers
- even laten drogen
- nepwimpers op je eigen wimpers leggen en met de achterkant van een pincet of een bokkenpootje richting je ooglid duwen
- mascara opdoen

Er staan op youtube genoeg filmpjes die het uitleggen en laten zien .
Filmpjes op gaat snorren
hmm, er zit uiteraard lijm bij maar waar kan ik dan goede lijm vandaan halen, gewoon de kruidvat?

Je doet dus wimpers op na het opdoen van oogschaduw en eyeliner maar voor de mascara, begrijp ik zo goed?

*offtopic* Me laarzen met 70ies spekzolen worden donderdag geleverd! *einde offtopic*
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:52:54 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78644485
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel ( ! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:58:52 #261
52349 purplerose
pi_78644716
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:52 schreef Burdie het volgende:
Ik zou ff de Sephora in lopen, of een feestwinkel ( ! ) en dan vragen naar het merk 'make up studio'. Kost 4 euro ongeveer .
En die lijm is dan een soort bisonkit voor nep wimpers?
*noteert make up studio*
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:10:04 #262
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78645128
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel .
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt). .
KuikenGuppy
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:18:58 #263
52349 purplerose
pi_78645438
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:10 schreef Burdie het volgende:
Welnee, maar de lijm die erbij zit wel .
Goede wimperlijm droogt niet zo snel (zodat je genoeg tijd hebt om de wimpers netjes aan te brengen), droogt kleurloos op (zodat je geen 'restjes' lijm in je make-up ziet) en kan in één keer verwijderd worden (zodat je niet nog dagen met plakkerige ogen rondloopt). .
Ah das idd wel beter dan lijmklonters overal te hebben of dat je wimper er ineens afvalt
pi_78645570
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:54:51 #265
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78653177
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:31 schreef Karina het volgende:

[ afbeelding ]
He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:39:32 #266
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78660508
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:22 schreef Graftonst het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de foundation/concealer van Sephora? Ik heb een tijd lang EDM gebruikt en ben nu op zoek naar iets anders! Niet te duur want; arme student dus MAC zit er niet in tot ik later groot ben
Ik heb snel last van vette Tzones en de minerale poeders van EDM werkte wel erg goed!
Bedoel je van Sephora eigen merk? Ik heb van hen alleen de primer en dat vind ik prutspul, zorgt er alleen voor dat al mijn soorten foundations er gladder op zitten (op zich positief zou je denken...) maar ook veel sneller van mijn gezicht af is/glijdt

De Essence Matt and Clear (of was het andersom?) is een aanrader, 3,49 euro bij Kruidvat. Als het je kleur is (keuze uit 4 kleuren), issie perfect voor elke dag en hij is olievrij (gel-water-basis) dus prima te gebruiken met een vettige huid. Afglijden van je vette T-zone zal je altijd wel houden, da's met geen enkele foundation helemaal te voorkomen.
Geen superdekking, eerder vrij licht, maar dat vind ik voor doordeweeks ook wel prettiger, maar goed, dat ben ik

Ik heb de Max Factor Second Skin nu een aantal dagen uitgeprobeerd en da's wel heel erg fijn spul. Ik hoef niet af te poederen ofzo, het droogt heel erg netjes op. Afpoederen zorgt er zelfs voor dat het te droog wordt, dus is zelfs af te raden.
Als je hem goed uitsmeert op je huid (dus echt niet teveel gebruiken) is het gewoon echt als je eigen huid, omdat het er als het ware intrekt i.p.v. op ligt. Net als een goede dagcrème die lekker in je huid trekt i.p.v. een vet glimbekkie veroorzaakt. Wel kost het iets meer tijd om goed uit te smeren vind ik.
Hij is wel meer dekkend en dat hoeft van mij niet voor elke dag, maar voor het weekend en een feestje issie erg fijn.
pi_78673583
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
  Moderator woensdag 3 maart 2010 @ 11:13:05 #268
9859 crew  Karina
Woman
pi_78673981
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

He, die heb ik ook... jammer dat het uit de handel is, werkt wel goed vind ik...
Vichy heeft een lijn voor dermabrasie, in de Normadermlijn, met verschillende stappen erin. Staat verder op de Vichy-site uitgelegd, maar daarvan kan ik niet copy-pasten. Denk dat je die producten ook kunt gebruiken, wellicht zelfs in combi met je oude apparaat.
Oh dan ga ik eens bij Vichy kijken, ik heb nog wel een potje Renewex scrub kunnen bemachtigen via Ebay uit Engeland, maar dat is denk ik wel het allerlaatste.

Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
niet zo tof doen
pi_78678812
Gebruikt er iemand hier id bare minerals?
pi_78688942
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
Gebruikt er iemand hier id bare minerals?
Ik niet maar ik dacht er wel aan om het te proberen. Gebruik jij het wel?
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:41:14 #271
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_78695849
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef Graftonst het volgende:
Ja ik bedoelde inderdaad van het eigen merk. Ik had inderdaad ook naar de primer gekeken maar dat is dan dus geen aanrader. Ik lees vooral veel wisselende verhalen over de foundations, daarintegen wel veel goede verhalen over het concealer palette van Sephora eigen merk dus ik denk dat ik die wel ga uitproberen.
Ik zal eens bij de kruidvat binnenlopen om te kijken naar de Essence Matt & Clear! Voor dat geld is hij het proberen wel waard, (als de goede kleur erbiij zit).
Bedoel je deze?

Ik gebruik het niet, het waren allemaal mijn kleuren niet helaas. Kan hem wel opsturen als je wilt? Heb alleen elke kleur even met een kwast geswatchd. Ik doe er toch niets mee.
PM maar als je interesse hebt
  FOK!fossiel donderdag 4 maart 2010 @ 10:37:03 #272
1455 Keroppi
kool kikker
pi_78721161
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef Karina het volgende:

[..]

Iemand nog tips voor waterproof oogpotloden (voor onder je oog dus, geen eye-liner). Ik gebruik nu die van Sephora, die is redelijk goed, maar toch niet echt waterproof. En weet iemand een site waar je Sephora online kunt bestellen? Want dat is niet echt overal verkrijgbaar en via Internet is meestal goedkoper.
Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Chick on a mission
  donderdag 4 maart 2010 @ 11:02:05 #273
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_78722089
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Benefit (ook bij Sephora) heeft het Bad Gall waterproof oogpotlood (alleen maar in zwart en bruin geloof ik) die zou je eens kunnen proberen
Makeup Forever heeft ook een hele uitgebreide lijn waterproof make-up (oorspronkelijk ontworpen voor een dames waterpoloteam )
KuikenGuppy
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 11:18:47 #274
9859 crew  Karina
Woman
pi_78722758
Bedankt, ik ga voor allebei eens rondsnuffelen, als het niet te duur is, koop ik het gewoon allebei om te proberen.
niet zo tof doen
pi_79123151
Ik geloofde nooit zo dat er echt zoveel verschil kon zitten en dure en goedkope make up maar had 'Touch éclat' van YSL gekregen van mijn moeder en ik moet zeggen dat het toch wel wonderen doet voor je wallen. Collega maakte ook meteen een opmerking dat ik er fris uit zag in mijn gezicht!
pi_79123612
Helleu dames. Als ik op zoek ben naar iemand die mijn make-up kan doen voor mijn trouwen hoe zou ik dat dan aanpakken?

Ik weet dat een aantal kappers hier in de buurt ook visagie doen/een visagiste hebben lopen maar ik ben niet zo blij met de kappers in de buurt en ik wil er ook niet bijlopen als pipo.

Hoe lang van tevoren moet ik dit regelen en hoe vind ik een goede?
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 14 maart 2010 @ 13:45:54 #277
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_79124621
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Helleu dames. Als ik op zoek ben naar iemand die mijn make-up kan doen voor mijn trouwen hoe zou ik dat dan aanpakken?

Ik weet dat een aantal kappers hier in de buurt ook visagie doen/een visagiste hebben lopen maar ik ben niet zo blij met de kappers in de buurt en ik wil er ook niet bijlopen als pipo.

Ik heb het zelf bij mijn schoonheidsspecialiste gedaan. Verder misschien op ilocal.nl kijken of viavia vragen of iemand nog een visagiste of iets in die richting weet?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_79125157
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 14:36 schreef styliste het volgende:
heeft iemand the falsies volum'express van maybelline al geprobeerd?
niemand?
pi_79126393
Ik weet niet of het al eerder is genoemd maar ik heb een nieuwe tuttip!
Ze srub en bodycream van sabon zijn echt heeeerlijk!!
Behoorlijk prijzig (de scrub is 25 euro voor 500 ml) maar echt zo de moeite waard!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_79126906
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:04 schreef styliste het volgende:

[..]

niemand?
Ik ben niet echt wild enthousiast over de Falsies Volume Express mascara. Het is wel fijn dat je wimpers niet hard worden, maar de vorm van het borsteltje is irritant, en ik heb van die kleine zwarte puntjes aan het eind van de dag. Maarja, ik gebruikte eerst DiorShow, ben op zoek naar een goede goedkope variant, maar dit is het dus niet
  zondag 14 maart 2010 @ 15:59:07 #281
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79129633
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:12 schreef MinderMutsig het volgende:

Waar woon je? Ik doe ook bruidsmake-up en -kapsels .

Ik zou als ik jou was eens googlen op visagistes bij jou in de buurt. Een goede visagiste kan je alle informatie verstrekken, heeft een alles-in-een-prijs (zodat je niet nog voor verrassingen komt te staan), en komt een aantal weken van te voren bij jou thuis langs voor een proef make-up (en proef-kapsel als je dat door dezelfde persoon laat doen - meestal is dat goedkoper). Tijdens de proef make-up sessie worden je wensen besproken en kleuren uitgezocht a.d.h.v. de kleuren uit je japon, de kleur van het pak van de bruidegom, de kleuren van de jurken van de bruidsmeisjes, en/of de kleuren uit je boeket. Plus natuurlijk wat goed bij jou staat en wat bij je past.

Hoe lang je dit van te voren moet regelen, hangt een beetje af van wie je kiest. Ik heb wel eens een jaar van te voren een aanvraag gehad, maar als je me nu vraagt of ik je volgende maand wil opmaken, is dat ook mogelijk. Gebruikelijk is een maand of 4-5 van te voren.

Oh, prijzen lopen ook erg uiteen (wat er geboden wordt ook) dus het kan geen kwaad wat rond te vragen. Vraag ook referenties, en welke opleiding de visagiste heeft gevolgd. Diploma's zeggen niet alles, maar geven wel een beetje een indicatie dat de visagiste weet wat ze doet .

Wanneer is de grote dag? .
KuikenGuppy
  maandag 15 maart 2010 @ 11:29:18 #282
52349 purplerose
pi_79162328
Ik ga morgen naar denhaag en dan wil ik gelijk die oogschaduwbasis van Too faced halen, welke counter van welke winkel moest ik nou zijn? Counter van Sephora in de bijenkorf?
pi_79163279
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:29 schreef purplerose het volgende:
Ik ga morgen naar denhaag en dan wil ik gelijk die oogschaduwbasis van Too faced halen, welke counter van welke winkel moest ik nou zijn? Counter van Sephora in de bijenkorf?
Sephora in de V&D. En dan het Too Faced rek.
  maandag 15 maart 2010 @ 12:04:22 #284
52349 purplerose
pi_79163501
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:57 schreef n0a het volgende:

[..]

Sephora in de V&D. En dan het Too Faced rek.
Oja dat was het! De V&D! Zie je, had ik bijna de verkeerde winkel ingelopen

Thx!!
  FOK!fossiel maandag 15 maart 2010 @ 13:56:42 #285
1455 Keroppi
kool kikker
pi_79167550
Ik lees veel over de Dior Show mascara, is hier iemand die 'm gebruikt en antwoord kan geven op de volgende vragen:

* Wordt de mascara erg 'hard'? Ik ben namelijk zo'n fan van Max factor masterpiece omdat het zorgt dat m'n wimpers flexibel blijven
* Is het een volume mascara of geeft het juist veel separatie?
Chick on a mission
pi_79174467
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:59 schreef Burdie het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik doe ook bruidsmake-up en -kapsels .

Ik zou als ik jou was eens googlen op visagistes bij jou in de buurt. Een goede visagiste kan je alle informatie verstrekken, heeft een alles-in-een-prijs (zodat je niet nog voor verrassingen komt te staan), en komt een aantal weken van te voren bij jou thuis langs voor een proef make-up (en proef-kapsel als je dat door dezelfde persoon laat doen - meestal is dat goedkoper). Tijdens de proef make-up sessie worden je wensen besproken en kleuren uitgezocht a.d.h.v. de kleuren uit je japon, de kleur van het pak van de bruidegom, de kleuren van de jurken van de bruidsmeisjes, en/of de kleuren uit je boeket. Plus natuurlijk wat goed bij jou staat en wat bij je past.

Hoe lang je dit van te voren moet regelen, hangt een beetje af van wie je kiest. Ik heb wel eens een jaar van te voren een aanvraag gehad, maar als je me nu vraagt of ik je volgende maand wil opmaken, is dat ook mogelijk. Gebruikelijk is een maand of 4-5 van te voren.

Oh, prijzen lopen ook erg uiteen (wat er geboden wordt ook) dus het kan geen kwaad wat rond te vragen. Vraag ook referenties, en welke opleiding de visagiste heeft gevolgd. Diploma's zeggen niet alles, maar geven wel een beetje een indicatie dat de visagiste weet wat ze doet .

Wanneer is de grote dag? .
12 April in Groningen.
En kleur, mja, die heb ik nog niet. Voor dat duidelijk is heeft het natuurlijk geen zin om een proefmake-up te doen hè? Ik moet nog een jasje bij mijn jurk hebben en die gaat de kleur bepalen.

We houden het ook klein dus ik hoef er op zich geen hele kermis omheen en geen bruidsarangement o.i.d. Gewoon even mijn haar leuk opsteken en een make-upje maar het moet wel de hele dag mooi blijven zitten.

Naar referenties en diploma's vragen is een goede tip, dankje.

De pest is dat ik behoorlijk allergisch reageer op bepaalde dingen. EDM gaf me bijvoorbeeld een uitslag waar ik nog anderhalve week van heb mogen genieten.
  maandag 15 maart 2010 @ 19:55:38 #287
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79181947
quote:
Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef MinderMutsig het volgende:
12 April in Groningen.
Dat is al heel snel ! Ik zou dan wel snel iets/iemand zoeken .
quote:
De pest is dat ik behoorlijk allergisch reageer op bepaalde dingen. EDM gaf me bijvoorbeeld een uitslag waar ik nog anderhalve week van heb mogen genieten.
Daarom doen veel visagistes vaak ook een proef make-up. Om te kijken of je er ook echt tevreden mee bent (en je niet op de dag zelf tussen alle stress door oogschaduwkleurtjes moet gaan zitten uitzoeken... veel vrouwen hebben daar dan écht geen geduld voor ) en om te testen of je geen reacties krijgt. Je hebt wel wat anders te doen in je wittebroodsweken dan het smeren van zalfjes .

Vraag anders eens bij één van de kappers in de omgeving of ze bruidsvisagie doen, en of ze voorbeelden hebben (en diploma's). Misschien verbazen ze je wel .
KuikenGuppy
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:30:32 #288
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_79238215
Ik ben zaterdag bij Bobbi Brown in Rotterdam geweest voor advies over concealer die de donkere kringen onder mijn ogen moet verdoezelen.
Ik wilde gewoon een goed product, ookal is het duur, als mijn donkere kringen maar weg zijn of bijna weg.
Het meiske bij de counter in de Bijenkorf zei ook dat dit de beste concealer is die er is en dat het hun beste product is. Dat had ik ook gelezen dus ik was zeer benieuwd!

Goed, 45 minuten later, ogen opgemaakt, schoongemaakt, opgemaakt, schoongemaakt etc etc en talloze producten verder kwam ze tot de conclusie dat ik "een moeilijk geval" ben
Te lichte huid, te donkere kringen en ze kreeg de kleuren van de correctors en concealers niet mooi in balans, zeker niet met mijn huid.
Ze raadde aan 2 correctors en 1 concealer te gebruiken of 1 eye brightener en 1 concealer.
Maar da's 95 of 65 euro voor een kleur die het nét niet is en dat ga ik dus niet doen.
Dat snapte zij ook wel en raadde aan vooral een iets dikkere lijn te maken boven mijn bovenste wimperrand om de aandacht af te leiden

Ben wel uiteindelijk helemaal opgemaakt, inclusief concealerdrama, eyeliner, foundation, blush, lippen en alles. Was leuk om te zien hoe zij het opbrengt

Alleen jammer dat mijn missie jammerlijk faalde

Misschien kan ik wel mijn hoofd fotograferen, in photoshop corrigeren en dat over mijn hoofd heen plakken
  woensdag 17 maart 2010 @ 00:56:51 #289
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_79238887
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben zaterdag bij Bobbi Brown in Rotterdam geweest voor advies over concealer die de donkere kringen onder mijn ogen moet verdoezelen.
Ik wilde gewoon een goed product, ookal is het duur, als mijn donkere kringen maar weg zijn of bijna weg.
Het meiske bij de counter in de Bijenkorf zei ook dat dit de beste concealer is die er is en dat het hun beste product is. Dat had ik ook gelezen dus ik was zeer benieuwd!

Goed, 45 minuten later, ogen opgemaakt, schoongemaakt, opgemaakt, schoongemaakt etc etc en talloze producten verder kwam ze tot de conclusie dat ik "een moeilijk geval" ben
Te lichte huid, te donkere kringen en ze kreeg de kleuren van de correctors en concealers niet mooi in balans, zeker niet met mijn huid.
Ze raadde aan 2 correctors en 1 concealer te gebruiken of 1 eye brightener en 1 concealer.
Maar da's 95 of 65 euro voor een kleur die het nét niet is en dat ga ik dus niet doen.
Dat snapte zij ook wel en raadde aan vooral een iets dikkere lijn te maken boven mijn bovenste wimperrand om de aandacht af te leiden

Ben wel uiteindelijk helemaal opgemaakt, inclusief concealerdrama, eyeliner, foundation, blush, lippen en alles. Was leuk om te zien hoe zij het opbrengt

Alleen jammer dat mijn missie jammerlijk faalde

Misschien kan ik wel mijn hoofd fotograferen, in photoshop corrigeren en dat over mijn hoofd heen plakken
wow lijkt me leuk om een keer helemaal professioneel op te worden gemaakt
Zou ik ook eens moeten doen.. ik ben ook nog opzoek naar een goede concealer om de kuilen onder m'n ogen te verbergen.
Jammer dat het niet werkte maar fijn dat dat meisje het ook begreep dat je het net-niet spul niet wilde kopen
  woensdag 17 maart 2010 @ 23:46:53 #290
52349 purplerose
pi_79279057
Ik ben geslaagd in DenHaag Ik had de laatste tube shadow insurance! En de fijne bijkomstigheid dat er 25% korting afging waardoor ik maar 1tientje hoefde te betalen.

Daarnaast viel mijn oog ook op een diep zwart/paarse tint van Bourjois

Noir precieux

En van Essence de

Hypnotic blue

Super Babe

en

Freestyle
Kon ff geen plaatje vinden met alleen de oogschaduw

pi_79285117
Zeg Burdie, kan ik je niet overhalen om de trein naar Groningen te nemen de 2e?

Ik heb gisteren alle kappers en visagistes afgebeld in de omgeving. Daarvan waren er zes die zeiden dat ze wel mijn haar en make-up konden doen en bij die zes ben ik 's middags even binnen gelopen. Daarvan bleken er drie te zijn die geen enkele opleiding visagie hadden gedaan maar ze maakten zichzelf ook altijd op dus als ik die dag mijn make-up meenam dan wilden ze heus wel even een meekuppie bij me doen en van de andere drie heb ik de producten gezien die ze gebruiken wat voor de helft bestond uit drogisterij make-up en dan ook nog alleen in 1000 verschillende tinten bronskleuren en geen enkele leuke kleur en geen van drieën wist wat oogschaduwprimer was. Een van de dames verklaarde ook dat je niet teveel met oogschaduw moest werken maar beter een leuk linertje in een kleurtje met een leuk glittertje erin kon gebruiken en die dan flink dik aan moest zetten want dat gaf een veel leuker effect.
Ja voor een kinderfeestje misschien.

De twee viagistes zaten ergens in de provincie en deden geen haar.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:09:41 #292
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79285664
Woon je in de stad, MiMu?
Is dit niet iets? http://www.schoonheidssalongroningen.nl/Home
KuikenGuppy
pi_79286989
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:09 schreef Burdie het volgende:
Woon je in de stad, MiMu?
Is dit niet iets? http://www.schoonheidssalongroningen.nl/Home
Nee ik woon een stuk buiten de stad. Ik vind het niet erg om een eindje te moeten rijden maar dan wil ik wel haar en make-up op 1 adres laten doen anders kost het allemaal gewoon teveel tijd en blijkbaar kan dat niet hier in de buurt.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:23:13 #294
52349 purplerose
pi_79553433
Ik hoop dat jullie me hierna nog aardig vinden maarre, ik heb een gave kleine webshop gevonden met eigenblends mineral oogschaduws Heb zelf 13 kleuren gevonden die ik wil hebben!

Het enige grote nadeel, bestellen kan pas weer vanaf november waarom? Geen idee maar ik heb de site gebookmarked tot die tijd.

www.morbidminerals.com

Sorry alvast!
pi_79553769
Heb iemand gevonden. Vrijdag proefmake-uppen.

Oh en over leuke kleine webshops gesproken: http://www.evilshades.com/apps/webstore/
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:55:42 #296
52349 purplerose
pi_79554423
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:32 schreef MinderMutsig het volgende:
Heb iemand gevonden. Vrijdag proefmake-uppen.

Oh en over leuke kleine webshops gesproken: http://www.evilshades.com/apps/webstore/
Sweet Jesus MM wat doe je me aan!!!
Ze hebben daar ook een Alice lijn
pi_79554557
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:55 schreef purplerose het volgende:

[..]

Sweet Jesus MM wat doe je me aan!!!
Ze hebben daar ook een Alice lijn
Sorry.

Ik ben helemaal niet zo van de make-up maar de eigenaar heeft ook een nagellakblog en via daar ken ik dat bedrijfje dus.
Dat mens heeft klauwen! Niet normaal meer. Het scheelt wel dat ze allemaal gelijk zijn en niet scheef groeien maar voor mijn smaak toch net even té.
http://www.evilshades.com/apps/webstore/
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:07:54 #298
52349 purplerose
pi_79554785
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:00 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Sorry.

Ik ben helemaal niet zo van de make-up maar de eigenaar heeft ook een nagellakblog en via daar ken ik dat bedrijfje dus.
Dat mens heeft klauwen! Niet normaal meer. Het scheelt wel dat ze allemaal gelijk zijn en niet scheef groeien maar voor mijn smaak toch net even té.
http://www.evilshades.com/apps/webstore/
Ik zag die nagels idd! Mij is dat ook te lang om nog mooi te vinden
Ik ga er zeker een keer bestellen, wat een geweldig kleuren
pi_79555407
Oh zie nu pas dat ik de verkeerde link gaf.

http://blacknailpolishandlipgloss.blogspot.com/
pi_79563456
Sephora is vandaag wederom met V&D prijzencircus van start gegaan met de 3 voor een tientje actie.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')