abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76555529
Vodka-spreekuur!
Omdat Niemenie ziek is, open ik hem.
Go hard or go home
pi_76555544
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_76555570
Zou je ook al bij voorbaat Vodka kunnen drinken? ...idd geval tegen de kou
En morgen voorspellen ze hier de eerste sneeuw
pi_76555571
Go hard or go home
pi_76555595
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
pi_76555626
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook wel .

Of honingsiroop, maar dat is zo 1994 .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_76555650
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook wel .

Of honingsiroop, maar dat is zo 1994 .
kan me niet schelen uit welk jaar, de thee komt ook mijn neus uit
pi_76555673
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Zout water. Iew, net zo goor als Vodka.
Go hard or go home
pi_76555711
Nog maar eentje van Jan Visser, die is wat positiever
quote:
Koudste januari sinds 1987? Zaterdag enige sneeuw en een sterke noordoostenwind. Bijna -22º in Schotland en -15 in Leeuwarden.

Het is bijna een maand overwegend te koud in ons land en de winter voelt zich nog steeds als een vis in het (bevroren) water. Loopt het kwik in het weekeinde tijdelijk wat op, daarna stelt zich aan de zuidflank van een standvastige Scandinavische hogedrukblokkade een droge oostelijke stroming in. De vorst neemt volgende week dan ook weer toe: in de nacht vriest het dan overwegend matig tot streng. Ik acht de kans dan ook groot dat januari uiteindelijk zou kunnen uitgroeien tot de koudste louwmaand sinds 1987.

Tijdens de afgelopen nacht heeft het op veel plaatsen streng gevroren. De koudste waarnemingspunten van het KNMI waren Ell en Schiphol met -13,8, Gilze-Rijen -14,0, Lelystad en Berkhout -14,4 en Woensdrecht met -14,7º. Tussen 7 en 9 uur zakte 'Elfstedenhoofdstad' Leeuwarden zelfs weg naar -15,2º. Opvallend was de kwetsbaarheid van de strenge stralingsvorst. Een toename van de (stratus)bewolking, iets meer wind en de aan-/afwezigheid van (zeer) dichte mistbanken waren debet aan grote temperatuurfluctuaties. Tevens waren er opmerkelijke temperatuurverschillen op korte afstand. André Klaver uit Ilpendam meldde mij gisteravond om 23 uur: “Nog nooit meegemaakt !! Ik reed zojuist vanuit Purmerend naar Ilpendam terug. In Purmerend was het ter hoogte van McDonald ca. -6,5º. Ongeveer 300 meter verder was het al - 9,5 en ca. 1 km verder naar Ilpendam toe was het - 12,5º. Waarschijnlijk omdat het iets mistiger werd onze kant op. In Ilpendam aan de Monnickendammerrijweg is het ook - 12,5º nog steeds”.

Vandaag overdag zijn er wolkenvelden, is plaatselijk wat motsneeuw mogelijk en komen lokaal eerst nog dichte aanvriezende mistbanken voor. Soms laat echter ook de zon zich zien. In het noordwestelijk kustgebied trekken enkele sneeuwbuien vanaf de Noordzee het land op. Verder blijft het vanmiddag op de meeste plaatsen enkele graden vriezen maar is het voor het gevoel circa -10. Dat komt omdat de noordoostenwind toeneemt tot matig en aan de kust vrij krachtig. Vanochtend is het aanvankelijk nog zeer koud met temperaturen beneden -10 graden.

De komende nacht vriest het licht tot matig en later in de nacht neemt van het zuidoosten uit de bewolking toe. De bewolkingstoename hangt samen met een omvangrijk Italiaans lagedrukgebied. Uit het wolkendek gaat het ’s ochtends in het zuidoosten sneeuwen, in de middag en avond wordt ook elders sneeuw verwacht maar er zijn geen aanwijzingen dat er veel sneeuw gaat vallen. De hoeveelheden lijken tot enkele centimeters beperkt te zullen blijven. Alleen in het zuidoosten wordt meer sneeuw verwacht. Doordat de noordoostenwind verder aantrekt (kracht 5 tot 6 boven land en 7 aan de kust) kan de sneeuw gaan stuiven. Verder voelt het vanwege de sterke wind erg koud aan maar de temperatuur loopt tot het vriespunt op.

In het Schotse Altnaharra is tijdens de afgelopen nacht -21,6º gemeten. Het Britse kouderecord bedraagt -27,2º gemeten in 1895, 1982 en recentelijk in 1995.
pi_76555720
Vodka is heul niet goor
pi_76555742
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog maar eentje van Jan Visser, die is wat positiever
[..]
Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.
Ik vind die van Nazareth ook de leukste bijvoorbeeld dus die geloof ik.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 11:08:51 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76555818
Mogge
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
Hij gelooft nu in wodka gorgelen. Dat heeft die gisteravond de hele avond liggen doen. Hoor je zo opeens weer iets uit het donker. Gggggggrrrrllllloooooorrrrrlllll

En dan moet jij elke keer als je dat hoort een rare tik doen met je hoofd, dan kan het zó in een film van Alex van Warmerdam.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76555910
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Noek het volgende:

[..]

Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.
Ik vind die van Nazareth ook de leukste bijvoorbeeld dus die geloof ik.
Jij bent sowieso wel maf
pi_76556168
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]

En dan moet jij elke keer als je dat hoort een rare tik doen met je hoofd, dan kan het zó in een film van Alex van Warmerdam.
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.

Ik ga zo een agenda kopen! Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Go hard or go home
pi_76556318
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.

Ik ga zo een agenda kopen! Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Of de eerste TMF agenda, een waar collectors item.
pi_76556330
Een agenda, zo eentje van papier?
pi_76556352
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En karton.
pi_76556393
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik ook een zilveren
pi_76556431
Ik krijg iedere dinsdagmorgen om 7:50 een sms'je dat ik de vuilnis moet buiten zetten.

generatiekloofje
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 11:25:46 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76556442
quote:

[..]

Nah, wél zeuren hoor, als d'r man eens een keer naar bed wilde met iemand die niét onder de tumors zat.

En ineens heb je dan een agenda nodig hè, als herintreder!
Maar ze zijn natuurlijk afgeprijst nu omdat het jaar al is begonnen. Heb je al iets op het oog of wordt het lekker winkel in winkel uit agendaatjes spotten?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76556458
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg iedere dinsdagmorgen om 7:50 een sms'je dat ik de vuilnis moet buiten zetten.

generatiekloofje
ik onthou gewoon dat dat elke vrijdag is
pi_76556490
Ik wil ook vodka! De verwarming is stuk op kantoor.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_76556637
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wil ook vodka! De verwarming is stuk op kantoor.
Prima reden om thuis te gaan werken.
pi_76556895
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Prima reden om thuis te gaan werken.
Niet iedereen heeft zoveel keuze als jij.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:39:16 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76556923
quote:

[..]

Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hè Mijnese had laatst een loopneus, maar ik moest bijna een ambulace bellen voor hem.
Jouwese houdt het wel echt lang uit hè, met ziek. Helemaal geen verbetering? Misschien toch ff naar de doktert dan?

En een agenda. Da's wel heel tof zeg! Dat je m ook gaat gebruiken dan enzo
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:40:11 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76556958
Vodka is niet goor!!! Vodka is goed, zelfs als je het met een W schrijft! Vhiskey, dat is pas vies!

Dinsdag naar de Horecava, meur je daarna weer naar twintig frietkotten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_76557237
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Gert het volgende:

Heb je al iets op het oog of wordt het lekker winkel in winkel uit agendaatjes spotten?
Ik denk dat het een dagvullend programma gaat worden ja. Oeh, zin an!
Thank God voor koopavond ook nog eens!
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hè Mijnese had laatst een loopneus, maar ik moest bijna een ambulace bellen voor hem.
Jouwese houdt het wel echt lang uit hè, met ziek. Helemaal geen verbetering? Misschien toch ff naar de doktert dan?

En een agenda. Da's wel heel tof zeg! Dat je m ook gaat gebruiken dan enzo
Nou, wat een bikkel hè, die houdt het maar vol met dat ziek zijn.

Ja, een agenda. Een hele echte. Kweenie of ik hem ga gebruiken want dan schijn je hem mee te moeten nemen. Een beetje hetzelfde principe als een telefoon. Nou, dat is me een succes! Alleen als ik naar Dld ga neem ik hem mee want dat is het buutenland. Daar lig je zo dood aan de kant van de weg, zonder haar en kleren maar dan heb ik wel een telefoon bij me. Hatzee!
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:49:33 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557306
Ik heb dit jaar voor het eerst in tien jaar met mijn agenda -fetisj gebroken. En dus geen nieuwe Tasschen agenda gekocht. Na tien jaar is het mooi geweest.
pi_76557338
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst in tien jaar met mijn agenda -fetisj gebroken. En dus geen nieuwe Tasschen agenda gekocht. Na tien jaar is het mooi geweest.
En nu, op je iPhone?
pi_76557374
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ja ja, trendsettende 1990 belde, ze willen hun agenda terug, Stoli-drinkende hipperd.
Over 20 jaar koop ik wel zo'n digitaal ding. Misschien!
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:53:25 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557439
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu, op je iPhone?
Ja .

Maar ik heb ze wel allemaal bewaard.
Dit was de allereerste die ik kocht:

13 jaar geleden dus al! Toen hadden ze nog een hardplastic kaft.
pi_76557488
97??
Nou, jij was ook niet erg goed met huiswerk.
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:55:42 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557522
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef Noek het volgende:
97??
Nou, jij was ook niet erg goed met huiswerk.
Joh! Toen was ik al lang een werkende Nederlander.
pi_76557691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Joh! Toen was ik al lang een werkende Nederlander.
Nee, maar daarvoor wel. Je bent toch ooit wel naar school geweest en als '97 je eerste was, hoe deed je het dan voor '97?
Go hard or go home
pi_76557787
beterschap Teuntje...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:03:26 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557794
Mijn eerste Taschen agenda! Op school had ik van die -Godm. hoe heette die ook weer? Iets met een R en twee lettergrepen schoolagenda's, Rima ofzo? Maar dan anders!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:03:55 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76557813
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste Taschen agenda! Op school had ik van die -Godm. hoe heette die ook weer? Iets met een R en twee lettergrepen schoolagenda's, Rima ofzo? Maar dan anders!
Ryam ofzo?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76557849
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Ooooh. Het is een merk. Nog nooit van gehoord.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:08:07 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76557955
Voior het eerst in 10 jaar geen "Taschen" agenda. OK, toegegeven: dat heeft op zich wel dramatische potentie als verhaallijn. Maar dan plaats je vervolgens een foto van eentje uit '97. Das dértien jaar geleden.

* zapt weg
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:08:44 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557980
Ryam ja!

Taschen is een merk, inderdaad. Een uitgever die prachtige kunstboeken, kalenders en dus ook agenda's maakt. Alleen worden ze lately bij boekhandels meer en meer vervangen door ondermaatse Teneues look-a-likes die het zo net niet zijn. En daar ben ik overdreven gevoelig voor.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:11:49 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76558088
Noek, jij gaat gewoon elk jaar een andere agenda winkelen hè? En er de hele dag plús koopavond over doen.
Dat je niet over 5 jaar hier komt melden dat jij en je Hardtroze-agenda samen een lustrum vieren.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:12:27 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76558112
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:

* zapt weg
Stond er toch onder, jonguh!
pi_76558154
Hier ook Ryam
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:15:38 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76558226
quote:
Taschen is een uitgeverij van boeken. De uitgeverij is opgericht door Benedikt Taschen. Hij stichtte het bedrijf in 1980, toen hij naar een manier zocht om zijn eigen comics te publiceren. Benedikt Taschen richtte ook een winkel op in Keulen waar hij zijn kunstzinnige literatuur kon verkopen. Hij was toen 18 jaar oud. De winkel was slechts 25 vierkante meter groot. Naast zijn eigen publicaties verkocht hij ook andere comics. Sally Forth was het allereerste album van Taschen.

Taschen maakte kunst toegankelijk voor een groot publiek. Vooral de reeks paperbacks van diverse kunstenaars en invloedssferen van kunst uit de 20ste en 21ste eeuw zijn ontzettend populair. De collectie groeit nog steeds. De combinatie van grondigheid, beknoptheid en de lage prijzen verklaren het succes. In de reeks zijn onder andere Magritte, Dalí, Haring, Escher, Minimal Art, Bauhaus, Rockwell, Wright, Gropius verschenen. Naast een citaat, een portret (achterflap) en de handtekening bevat het ook een beknopte biografie en een selectie van de belangrijkste werken. Librero is de importeur van Taschen in België.

Vooral thema's als architectuur, design, fotografie, mode en film komen aan bod in de boeken. Ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van Taschen werden veel titels uitgegeven in een speciale bedrukking en aangeboden tegen goedkope prijzen. Uitgaven van Taschen worden hoog aangeschreven, zeker als het gaat om literatuur betreffende architectuur. In alle grote steden, zoals Parijs, Keulen en Brussel zijn er winkels van Taschen.
Mijn laatste Taschen aanwinst:

Ik voel een topic aankomen ...
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:17:33 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76558279
Ik heb een scheurkalender.
Van Onno en Karin. Op zich wel apart, het gaat over koken. Zit je daar.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:18:51 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76558335
Ik heb ook een scheurkalender ... van Taschen ... met Pin-ups. Dat is mijn nieuwste verzamelwoede .
pi_76558799
quote:
quote: Op vrijdag 8 januari 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Ik heb een scheurkalender.
Van Onno en Karin. Op zich wel apart, het gaat over koken. Zit je daar.
Ja. Zit je daar met Onno en Karin. Feest!

Ik heb ook geen scheurkalender. Ik heb wel een kookboek van Dirkjan, staan recepten van vette happen in.
Go hard or go home
pi_76558803
Ik heb een hondstrouwe agenda van de Hema. Met elk jaar een ander motiefje.
Die ik nu de prullenbak in kan mieteren want ik ga mínstens 3 maand niks doen

Noek, ik had ook een Elle agenda, Pour Elle.
Jaja. Het is me wat. Met spiegeltje op de binnenpagina
Kreeg geld van mn moeder om hem te kopen, en mn vriendin ook en toen hebben we hem gejat
Om daarna de 15 gulden om te zetten in make-up van Etos
Screw them.
We're going home.
pi_76558849
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja. Zit je daar met Onno en Karin. Feest!

Ik heb ook geen scheurkalender. Ik heb wel een kookboek van Dirkjan, staan recepten van vette happen in.
Scheurkalender Treurkalender.
Ik had er eentje van Loesje maar toen moest ik op 1 dag van 14 Maart naar 23 Juni scheuren en toen had ik geen zin meer.
Screw them.
We're going home.
pi_76558899
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een hondstrouwe agenda van de Hema. Met elk jaar een ander motiefje.
Die ik nu de prullenbak in kan mieteren want ik ga mínstens 3 maand niks doen

Noek, ik had ook een Elle agenda, Pour Elle.
Jaja. Het is me wat. Met spiegeltje op de binnenpagina
Kreeg geld van mn moeder om hem te kopen, en mn vriendin ook en toen hebben we hem gejat
Om daarna de 15 gulden om te zetten in make-up van Etos

Ik moet echt overal heel hard om lachen. Beter ga ik wat nuttigs doen.
Voda inschenken bijvoorbeeld.
Go hard or go home
pi_76558934
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Scheurkalender Treurkalender.
Ik had er eentje van Loesje maar toen moest ik op 1 dag van 14 Maart naar 23 Juni scheuren en toen had ik geen zin meer.
Maar jij hebt wel iets hangen. Ja, er hangt zoveel maar dat is iets wat wel lijkt op een kalenderachtigsoort.
Toch? TOCH?
Go hard or go home
pi_76559056
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar jij hebt wel iets hangen. Ja, er hangt zoveel maar dat is iets wat wel lijkt op een kalenderachtigsoort.
Toch? TOCH?
Vurjaaaaaaaaardagskalender.
Gesigneerd door Plien en Bianca hunnie zelf
Screw them.
We're going home.
pi_76559115
Oh en trouwens...
Dr. Beat
Dr. Pepper
Dr. Bernard
Dr. Martens
Dr. Doolittle
Screw them.
We're going home.
pi_76559198
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Vurjaaaaaaaaardagskalender.
Gesigneerd door Plien en Bianca hunnie zelf
Ja, die vond ik leuk. Ik kon er alleen net niet bij met mijn worstenvingertjes en dat is maar beter ook. Eenmaal handen wassen en de neiging is weg.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh en trouwens...
Dr. Beat
Dr. Pepper
Dr. Bernard
Dr. Martens
Dr. Doolittle
Ja, klaar. Oetker!
Kut!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:49:01 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76559371
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik moet echt overal heel hard om lachen.
En hij dan weer met z' n ogen rollen. Sfeer!

Ik ga zo digitale TV aansluiten, ook leuk. O nee toch niet. Heb al weer gezien dat de meegeleverde decoder een verouderd kutapparaat is (past geen hdmi-kabel op).
Jullie hebben ook ziggo hè?

Maar dan die goéie ziggo, uit Drenthe! Koop je een tv die nét in je huis past, leveren ze een decoder die nog ontworpen is door DOKTER Mengele.
pi_76559519
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, die vond ik leuk. Ik kon er alleen net niet bij met mijn worstenvingertjes en dat is maar beter ook. Eenmaal handen wassen en de neiging is weg.
[..]

Ja, klaar. Oetker!
Kut!
Haha ja hij hangt er erg handig

Snuggles
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 12:53:09 #57
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76559528
Dr. Martens en Dr. Oetker waren volgens mij de enige echte personen met een dr. titel.

Dr. A.Vogel had zijn titel gefraudeerd en daarom heet het merk nu A.Vogel.

dit was eigenlijk een tvp post!
pi_76559571
Oh dat Kluun topic.
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik hem in het boek een ongelofelijke hufter vond en in de film zowaar begrip voor hem had.
Klein beetje hoor maar. Piepklein beetje. Maar het was er wel!
Screw them.
We're going home.
pi_76559610
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dr. Martens en Dr. Oetker waren volgens mij de enige echte personen met een dr. titel.

Dr. A.Vogel had zijn titel gefraudeerd en daarom heet het merk nu A.Vogel.

dit was eigenlijk een tvp post!
Nou?! En Dr. Doolittle dan?!
Tsk.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:59:51 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76559743
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ga zo digitale TV aansluiten, ook leuk. O nee toch niet. Heb al weer gezien dat de meegeleverde decoder een verouderd kutapparaat is (past geen hdmi-kabel op).

[ afbeelding ]

Maar dan die goéie ziggo, uit Drenthe! Koop je een tv die nét in je huis past, leveren ze een decoder die nog ontworpen is door DOKTER Mengele.
Huh? Bij ons werkt het als een tiet anders. Geen idee hoe waarom en waar maar het wérkt. Dat je zo heel hip computer kan kijken op je tv.
Dexter bijvoorbeeld.
pi_76559773
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zit ook al met rollende ogen..
Moet een tweede t,v, aansluiten op Canal digitaal,,maar weet ik veel, wat ik nu nodig heb..
Als ik het goed begrijp , gewoon alles,,,een decoder een tweede smartcard en een schotel.

Dat is toch geen gezicht , al die schotels op je dak...
Ga wel naar de winkel,,om me de boel te laten uitleggen..

Erwtensoep..de boel staat te koken,,
met geluk is het vanavond klaar...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:02:32 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76559840
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha ja hij hangt er erg handig

Snuggles
Dr Bernhard
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:09:53 #63
184769 crew  Deisyy
pi_76560089
Zit ik net gezelligjes mee te zingen met Racoon, wachtend tot ik doorverbonden werd, bleek de telefoniste van de gemeente me niet te hebben weg gedrukt

Ze vond het niet onaardig klinken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:10:41 #64
184769 crew  Deisyy
pi_76560113
Dokter van der Ploeg
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:11:04 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76560130
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Zit ik net gezelligjes mee te zingen met Racoon, wachtend tot ik doorverbonden werd, bleek de telefoniste van de gemeente me niet te hebben weg gedrukt

Dan zing jij beter dan ik ...
Ik kreeg net van een collega dit te horen: "Als jij zingt, zetten ze in China de vuilnisbakken buiten."
Daar kun je het dan mee doen.
pi_76560223
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:

Echt wat voor jou he....
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:13:46 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76560234
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Huh? Bij ons werkt het als een tiet anders. Geen idee hoe waarom en waar maar het wérkt. Dat je zo heel hip computer kan kijken op je tv.
Dexter bijvoorbeeld.
Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:18:32 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_76560424
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kreeg net van een collega dit te horen: "Als jij zingt, zetten ze in China de vuilnisbakken buiten."
Nou, ik heb jou ook wel eens horen zingen...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:18:41 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76560426
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.
Oh, wait a moment, wij zijn overgestapt naar digitaal. Want graties. Maar dat heb jij vast ook, met Decoder. Ik bedenk me nu dat de hdmi gewoon door de kamer van de pc rechtstreeks naar de tv gaat.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:21:19 #70
184769 crew  Deisyy
pi_76560507
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo, steek die maar in je zak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:22:36 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76560566
jullie zijn vast blij te weten dat onze brievenbus goed vast zit aan de muur
pi_76560627
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
jullie zijn vast blij te weten dat onze brievenbus goed vast zit aan de muur
Zeker, alleen zou een foto van dit wonderlijke feit m'n dankbaarheid nog iets meer opschroeven.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:24:22 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76560636
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, wait a moment, wij zijn overgestapt naar digitaal. Want graties. Maar dat heb jij vast ook, met Decoder. Ik bedenk me nu dat de hdmi gewoon door de kamer van de pc rechtstreeks naar de tv gaat.
Ja van pc naar tv staat los van wat ik bedoel. Ik wil hdmi van decoder naar tv, alleen de decoder heeft geen hdmi-uitgang.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:25:55 #74
184769 crew  Deisyy
pi_76560699
Overstappen

Wij zijn thuis aan het overstappen van Telfort naar UPC, maar ik weiger me ermee te bemoeien

Als Donald iets vraagt is het steevast "Ik zou het niet weten", ik we er niets mee te maken hebben
pi_76560724
quote:
Het WK en de OS gaan ze toch wel in HD uitzenden?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:27:43 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76560760
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Juud79 het volgende:
Nou, ik heb jou ook wel eens horen zingen...
Maar ik kweel wel enthousiast. Als een schorre kraai.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:27:49 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76560769
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Zeker, alleen zou een foto van dit wonderlijke feit m'n dankbaarheid nog iets meer opschroeven.
Nou, ik hing er heel elegant aan (aan de brievenbus dus) omdat ik echt verschrikkelijk uitgleed. Dus dat is even niet gelukt. Waarvoor sorry
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:27:58 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76560773
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef hondjes het volgende:

[..]

Zit ook al met rollende ogen..
Moet een tweede t,v, aansluiten op Canal digitaal,,maar weet ik veel, wat ik nu nodig heb..
Als ik het goed begrijp , gewoon alles,,,een decoder een tweede smartcard en een schotel.

Dat is toch geen gezicht , al die schotels op je dak...
Ga wel naar de winkel,,om me de boel te laten uitleggen..

Erwtensoep..de boel staat te koken,,
met geluk is het vanavond klaar...
Een twééde schotel om een tweede tv aan te sluiten?
Je ziet ze vliegen!

vrijdag 8 januari 2010 @ 13:28:53 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76560799
Ben ik de enige die nog niet digitaal is gegaan, qua televisie?
Zelfs mijn moeder streeft me voorbij.
pi_76560826
Om 2 tv's op canal digitaal schotel aan te sluiten heb je 2 koppen op 1 schotel nodig .
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:31:19 #81
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76560911
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het WK en de OS gaan ze toch wel in HD uitzenden?
Nee joh, dat is alweer achterhaald.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)frika-op-3D-tv.dhtml
pi_76561027
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Officieel heb ik helemaal geen TV. De vorige bewoner zat bij UPC, ik heb geen contract, betaal niets, maar wel al drie jaar signaal op de kabel. Ik krijg af en toe wel een brief binnen maar die gaat retour UPC met de opmerking "Geadresseerde is verhuisd naar graf (want overleden)", maar ik blijf gewoon beeld houden. Overigens heb ik geen idee of het digitaal is, ik zie gewoon bewegend beeld.
pi_76561100
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Gert het volgende:

[..]

wtf , allemaal zo'n brilletje op tijdens 't voetbal kijken . Ik zie 't niet helemaal gebeuren, dit jaar iig nog niet .
pi_76561123
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

wtf , allemaal zo'n brilletje op tijdens 't voetbal kijken . Ik zie 't niet helemaal gebeuren, dit jaar iig nog niet .
Gaat snel komen denk ik? Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf om zo naar sport of naar een film te kijken
pi_76561168
quote:

[..]

Mijn Ziggo HD decoder heeft wel twee HDMI poorten.
pi_76561195
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Coos het volgende:

[..]

Probleem opgelost, TV van jou ruilen met die van Gert
pi_76561203
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Gaat snel komen denk ik? Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf om zo naar sport of naar een film te kijken
Of Apple moet een 'hip' 3dbrilletje uitbrengen, dan kan 't nog wel dit jaar . Eerst het punt voorbij dat niemand 't genant vindt om met zo'n ding in de kamer te zitten.

Daar heb heb je toch ook een speciale tv voor nodig .
pi_76561280
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik denk van niet? Het is alleen techniek van het beeld opbouwen dacht ik?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:41:38 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76561356
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
O da's wel interessant, effe zoeken....

Ah hier: in december had digitale televisie een marktaandeel van 57,3 procent.
Dus het valt nog reuze mee, met dat achterlopen.
En over een paar jaar is het gewoon híp joh, om zo'n bolle beeldbuis te hebben! Dan komen mensen daar speciaal een avondje voor op bezoek, en dan doe je een band met Wie van de drie in de videorecorder en serveer je blokjes kaas met een zilveruitje erop en is iedereen nostalgisch gelukkig.
pi_76561406
Rekam (mijn kabelboer) kapt op 10-10-'10 met 't analoog uitzenden.
pi_76561450
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Of Apple moet een 'hip' 3dbrilletje uitbrengen, dan kan 't nog wel dit jaar . Eerst het punt voorbij dat niemand 't genant vindt om met zo'n ding in de kamer te zitten.

Je hebt toch ook geen speciale bioscopen nodig?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:44:31 #92
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76561476
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Coos het volgende:

[..]

Ja jij hebt er dan eentje genomen met HD-recorder erin, maar ik had al zo' n ding dus ik had alleen de decoder nodig.
Afijn, 't is ook geen ramp. Moet sowieso erg goed turen om het verschil te zien. Vind het alleen raar.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 13:44:34 #93
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76561479
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:55 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Nou?! En Dr. Doolittle dan?!
Tsk.
Dat is een fictief figuur!
pi_76561509
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja hij hebt er dan eentje genomen met HD-recorder erin, maar ik had al zo' n ding dus ik had alleen de decoder nodig.
Afijn, 't is ook geen ramp. Moet sowieso erg goed turen om het verschil te zien. Vind het alleen raar.
Nee ik heb geen recorder.

