quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:53 schreef freecell het volgende:
Die ogen van Seb zijn echt prachtig inderdaad
Hier een hummel naar bed gebracht met 39,5 en een paracetamolletje
En hij werd op zijn normale tijd (half 2) weer wakker met een goed humeur en 38,1
Gaat de goede kant op
probeer eens zo'n beker met een rietje (hema) als je daarin knijpt, komt er vanzelf wat uit het rietje.. scheelt een hoop troep en met een beetje mazzel krijgt ze het zelf snel onder de knie. Hier ook een fles/tuit/speenweigeraarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef cattie het volgende:
Goed zo Annicka en Seb!
Fee loopt nu overal langs/achter. Los nog niet. Af en toe vergeet ze zich vast te houden en dan zakt ze direct door de knietjes.
Sinds de Kerstvakantie wil Fee alleen nog maar bij mij aan de borst drinken. Geen flesjes meer. En beker of tuitbeker wilde ze ook al niet. Water, sap, thee, afgekolfde melk, mevrouw moet het niet. Lastig, vooral de drie dagen dat ik werk. Iemand nog tips? Het enige wat ik kan bedenken is blijven proberen. Vooral doorgaan.
En als ik toch aan het zeuren ben: Fee wil ook niet meer slapen. Elke keer dat ik haar in bed leg is het een strijd. Haar middagslaapje laat ik haar nu zo laat mogelijk doen, zodat ze echt moe is en dat lukt wel. maar 's avonds en 's nachts is het toch wel erg vervelend. Afgelopen week heb ik per nacht gemiddeld 5 uur slaap gehad. Eigenlijk willen we haar uit ons bed bannen (mijn man slaapt niet als ze bij ons ligt, dus die verhuisd dan naar een matrasje waar hij ook niet zo goed op slaapt en ik slaap ook niet zo goed als ze naast me ligt), maar uit nood slaapt ze toch maar weer naast mij, want liever slecht slapen dan niet slapen.
jeejquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Annicka heeft net haar eerste losse stapjes gezet, een paar keer wel een stuk of vier, vijf stapjes.Eens even de camera pakken, om ze te vereeuwigen.
![]()
Bedankt voor de tip! Bedoel je deze? Het is altijd het proberen waard. Fee slaat alles wat op fles of (tuit)beker lijkt momenteel uit onze handen, maar misschien dat een rietje wel aantrekkelijk is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
probeer eens zo'n beker met een rietje (hema) als je daarin knijpt, komt er vanzelf wat uit het rietje.. scheelt een hoop troep en met een beetje mazzel krijgt ze het zelf snel onder de knie. Hier ook een fles/tuit/speenweigeraar
en een slaapweigeraar
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:54 schreef mrien het volgende:
Heeft er iemand ervaring met krampjes van iets oudere "baby's"? Madame is nu 1,5 jaar en wordt regelmatig 's avonds huilend wakker met scheetjes die duidelijk dwars zitten. Echt heel zielig. Zodra je haar dan opgepakt hebt kan ze zich blijkbaar voldoende ontspannen zodat ze ze kwijt kan.
juhp diequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef cattie het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Bedoel je deze? Het is altijd het proberen waard. Fee slaat alles wat op fles of (tuit)beker lijkt momenteel uit onze handen, maar misschien dat een rietje wel aantrekkelijk is.
Oehquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:04 schreef Estrys het volgende:
Seb zet stapjes los van de kast naar de tafel en terugen hij moet er erg hard om lachen
nja, dat is dus het *enige* voordeel van die dure luierbroekjes. bij broertje hadden we hem geleerd dattie gewoon na de wc ff op de grond moest gaan zittenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Ticootje het volgende:
Jen is echt heel erg in de weer met de wc en het potje. Als het straks wat beter weer is kan ze lekker in de blote billen rondlopen.
Hoe doe je dat met een luier? Zwaar onhandig alles af en dan staand weer aan.
het zijn ook ondingen. eigenlijk alleen als ze echt bezig zijn met zindelijk worden heeft het imo zin, anders is het enkel lastig en duur. broertje deed ze ook altijd te pas en te onpas zelluf uit. gaat heel makkelijk, want geen plakstrips. naarnaarnaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Ticootje het volgende:
Tja, luierbroekjes. Dat vind ik echt zonde, thuis heb ik katoentjes.
ook prikkies?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:59 schreef cattie het volgende:
Hey wat grappig, wij gaan vanmiddag ook naar het cb.
Denk het wel, maar we zullen het zo zien.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:07 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ook prikkies?
En ik ben echt benieuwd hoeveel ze weegt nu
75.5 is echt wel aan de lange kant hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:55 schreef cattie het volgende:
9750 gram en 75,5 cm hier! Gemiddelde lengte en gewicht. Ze is niet zo hard gegroeid, maar het was prima. De wvp vond dat Fee vlot is, dat ze al langs de bank loopt enz. Alles prima dus. Prikjes vond Fee iets minder prima.![]()
Elodie loopt ook nog niet los, enkel achter de blokkenkar. En af en toe los staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef cattie het volgende:
Het valt me trouwens op dat Fee's leeftijdgenootjes hier allemaal zo vlot zijn!
Hier wilden we hem vandaag gaan halen, maar Ruben heeft lichte verhoging en is heel erg verkouden en met het oog op de zijn verjaardag doen we het dus niet. Als hij zich goed gevoeld had, dan had hij hem echt wel gekregen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je die echt nog halen?de pandemie is al over en die eerste gaf al zat bescherming..?
Maar je weet toch helemaal niet over er later dit jaar nog een uitbraak komtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je die echt nog halen?de pandemie is al over en die eerste gaf al zat bescherming..?
die onheilspellende uitbraak is er nooit geweest en komt ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je weet toch helemaal niet over er later dit jaar nog een uitbraak komt
Ze hebben tegen mij gezegd beter 2 prikken dan 1
idemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nu al helemaal niet meer, nu alle berichtgeving erover zo zoetjes aan is weggeėbd. Annicka heeft geen Mexicaanse prikken gehad, ze wordt al genoeg geprikt met reguliere prikken, dacht ik zo...
ik win; hier gaan selene *en* de kat mee. (ja, dat rotbeest doet leuk met selene meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hier ook een plakkerd. Nog steeds mag ik alleen eten en drinken geven. Ook hangt hij telkens aan mijn been. Ga ik plassen, gaat Tyler mee.
Oke, slecht plan. Nevermind.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef Estrys het volgende:
De box terug?Dat past niet, we hebben net een nieuwe speelgoedkast.
Hij gaat naar de volgende groep als hij 18 maanden is. De baby's krijgen gewoon teveel aandacht naar zijn zin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef Ticootje het volgende:
Estrys, kan hij niet naar een andere groep met meer leeftijdsgenootjes? Als hij niet kan spelen met iemand dan snap ik wel dat hij veel aandacht vraagt.
Tja, maar dat is nou eenmaal de leeftijd, dat zouden de leidsters ook moeten weten. En wellicht is het voor hun mogelijk om Seb bij het verzorgen van de baby's te betrekken zodat hij ook wel aandacht krijgt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Estrys het volgende:
ja maar ik begrijp ook wel dat het voor de leidsters een beetje lastig is. Dat vind ik namelijk ook wanneer hij weer aan mijn been hangt en ik probeer iets anders te doen. Hij kan nou eenmaal niet alle aandacht hebben altijd, maar ja dat is dan toch pech voor hem even?
Dat zeg ik, als het niet kan dan kan het niet, dan is het even pech voor hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef Ticootje het volgende:
Ja maar als jij bezig bent, laat je dan alles uit je handen vallen als hij loopt te miepen?
Hier moet Jen ook wel eens wachten hoor. Meestal gaat ze me dan helpen, met was opruimen ofzo.
Dat is nou een goede tipquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, maar dat is nou eenmaal de leeftijd, dat zouden de leidsters ook moeten weten. En wellicht is het voor hun mogelijk om Seb bij het verzorgen van de baby's te betrekken zodat hij ook wel aandacht krijgt?
kijk uit want het zijn er zo 2quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat is nou een goede tip
Misschien moeten we maar een broertje/zusje maken dan leert hij het wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |