abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76555529
Vodka-spreekuur!
Omdat Niemenie ziek is, open ik hem.
Go hard or go home
pi_76555544
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_76555570
Zou je ook al bij voorbaat Vodka kunnen drinken? ...idd geval tegen de kou
En morgen voorspellen ze hier de eerste sneeuw
pi_76555571
Go hard or go home
pi_76555595
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
pi_76555626
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook wel .

Of honingsiroop, maar dat is zo 1994 .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_76555650
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook wel .

Of honingsiroop, maar dat is zo 1994 .
kan me niet schelen uit welk jaar, de thee komt ook mijn neus uit
pi_76555673
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Zout water. Iew, net zo goor als Vodka.
Go hard or go home
pi_76555711
Nog maar eentje van Jan Visser, die is wat positiever
quote:
Koudste januari sinds 1987? Zaterdag enige sneeuw en een sterke noordoostenwind. Bijna -22º in Schotland en -15 in Leeuwarden.

Het is bijna een maand overwegend te koud in ons land en de winter voelt zich nog steeds als een vis in het (bevroren) water. Loopt het kwik in het weekeinde tijdelijk wat op, daarna stelt zich aan de zuidflank van een standvastige Scandinavische hogedrukblokkade een droge oostelijke stroming in. De vorst neemt volgende week dan ook weer toe: in de nacht vriest het dan overwegend matig tot streng. Ik acht de kans dan ook groot dat januari uiteindelijk zou kunnen uitgroeien tot de koudste louwmaand sinds 1987.

Tijdens de afgelopen nacht heeft het op veel plaatsen streng gevroren. De koudste waarnemingspunten van het KNMI waren Ell en Schiphol met -13,8, Gilze-Rijen -14,0, Lelystad en Berkhout -14,4 en Woensdrecht met -14,7º. Tussen 7 en 9 uur zakte 'Elfstedenhoofdstad' Leeuwarden zelfs weg naar -15,2º. Opvallend was de kwetsbaarheid van de strenge stralingsvorst. Een toename van de (stratus)bewolking, iets meer wind en de aan-/afwezigheid van (zeer) dichte mistbanken waren debet aan grote temperatuurfluctuaties. Tevens waren er opmerkelijke temperatuurverschillen op korte afstand. André Klaver uit Ilpendam meldde mij gisteravond om 23 uur: “Nog nooit meegemaakt !! Ik reed zojuist vanuit Purmerend naar Ilpendam terug. In Purmerend was het ter hoogte van McDonald ca. -6,5º. Ongeveer 300 meter verder was het al - 9,5 en ca. 1 km verder naar Ilpendam toe was het - 12,5º. Waarschijnlijk omdat het iets mistiger werd onze kant op. In Ilpendam aan de Monnickendammerrijweg is het ook - 12,5º nog steeds”.

Vandaag overdag zijn er wolkenvelden, is plaatselijk wat motsneeuw mogelijk en komen lokaal eerst nog dichte aanvriezende mistbanken voor. Soms laat echter ook de zon zich zien. In het noordwestelijk kustgebied trekken enkele sneeuwbuien vanaf de Noordzee het land op. Verder blijft het vanmiddag op de meeste plaatsen enkele graden vriezen maar is het voor het gevoel circa -10. Dat komt omdat de noordoostenwind toeneemt tot matig en aan de kust vrij krachtig. Vanochtend is het aanvankelijk nog zeer koud met temperaturen beneden -10 graden.

De komende nacht vriest het licht tot matig en later in de nacht neemt van het zuidoosten uit de bewolking toe. De bewolkingstoename hangt samen met een omvangrijk Italiaans lagedrukgebied. Uit het wolkendek gaat het ’s ochtends in het zuidoosten sneeuwen, in de middag en avond wordt ook elders sneeuw verwacht maar er zijn geen aanwijzingen dat er veel sneeuw gaat vallen. De hoeveelheden lijken tot enkele centimeters beperkt te zullen blijven. Alleen in het zuidoosten wordt meer sneeuw verwacht. Doordat de noordoostenwind verder aantrekt (kracht 5 tot 6 boven land en 7 aan de kust) kan de sneeuw gaan stuiven. Verder voelt het vanwege de sterke wind erg koud aan maar de temperatuur loopt tot het vriespunt op.

In het Schotse Altnaharra is tijdens de afgelopen nacht -21,6º gemeten. Het Britse kouderecord bedraagt -27,2º gemeten in 1895, 1982 en recentelijk in 1995.
pi_76555720
Vodka is heul niet goor
pi_76555742
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog maar eentje van Jan Visser, die is wat positiever
[..]
Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.
Ik vind die van Nazareth ook de leukste bijvoorbeeld dus die geloof ik.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 11:08:51 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76555818
Mogge
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
Hij gelooft nu in wodka gorgelen. Dat heeft die gisteravond de hele avond liggen doen. Hoor je zo opeens weer iets uit het donker. Gggggggrrrrllllloooooorrrrrlllll

En dan moet jij elke keer als je dat hoort een rare tik doen met je hoofd, dan kan het zó in een film van Alex van Warmerdam.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76555910
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Noek het volgende:

[..]

Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.
Ik vind die van Nazareth ook de leukste bijvoorbeeld dus die geloof ik.
Jij bent sowieso wel maf
pi_76556168
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge
[..]

En dan moet jij elke keer als je dat hoort een rare tik doen met je hoofd, dan kan het zó in een film van Alex van Warmerdam.
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.

Ik ga zo een agenda kopen! Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Go hard or go home
pi_76556318
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.

Ik ga zo een agenda kopen! Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Of de eerste TMF agenda, een waar collectors item.
pi_76556330
Een agenda, zo eentje van papier?
pi_76556352
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
En karton.
pi_76556393
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb ik ook een zilveren
pi_76556431
Ik krijg iedere dinsdagmorgen om 7:50 een sms'je dat ik de vuilnis moet buiten zetten.

generatiekloofje
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 11:25:46 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76556442
quote:

[..]

Nah, wél zeuren hoor, als d'r man eens een keer naar bed wilde met iemand die niét onder de tumors zat.

En ineens heb je dan een agenda nodig hè, als herintreder!
Maar ze zijn natuurlijk afgeprijst nu omdat het jaar al is begonnen. Heb je al iets op het oog of wordt het lekker winkel in winkel uit agendaatjes spotten?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76556458
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg iedere dinsdagmorgen om 7:50 een sms'je dat ik de vuilnis moet buiten zetten.

generatiekloofje
ik onthou gewoon dat dat elke vrijdag is
pi_76556490
Ik wil ook vodka! De verwarming is stuk op kantoor.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_76556637
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wil ook vodka! De verwarming is stuk op kantoor.
Prima reden om thuis te gaan werken.
pi_76556895
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Prima reden om thuis te gaan werken.
Niet iedereen heeft zoveel keuze als jij.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:39:16 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76556923
quote:

[..]

Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hè Mijnese had laatst een loopneus, maar ik moest bijna een ambulace bellen voor hem.
Jouwese houdt het wel echt lang uit hè, met ziek. Helemaal geen verbetering? Misschien toch ff naar de doktert dan?

En een agenda. Da's wel heel tof zeg! Dat je m ook gaat gebruiken dan enzo
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:40:11 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76556958
Vodka is niet goor!!! Vodka is goed, zelfs als je het met een W schrijft! Vhiskey, dat is pas vies!

Dinsdag naar de Horecava, meur je daarna weer naar twintig frietkotten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_76557237
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Gert het volgende:

Heb je al iets op het oog of wordt het lekker winkel in winkel uit agendaatjes spotten?
Ik denk dat het een dagvullend programma gaat worden ja. Oeh, zin an!
Thank God voor koopavond ook nog eens!
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hè Mijnese had laatst een loopneus, maar ik moest bijna een ambulace bellen voor hem.
Jouwese houdt het wel echt lang uit hè, met ziek. Helemaal geen verbetering? Misschien toch ff naar de doktert dan?

En een agenda. Da's wel heel tof zeg! Dat je m ook gaat gebruiken dan enzo
Nou, wat een bikkel hè, die houdt het maar vol met dat ziek zijn.

Ja, een agenda. Een hele echte. Kweenie of ik hem ga gebruiken want dan schijn je hem mee te moeten nemen. Een beetje hetzelfde principe als een telefoon. Nou, dat is me een succes! Alleen als ik naar Dld ga neem ik hem mee want dat is het buutenland. Daar lig je zo dood aan de kant van de weg, zonder haar en kleren maar dan heb ik wel een telefoon bij me. Hatzee!
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:49:33 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557306
Ik heb dit jaar voor het eerst in tien jaar met mijn agenda -fetisj gebroken. En dus geen nieuwe Tasschen agenda gekocht. Na tien jaar is het mooi geweest.
pi_76557338
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst in tien jaar met mijn agenda -fetisj gebroken. En dus geen nieuwe Tasschen agenda gekocht. Na tien jaar is het mooi geweest.
En nu, op je iPhone?
pi_76557374
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ja ja, trendsettende 1990 belde, ze willen hun agenda terug, Stoli-drinkende hipperd.
Over 20 jaar koop ik wel zo'n digitaal ding. Misschien!
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:53:25 #31
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557439
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu, op je iPhone?
Ja .

Maar ik heb ze wel allemaal bewaard.
Dit was de allereerste die ik kocht:

13 jaar geleden dus al! Toen hadden ze nog een hardplastic kaft.
pi_76557488
97??
Nou, jij was ook niet erg goed met huiswerk.
Go hard or go home
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:55:42 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557522
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef Noek het volgende:
97??
Nou, jij was ook niet erg goed met huiswerk.
Joh! Toen was ik al lang een werkende Nederlander.
pi_76557691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Joh! Toen was ik al lang een werkende Nederlander.
Nee, maar daarvoor wel. Je bent toch ooit wel naar school geweest en als '97 je eerste was, hoe deed je het dan voor '97?
Go hard or go home
pi_76557787
beterschap Teuntje...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:03:26 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557794
Mijn eerste Taschen agenda! Op school had ik van die -Godm. hoe heette die ook weer? Iets met een R en twee lettergrepen schoolagenda's, Rima ofzo? Maar dan anders!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:03:55 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76557813
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste Taschen agenda! Op school had ik van die -Godm. hoe heette die ook weer? Iets met een R en twee lettergrepen schoolagenda's, Rima ofzo? Maar dan anders!
Ryam ofzo?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76557849
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Ooooh. Het is een merk. Nog nooit van gehoord.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:08:07 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76557955
Voior het eerst in 10 jaar geen "Taschen" agenda. OK, toegegeven: dat heeft op zich wel dramatische potentie als verhaallijn. Maar dan plaats je vervolgens een foto van eentje uit '97. Das dértien jaar geleden.

* zapt weg
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:08:44 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76557980
Ryam ja!

Taschen is een merk, inderdaad. Een uitgever die prachtige kunstboeken, kalenders en dus ook agenda's maakt. Alleen worden ze lately bij boekhandels meer en meer vervangen door ondermaatse Teneues look-a-likes die het zo net niet zijn. En daar ben ik overdreven gevoelig voor.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:11:49 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76558088
Noek, jij gaat gewoon elk jaar een andere agenda winkelen hè? En er de hele dag plús koopavond over doen.
Dat je niet over 5 jaar hier komt melden dat jij en je Hardtroze-agenda samen een lustrum vieren.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:12:27 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76558112
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:

* zapt weg
Stond er toch onder, jonguh!
pi_76558154
Hier ook Ryam
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:15:38 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76558226
quote:
Taschen is een uitgeverij van boeken. De uitgeverij is opgericht door Benedikt Taschen. Hij stichtte het bedrijf in 1980, toen hij naar een manier zocht om zijn eigen comics te publiceren. Benedikt Taschen richtte ook een winkel op in Keulen waar hij zijn kunstzinnige literatuur kon verkopen. Hij was toen 18 jaar oud. De winkel was slechts 25 vierkante meter groot. Naast zijn eigen publicaties verkocht hij ook andere comics. Sally Forth was het allereerste album van Taschen.

Taschen maakte kunst toegankelijk voor een groot publiek. Vooral de reeks paperbacks van diverse kunstenaars en invloedssferen van kunst uit de 20ste en 21ste eeuw zijn ontzettend populair. De collectie groeit nog steeds. De combinatie van grondigheid, beknoptheid en de lage prijzen verklaren het succes. In de reeks zijn onder andere Magritte, Dalí, Haring, Escher, Minimal Art, Bauhaus, Rockwell, Wright, Gropius verschenen. Naast een citaat, een portret (achterflap) en de handtekening bevat het ook een beknopte biografie en een selectie van de belangrijkste werken. Librero is de importeur van Taschen in België.

Vooral thema's als architectuur, design, fotografie, mode en film komen aan bod in de boeken. Ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van Taschen werden veel titels uitgegeven in een speciale bedrukking en aangeboden tegen goedkope prijzen. Uitgaven van Taschen worden hoog aangeschreven, zeker als het gaat om literatuur betreffende architectuur. In alle grote steden, zoals Parijs, Keulen en Brussel zijn er winkels van Taschen.
Mijn laatste Taschen aanwinst:

Ik voel een topic aankomen ...
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:17:33 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76558279
Ik heb een scheurkalender.
Van Onno en Karin. Op zich wel apart, het gaat over koken. Zit je daar.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:18:51 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76558335
Ik heb ook een scheurkalender ... van Taschen ... met Pin-ups. Dat is mijn nieuwste verzamelwoede .
pi_76558799
quote:
quote: Op vrijdag 8 januari 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Ik heb een scheurkalender.
Van Onno en Karin. Op zich wel apart, het gaat over koken. Zit je daar.
Ja. Zit je daar met Onno en Karin. Feest!

Ik heb ook geen scheurkalender. Ik heb wel een kookboek van Dirkjan, staan recepten van vette happen in.
Go hard or go home
pi_76558803
Ik heb een hondstrouwe agenda van de Hema. Met elk jaar een ander motiefje.
Die ik nu de prullenbak in kan mieteren want ik ga mínstens 3 maand niks doen

Noek, ik had ook een Elle agenda, Pour Elle.
Jaja. Het is me wat. Met spiegeltje op de binnenpagina
Kreeg geld van mn moeder om hem te kopen, en mn vriendin ook en toen hebben we hem gejat
Om daarna de 15 gulden om te zetten in make-up van Etos
Screw them.
We're going home.
pi_76558849
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja. Zit je daar met Onno en Karin. Feest!

Ik heb ook geen scheurkalender. Ik heb wel een kookboek van Dirkjan, staan recepten van vette happen in.
Scheurkalender Treurkalender.
Ik had er eentje van Loesje maar toen moest ik op 1 dag van 14 Maart naar 23 Juni scheuren en toen had ik geen zin meer.
Screw them.
We're going home.
pi_76558899
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een hondstrouwe agenda van de Hema. Met elk jaar een ander motiefje.
Die ik nu de prullenbak in kan mieteren want ik ga mínstens 3 maand niks doen

Noek, ik had ook een Elle agenda, Pour Elle.
Jaja. Het is me wat. Met spiegeltje op de binnenpagina
Kreeg geld van mn moeder om hem te kopen, en mn vriendin ook en toen hebben we hem gejat
Om daarna de 15 gulden om te zetten in make-up van Etos

Ik moet echt overal heel hard om lachen. Beter ga ik wat nuttigs doen.
Voda inschenken bijvoorbeeld.
Go hard or go home
pi_76558934
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Scheurkalender Treurkalender.
Ik had er eentje van Loesje maar toen moest ik op 1 dag van 14 Maart naar 23 Juni scheuren en toen had ik geen zin meer.
Maar jij hebt wel iets hangen. Ja, er hangt zoveel maar dat is iets wat wel lijkt op een kalenderachtigsoort.
Toch? TOCH?
Go hard or go home
pi_76559056
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar jij hebt wel iets hangen. Ja, er hangt zoveel maar dat is iets wat wel lijkt op een kalenderachtigsoort.
Toch? TOCH?
Vurjaaaaaaaaardagskalender.
Gesigneerd door Plien en Bianca hunnie zelf
Screw them.
We're going home.
pi_76559115
Oh en trouwens...
Dr. Beat
Dr. Pepper
Dr. Bernard
Dr. Martens
Dr. Doolittle
Screw them.
We're going home.
pi_76559198
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Vurjaaaaaaaaardagskalender.
Gesigneerd door Plien en Bianca hunnie zelf
Ja, die vond ik leuk. Ik kon er alleen net niet bij met mijn worstenvingertjes en dat is maar beter ook. Eenmaal handen wassen en de neiging is weg.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh en trouwens...
Dr. Beat
Dr. Pepper
Dr. Bernard
Dr. Martens
Dr. Doolittle
Ja, klaar. Oetker!
Kut!
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 12:49:01 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76559371
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik moet echt overal heel hard om lachen.
En hij dan weer met z' n ogen rollen. Sfeer!

Ik ga zo digitale TV aansluiten, ook leuk. O nee toch niet. Heb al weer gezien dat de meegeleverde decoder een verouderd kutapparaat is (past geen hdmi-kabel op).
Jullie hebben ook ziggo hè?

Maar dan die goéie ziggo, uit Drenthe! Koop je een tv die nét in je huis past, leveren ze een decoder die nog ontworpen is door DOKTER Mengele.
pi_76559519
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Ja, die vond ik leuk. Ik kon er alleen net niet bij met mijn worstenvingertjes en dat is maar beter ook. Eenmaal handen wassen en de neiging is weg.
[..]

Ja, klaar. Oetker!
Kut!
Haha ja hij hangt er erg handig

Snuggles
Screw them.
We're going home.
  † In Memoriam † vrijdag 8 januari 2010 @ 12:53:09 #57
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_76559528
Dr. Martens en Dr. Oetker waren volgens mij de enige echte personen met een dr. titel.

Dr. A.Vogel had zijn titel gefraudeerd en daarom heet het merk nu A.Vogel.

dit was eigenlijk een tvp post!
pi_76559571
Oh dat Kluun topic.
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik hem in het boek een ongelofelijke hufter vond en in de film zowaar begrip voor hem had.
Klein beetje hoor maar. Piepklein beetje. Maar het was er wel!
Screw them.
We're going home.
pi_76559610
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dr. Martens en Dr. Oetker waren volgens mij de enige echte personen met een dr. titel.

Dr. A.Vogel had zijn titel gefraudeerd en daarom heet het merk nu A.Vogel.

dit was eigenlijk een tvp post!
Nou?! En Dr. Doolittle dan?!
Tsk.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:59:51 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76559743
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ga zo digitale TV aansluiten, ook leuk. O nee toch niet. Heb al weer gezien dat de meegeleverde decoder een verouderd kutapparaat is (past geen hdmi-kabel op).

[ afbeelding ]

Maar dan die goéie ziggo, uit Drenthe! Koop je een tv die nét in je huis past, leveren ze een decoder die nog ontworpen is door DOKTER Mengele.
Huh? Bij ons werkt het als een tiet anders. Geen idee hoe waarom en waar maar het wérkt. Dat je zo heel hip computer kan kijken op je tv.
Dexter bijvoorbeeld.
pi_76559773
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zit ook al met rollende ogen..
Moet een tweede t,v, aansluiten op Canal digitaal,,maar weet ik veel, wat ik nu nodig heb..
Als ik het goed begrijp , gewoon alles,,,een decoder een tweede smartcard en een schotel.

Dat is toch geen gezicht , al die schotels op je dak...
Ga wel naar de winkel,,om me de boel te laten uitleggen..

Erwtensoep..de boel staat te koken,,
met geluk is het vanavond klaar...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:02:32 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76559840
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Haha ja hij hangt er erg handig

Snuggles
Dr Bernhard
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:09:53 #63
184769 crew  Deisyy
pi_76560089
Zit ik net gezelligjes mee te zingen met Racoon, wachtend tot ik doorverbonden werd, bleek de telefoniste van de gemeente me niet te hebben weg gedrukt

Ze vond het niet onaardig klinken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:10:41 #64
184769 crew  Deisyy
pi_76560113
Dokter van der Ploeg
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:11:04 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76560130
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Zit ik net gezelligjes mee te zingen met Racoon, wachtend tot ik doorverbonden werd, bleek de telefoniste van de gemeente me niet te hebben weg gedrukt

Dan zing jij beter dan ik ...
Ik kreeg net van een collega dit te horen: "Als jij zingt, zetten ze in China de vuilnisbakken buiten."
Daar kun je het dan mee doen.
pi_76560223
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:

Echt wat voor jou he....
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:13:46 #67
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76560234
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Huh? Bij ons werkt het als een tiet anders. Geen idee hoe waarom en waar maar het wérkt. Dat je zo heel hip computer kan kijken op je tv.
Dexter bijvoorbeeld.
Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:18:32 #68
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_76560424
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kreeg net van een collega dit te horen: "Als jij zingt, zetten ze in China de vuilnisbakken buiten."
Nou, ik heb jou ook wel eens horen zingen...
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:18:41 #69
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76560426
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:

[..]

Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.
Oh, wait a moment, wij zijn overgestapt naar digitaal. Want graties. Maar dat heb jij vast ook, met Decoder. Ik bedenk me nu dat de hdmi gewoon door de kamer van de pc rechtstreeks naar de tv gaat.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:21:19 #70
184769 crew  Deisyy
pi_76560507
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo, steek die maar in je zak
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:22:36 #71
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76560566
jullie zijn vast blij te weten dat onze brievenbus goed vast zit aan de muur
pi_76560627
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
jullie zijn vast blij te weten dat onze brievenbus goed vast zit aan de muur
Zeker, alleen zou een foto van dit wonderlijke feit m'n dankbaarheid nog iets meer opschroeven.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:24:22 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76560636
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, wait a moment, wij zijn overgestapt naar digitaal. Want graties. Maar dat heb jij vast ook, met Decoder. Ik bedenk me nu dat de hdmi gewoon door de kamer van de pc rechtstreeks naar de tv gaat.
Ja van pc naar tv staat los van wat ik bedoel. Ik wil hdmi van decoder naar tv, alleen de decoder heeft geen hdmi-uitgang.
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 13:25:55 #74
184769 crew  Deisyy
pi_76560699
Overstappen

Wij zijn thuis aan het overstappen van Telfort naar UPC, maar ik weiger me ermee te bemoeien

Als Donald iets vraagt is het steevast "Ik zou het niet weten", ik we er niets mee te maken hebben
pi_76560724
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Het WK en de OS gaan ze toch wel in HD uitzenden?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:27:43 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76560760
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Juud79 het volgende:
Nou, ik heb jou ook wel eens horen zingen...
Maar ik kweel wel enthousiast. Als een schorre kraai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')