Decodermerk is Humax.
pi_76561522
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:

[..]

Een twééde schotel om een tweede tv aan te sluiten?
Je ziet ze vliegen!

[ afbeelding ]
Hoop het ook, maar ben bang van niet
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:46:51 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76561568
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Gert het volgende:

O da's wel interessant, effe zoeken....

Ah hier: in december had digitale televisie een marktaandeel van 57,3 procent.
Dus het valt nog reuze mee, met dat achterlopen.
En over een paar jaar is het gewoon híp joh, om zo'n bolle beeldbuis te hebben! Dan komen mensen daar speciaal een avondje voor op bezoek, en dan doe je een band met Wie van de drie in de videorecorder en serveer je blokjes kaas met een zilveruitje erop en is iedereen nostalgisch gelukkig.
Ik heb inderdaad ook nog een videorecorder . En zo'n enorme kast achter de televisie. Retro avant la lettre, damn, wat ben ik toch ook een hipster!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:47:14 #97
184769 crew  Deisyy
pi_76561580
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Mooi, ik heb het brilletje van Avatar nog in mijn tas
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:48:11 #98
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76561631
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:45 schreef Coos het volgende:

[..]

Nee ik heb geen recorder.

Decodermerk is Humax.
Mijne ook: Humax decoder IR-FOX C. En daar zitten geen hdmi-poorten in. Ruilen? Kan jou toch niks verrotten toch?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:48:57 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76561655
En wat boeit het nu dat je thuis met zo'n bril op je neus zit? Gordijnen dicht en de goegemeente weet niks van je TV-fetisj.
pi_76561669
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 2 tv's op canal digitaal schotel aan te sluiten heb je 2 koppen op 1 schotel nodig .
Heb ik ook nog koppen nodig
Wat zijn nu weer koppen..

Gaat naar Belcomp..voor uitleg
pi_76561801
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
Heb ik ook nog koppen nodig
Wat zijn nu weer koppen..

Gaat naar Belcomp..voor uitleg
Het gedeelte op je schotel, die het ontvangen signaal verwerkt.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:54:32 #102
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76561882
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Mooi, ik heb het brilletje van Avatar nog in mijn tas
Ik vraag me écht af hoe dat nou kijkt, naar een wedstrijd!
pi_76561896
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Het gedeelte op je schotel, die het ontvangen signaal verwerkt.
Dus koppen, smartcard en een decoder...
pi_76561925
Toverheks! I
k bladerde in mijn vette happen kookboek voor inspiratie ofwel de adem van de geest en daar zag ik een recept voor je:
5 DL water
1 citroen uitgeperst
Citroenrasp van een 1/2 schoongeborstelde citroen
2 el honing
1 kaneelstokje
1 DL rum

Water aan de kook in een steelpannetje, samen met het sap van de uitgeperste citroen, citroenrasp, honing en het kaneelstokje. Laat het 30 seconden zachtjes koken, giet de rum erbij en giet de inhoud van het pannetje door een zeef direct in een mok.

Zet em op je hoed, ben je morgen weer goed.
Go hard or go home
pi_76561945
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef hondjes het volgende:

[..]

Dus koppen, smartcard en een decoder...
Om het nog ingewikkelder te maken, je kunt het volgens mij ook regelen met een twin tuner
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:57:00 #106
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76561985
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:55 schreef Noek het volgende:
Toverheks! I
k bladerde in mijn vette happen kookboek voor inspiratie ofwel de adem van de geest en daar zag ik een recept voor je:
5 DL water
1 citroen uitgeperst
Citroenrasp van een 1/2 schoongeborstelde citroen
2 el honing
1 kaneelstokje
1 DL rum

Water aan de kook in een steelpannetje, samen met het sap van de uitgeperste citroen, citroenrasp, honing en het kaneelstokje. Laat het 30 seconden zachtjes koken, giet de rum erbij en giet de inhoud van het pannetje door een zeef direct in een mok.

Zet em op je hoed, ben je morgen weer goed.
Doe eens een ranzig maar lekker vette hap-recept please? Moet nog boodschappen doen.
pi_76562001
Gert, moet ik even kijken of ik een decoder heb met twee dingen, dan kunnen we ruilen!
Verder heb ik een groene. *knipt de lijn door

(nu heb ik dit bericht eerder geplaatst maar waar....?)
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:59:59 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562110
Iedereen weet inmiddels toch wel dat je Rum als Wum schrijft? Net zoals de oude Axteken dat deden?
pi_76562120
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Doe eens een ranzig maar lekker vette hap-recept please? Moet nog boodschappen doen.
Ijstaart met bokkenpootjes zat ik aan te denken!
Bierstoofpot van bonen? Ah yuk.
Taart van gekaramelliseerde witlof? Hmmm!
Loempia's van zuurkool?
Berenhap?
Go hard or go home
pi_76562165
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef Noek het volgende:
Gert, moet ik even kijken of ik een decoder heb met twee dingen, dan kunnen we ruilen!

Als je nog twee koppen hebt voor mij..mag je de schoteltjes houden...
pi_76562246
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
Iedereen weet inmiddels toch wel dat je Rum als Wum schrijft? Net zoals de oude Axteken dat deden?
De Maja's mochten de Azteken ook niet. Kutvolk, blij dat ze uitgeroeid zijn door de Engelsen!
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:03:52 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562284
Axteken!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 14:04:27 #113
184769 crew  Deisyy
pi_76562307
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik vraag me écht af hoe dat nou kijkt, naar een wedstrijd!
Zo, maar dan met bril

pi_76562323
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:03 schreef Copycat het volgende:
Axteken!
Whadda ya hear? Whadda ya say?
Go hard or go home
pi_76562365
Zohohohowww tis koud buiten
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:06:24 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562395
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Noek het volgende:

Whadda ya hear? Whadda ya say?
James Cagney!
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 14:07:05 #117
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76562434
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef Copycat het volgende:
De relatie Azteken en rum ontgaat me compleet.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:07:39 #118
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562460
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef De_Kardinaal het volgende:

De relatie Azteken en rum ontgaat me compleet.
Axteken! Sjeesus!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:09:09 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562531
Geinig, die cam staat dus blijkbaar in het pand waar ik stage liep. Tegelijk met Jort Kelder. Hij voor Quote, ik voor Elle. Hij toen al met bretels en ik niet.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 14:09:19 #120
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76562539
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Axteken! Sjeesus!
Niet aldus Van Dale.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 14:09:48 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76562559
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Ijstaart met bokkenpootjes zat ik aan te denken!
Bierstoofpot van bonen? Ah yuk.
Taart van gekaramelliseerde witlof? Hmmm!
Loempia's van zuurkool?
Berenhap?
Taartje van gecarameliseerde witlof mét berenhap, klinkt woed!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:10:20 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562599
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Niet aldus Van Dale.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 14:12:53 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76562709
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo, maar dan met bril

[ afbeelding ]
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 14:12:56 #124
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76562712
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

vrijdag 8 januari 2010 @ 14:13:26 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76562738
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:12 schreef De_Kardinaal het volgende:

Op je serieuze neusje.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 14:14:44 #126
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76562804
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef Noek het volgende:

Moet je lekker zelf houden joh, gaat later nog van pas komen.

(die Coos vernaggelen heb ik geen problemen mee, jou wel )

OK..

witlof
gehakt
...
groene afwasborstel

Wat gaat er nog meer door de taart?
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 14:27:04 #127
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76563313
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Op je serieuze neusje.
Ik heb een gelofte afgelegd hè!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:31:15 #128
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76563470
Net in het bos weer wat foto's gemaakt

Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_76563501
Is dat een wilde vos? Tof
pi_76563629
wat cool die vos
pi_76563697
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Taartje van gecarameliseerde witlof mét berenhap, klinkt woed!
Woede keuze!
Winterkost voor echte kerels staat op het boek!

2x overgetikt want opeens ging er iets fout dus nu maak je het ook. Damned!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
pi_76563751
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:31 schreef KRIBBET het volgende:
Net in het bos weer wat foto's gemaakt

[ afbeelding ]
Christ, wat gaaf!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 14:39:39 #133
184769 crew  Deisyy
pi_76563787
Aaaaw, een vossejonkie
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:40:16 #134
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76563817
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dat een wilde vos? Tof
Wild en heel erg schuw, stond op zeker 200 meter maar hij kan aardig rennen, was blij dat er nog 1 foto redelijk was.

De witte reiger komt in de omgeving heel weinig voor en zag later dat ze met z'n 2en waren maar toen vlogen ze al weg samen met een grijs exemplaar.
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_76563838
Ik zie ze soms dood aan de weg liggen. Nog nooit een levende gezien. Ze zijn zo onwijs schuw.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 14:42:29 #136
184769 crew  Deisyy
pi_76563888
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Wild en heel erg schuw, stond op zeker 200 meter maar hij kan aardig rennen, was blij dat er nog 1 foto redelijk was.

De witte reiger komt in de omgeving heel weinig voor en zag later dat ze met z'n 2en waren maar toen vlogen ze al weg samen met een grijs exemplaar.
Reigers zijn stom, die vreten mijn vijver leeg
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 14:45:34 #137
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76564009
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Voedsel geven aan kraaien!
pi_76564018
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:45:50 #139
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76564022
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Aaaaw, een vossejonkie
Volgens mij was hij/zij al aardig volwassen, sta er behoorlijk ver vandaan.
Met dank aan Laysa.
pi_76564063
quote:

[..]

Hebben ook al mijn visjes opgegeten...stomme beesten.
En in het voorjaar de jonge eendjes..
pi_76564152
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:47 schreef hondjes het volgende:

En in het voorjaar de jonge eendjes..
Doen ze dat??
Wat een kutvolk. Nog erger dan de Axteken.
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:49:30 #142
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76564162
quote:

[..]

Witte reigers niet, die eten alleen gras
Met dank aan Laysa.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 14:50:47 #143
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76564213
Kraaien houden! Die jagen reigers weg en eten reiger-eieren!
  FOK!Babe vrijdag 8 januari 2010 @ 14:54:36 #144
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_76564384
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:56:13 #145
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76564474
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
Ik zie ze soms dood aan de weg liggen. Nog nooit een levende gezien. Ze zijn zo onwijs schuw.
Deze zit vanaf eind december in dit gedeelte bos en elke keer probeer ik hem op de foto te krijgen maar binnen de 300 meter kwam ik eigenlijk nooit, nu bleef deze iets langer zitten.

Hier zie je als je goed kijkt 2 witte en een grijze reiger wegvliegen.
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:57:58 #146
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76564561
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Doen ze dat??
Wat een kutvolk. Nog erger dan de Axteken.
Dat doen ze Maar de meeste jonge eendjes worden door snoeken en snoekbaarsen gepakt

vanaf 2:20
Met dank aan Laysa.
pi_76564574
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 15:00:15 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76564670
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Woede keuze!
Winterkost voor echte kerels staat op het boek!

2x overgetikt want opeens ging er iets fout dus nu maak je het ook. Damned!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een leuk kookboek! Zo zie je maar weer: altijd een recept eerst doorlezen voordat je begint. Anders loop je me daar een partij ballen uit de tuin te rapen!
OK, berehap it is, vanavond! En een kalf is een rund. Waar je rundergehakt van kunt draaien, dat scheelt weer een gang naar de slager. Thanx for typing!
pi_76564793
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.delicast.com/radio/Nederland/3rd_Floor_Underground
Leuk radiostation Lays.
Thanx Mupke ...idd lekkere muziek
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 15:05:22 #150
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76564921
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:41 schreef Noek het volgende:
Hier in de duinen totáál niet!
Niet dat je ze zo kunt aaien of zo hoor. Maar ze zitten je gewoon met hun brutale kop aan te staren, vanuit de bosjes. Tenminste, die ene keer dat ik er eentje zag!
pi_76565028
Zal Teun inmiddels al overdwars op zijn bed liggen, na al het gorgelen met vodka
pi_76565248
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef hondjes het volgende:
Zal Teun inmiddels al overdwars op zijn bed liggen, na al het gorgelen met vodka
die moest eerst nog boodschappen doen, maar hij zal vast wat flessen hebben ingeslagen en als hij ook nog eens Noek dr recept met rum of wum heeft gelezen gaat ie een fijn weekend tegemoet
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:27:08 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76565921
Ik dacht dat die ene rijger (Fok-joke) een ooievaar was. zat al hup! met de beentjes over elkaar.
En die vos. Wat tof! Ben er ooit eens één tegengekomen, die schrok zich de tandjes omdat ik daar "ineens"liep Dat ie zo wegsukkelde terwijl hij schuchter over z'n schouder keek. echt heel stom. Vast doof denk ik.

Wij hebben dezelfde decoder als jij Gert, en er steken echt een miljoen kabels uit maar idd niet die
HDMI geloof ik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:45:34 #154
104871 remlof
Europees federalist
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 16:07:05 #155
18653 crew  D.
pi_76567682
*TT ziet

Ik ben ook dr.

nouja, eigenlijk D.R.

Of eigenlijk D.
pi_76567770
Ik heb honger...etenstijd dus !!!!!!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 16:13:39 #157
18653 crew  D.
pi_76567929
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Laysa het volgende:
Ik heb honger...etenstijd dus !!!!!!
Trek

*net een tosti opheeft
pi_76567988
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef D. het volgende:

[..]

Trek

*net een tosti opheeft
ja jij hebt trek...ik heb honger
pi_76568090
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef D. het volgende:

[..]

Trek

*net een tosti opheeft
230 kcal.
Go hard or go home
pi_76568202
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef Noek het volgende:

[..]

230 kcal.
pi_76568325
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

Toevallig want mijn avondeten gisteren was een tosti of drie. Ik moest 2 uur lesgeven dus wilde weten of ik er nog wat bij moest eten maar zat kcal in zo'n ding.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 16:25:13 #162
18653 crew  D.
pi_76568418
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef Noek het volgende:

[..]

230 kcal.
Dan kan ik er maar beter nog eentje nemen
pi_76568573
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef D. het volgende:

[..]

Dan kan ik er maar beter nog eentje nemen
Ja! Snel!
Go hard or go home
pi_76568800
ik heb kip siam op
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 16:40:03 #165
18653 crew  D.
pi_76568956
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:29 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja! Snel!
*braaf gedaan heeft wat hem opgedragen werd
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2010 @ 16:40:20 #166
169210 liesje1979
pi_76569416
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Laysa het volgende:

[..]

die moest eerst nog boodschappen doen
Als hij net zoveel last had als ik vanmiddag met al die geriatrisch gevorderden op de weg dan is hij nog wel even onderweg. Die rijden echt 30 op een schone weg!
pi_76569515
Eindafrekening Essent binnen, Maandbedrag naar beneden, naar ¤ 129,00. Ik heb maar 257 m3 gas gebruikt

Lang leve een houtkachel

Maar stroom wel veel, en ik weet bij God niet waar ik dat aan verbruikt heb, die 5.500 kWh
pi_76569568
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:51 schreef Coos het volgende:

[..]

Als hij net zoveel last had als ik vanmiddag met al die geriatrisch gevorderden op de weg dan is hij nog wel even onderweg. Die rijden echt 30 op een schone weg!
Erg idd, al die mensen die zo rustig rijden omdat het in hun koelkast 5 graden of kouder is en de weg schoon.
pi_76569636
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

Maar stroom wel veel, en ik weet bij God niet waar ik dat aan verbruikt heb, die 5.500 kWh
Je buren hebben een geheime hennepkwekerij
pi_76569649
Hoelang duurt zo'n kick, Cc?
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:58:57 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76569671
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
Ben je gekickt? Volgens mij kun je dan direct weer inloggen?
RIP!
pi_76569765
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Coos het volgende:

[..]

Je buren hebben een geheime hennepkwekerij
Dat hadden ze, in een kelder. Maar die is twee jaar geleden opgerold en de kelder vol beton gestort
pi_76570171
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef Noek het volgende:
ik zag nog net wat je aan het uittesten was
pi_76570391
Een roze koek
pi_76570873
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:

En opgelost, dat geteisem van die netbeheerder heeft gewoon 2000 kWh teveel gerekend
Wordt hersteld, nog meer geld terug, nog een lager maandbedrag
pi_76570998
Was Noek wat aan het testen?, gemist dus...
pi_76571137
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
Chanel, ze vallen weer zo gracieus ....
pi_76571234
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Chanel5 het volgende:
Noek is snoezepoes toch?
pi_76571383
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:36 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Chanel, ze vallen weer zo gracieus ....
sjips, ik ben op zoveel plaatsen tegelijk ff loeren
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 17:59:06 #181
18653 crew  D.
pi_76571919
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef Laysa het volgende:
Een roze koek
oeh
pi_76572049
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:59 schreef D. het volgende:

[..]

oeh
ja he ...Al op overigens en straks ga ik het eraf sporten
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:09:04 #183
18653 crew  D.
pi_76572253
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

ja he ...Al op overigens en straks ga ik het eraf sporten
Ik heb al gesport

moet alleen nog maar slapen vandaag
pi_76572623
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb al gesport

moet alleen nog maar slapen vandaag
ik moet om half 8 de deur uit...de kou in
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:23:27 #185
18653 crew  D.
pi_76572724
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik moet om half 8 de deur uit...de kou in
Zal ik je een foto sturen om je op te warmen?
pi_76572816
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef D. het volgende:

[..]

Een foto van jezelf
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:26:30 #187
184769 crew  Deisyy
pi_76572823
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:23 schreef D. het volgende:

[..]

Doe maar posten hier, ik heb het ook koud
pi_76572846
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:29:33 #189
18653 crew  D.
pi_76572926
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:30:02 #190
184769 crew  Deisyy
pi_76572942
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Laysa het volgende:

[..]

Hij bedoelde toch een foto van zichzelf?
pi_76572982
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit...voor minder doen we het niet
pi_76572998
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef D. het volgende:

[..]

Does opschieten schat
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:31:48 #193
18653 crew  D.
pi_76573006
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:30 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik dat zei nee
pi_76573023
Sjeesus....ze voorspellen zelfs sneeuw voor hier morgen
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:32:22 #195
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76573036
Zo, heb een module gekocht (CI+) voor HD-TV. Dat is een soort kaarthouder voor je smartcard. Die douw je vervolgens in je CI+ tv-slot en dan heb je helemaal geen decoder of verbindingskabeltjes meer nodig.

Waarom was je uit de chat geflikkerd Noek?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:32:35 #196
18653 crew  D.
pi_76573041
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef Laysa het volgende:

[..]

Daar ga ik wel vanuit...voor minder doen we het niet
Ja zeg, dus al het andere is nu al een teleurstelling?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:32:47 #197
184769 crew  Deisyy
pi_76573048
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:31 schreef D. het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik dat zei nee
Je zei het niet, maar je bedoelde het wel.

We wachten
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:33:12 #198
18653 crew  D.
pi_76573062
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
Het hele land toch? Dat was toch al bekend?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:33:31 #199
184769 crew  Deisyy
pi_76573074
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Gert het volgende:
Zo, heb een module gekocht, een soort kaarthouder voor je smartcard. Die douw je vervolgens in je tv en dan heb je helemaal geen decoder of verbdiningskabeltjes meer nodig.

Er gaat een bel rinkelen.... Digitenne?
pi_76573078
quote:
Zo, heb een module gekocht, een soort kaarthouder voor je smartcard. Die douw je vervolgens in je tv en dan heb je helemaal geen decoder of verbdiningskabeltjes meer nodig.

2 woorden geloof ik .....crack en hoer....snap niet dat ze daarom dr uit geflikkerd wordt...stelletje mietjes daarso
pi_76573092
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef D. het volgende:

[..]

Ja zeg, dus al het andere is nu al een teleurstelling?
Wees blij dat we jou willen
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:34:25 #202
184769 crew  Deisyy
pi_76573102
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ben er zo klaar met

Die kou, die sneeuw, al dat ijs

Ik moest vanmiddag krabben toen ik van mijn werk weg ging
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:34:48 #203
18653 crew  D.
pi_76573116
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Je zei het niet, maar je bedoelde het wel.

We wachten
Wat ik bedoelde, en wat ik nu bedoel nu ik weet dat ik het hier moet posten zijn 2 verschillende dingen
pi_76573123
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef D. het volgende:

[..]

Het hele land toch? Dat was toch al bekend?
Normaal slaan ze dit gebied * spreidt dramatisch dr armen* over
pi_76573132
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:34 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik ben er zo klaar met

ik zal zo ook wel moeten krabben
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2010 @ 18:35:26 #206
169210 liesje1979
pi_76573133
Ik word helemaal meegezogen in SV.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:35:29 #207
184769 crew  Deisyy
pi_76573137
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:34 schreef Laysa het volgende:

[..]

Idd, je zou onderhand naast je schoenen moeten lopen nu
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:35:52 #208
18653 crew  D.
pi_76573154
quote:

[..]

We hebben het nog steeds over foto's toch?

Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:36:35 #209
184769 crew  Deisyy
pi_76573180
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zag net je dingetje in mijn fobo pas

Maar

En in een vlaag van verstandsverbijstering heb ik die foto eruit gegooid
pi_76573198
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
.....
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:36:56 #211
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76573199
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

2 woorden geloof ik .....crack en hoer....snap niet dat ze daarom dr uit geflikkerd wordt...stelletje mietjes daarso
En wie is er dan een crackhoer?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:36:56 #212
184769 crew  Deisyy
pi_76573200
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef D. het volgende:

[..]

We hebben het nog steeds over foto's toch?

Om mee te beginnen
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:37:16 #213
18653 crew  D.
pi_76573207
quote:

[..]

Normaal slaan ze dit gebied * spreidt dramatisch dr armen* over
Ik moet morgenvroeg weer 100km rijden
pi_76573216
Ow en Liesel.....ik zit daar niet ingelogd....ik lees alleen mee oningelogd
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:37:40 #215
184769 crew  Deisyy
pi_76573219
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:34 schreef D. het volgende:

[..]

Wat ik bedoelde, en wat ik nu bedoel nu ik weet dat ik het hier moet posten zijn 2 verschillende dingen
Wat bedoelde je dan eerst?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:38:24 #216
18653 crew  D.
pi_76573240
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Om mee te beginnen
Over beginnen gesproken....

het is hier tijd om ff te gaan kokkerellen

Tot 'zo'
pi_76573246
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:36 schreef Gert het volgende:

[..]

En wie is er dan een crackhoer?
op dat moment klikte ik net de zooi weg dus geen idee....take your pick zouk zo zeggen

kiezen...je mag kiezen
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2010 @ 18:38:46 #218
169210 liesje1979
pi_76573250
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:37 schreef Laysa het volgende:
Ow en Liesel.....ik zit daar niet ingelogd....ik lees alleen mee oningelogd
Ik zag je opmerking in de COS Laysa
Moet je af en toe niet op je vingers zitten?
pi_76573265
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef D. het volgende:

[..]

Tot 'zo'
wellicht ( ) tot laters en eet smakelijk
pi_76573280
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik zag je opmerking in de COS Laysa
Moet je af en toe niet op je vingers zitten?
nee helemaal niet ....ik klik het regelmatig weg zelfs
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:40:45 #221
184769 crew  Deisyy
pi_76573316
Ik lees daar dat Huub in het ziekenhuis ligt.

Is hij van een paddestoel gevallen?
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2010 @ 18:40:49 #222
169210 liesje1979
pi_76573318
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:39 schreef Laysa het volgende:

[..]

nee helemaal niet ....ik klik het regelmatig weg zelfs

Ja dan leg het dus echt aan mij.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:41:10 #223
184769 crew  Deisyy
pi_76573324
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef D. het volgende:

[..]

Tot 'zo'
Loop maar weer weg
pi_76573334
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Ik lees daar dat Huub in het ziekenhuis ligt.

Is hij van een paddestoel gevallen?
tis natuurlijk ook op een paddestoel erg glad en hij zal wel weer met ietsje teveel op hard geschreeuwd hebben dat ie dat wel ff kon
pi_76573367
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja dan leg het dus echt aan mij.
welnee.....als je het leuk vind is dat zo...en ik moet ook heus wel lachen maar op een gegeven moment is het gewoon even een overkill...dan kan ik de spanning niet meer aan
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:42:40 #226
184769 crew  Deisyy
pi_76573374
lelebel
pi_76573400
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:42 schreef Deisyy het volgende:
lelebel
Wie?
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:46:11 #228
184769 crew  Deisyy
pi_76573472
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:43 schreef Laysa het volgende:

[..]

Wie?
Zo heet iemand op die sjet
pi_76573491
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zo heet iemand op die sjet
whehe ja
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:47:31 #230
184769 crew  Deisyy
pi_76573516
Waar kijk ik eigenlijk naar?

Lijkt me een kabouter Plop auditie.
pi_76573544
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Waar kijk ik eigenlijk naar?

Lijkt me een kabouter Plop auditie.
das een stukje van de nwe clip van de Vlem...en dat mogen wij live zien
pi_76573602
Ik ga hier langzaam mn spullen bijn elkaar zoeken enzo....laters
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:54:15 #233
184769 crew  Deisyy
pi_76573717
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:50 schreef Laysa het volgende:
Ik ga hier langzaam mn spullen bijn elkaar zoeken enzo....laters
succes en voorzichtig
pi_76573755
quote:

[..]

Ik ben er zo klaar met

Ik heb vanmiddag een flinke bak ijs gekocht in de supermarkt. Motto: Hoe meer ijs hoe beter
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 18:57:42 #235
184769 crew  Deisyy
pi_76573838
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag een flinke bak ijs gekocht in de supermarkt. Motto: Hoe meer ijs hoe beter
Ik heb gisteren zelfs mijn vriezer laten ontdooien, hoe minder hoe beter
pi_76574260
Test.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:13:31 #237
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76574440
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:09 schreef Dementor het volgende:
Test.
Test geslaagd, je bent hier nog niet gebanned
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_76575157
quote:
Zo, heb een module gekocht (CI+) voor HD-TV. Dat is een soort kaarthouder voor je smartcard. Die douw je vervolgens in je CI+ tv-slot en dan heb je helemaal geen decoder of verbindingskabeltjes meer nodig.

Waar zijn die te koop...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:35:17 #239
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76575322
quote:

[..]

Ik ben er zo klaar met

Ik heb gisteravond een matje op het raam gedaan, net als alle andere bejaarden hier in de straat
Het krabben aan de buitenkant is geen probleem maar moest ook de binnenkant krabben en dat gaat een stuk lastiger
Wat blijkt, door de mat aan de buitenkant blijft de binnenkant ook ijsvrij Na 24 jaar autorijden kan je toch nog wat leren
Met dank aan Laysa.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 19:43:52 #240
184769 crew  Deisyy
pi_76575644
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ik heb gisteravond een matje op het raam gedaan, net als alle andere bejaarden hier in de straat
Het krabben aan de buitenkant is geen probleem maar moest ook de binnenkant krabben en dat gaat een stuk lastiger
Wat blijkt, door de mat aan de buitenkant blijft de binnenkant ook ijsvrij Na 24 jaar autorijden kan je toch nog wat leren
Ik heb 2 weken geleden ook zo'n bejaardenmat gehad van mijn zus.

Ik vind mezelf echt een bejaarde als ik hem erop leg, maar 's ochtends ben ik er zo blij mee
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:06:21 #241
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76576593
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik heb 2 weken geleden ook zo'n bejaardenmat gehad van mijn zus.

Ik vind mezelf echt een bejaarde als ik hem erop leg, maar 's ochtends ben ik er zo blij mee
Die van ons heeft hele leuke kleurtjes, valt ook erg op gelukkig Maar ach, we waren de enige in de straat zonder en als enige nog moeten krabben terwijl die oudjes instappen en wegrijden (en weer omdraaien omdat ze vanwege de alzheimer hun vrouw zijn vergeten)
Maar wat je zegt, het scheelt een hoop geklooi, vooral de binnenkant met de blower aan
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:20:16 #242
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_76577241
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Die van ons heeft hele leuke kleurtjes, valt ook erg op gelukkig Maar ach, we waren de enige in de straat zonder en als enige nog moeten krabben terwijl die oudjes instappen en wegrijden (en weer omdraaien omdat ze vanwege de alzheimer hun vrouw zijn vergeten)
Maar wat je zegt, het scheelt een hoop geklooi, vooral de binnenkant met de blower aan
Heeft die vrouw dan ook alzheimer, anders weet ze toch dat ze al moet zitten voor hij gaat rijden , een alzheimer straat, ik zit me te bedenken hoe dat er uit ziet
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 20:38:22 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76577955
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Er gaat een bel rinkelen.... Digitenne?
Nee kabel (Ziggo).
Wel handig hoor. Doei decodert, met je snoeren en extra afstandsbediening. Die kan naar boven, voor als ik daar voetbal wil kijken tijdens bezoek.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:46:36 #244
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76578294
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:20 schreef Kally het volgende:

[..]

Heeft die vrouw dan ook alzheimer, anders weet ze toch dat ze al moet zitten voor hij gaat rijden , een alzheimer straat, ik zit me te bedenken hoe dat er uit ziet
Auto's staan in een carport,je moet eerst een stukje naar voren rijden om iemand te laten instappen en in die 10sec. gaat het al mis (oke, is maar 1x gebeurt)
Het is wel prettig maar nu met de gladheid bellen ze wat vaker om boodschapjes of kleine klusjes.
Er komen de laatste jaren steeds meer jongere stellen wonen, we kunnen het een beetje verdelen
Nadeel van de jongere stellen is wel dat ze kinderen krijgen, ze willen alle kamers bekind hebben en kinderen maken herrie
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:49:18 #245
263457 Kally
Choo Choo!!!
pi_76578416
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:46 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Auto's staan in een carport,je moet eerst een stukje naar voren rijden om iemand te laten instappen en in die 10sec. gaat het al mis (oke, is maar 1x gebeurt)
Het is wel prettig maar nu met de gladheid bellen ze wat vaker om boodschapjes of kleine klusjes.
Er komen de laatste jaren steeds meer jongere stellen wonen, we kunnen het een beetje verdelen
Nadeel van de jongere stellen is wel dat ze kinderen krijgen, ze willen alle kamers bekind hebben en kinderen maken herrie
Whahaha wel lullig als de buurt dan meegeniet dat je je vrouw vergeet , en ja kindjes maken herrie, vertel mij wat
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:59:15 #246
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76578860
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:49 schreef Kally het volgende:

[..]

Whahaha wel lullig als de buurt dan meegeniet dat je je vrouw vergeet , en ja kindjes maken herrie, vertel mij wat
En diegene die het niet zagen,kregen het wel te horen
Binnen horen we niets gelukkig is het heel goed geisoleerd maar in de zomer met de deur open
Zondag maar de staatsloterij bekijken en hopen op een grote prijs en verhuizen naar Drenthe
Met dank aan Laysa.
pi_76579169
Wij hebben ook zo'n ding voor de autoruit, de mijnese vindt het nl. niet zo leuk om ''s-morgens om 05.30 te staan krabben. In het weekend maken we er niet zo'n punt van.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 21:08:13 #248
184769 crew  Deisyy
pi_76579218
En we hebben weer een weeralarm
quote:
binnenland
KNMI waarschuwt voor extreem weer
DE BILT - Het KNMI heeft vrijdagavond een voorwaarschuwing extreem weer afgegeven voor zaterdag. In het hele land zal het gaan sneeuwen. De kustprovincies krijgen het het hardst te verduren met een krachtige noordoostenwind (kracht 6) en een grote kans op sneeuwjacht, aldus een woordvoerder van het KNMI.
De combinatie van wind en sneeuw leidt tot sneeuwjacht, waardoor sneeuwduinen en ontstaan. Door de wind voelt het aan als -10 tot -15 graden. Het KNMI had vrijdagmiddag al gemeld dat het een barre winterdag zou worden. Die waarschuwing is nu opgeschaald naar een formele voorwaarschuwing extreem weer.

In de loop van de nacht van vrijdag op zaterdag valt in Limburg de eerste sneeuw, waarna het sneeuwgebied zich langzaam verder over het land uitbreidt. Zaterdagmiddag sneeuwt het in een groot deel van het land.

De wind neemt sterk toe, boven land tot vrij krachtig windkracht 5, aan de kust tot krachtig of hard, windkracht 6 of 7. De temperaturen liggen iets onder nul, maar door de harde wind voelt het veel kouder aan. De gevoelstemperaturen liggen zaterdag tussen -10 en -15 graden. Wie langdurig buiten verblijft, moet oppassen voor onderkoeling.

De sneeuw leidt in combinatie met de wind tot overlast en slecht zicht. Plaatselijk kunnen sneeuwduinen ontstaan. Het KNMI adviseert het publiek de weerberichten en waarschuwingen te blijven volgen.

Treinen

De NS rijdt in het weekend weer met een aangepaste dienstregeling wegens het verwachte weer. Het is de bedoeling dat er op de belangrijke trajecten twee intercity's en twee stoptreinen per uur gaan rijden. Reizigers moeten de actuele stand van zaken in de gaten houden. De NS en spoorbeheerder ProRail zetten zaterdag en en zondag extra storingsploegen in.

Wegen

Mocht er een tekort aan strooizout ontstaan, dan krijgen snelwegen en routes die belangrijk zijn voor het bestrijden van rampen voorrang bij het strooien. Dat is volgens minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) de uitkomst van overleg over het begaanbaar houden van de wegen. Rijkswaterstaat werkt met andere wegbeheerders aan een noodplan.

Schepen

Rijkswaterstaat heeft een scheepvaartverbod afgekondigd voor het IJssel- en het Markermeer. Hierdoor is er geen scheepvaart meer toegestaan op de route Amsterdam-Lemmer. De dienst bekijkt zaterdagochtend of eventueel in konvooi kan worden gevaren met hulp van ijsbrekers.
pi_76579291
Oke dan
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:12:37 #250
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76579376
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
Wij hebben ook zo'n ding voor de autoruit, de mijnese vindt het nl. niet zo leuk om ''s-morgens om 05.30 te staan krabben. In het weekend maken we er niet zo'n punt van.
Dat is wel erg vroeg En daarna gaat hij zijn bed weer in
Had altijd een spuitflacon met ijsweg ofzo,slecht voor je rubbers maar we ruilen altijd de auto in na 2 jaar
Met dank aan Laysa.
pi_76579419
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]

sneeuwduinen klinkt wel leuk, maar dan wel in ander deel van nl als t ff kan. wij hebben onze portie afgelopen dagen wel gehad vind ik
pi_76579456
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat is wel erg vroeg En daarna gaat hij zijn bed weer in
Had altijd een spuitflacon met ijsweg ofzo,slecht voor je rubbers maar we ruilen altijd de auto in na 2 jaar
Neeee daarna niet meer zijn bed in, 1 voordeel, de ene week 4 dagen de andere week 3 dagen dus dat scheelt. Nee geen spuitbussen, gewoon zo'n ding, hoe noem je zoiets nou? en werkt prima.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 21:15:17 #253
184769 crew  Deisyy
pi_76579468
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
En toen was ik gisteravond met mijn zieke kop dat ding vergeten erop te leggen

Kon ik vanmorgen dus weer krabben
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:15:49 #254
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76579495
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]De kustprovincies krijgen het het hardst te verduren met een krachtige noordoostenwind (kracht 6) en een grote kans op sneeuwjacht, aldus een woordvoerder van het KNMI.

Jippie,we krijgen nog meer normaal krijgen we in Haarlem niet zoveel maar er ligt nu al meer dan ik me kan herinneren.
Morgenmiddag fijn een stukje met de honden wandelen
Skibroek en moonboots aan en we kunnen er wel een uurtje tegen
Met dank aan Laysa.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 21:16:38 #255
184769 crew  Deisyy
pi_76579532
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef gomi het volgende:

[..]

sneeuwduinen klinkt wel leuk, maar dan wel in ander deel van nl als t ff kan. wij hebben onze portie afgelopen dagen wel gehad vind ik
Zandduinen, die zijn pas leuk.

Van die hete zandduinen, waar je dan heel hard doorheen moet rennen om bij het water te komen, omdat het zand zo heet is van de zon
pi_76579566
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zandduinen, die zijn pas leuk.

Van die hete zandduinen, waar je dan heel hard doorheen moet rennen om bij het water te komen, omdat het zand zo heet is van de zon
hehe, die zijn leuker idd
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:17:33 #257
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76579577
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Neeee daarna niet meer zijn bed in, 1 voordeel, de ene week 4 dagen de andere week 3 dagen dus dat scheelt. Nee geen spuitbussen, gewoon zo'n ding, hoe noem je zoiets nou? en werkt prima.
Zo'n ding heeft een naam, je man
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:19:07 #258
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76579657
quote:

[..]

Amsterdam toch? Lang geleden toch dat het zo erg was hier (Haarlem)?
Laat maar komen
Met dank aan Laysa.
pi_76579721
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Amsterdam toch? Lang geleden toch dat het zo erg was hier (Haarlem)?
Laat maar komen
yups, mag jij de portie van amsterdam ook hebben

ben er nu wel weer klaar ee tbh
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:24:37 #260
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76579904
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef gomi het volgende:

[..]

yups, mag jij de portie van amsterdam ook hebben

ben er nu wel weer klaar ee tbh
Blaas het maar deze kant op De honden zijn gek op sneeuwrennen en rollen.
Misschien weer een slee aan de riem vastmaken en laten rennen, een sledehond dus.
Met dank aan Laysa.
pi_76580102
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Blaas het maar deze kant op De honden zijn gek op sneeuwrennen en rollen.
Misschien weer een slee aan de riem vastmaken en laten rennen, een sledehond dus.
hehe, voor de honden is t dus feest deze winter.

in begin vond ik t ook wel leuk, maar morgen ga ik hard blazen
pi_76580118
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En toen was ik gisteravond met mijn zieke kop dat ding vergeten erop te leggen

Kon ik vanmorgen dus weer krabben
Daar word je niet blij van hè
pi_76580199
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Zo'n ding heeft een naam, je man
Ooooooo
pi_76580229
quote:

[..]

Grieperig of niet, als er sneeuwduinen komen, dan moet ik er dwars doorheen met mijn bolide
pi_76580372
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Grieperig of niet, als er sneeuwduinen komen, dan moet ik er dwars doorheen met mijn bolide
DAT hebben wij in die winter van '79 ook geprobeerd, resultaat: sneeuw tot aan de bovenkant van de motor. Gelukkig kwam er een sneeuwschuiver langs en heeft de auto losgetrokken, hij moest wel, kon er anders zelf niet door.
pi_76580472
quote:

[..]

hehe dan komt t kind in je naar boven?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:39:34 #267
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76580568
quote:

[..]

Heb net mijn pa gebeld of ik zijn auto nog even kon lenen maar
En ik ben 2uur bezig geweest om alle hondenharen te verwijderen
Ik heb van die kunststof bumpertjes, die gaan het niet redden als ik er dwars doorheen knal
Met dank aan Laysa.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:40:50 #268
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_76580613
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

DAT hebben wij in die winter van '79 ook geprobeerd, resultaat: sneeuw tot aan de bovenkant van de motor. Gelukkig kwam er een sneeuwschuiver langs en heeft de auto losgetrokken, hij moest wel, kon er anders zelf niet door.
Dat waren nog is winters, weken lang schaatsen
Je kon wel lekker achter de schuiver aanrijden
Met dank aan Laysa.
pi_76580745
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Dat waren nog is winters, weken lang schaatsen
Je kon wel lekker achter de schuiver aanrijden
Ja zeker, veel geschaatst toen. We woonden toen in Winschoten en in het Noorden is het altijd wat extremer.
pi_76580845
Moet morgenmiddag nog een paar uurtjes werken, in Oirschot, benieuwd of ik daar ooit aankom

Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_76581023
Ben jij aan het kleuren geweest Ruud?
pi_76581127
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef gomi het volgende:

[..]

hehe dan komt t kind in je naar boven?
Absoluut
pi_76581153
Lies wil sneeuw dus heb haar hiernaartoe geroepen
Kan ze hier het sneeuwradar plaatje van Ruud ff zien.
pi_76581190
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Absoluut
heb je van de week nog gekeken naar bernhard, schavuit van oranje?
  One tough cookie vrijdag 8 januari 2010 @ 21:54:41 #275
169210 liesje1979
pi_76581199
Bedankt Oeps.
Ziet er goed uit,
pi_76581229
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:35 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

DAT hebben wij in die winter van '79 ook geprobeerd, resultaat: sneeuw tot aan de bovenkant van de motor.
Tank vol, thermoskan met warm drinken en schep mee plus genoeg warme kleding en een deken. Toen waren er ook geen mobieltjes, die hebben we nu wel!
pi_76581232
Die van mij trekt aan zijn handrem om in te parkeren.
Krijgt dus ook al van die kuren.
Heeft sneeuw een speciaal effect op mannen?
pi_76581293
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Bedankt Oeps.
Ziet er goed uit,
hihi
pi_76581337
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

hihi
ben jij oeps op de chat?
pi_76581344
het is kkkkkkkkkouddddddddddddddddddddddd buiten
pi_76581391
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
het is kkkkkkkkkouddddddddddddddddddddddd buiten
en morgen wordt t kouder
pi_76581440
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:55 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Tank vol, thermoskan met warm drinken en schep mee plus genoeg warme kleding en een deken. Toen waren er ook geen mobieltjes, die hebben we nu wel!
Nee die hadden we toen niet. Man o man wat een winter, moesten eten halen voor de hond, bij een boerderij, dus ook nog lekker afgelegen. Een deel over de bevroren sloten gereden maar ja daar moet je toch een keer vanaf. Och de boer had zo'n lekkere grote ouderwetse kachel en een soort van Beerenburger.
pi_76581471
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:58 schreef gomi het volgende:

[..]

en morgen wordt t kouder
ik vroor bijna van straat
pi_76581476
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef gomi het volgende:

[..]

ben jij oeps op de chat?
pi_76581537
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik vroor bijna van straat
morgen sneeuw, veel wind en dus nog kouder.
ben gelukkig vrij
pi_76581566
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

ik zit beetje mee te lezen, niet eens ingelogd nu.

vond t gister leuker
pi_76581591
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef gomi het volgende:

[..]

morgen sneeuw, veel wind en dus nog kouder.
ben gelukkig vrij
kut sneeuw
pi_76581610
En ik ben moe
pi_76581611
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

kut sneeuw
idd, en mrgen krijg jij ook
pi_76581684
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:03 schreef gomi het volgende:

[..]

idd, en mrgen krijg jij ook
I know.....blegh
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 22:05:43 #291
249559 crew  Lavenderr
pi_76581694
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Jippie,we krijgen nog meer normaal krijgen we in Haarlem niet zoveel maar er ligt nu al meer dan ik me kan herinneren.
Morgenmiddag fijn een stukje met de honden wandelen
Skibroek en moonboots aan en we kunnen er wel een uurtje tegen
Kribbet, ga jij naar Groenendael met de honden?
pi_76581704
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef gomi het volgende:

[..]

ik zit beetje mee te lezen, niet eens ingelogd nu.

vond t gister leuker
Dat gaat met pieken en dalen daar. Moet ook eigenlijk niet té druk zijn.
En geen mods die het dood modereren.
pi_76581747
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:

[..]

I know.....blegh
ben vanmiddag expres in nijmegen wezen zingen.

gunde jou ook wat sneeuw
pi_76581796
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Dat gaat met pieken en dalen daar. Moet ook eigenlijk niet té druk zijn.
En geen mods die het dood modereren.
precies, de mods kunne t killen als t leuk dreigt te worden
pi_76581864
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef gomi het volgende:

[..]

ben vanmiddag expres in nijmegen wezen zingen.

gunde jou ook wat sneeuw
wat vals
pi_76581917
ik wacht ff tot het volgende topic er is dan dan zwaai ik af
Ben afgepeigerd
pi_76581928
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef gomi het volgende:

[..]

precies, de mods kunne t killen als t leuk dreigt te worden
Duidelijk ja.
pi_76581936
ik nok er ook mee voor vandaag.

laters allemaal
pi_76582157
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 22:20:27 #300
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76582312
Ik maak hem niet vol als gast zijnde!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:21:11 #301
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_76582342
kijk nu naar rtl4 iets over de jackson5 en dat is voor michael zijn dood opgenomen pppfftt geloven ze het zelf, ze kenne ook niet acteren wat een onzin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')