De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
kan me niet schelen uit welk jaar, de thee komt ook mijn neus uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De alcohol is juist het medicijn, Whiskey werkt vast ook wel.
Of honingsiroop, maar dat is zo 1994.
Zout water. Iew, net zo goor als Vodka.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Toverheks het volgende:
Het lullige is, ik lust geen vodka dus heeft iemand een alternatief zonder alcohol
quote:Koudste januari sinds 1987? Zaterdag enige sneeuw en een sterke noordoostenwind. Bijna -22º in Schotland en -15 in Leeuwarden.
Het is bijna een maand overwegend te koud in ons land en de winter voelt zich nog steeds als een vis in het (bevroren) water. Loopt het kwik in het weekeinde tijdelijk wat op, daarna stelt zich aan de zuidflank van een standvastige Scandinavische hogedrukblokkade een droge oostelijke stroming in. De vorst neemt volgende week dan ook weer toe: in de nacht vriest het dan overwegend matig tot streng. Ik acht de kans dan ook groot dat januari uiteindelijk zou kunnen uitgroeien tot de koudste louwmaand sinds 1987.
Tijdens de afgelopen nacht heeft het op veel plaatsen streng gevroren. De koudste waarnemingspunten van het KNMI waren Ell en Schiphol met -13,8, Gilze-Rijen -14,0, Lelystad en Berkhout -14,4 en Woensdrecht met -14,7º. Tussen 7 en 9 uur zakte 'Elfstedenhoofdstad' Leeuwarden zelfs weg naar -15,2º. Opvallend was de kwetsbaarheid van de strenge stralingsvorst. Een toename van de (stratus)bewolking, iets meer wind en de aan-/afwezigheid van (zeer) dichte mistbanken waren debet aan grote temperatuurfluctuaties. Tevens waren er opmerkelijke temperatuurverschillen op korte afstand. André Klaver uit Ilpendam meldde mij gisteravond om 23 uur: “Nog nooit meegemaakt !! Ik reed zojuist vanuit Purmerend naar Ilpendam terug. In Purmerend was het ter hoogte van McDonald ca. -6,5º. Ongeveer 300 meter verder was het al - 9,5 en ca. 1 km verder naar Ilpendam toe was het - 12,5º. Waarschijnlijk omdat het iets mistiger werd onze kant op. In Ilpendam aan de Monnickendammerrijweg is het ook - 12,5º nog steeds”.
Vandaag overdag zijn er wolkenvelden, is plaatselijk wat motsneeuw mogelijk en komen lokaal eerst nog dichte aanvriezende mistbanken voor. Soms laat echter ook de zon zich zien. In het noordwestelijk kustgebied trekken enkele sneeuwbuien vanaf de Noordzee het land op. Verder blijft het vanmiddag op de meeste plaatsen enkele graden vriezen maar is het voor het gevoel circa -10. Dat komt omdat de noordoostenwind toeneemt tot matig en aan de kust vrij krachtig. Vanochtend is het aanvankelijk nog zeer koud met temperaturen beneden -10 graden.
De komende nacht vriest het licht tot matig en later in de nacht neemt van het zuidoosten uit de bewolking toe. De bewolkingstoename hangt samen met een omvangrijk Italiaans lagedrukgebied. Uit het wolkendek gaat het ’s ochtends in het zuidoosten sneeuwen, in de middag en avond wordt ook elders sneeuw verwacht maar er zijn geen aanwijzingen dat er veel sneeuw gaat vallen. De hoeveelheden lijken tot enkele centimeters beperkt te zullen blijven. Alleen in het zuidoosten wordt meer sneeuw verwacht. Doordat de noordoostenwind verder aantrekt (kracht 5 tot 6 boven land en 7 aan de kust) kan de sneeuw gaan stuiven. Verder voelt het vanwege de sterke wind erg koud aan maar de temperatuur loopt tot het vriespunt op.
In het Schotse Altnaharra is tijdens de afgelopen nacht -21,6º gemeten. Het Britse kouderecord bedraagt -27,2º gemeten in 1895, 1982 en recentelijk in 1995.
Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog maar eentje van Jan Visser, die is wat positiever![]()
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:44 schreef Noek het volgende:
Hij gelooft nu in wodka gorgelen. Dat heeft die gisteravond de hele avond liggen doen. Hoor je zo opeens weer iets uit het donker. Gggggggrrrrllllloooooorrrrrlllll
Jij bent sowieso wel mafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Je moet gewoon de leukste eruit pikken en die geloof je dan.
Ik vind die van Nazareth ook de leukste bijvoorbeeld dus die geloof ik.
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
[..]![]()
![]()
En dan moet jij elke keer als je dat hoort een rare tik doen met je hoofd, dan kan het zó in een film van Alex van Warmerdam.
Of de eerste TMF agenda, een waar collectors item.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.
Ik ga zo een agenda kopen!Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
Nah, wél zeuren hoor, als d'r man eens een keer naar bed wilde met iemand die niét onder de tumors zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik moest elke keer heel hard lachen en dan hoorde je zijn ogen rollen. Donker en stil hè, dan gaan alle zintuigen op scherp dus hoor je rollende ogen. Zieke mensen nemen zichzelf zo serieus. Dat maakt ze ook gelijk irritant. Behalve die vrouw van Kluun, die hield de stemming er tenminste wel in.
ik onthou gewoon dat dat elke vrijdag isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik krijg iedere dinsdagmorgen om 7:50 een sms'je dat ik de vuilnis moet buiten zetten.
generatiekloofje
Prima reden om thuis te gaan werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wil ook vodka! De verwarming is stuk op kantoor.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Prima reden om thuis te gaan werken.
Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hèquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ga zo een agenda kopen!Sinds de middelbare school niet meer gedaan. Toen had ik een ELLE want die had niemand. Toen ik hem eenmaal had gekocht voor 15 gulden begreep ik ook waarom niemand die had. Wat een waardeloos vod. Die van FC Knudde was echt veel leuker.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Gert het volgende:
Heb je al iets op het oog of wordt het lekker winkel in winkel uit agendaatjes spotten?
Nou, wat een bikkel hè, die houdt het maar vol met dat ziek zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ik zíe het gewoon. en zieke mannen hèMijnese had laatst een loopneus, maar ik moest bijna een ambulace bellen voor hem.
Jouwese houdt het wel echt lang uit hè, met ziek.Helemaal geen verbetering? Misschien toch ff naar de doktert dan?
En een agenda.Da's wel heel tof zeg! Dat je m ook gaat gebruiken dan enzo
En nu, op je iPhone?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst in tien jaar met mijn agenda -fetisj gebroken. En dus geen nieuwe Tasschen agenda gekocht. Na tien jaar is het mooi geweest.
Ja ja, trendsettende 1990 belde, ze willen hun agenda terug, Stoli-drinkende hipperd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:49 schreef Copycat het volgende:
Ik heb dit jaar voor het eerst in tien jaar met mijn agenda -fetisj gebroken. En dus geen nieuwe Tasschen agenda gekocht. Na tien jaar is het mooi geweest.
Jaquote:
Joh! Toen was ik al lang een werkende Nederlander.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef Noek het volgende:
97??
Nou, jij was ook niet erg goed met huiswerk.
Nee, maar daarvoor wel. Je bent toch ooit wel naar school geweest en als '97 je eerste was, hoe deed je het dan voor '97?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Joh! Toen was ik al lang een werkende Nederlander.
Ryam ofzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste Taschen agenda! Op school had ik van die -Godm. hoe heette die ook weer? Iets met een R en twee lettergrepen schoolagenda's, Rima ofzo? Maar dan anders!
Ooooh. Het is een merk. Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn eerste Taschen agenda! Op school had ik van die -Godm. hoe heette die ook weer? Iets met een R en twee lettergrepen schoolagenda's, Rima ofzo? Maar dan anders!
Stond er toch onder, jonguh!quote:
Mijn laatste Taschen aanwinst:quote:Taschen is een uitgeverij van boeken. De uitgeverij is opgericht door Benedikt Taschen. Hij stichtte het bedrijf in 1980, toen hij naar een manier zocht om zijn eigen comics te publiceren. Benedikt Taschen richtte ook een winkel op in Keulen waar hij zijn kunstzinnige literatuur kon verkopen. Hij was toen 18 jaar oud. De winkel was slechts 25 vierkante meter groot. Naast zijn eigen publicaties verkocht hij ook andere comics. Sally Forth was het allereerste album van Taschen.
Taschen maakte kunst toegankelijk voor een groot publiek. Vooral de reeks paperbacks van diverse kunstenaars en invloedssferen van kunst uit de 20ste en 21ste eeuw zijn ontzettend populair. De collectie groeit nog steeds. De combinatie van grondigheid, beknoptheid en de lage prijzen verklaren het succes. In de reeks zijn onder andere Magritte, Dalí, Haring, Escher, Minimal Art, Bauhaus, Rockwell, Wright, Gropius verschenen. Naast een citaat, een portret (achterflap) en de handtekening bevat het ook een beknopte biografie en een selectie van de belangrijkste werken. Librero is de importeur van Taschen in België.
Vooral thema's als architectuur, design, fotografie, mode en film komen aan bod in de boeken. Ter gelegenheid van de 25ste verjaardag van Taschen werden veel titels uitgegeven in een speciale bedrukking en aangeboden tegen goedkope prijzen. Uitgaven van Taschen worden hoog aangeschreven, zeker als het gaat om literatuur betreffende architectuur. In alle grote steden, zoals Parijs, Keulen en Brussel zijn er winkels van Taschen.
quote:quote: Op vrijdag 8 januari 2010 12:17 schreef Gert het volgende:
Ik heb een scheurkalender.
Van Onno en Karin. Op zich wel apart, het gaat over koken. Zit je daar.
Scheurkalender Treurkalender.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Zit je daar met Onno en Karin. Feest!
![]()
Ik heb ook geen scheurkalender.Ik heb wel een kookboek van Dirkjan, staan recepten van vette happen in.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb een hondstrouwe agenda van de Hema. Met elk jaar een ander motiefje.
Die ik nu de prullenbak in kan mieteren want ik ga mínstens 3 maand niks doen![]()
Noek, ik had ook een Elle agenda, Pour Elle.
Jaja. Het is me wat. Met spiegeltje op de binnenpagina![]()
Kreeg geld van mn moeder om hem te kopen, en mn vriendin ook en toen hebben we hem gejat![]()
Om daarna de 15 gulden om te zetten in make-up van Etos
Maar jij hebt wel iets hangen. Ja, er hangt zoveel maar dat is iets wat wel lijkt op een kalenderachtigsoort.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Scheurkalender Treurkalender.
Ik had er eentje van Loesje maar toen moest ik op 1 dag van 14 Maart naar 23 Juni scheuren en toen had ik geen zin meer.
Vurjaaaaaaaaardagskalender.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel iets hangen. Ja, er hangt zoveel maar dat is iets wat wel lijkt op een kalenderachtigsoort.
Toch? TOCH?
Ja, die vond ik leuk. Ik kon er alleen net niet bij met mijn worstenvingertjes en dat is maar beter ook. Eenmaal handen wassen en de neiging is weg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vurjaaaaaaaaardagskalender.
Gesigneerd door Plien en Bianca hunnie zelf
Ja, klaar. Oetker!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:41 schreef CarOnline het volgende:
Oh en trouwens...
Dr. Beat
Dr. Pepper
Dr. Bernard
Dr. Martens
Dr. Doolittle
En hij dan weer met z' n ogen rollen. Sfeer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moet echt overal heel hard om lachen.
Haha ja hij hangt er erg handigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die vond ik leuk. Ik kon er alleen net niet bij met mijn worstenvingertjes en dat is maar beter ook. Eenmaal handen wassen en de neiging is weg.
[..]
Ja, klaar. Oetker!
Kut!
Nou?! En Dr. Doolittle dan?!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dr. Martens en Dr. Oetker waren volgens mij de enige echte personen met een dr. titel.
Dr. A.Vogel had zijn titel gefraudeerd en daarom heet het merk nu A.Vogel.![]()
dit was eigenlijk een tvp post!
Huh? Bij ons werkt het als een tiet anders. Geen idee hoe waarom en waar maar het wérkt. Dat je zo heel hip computer kan kijken op je tv.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij dan weer met z' n ogen rollen. Sfeer!![]()
Ik ga zo digitale TV aansluiten, ook leuk. O nee toch niet. Heb al weer gezien dat de meegeleverde decoder een verouderd kutapparaat is (past geen hdmi-kabel op).
Jullie hebben ook ziggo hè?
[ afbeelding ]
Maar dan die goéie ziggo, uit Drenthe! Koop je een tv die nét in je huis past, leveren ze een decoder die nog ontworpen is door DOKTER Mengele.
Zit ook al met rollende ogen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij dan weer met z' n ogen rollen. Sfeer!![]()
Ik ga zo digitale TV aansluiten, ook leuk. O nee toch niet. Heb al weer gezien dat de meegeleverde decoder een verouderd kutapparaat is (past geen hdmi-kabel op).
Jullie hebben ook ziggo hè?
[ afbeelding ]
Maar dan die goéie ziggo, uit Drenthe! Koop je een tv die nét in je huis past, leveren ze een decoder die nog ontworpen is door DOKTER Mengele.
Dr Bernhardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja hij hangt er erg handig![]()
Snuggles
Dan zing jij beter dan ik ...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Zit ik net gezelligjes mee te zingen met Racoon, wachtend tot ik doorverbonden werd, bleek de telefoniste van de gemeente me niet te hebben weg gedrukt![]()
Ze vond het niet onaardig klinken
Echt wat voor jou he....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:09 schreef Deisyy het volgende:
Zit ik net gezelligjes mee te zingen met Racoon, wachtend tot ik doorverbonden werd, bleek de telefoniste van de gemeente me niet te hebben weg gedrukt![]()
Ze vond het niet onaardig klinken
Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Huh? Bij ons werkt het als een tiet anders. Geen idee hoe waarom en waar maar het wérkt. Dat je zo heel hip computer kan kijken op je tv.![]()
Dexter bijvoorbeeld.
Nou, ik heb jou ook wel eens horen zingen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zing jij beter dan ik ...
Ik kreeg net van een collega dit te horen: "Als jij zingt, zetten ze in China de vuilnisbakken buiten."
Daar kun je het dan mee doen.
Oh, wait a moment, wij zijn overgestapt naar digitaal. Want graties. Maar dat heb jij vast ook, met Decoder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.
Zo, steek die maar in je zakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zing jij beter dan ik ...
Ik kreeg net van een collega dit te horen: "Als jij zingt, zetten ze in China de vuilnisbakken buiten."
Daar kun je het dan mee doen.
Zeker, alleen zou een foto van dit wonderlijke feit m'n dankbaarheid nog iets meer opschroeven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
jullie zijn vast blij te weten dat onze brievenbus goed vast zit aan de muur
Ja van pc naar tv staat los van wat ik bedoel. Ik wil hdmi van decoder naar tv, alleen de decoder heeft geen hdmi-uitgang.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, wait a moment, wij zijn overgestapt naar digitaal. Want graties. Maar dat heb jij vast ook, met Decoder.Ik bedenk me nu dat de hdmi gewoon door de kamer van de pc rechtstreeks naar de tv gaat.
![]()
Het WK en de OS gaan ze toch wel in HD uitzenden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
Het wérkt ook wel, met een scartkabel. Maar vindt het raar dat er niet eens de mógelijkheid is om full HD te kijken met de standaard bijgeleverde decoder. Eigen schuld hoor, had het kunnen weten, rekende er alleen niet op. En de meeste zenders zenden toch (nog) geen full HD uit anyway.
Maar ik kweel wel enthousiast. Als een schorre kraai.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Juud79 het volgende:
Nou, ik heb jou ook wel eens horen zingen...
Nou, ik hing er heel elegant aan (aan de brievenbus dus) omdat ik echt verschrikkelijk uitgleed. Dus dat is even niet gelukt. Waarvoor sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, alleen zou een foto van dit wonderlijke feit m'n dankbaarheid nog iets meer opschroeven.
Een twééde schotel om een tweede tv aan te sluiten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Zit ook al met rollende ogen..
Moet een tweede t,v, aansluiten op Canal digitaal,,maar weet ik veel, wat ik nu nodig heb..
Als ik het goed begrijp , gewoon alles,,,een decoder een tweede smartcard en een schotel.
Dat is toch geen gezicht , al die schotels op je dak...
Ga wel naar de winkel,,om me de boel te laten uitleggen..
Erwtensoep..de boel staat te koken,,![]()
met geluk is het vanavond klaar...
Nee joh, dat is alweer achterhaald.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het WK en de OS gaan ze toch wel in HD uitzenden?
Officieel heb ik helemaal geen TV. De vorige bewoner zat bij UPC, ik heb geen contract, betaal niets, maar wel al drie jaar signaal op de kabel. Ik krijg af en toe wel een brief binnen maar die gaat retour UPC met de opmerking "Geadresseerde is verhuisd naar graf (want overleden)", maar ik blijf gewoon beeld houden. Overigens heb ik geen idee of het digitaal is, ik zie gewoon bewegend beeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die nog niet digitaal is gegaan, qua televisie?
Zelfs mijn moeder streeft me voorbij.
wtfquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, dat is alweer achterhaald.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)frika-op-3D-tv.dhtml
Gaat snel komen denk ik? Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf om zo naar sport of naar een film te kijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
wtf, allemaal zo'n brilletje op tijdens 't voetbal kijken
. Ik zie 't niet helemaal gebeuren, dit jaar iig nog niet
.
Mijn Ziggo HD decoder heeft wel twee HDMI poorten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Probleem opgelost, TV van jou ruilen met die van Gertquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn Ziggo HD decoder heeft wel twee HDMI poorten.
Of Apple moet een 'hip' 3dbrilletje uitbrengen, dan kan 't nog wel dit jaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gaat snel komen denk ik? Het is natuurlijk wel ontzettend gaaf om zo naar sport of naar een film te kijken
Ik denk van niet? Het is alleen techniek van het beeld opbouwen dacht ik?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar heb heb je toch ook een speciale tv voor nodig.
O da's wel interessant, effe zoeken....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:28 schreef Copycat het volgende:
Ben ik de enige die nog niet digitaal is gegaan, qua televisie?
Zelfs mijn moeder streeft me voorbij.
Je hebt toch ook geen speciale bioscopen nodig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Of Apple moet een 'hip' 3dbrilletje uitbrengen, dan kan 't nog wel dit jaar. Eerst het punt voorbij dat niemand 't genant vindt om met zo'n ding in de kamer te zitten.
Daar heb heb je toch ook een speciale tv voor nodig.
Ja jij hebt er dan eentje genomen met HD-recorder erin, maar ik had al zo' n ding dus ik had alleen de decoder nodig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn Ziggo HD decoder heeft wel twee HDMI poorten.
Dat is een fictief figuur!quote:
Nee ik heb geen recorder.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja hij hebt er dan eentje genomen met HD-recorder erin, maar ik had al zo' n ding dus ik had alleen de decoder nodig.
Afijn, 't is ook geen ramp. Moet sowieso erg goed turen om het verschil te zien. Vind het alleen raar.
Hoop het ook, maar ben bang van nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Een twééde schotel om een tweede tv aan te sluiten?![]()
Je ziet ze vliegen!
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad ook nog een videorecorderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:41 schreef Gert het volgende:
O da's wel interessant, effe zoeken....
Ah hier: in december had digitale televisie een marktaandeel van 57,3 procent.
Dus het valt nog reuze mee, met dat achterlopen.
En over een paar jaar is het gewoon híp joh, om zo'n bolle beeldbuis te hebben! Dan komen mensen daar speciaal een avondje voor op bezoek, en dan doe je een band met Wie van de drie in de videorecorder en serveer je blokjes kaas met een zilveruitje erop en is iedereen nostalgisch gelukkig.
Mooi, ik heb het brilletje van Avatar nog in mijn tasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, dat is alweer achterhaald.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)frika-op-3D-tv.dhtml
Mijne ook: Humax decoder IR-FOX C. En daar zitten geen hdmi-poorten in. Ruilen? Kan jou toch niks verrotten toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee ik heb geen recorder.
Decodermerk is Humax.
Heb ik ook nog koppen nodigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 2 tv's op canal digitaal schotel aan te sluiten heb je 2 koppen op 1 schotel nodig.
Het gedeelte op je schotel, die het ontvangen signaal verwerkt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:49 schreef hondjes het volgende:
Heb ik ook nog koppen nodig
Wat zijn nu weer koppen..
Gaat naar Belcomp..voor uitleg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |