De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
kan me niet schelen uit welk jaar, de thee komt ook mijn neus uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook wel.
Of honingsiroop, maar dat is zo 1994.
Zout water. Iew, net zo goor als Vodka.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
quote:Koudste januari sinds 1987? Zaterdag enige sneeuw en een sterke noordoostenwind. Bijna -22º in Schotland en -15 in Leeuwarden.
Het is bijna een maand overwegend te koud in ons land en de winter voelt zich nog steeds als een vis in het (bevroren) water. Loopt het kwik in het weekeinde tijdelijk wat op, daarna stelt zich aan de zuidflank van een standvastige Scandinavische hogedrukblokkade een droge oostelijke stroming in. De vorst neemt volgende week dan ook weer toe: in de nacht vriest het dan overwegend matig tot streng. Ik acht de kans dan ook groot dat januari uiteindelijk zou kunnen uitgroeien tot de koudste louwmaand sinds 1987.
Tijdens de afgelopen nacht heeft het op veel plaatsen streng gevroren. De koudste waarnemingspunten van het KNMI waren Ell en Schiphol met -13,8, Gilze-Rijen -14,0, Lelystad en Berkhout -14,4 en Woensdrecht met -14,7º. Tussen 7 en 9 uur zakte 'Elfstedenhoofdstad' Leeuwarden zelfs weg naar -15,2º. Opvallend was de kwetsbaarheid van de strenge stralingsvorst. Een toename van de (stratus)bewolking, iets meer wind en de aan-/afwezigheid van (zeer) dichte mistbanken waren debet aan grote temperatuurfluctuaties. Tevens waren er opmerkelijke temperatuurverschillen op korte afstand. André Klaver uit Ilpendam meldde mij gisteravond om 23 uur: “Nog nooit meegemaakt !! Ik reed zojuist vanuit Purmerend naar Ilpendam terug. In Purmerend was het ter hoogte van McDonald ca. -6,5º. Ongeveer 300 meter verder was het al - 9,5 en ca. 1 km verder naar Ilpendam toe was het - 12,5º. Waarschijnlijk omdat het iets mistiger werd onze kant op. In Ilpendam aan de Monnickendammerrijweg is het ook - 12,5º nog steeds”.
Vandaag overdag zijn er wolkenvelden, is plaatselijk wat motsneeuw mogelijk en komen lokaal eerst nog dichte aanvriezende mistbanken voor. Soms laat echter ook de zon zich zien. In het noordwestelijk kustgebied trekken enkele sneeuwbuien vanaf de Noordzee het land op. Verder blijft het vanmiddag op de meeste plaatsen enkele graden vriezen maar is het voor het gevoel circa -10. Dat komt omdat de noordoostenwind toeneemt tot matig en aan de kust vrij krachtig. Vanochtend is het aanvankelijk nog zeer koud met temperaturen beneden -10 graden.
De komende nacht vriest het licht tot matig en later in de nacht neemt van het zuidoosten uit de bewolking toe. De bewolkingstoename hangt samen met een omvangrijk Italiaans lagedrukgebied. Uit het wolkendek gaat het ’s ochtends in het zuidoosten sneeuwen, in de middag en avond wordt ook elders sneeuw verwacht maar er zijn geen aanwijzingen dat er veel sneeuw gaat vallen. De hoeveelheden lijken tot enkele centimeters beperkt te zullen blijven. Alleen in het zuidoosten wordt meer sneeuw verwacht. Doordat de noordoostenwind verder aantrekt (kracht 5 tot 6 boven land en 7 aan de kust) kan de sneeuw gaan stuiven. Verder voelt het vanwege de sterke wind erg koud aan maar de temperatuur loopt tot het vriespunt op.
In het Schotse Altnaharra is tijdens de afgelopen nacht -21,6º gemeten. Het Britse kouderecord bedraagt -27,2º gemeten in 1895, 1982 en recentelijk in 1995.
Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog maar eentje van Jan Visser, die is wat positiever![]()
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
Hij gelooft nu in wodka gorgelen. Dat heeft die gisteravond de hele avond liggen doen. Hoor je zo opeens weer iets uit het donker. Gggggggrrrrllllloooooorrrrrlllll
Jij bent sowieso wel mafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.
Ik vind die van Nazareth ook de leukste bijvoorbeeld dus die geloof ik.
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]![]()
![]()
En dan moet jij elke keer als je dat hoort een rare tik doen met je hoofd, dan kan het zó in een film van Alex van Warmerdam.
Of de eerste TMF agenda, een waar collectors item.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.
Ik ga zo een agenda kopen!Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Nah, wél zeuren hoor, als d'r man eens een keer naar bed wilde met iemand die niét onder de tumors zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.
ik onthou gewoon dat dat elke vrijdag isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg iedere dinsdagmorgen om 7:50 een sms'je dat ik de vuilnis moet buiten zetten.
generatiekloofje
Prima reden om thuis te gaan werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wil ook vodka! De verwarming is stuk op kantoor.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima reden om thuis te gaan werken.
Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hèquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga zo een agenda kopen!Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |