Rauw vind ik het niet lekker, maar velen kunnen sashimi van walvis wel waarderen.quote:
Had ik het misschien toch moeten proberen toen ik de kans had.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Rauw vind ik het niet lekker, maar velen kunnen sashimi van walvis wel waarderen.
Van de BBQ of in een wokgerecht smaakt het heerlijk
bronquote:AMSTERDAM - Een actievoerder van de milieuactiegroep Sea Shepherd heeft maandag een schip uit de Japanse walvisvloot bij Antarctica geënterd.
Peter Bethune klom aan boord van de Shonan Maru 2 om de bemanning aansprakelijk te stellen voor de vernieling van de Ady Gil. Dit futuristisch uitziende actieschip zonk na een aanvaring van de Shonan Maru 2.
Bethune wilde volgens Sea Shephard de kapitein van het schip een rekening van drie miljoen dollar presenteren.
Ook wilde hij als burger de kapitein 'arresteren' op verdenking van poging tot doodslag op de zes bemanningsleden van de Ady Gil.
Publiciteitsstunt
Het Japanse Instituut voor Walvisonderzoek, dat de walvisjacht voor 'wetenschappelijke doeleinden' organiseert, bestempelde de actie van Sea Shepherd als een publiciteitsstunt. Een woordvoerder sloot niet uit dat Bethune mee moet naar Japan.
De Nieuw-Zeelandse premier John Key noemde de jongste actie 'ronduit gevaarlijk'.
Doe toch is niet zo stoer vanachter je PCtje.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:51 schreef koffiegast het volgende:
Gaan we weer....
wanneer gaan die sea shepherd apen
met zijn allen naar de bodem.
We hebben een organisatie die verschillende onderzoeken heeft gepubliceerd (er is geen hard bewijs dat de japanners geen onderzoek doen). Wellicht een onwenselijke onzoeksmethode, hij is niet verboden.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:58 schreef RechtseRukker het volgende:
Als er een filmpje in NL opduikt van iemand die zijn hond op straat doodslaat met een stok, wordt er moord en brand geschreewd, maar de sadistische Jappen zien ze wel als helden
Waarom liggen de onderzoeksresultaten nooit hier in de supermarkt?quote:Op maandag 15 februari 2010 13:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
We hebben een organisatie die verschillende onderzoeken heeft gepubliceerd (er is geen hard bewijs dat de japanners geen onderzoek doen). Wellicht een onwenselijke onzoeksmethode, hij is niet verboden.
Er is een groep mensen die zuur gooien, aanvaringen veroorzaken, mensenlevens in gevaar brengen, financiele, persoonlijke en materiele schade veroorzaken (waarbij de kans groot is dat er veel grotere mileuschade ontstaat) en trachten de mensen die voor die organisatie werken door het slijk te halen. Ze enteren ook nog eens schepen
En jij vraagt je af waarom mensen het opnemen voor mensen die hun werk doen Vs piraten?
Ik vind de japanners nog erg vredelievend, ik zou een ijsbreker met versterkte boeg hebben laten meevaren en een marine schip puur om op sea sheppard te jagen.
Ik heb tot nu toe erg weinig wetenschappelijke onderzoeken bij de AH weten te bemachtigen, wellicht een keertje over e-mailen, Klimaat onderzoek zal wel met korting bij de c1000 in de schappen liggen.quote:Op maandag 15 februari 2010 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom liggen de onderzoeksresultaten nooit hier in de supermarkt?
Hoi rechtserukker, onwetende. Lees je eens wat verder in dan de stemmingmakende linkse media.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:56 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Doe toch is niet zo stoer vanachter je PCtje.
Die vieze sadistische Jappen met hun smoesjes over 'onderzoek', wel vreemd dat ze dan alle ingewanden in het water dumpen.
Ik heb het niet op de vage Aziaten, die alles maar uitmoorden omdat ze een probleem met hun potentie hebben
Was het niet zo dat je als kapitein piraten mag neerschieten.quote:
En tonijn dan, en haring , oh das vis geen zoogdier.quote:Op maandag 15 februari 2010 12:58 schreef RechtseRukker het volgende:
Als er een filmpje in NL opduikt van iemand die zijn hond op straat doodslaat met een stok, wordt er moord en brand geschreewd, maar de sadistische Jappen zien ze wel als helden
quote:Op maandag 15 februari 2010 12:58 schreef RechtseRukker het volgende:
Kan je het ook uitleggen zonder censuur/ban?quote:
Dat klopt, omdat ik toch graag wil weten wat hij had te zeggen daar dit van belang is voor de discussie in dit topic. Als ik hem zou willen pmen dan zou ik niet in deze thread te vinden zijn daar deze thread dan geen nut heeft omdat het nu juist om de discussies gaan van verschillende partijen en standpunten. Dan zouden we discussies voeren over pm, dan zou heel fok overbodig zijn, damn dan zouden we gewoon weer terug kunnen naar ICQquote:Op maandag 15 februari 2010 22:37 schreef sp3c het volgende:
je reageert op posts die door mij zijn gemod
als je het per se wil weten moet je hem pm´en
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |