quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het komt nog, geef het Nederlands worden zijn tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb geen schaatsen, hoor. Wat een nepnederlander ben ik ook.
Ik heb ijsvrees.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het komt nog, geef het Nederlands worden zijn tijd.
Beter! Die mensen die die schaatsplekken uitzoeken, laten het lijken alsof je er niet doorheen gaat zakken. Ze willen je gewoon dood hebben.quote:
Het is een complot van de schaatsersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beter! Die mensen die die schaatsplekken uitzoeken, laten het lijken alsof je er niet doorheen gaat zakken. Ze willen je gewoon dood hebben.
Typ.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Tip: zet autosave aan. Als je geluk hebt staat je oude document nog hier:
"C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
of
"C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"
Dat wens je me gewoon toe omdat ik een Turk ben he..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zouden ze niet rijden? Of ligt er nog veel sneeuw waar jij woont?
Ga fietsen en glijd om de haverklap uit.
Je hoort dat soort dingen altijd net te laat waardoor je er geen gebruik meer van kan makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat wens je me gewoon toe omdat ik een Turk ben he..
Eergister reden ze niet en gister begonnen ze om half 10 ofzo met rijden, kwamen ook steeds niet op tijd. Hoorde gister ook dat we gewoon mogen afbellen.. (school)
Nja, het was eigenlijk ook wel voorspelbaar dat we minstens geen briefje hoefden te halen als we te laat zouden komen.. maar toch deed ik m'n best om op tijd te zijn. Ik neem school nu wat serieuzer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoort dat soort dingen altijd net te laat waardoor je er geen gebruik meer van kan maken. Dat gebeurt altijd bij mij.
Dat is alleen maar goed, denk aan je toekomst.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nja, het was eigenlijk ook wel voorspelbaar dat we minstens geen briefje hoefden te halen als we te laat zouden komen.. maar toch deed ik m'n best om op tijd te zijn. Ik neem school nu wat serieuzer.
Alleen echt huiswerk maken gaat niet, heb daar echt geen zin in. Beetje voorbereiden op de toets doe ik wel, dat is toch veel belangrijker dan huiswerk. Bestond er maar zo'n systeem voor bijvoorbeeld wiskunde dat je de toets mag maken wanneer je het hoofdstuk af hebt (natuurlijk wel voor een bepaalde tijd gemaakt hebben). Ik ben al een tijdje klaar met het hoofdstuk, al 2/3 weken van tevoren. Ik heb echt poepwiskunde, daagt ook niet uit tot maken, daarom stelde ik het steeds uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, denk aan je toekomst.
Mwah, wiskunde is gewoon een kwestie van lezen, begrijpen en dan sommen maken. Als je netjes wekelijks je huiswerk doet hoef je daar waarschijnlijk ook niet meer voor te leren dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen echt huiswerk maken gaat niet, heb daar echt geen zin in. Beetje voorbereiden op de toets doe ik wel, dat is toch veel belangrijker dan huiswerk. Bestond er maar zo'n systeem voor bijvoorbeeld wiskunde dat je de toets mag maken wanneer je het hoofdstuk af hebt (natuurlijk wel voor een bepaalde tijd gemaakt hebben). Ik ben al een tijdje klaar met het hoofdstuk, al 2/3 weken van tevoren. Ik heb echt poepwiskunde, daagt ook niet uit tot maken, daarom stelde ik het steeds uit.
Maar ik heb de discipline niet om er wekelijks aan te zitten, daarom heb ik het dit keer binnen 1 week af gemaakt en nu heb ik al een paar weken niets te doen. Er zit gewoon echt geen uitdaging in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, wiskunde is gewoon een kwestie van lezen, begrijpen en dan sommen maken. Als je netjes wekelijks je huiswerk doet hoef je daar waarschijnlijk ook niet meer voor te leren dan.
Komt hopelijk wel goed. Ik wil niet nog langer op deze school zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef Rookert het volgende:
wiskunde A
Volgend jaar profielwerkstuk, je mag je eindexamen niet doen als je het niet af hebt
Onderschat deze vechtkampen nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat krijg je, als je op vechtkampen hebt gezeten.
Maandelijkse periode?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Marielle.![]()
Er is niks hoor. Wou even zielig doen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of waren het soms wiskundekampen?
Mensen op vechtkampen hebben meer smaak qua stropdassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiskundekampen, vechtkampen, what's the difference
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, daarom deed je de afgelopen dagen zo.
Ah, je bent vast veel afgevallen. Vetzak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Rookert het volgende:
Ik heb +20km geschaatst op Loosdrechtse Plassen
De afgelopen paar dagen was ik juist rustig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, daarom deed je de afgelopen dagen zo.
Nee, nog meer aangekomen qua spierenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ah, je bent vast veel afgevallen. Vetzak.
Een aantal dagen terug niet hoor of duurt de periode bij jou 3 dagen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen was ik juist rustig.
Zogenaamd spiermooiboy.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, nog meer aangekomen qua spieren
Oh, waar was ik niet rustig dan? Ik was iig niet agressiever ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een aantal dagen terug niet hoor of duurt de periode bij jou 3 dagen?
Eigenlijk normaal gedrag voor jou, meende het ook niet. Ik maak 1 opmerking en moet meteen uitleg geven, dat is lastig als je maar wat zei.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, waar was ik niet rustig dan? Ik was iig niet agressiever ofzo.
quote:
Heb je problemen met mijn gedrag?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigenlijk normaal gedrag voor jou, meende het ook niet. Ik maak 1 opmerking en moet meteen uitleg geven, dat is lastig als je maar wat zei.
.. Hollandsche brede schouders.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben niet mager, maar ook niet overdreven gespierd hoor:P Wel brede schouders
Val nu maar in katzwijm
Voor bilmiyorems huis, lijkt jou dat wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie moeten een museummeet of vechtmeet houden.
Ik wel. Kom op dan!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je problemen met mijn gedrag?
Nee, niye ki? Je bent niets van mij, doe gewoon wat je wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je problemen met mijn gedrag?
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, niye ki? Je bent niets van mij, doe gewoon wat je wil.
Ja, maar mijn huis is geen museum he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor bilmiyorems huis, lijkt jou dat wat?
Droom lekker verderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
.. Hollandsche brede schouders.![]()
Mager.![]()
Ik heb m'n calorie-inname verhoogd, drink nu meer melk/chocomel. Haal daar ongeveer 300 calorien mee en wat extra brood. Hoop dat ik over een maand minstens 3 kilo ben aangekomen.
de buren? burak dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar mijn huis is geen museum he.
Mogen de buren ook meedoen?
droom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Droom lekker verder
Lekker eten en drinkenZit nu aan de gluhwein
Turkish eigenschap.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noemt bilmiyorem iedereen altijd vriend, of is dat een turkse eigenschap.
Een man die op wiskundekamp heeft gezeten:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
En hij is ook nog langWat wil je nog meer bilmi?
ik bedoelde eigenlijk alle buren, ik heb vet coole buren. Laat ze de kunsten van je vechtkamp zien!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
de buren? burak dusnee die mag niet meedoen
Waarom mag ik dat niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
droom?
dat mag je niet eens drinken
Waarom heb je het over kizim.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
En hij is ook nog langWat wil je nog meer bilmi?
Maar niet iedereen zegt het met zo'n sarcastische ondertoon zoals bilmiyorem.quote:
nahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man die op wiskundekamp heeft gezeten:
[ afbeelding ]
Weet je dat zoiets wel een serieuze eis is, ik wil wel een man die van wiskunde vraagstukken houdt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man die op wiskundekamp heeft gezeten:
[ afbeelding ]
Sarcastisch? WAarom zo gemeen, ik meende het. We zijn toch vrienden voor de leven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen zegt het met zo'n sarcastische ondertoon zoals bilmiyorem.
Nou ja, deze man doet aan Magic: The Gathering kaartspellen op wiskundekampen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je dat zoiets wel een serieuze eis is, ik wil wel een man die van wiskunde vraagstukken houdt.![]()
En hij moet puzzelen met me!
omdat je grap dom is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Over Rookert, moet ik echt alles quoten? waarom begrijpen jullie mij nooit
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, deze man doet aan Magic: The Gathering kaartspellen op wiskundekampen, telt dat ook?
Ik heb nog nooit van de uitspraak 'vrienden voor de leven' gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sarcastisch? WAarom zo gemeen, ik meende het. We zijn toch vrienden voor de leven.
Ik wel en ik wist dat je over "de" zou beginnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de uitspraak 'vrienden voor de leven' gehoord.
Je moet eens wat Hollandse nuchterheid aanleren; wees recht voor z'n raap! Wind er geen doekjes om!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
HETIS MAAR EEN NUMMERquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb in de kou bewogen, ergo: ik mag gluhwein
Schreef je het expres dan, om mij uit mijn tent te lokken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wel en ik wist dat je over "de" zou beginnen.
Emel is te schattig en vooral te jong voor mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, echte relturk he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schreef je het expres dan, om mij uit mijn tent te lokken?
YES. Goedzo Rookert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel is te schattig en vooral te jong voor mij
Van jou niet, van mij lekker wel en ik ben ouder en wijzer! Bovendien is beetje alcohol goed voor je hart en vatenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
HETIS MAAR EEN NUMMER
fuck jouw leeftijd
niemand mag drinken.
Alsof jij beslist over jezelf. Fuck jouw hart en bloedvaten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van jou niet, van mij lekker wel en ik ben ouder en wijzer! Bovendien is beetje alcohol goed voor je hart en vaten
Ik word trouwens altijd ouder geschatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ayça was hier het echte jailbait toch?
Ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ayça was hier het echte jailbait toch?
Deze postquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof jij beslist over jezelf. Fuck jouw hart en bloedvaten.
Mijn ouders gebruiken viopstunt om naar TR te bellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ervaringen met VoipWise?
Mensen die ervaring hebben met VoipWise? Het is een programmaatje om via internet te kunnen bellen.
Vertrouwen in jezelf... hahaha zo egoistisch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze post
Gelukkig heb ik genoeg vertrouwen in mezelf en mijn ouders ook in mij
Oh dat is Mor ve Otesi, en die andere FF is Foo Fighters, maar eigenlijk luister ik de laatste tijd niet meer naar beide bandsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayca, wie is die band in je UI eigenlijk?
Ik heb vertrouwen dat ik ermee om kan gaan en dat vertrouwen is nog nooit geschaadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vertrouwen in jezelf... hahaha zo egoistisch.
Yüvrüm.quote:
Borte.quote:
Sinds wanneer doe jij aan beeldhouden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Borte.![]()
Vanavond beeldhouden. Even mijn agressie uiten door in te hakken op marmer.
Maak dan een nieuwe.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oh dat is Mor ve Otesi, en die andere FF is Foo Fighters, maar eigenlijk luister ik de laatste tijd niet meer naar beide bands
Twee maanden, of zo. Waarom die "quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij aan beeldhouden?
Ayça betekent toch halve maan? Tip.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef Ayca het volgende:
Ben inspiratieloos op dit moment, bedenk jij maar wat.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:23 schreef Ayca het volgende:
Ben inspiratieloos op dit moment, bedenk jij maar wat.
Ik staar niet, ik hak er op los. Dat is zo bevredigend, hè.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:25 schreef Ayca het volgende:
Ik zie Genus nu voor me heel artistiek naar een groot stuk beton staren.
Hmm, ik zie dat ze beiden van eenzelfde bedrijf, genaamd Betamax, zijn, dus zal het wel betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn ouders gebruiken viopstunt om naar TR te bellen.
Kijken vanaf 01:51...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Borte.![]()
Vanavond beeldhouden. Even mijn agressie uiten door in te hakken op marmer.
Dan weet je het nu!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:29 schreef Bortecinem het volgende:
lol ik wist helemaal niet dat je aan beeldhouwen deed.
quote:
Mooie unibrow heeft hijquote:
Wtf is dat voor een ransbak?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:35 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik wist meteen welk stukje je bedoelde. Ik heb die trailer echt zo vaak bekeken, hè.
Ik moet deel 2 nog zien.
Bortecinem had spacecake meegegeven voor tijdens de reisquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Broertje terug van werkweek, maar volgens mij hebben ze iets in het eten gestopt daar, want hij vertelt constant verhalen, ook als wij er niet op reageren, en zegt allemaal freaky shit.
Bortecinem. Waarom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bortecinem had spacecake meegegeven voor tijdens de reis
Is dat niet altijd zo, dat kinderen óf hyper óf uitgepeigerd terugkomen van dit soort reisjes, alhoewel ik niet precies weet wat een werkweek isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Broertje terug van werkweek, maar volgens mij hebben ze iets in het eten gestopt daar, want hij vertelt constant verhalen, ook als wij er niet op reageren, en zegt allemaal freaky shit.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Houd hem inderdaad maar, rotte bij de rotten, soort zoekt soort.
Is volgens mij wel normaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat niet altijd zo, dat kinderen óf hyper óf uitgepeigerd terugkomen van dit soort reisjes, alhoewel ik niet precies weet wat een werkweek is![]()
.
Ik begrijp het ook niet echt, maar ja, ze moet maar doen en laten wat ze niet laten kan. Blijkbaar vindt ze het leuk om te stoken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Bilmi, wat ben je voor een gaar mens?! Vind je dit grappig ofzo?
[..]
Ach laat haar toch gewoonquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen heb ik dus nooit gedaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is volgens mij wel normaal![]()
Werkweek is een trip die op vrijwel alle basisscholen in groep 8 wordt gedaan als afsluiting van het basisonderwijs. Meestal gaan ze dan een dag of 3-4 ergens heen. Vaak hoort er ook bangmakerij van de kinderen enzo bij.
En Vietnam.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:58 schreef Ayca het volgende:
Maar jij bent naar Zwisterland geweest, wij gingen in groep 8 naar wijk aan zee
Werkweek? Zoiets als schoolkamp? Dat was de enige schoolactiviteit op de basisschool waarvoor wij 3 of 4 dagen (weet niet meer precies hoe lang) weg moesten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is volgens mij wel normaal![]()
Werkweek is een trip die op vrijwel alle basisscholen in groep 8 wordt gedaan als afsluiting van het basisonderwijs. Meestal gaan ze dan een dag of 3-4 ergens heen. Vaak hoort er ook bangmakerij van de kinderen enzo bij.
Waarschijnlijk verschilt de naam per regio dan. Hier heet het werkweek, maar het is inderdaad schoolkamp.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Werkweek? Zoiets als schoolkamp? Dat was de enige schoolactiviteit op de basisschool waarvoor wij 3 of 4 dagen (weet niet meer precies hoe lang) weg moesten.
Ik zou een paar van die kinderen op willen sluiten en kijken of ze dan ook nephuilen, wat moet je dan fucking in de stress zitten als verantwoordelijkequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben dus blijkbaar een grap uitgehaald ook bij mijn broertje.
Ze hebben gedaan alsof een jongen kwijt was en dat de leraren hem gingen zoeken in de bossen. Inclusief een huilende juffrouw.
Vervolgens begonnen blijkbaar alle meisjes te huilen en na 2 uur zeiden ze dat een grap was.
Vage humor moet ik toch zeggen.
Het is inderdaad niet bepaald lachwekkend te noemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef IHVK het volgende:
Ze hebben dus blijkbaar een grap uitgehaald ook bij mijn broertje.
Ze hebben gedaan alsof een jongen kwijt was en dat de leraren hem gingen zoeken in de bossen. Inclusief een huilende juffrouw.
Vervolgens begonnen blijkbaar alle meisjes te huilen en na 2 uur zeiden ze dat een grap was.
Vage humor moet ik toch zeggen.
Hoezo? Ze halen toch zelf een slechte grap uit. Je kan verwachten dat de meisjes huilen als ze denken dat er iemand kwijt is, dat is wel eigen aan vrouwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou een paar van die kinderen op willen sluiten en kijken of ze dan ook nephuilen, wat moet je dan fucking in de stress zitten als verantwoordelijke![]()
Ik zou een slechte leraar zijn
Maar je hebt het nu over de middelbare school. We hadden het over de basisschool. Want anders ben ik op het vwo ook naar Parijs, Londen, Keulen en Rome geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef Rookert het volgende:
In de 2e naar Denemarken (uitwisseling), in de 3e naar Cambridge en in de 6e naar Rome![]()
Zouden in de 4e ook naar Parijs, Berlijn of Ardennen gaan, maar "omdat jullie als Tweetalig Onderwijs-studenten al zoveeeeeel hebben doen we dat niet"![]()
![]()
Alsof we daar niet dik voor dokken
Idd ik zat met een afgaan, een turk, en een indo op de kamerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het gaat om de mensen met wie je gaat.
Oh ze wisten niet van de grap? Dacht dat de meisjes meededen en dus nep gingen huilenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo? Ze halen toch zelf een slechte grap uit. Je kan verwachten dat de meisjes huilen als ze denken dat er iemand kwijt is, dat is wel eigen aan vrouwen.
Zo'n meisje had een vriend van mij een bloedneus geslagen van schrik tijdens de spooktocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk verschilt de naam per regio dan. Hier heet het werkweek, maar het is inderdaad schoolkamp.
Nee ze wisten het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh ze wisten niet van de grap? Dacht dat de meisjes meededen en dus nep gingen huilen
Vreselijk, 15 van die jankende meisjes
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo'n meisje had een vriend van mij een bloedneus geslagen van schrik tijdens de spooktocht.
Ah, dan ben ik alleen naar Zeeland bij het Veerse Meer geweest in groep 8, heette ook werkweekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maar je hebt het nu over de middelbare school. We hadden het over de basisschool. Want anders ben ik op het vwo ook naar Parijs, Londen, Keulen en Rome geweest.
Die is echt goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:41 schreef IHVK het volgende:
Ah nu begint hij te zingen.
'Sinanin yollarina' (ipv Sivasin yollarina)
Creatieve geest
Nog erger, 15 chagrijnige en boze meisjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze wisten het niet.
Ze schijnen daarna heel boos te zijn geweest op die nephuilende juf.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Idd ik zat met een afgaan, een turk, en een indo op de kamerNet een mop
Wat is een gaar mens? Ga huilen man.. wat doe je zielig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laat je lekker afkraken, nep turk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:55 schreef IHVK het volgende:
Gedraag je Bilmiyorem, doe gewoon normaal.
Heidenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat je lekker afkraken, nep turk.
Wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat je lekker afkraken, nep turk.
Romequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:11 schreef Ayca het volgende:
In groep 6,7 en 8 zijn wij 3 dagen naar wijk aan zee geweest, en we hadden steeds hetzelfde programma(dit was in de periode dat onze school maar 150 leerlingen telde, in groep 6,7,8 zaten iets van 25 mensen
) Verder ben ik in de tweede naar limburg geweest en dit jaar dus naar Roma
Oh sorry, de volgende keer zal ik er nog maar eens 100 smileys bijzetten om te laten zien dat het niet serieus was bedoeldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is een gaar mens? Ga huilen man.. wat doe je zielig.
Wikwakka2 doe niet dom, jij stookte zelf, met dat er hier altijd ruzie is.
Ben je achterlijk ofzo? Iemand zei dat Marokkanen eht topic vullen met emoticons toen zei wikwakka2 dat wij vullen met ruzie, hij doet zelf dom en doet daarna alsof ikv erkeerd bezig ben en jullie me maar m'n gang moeten laten gaan. Zogenaamd de wijzere.quote:
Ten eerste zit er zo een verdrietige smiley bij die betekent dat je het niet gemeen bedoeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh sorry, de volgende keer zal ik er nog maar eens 100 smileys bijzetten om te laten zien dat het niet serieus was bedoeld.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Rome![]()
![]()
Wat een uberstad als je er met vrienden bent
Is het niet waar dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo? Iemand zei dat Marokkanen eht topic vullen met emoticons toen zei wikwakka2 dat wij vullen met ruzie, hij doet zelf dom en doet daarna alsof ikv erkeerd bezig ben en jullie me maar m'n gang moeten laten gaan. Zogenaamd de wijzere.
Misschien moet ik dat dan ook doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh sorry, de volgende keer zal ik er nog maar eens 100 smileys bijzetten om te laten zien dat het niet serieus was bedoeld.
Ik doe helemaal niet zielig. Ik vind het alleen nogal vreemd hoe jij soms uit je slof schiet. Maar goed, het zal wel iets met je gevoel voor humor te maken hebben. Doe wat je niet laten kunt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is een gaar mens? Ga huilen man.. wat doe je zielig.
Wikwakka2 doe niet dom, jij stookte zelf, met dat er hier altijd ruzie is.
Oh oke, mijn excuses dan maar voor alle fouten die ik heb begaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben je achterlijk ofzo? Iemand zei dat Marokkanen eht topic vullen met emoticons toen zei wikwakka2 dat wij vullen met ruzie, hij doet zelf dom en doet daarna alsof ikv erkeerd bezig ben en jullie me maar m'n gang moeten laten gaan. Zogenaamd de wijzere.
OHquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ten eerste zit er zo een verdrietige smiley bij die betekent dat je het niet gemeen bedoeld.
Ten tweede is het gewoon waar verder, er worden topics gevuld met ruzies hier.
nepturk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:13 schreef IHVK het volgende:
Bilmiyorem alsjeblieft lees dat topic. Er wordt niemand afgekraakt, wat heb jij een kort lontje als je daar al niet tegen kan.
nee is niet waar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef IHVK het volgende:
[..]
Is het niet waar dan?![]()
verder moet je PI's leren lezen. Dat zijn die plaatjes linksboven de potst.
Ook Rotterdams.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet zielig. Ik vind het alleen nogal vreemd hoe jij soms uit je slof schiet. Maar goed, het zal wel iets met je gevoel voor humor te maken hebben. Doe wat je niet laten kunt.
En gaar is Brabants voor raar/plat.
je doet wel zielig, je merkt dit iedere keer op en denkt iedere keer dat het m'n humor is, houd je opmerkingen dan voortaan voor je.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet zielig. Ik vind het alleen nogal vreemd hoe jij soms uit je slof schiet. Maar goed, het zal wel iets met je gevoel voor humor te maken hebben. Doe wat je niet laten kunt.
En gaar is Brabants voor raar/plat.
GOEDZO .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke, mijn excuses dan maar voor alle fouten die ik heb begaan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh oke, mijn excuses dan maar voor alle fouten die ik heb begaan.
ik weet en gebruik het zelf ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zelfs ik als semi-buitenlander weet wat gaar betekent.
Indiërs en Afrikanen met neptassen en kutrozen laten oprotten met hun opdringerigheidquote:
Ok ik ga weer normaal doen, maar wat heeft het eigk voor zin. Je denkt dat ik nooit serieus ben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat zit je dan steeds chagrijnig te doen, wees anders niet zo op je teentjes getrapt.
Ik voel me helemaal goed als je dat zegt, laat me altijd lachen. Serieus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu verwacht je zeker dat ik zeg dat je niet moet discussiëren in het Turks?
Een Italiaanse vriend van mij zegt dat Rome het afvoerputje van Italië is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Indiërs en Afrikanen met neptassen en kutrozen laten oprotten met hun opdringerigheidPizza eten bij het Pantheon, pizza eten achter het Collosseum , ijs halen bij het Pantheon, met 2 vrienden op eigen houtje op laatste dag door Rome met de metro reizen, kwijlen bij de St. Pieter, rare mensen kijken, lekker weer hebben, lol maken, op kamers hangen met vrienden, geen gezeik
![]()
Het was zo'n geweldige week, zeker de beste week ooit in 6 jaar schooltijd
Het is ook moeilijk om met deze kortstondige boze buien je serieus te nemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok ik ga weer normaal doen, maar wat heeft het eigk voor zin. Je denkt dat ik nooit serieus ben.
Italianen. Nooit naar luisteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Italiaanse vriend van mij zegt dat Rome het afvoerputje van Italië is.
Doe gewoon niet zo hypocriet en werk aan je korte lont. Je bent hier niet de enige op het forum. Je hebt rekening te houden met je medeforummers, dus niet zomaar uit het niets mensen uitschelden of uitkafferen. Blijkbaar heb je niets geleerd van je ban.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je doet wel zielig, je merkt dit iedere keer op en denkt iedere keer dat het m'n humor is, houd je opmerkingen dan voortaan voor je.
Ik ben soms wel serieus en ik ben niet echt boos.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk om met deze kortstondige boze buien je serieus te nemen
eenschquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Indiërs en Afrikanen met neptassen en kutrozen laten oprotten met hun opdringerigheidPizza eten bij het Pantheon, pizza eten achter het Collosseum , ijs halen bij het Pantheon, met 2 vrienden op eigen houtje op laatste dag door Rome met de metro reizen, kwijlen bij de St. Pieter, rare mensen kijken, lekker weer hebben, lol maken, op kamers hangen met vrienden, geen gezeik
![]()
Het was zo'n geweldige week, zeker de beste week ooit in 6 jaar schooltijd
Je doet zelf hypocriet, nepturk. Blijkbaar kan de reactie van wikwakka2 jou niets schelen, maar mij wel en omdat het overgrote deel het met jou eens is, betekent het niet dat jij gelijk hebt. Het is een mening he, dus doe niet zo hypocriet door te doen alsof jij gelijk hebt, gek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe gewoon niet zo hypocriet en werk aan je korte lont. Je bent hier niet de enige op het forum. Je hebt rekening te houden met je medeforummers, dus niet zomaar uit het niets mensen uitschelden of uitkafferen.
Zeg nou eerlijk: wat begrijp je niet aan: 'het was niet serieus bedoeld'.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je doet zelf hypocriet, nepturk. Blijkbaar kan de reactie van wikwakka2 jou niets schelen, maar mij wel en omdat het overgrote deel het met jou eens is, betekent het niet dat jij gelijk hebt. Het is een mening he, dus doe niet zo hypocriet door te doen alsof jij gelijk hebt, gek.
Je kan er niet tegen als mensen iets negatiefs over het Turken zeggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je doet zelf hypocriet, nepturk. Blijkbaar kan de reactie van wikwakka2 jou niets schelen, maar mij wel en omdat het overgrote deel het met jou eens is, betekent het niet dat jij gelijk hebt. Het is een mening he, dus doe niet zo hypocriet door te doen alsof jij gelijk hebt, gek.
Jaloersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Italiaanse vriend van mij zegt dat Rome het afvoerputje van Italië is.
Lekker gezellig niet serieus zijn een keer. Kaaskop. "Volgens mij kan jij daar niet zo goed tegen". Ey, jij brengt net als TheMagnificent je mening als een feit. Het kan mij WEL iets schelen wat wikwakka2 zei, maar jullie NIET. Het betekent niet dat jullie gelijk hebben omdat jullie in de meerderheid zijn, leer dat eens inzien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:23 schreef IHVK het volgende:
Je mag best niet serieus zijn, maar voor jou houdt dat in dat je iedereen uitscheldt en provoceert. Dat is gewoon niet de bedoeling, ooit gaan mensen iets terug zeggen, en volgens mij kan je daar niet zo goed tegen.
Snap jij mij als ik dat zeg? Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk: wat begrijp je niet aan: 'het was niet serieus bedoeld'.
Hier, dit bedoel ik, meteen weer schelden...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet precies waar hij vandaan komt, maar hij zegt dat de bevolking daar gewoon te aso is. Maar dat kan eigenlijk ook gewoon zoiets zijn als Groningers die Rotterdammers of Amsterdammers aso vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Italianen. Nooit naar luisteren.
Het is wel heel toeristisch ja, er is maar één volkswijk. Maar verder is het een lust voor het oog, zeker als je een beetje iets weet over de Romeinen.
En heerlijk eten.![]()
Is het zo een Noord-Italiaan die zich beter voelt omdat ze daar meer geld hebben?
In een wildvreemde stad in een land waar je de taal niet spreekt, dan moet je opeens zelfstandig zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
eensch![]()
Ik had trouwens de metro gemistzat ik daar in mn eentje
Eeh en dan? Wat probeer je nu duidelijk te maken? Is het de bedoeling dat ik jou aanvul. Ik zie het niet als grap, jij wel, ga lekker lachen met elkaar. Hahaha turk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen als mensen iets negatiefs over het Turken zeggen?
Hij zegt alleen dat er ruzie is in dit topic, als reactie op iemand die iets negatiefs zegt in dat topic. En ook nog als grap.
Als je daar al niet tegen kan?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lekker gezellig niet serieus zijn een keer. Kaaskop. "Volgens mij kan jij daar niet zo goed tegen". Ey, jij brengt net als TheMagnificent je mening als een feit. Het kan mij WEL iets schelen wat wikwakka2 zei, maar jullie NIET. Het betekent niet dat jullie gelijk hebben omdat jullie in de meerderheid zijn, leer dat eens inzien.
Zei hij dat Turken stinken ofzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eeh en dan? Wat probeer je nu duidelijk te maken? Is het de bedoeling dat ik jou aanvul. Ik zie het niet als grap, jij wel, ga lekker lachen met elkaar. Hahaha turk.
Normaal discussieren? Ik breng m'n mening niet als feit omdat ik in de meerderheid ben. Jij beschuldigt mij vals van hypocriet zijn, dat is minstens zo erg. Jij bent echt zo'n achterlijk persoon dat meteen klaagt over schelden, terwijl andere dingen erger kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier, dit bedoel ik, meteen weer schelden...'Nepturk', 'gek'... Normaal discussiëren/praten zit er voor jou blijkbaar niet bij ofzo.
Nee, blijkbaar zie jij de opmerking "Turken stinken" pas als belediging, ik eerder al. Noem je dit ruzie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:26 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zei hij dat Turken stinken ofzo?
Damn.![]()
HIj zegt dat er ruzie is in dit topic, is gewoon ook waar verder. Kijk maar naar nu.
Mischien was dat haar plan, en is dit allemaal een leuke grap.quote:
Ja dit noem ik ruzie.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar zie jij de opmerking "Turken stinken" pas als belediging, ik eerder al. Noem je dit ruzie?
"kletskoek" hahahhaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Een beetje raar om mensen op hun 'turk-zijn' aan te vallen als ze niet van onnodig agressieve kletskoek houden.
Haquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien was dat haar plan, en is dit allemaal een grap.
Kijk, nu doe je het weer. Ben je verstandelijk gehandicapt ofzo dat je niet kunt inzien dat jouw mening geen feit is. Zeg dan dat je vindt dat je gelijk hebt en niet dat ik fout zit, want dat is een mening.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:28 schreef IHVK het volgende:
Je kan ook toegeven dat je verkeerd zat Bilmiyorem en ophouden met schelden, zand erover klaar. Is heus niet zo moeilijk.
Volgens mij schrijf ik dat woord al járen fout, maar het goed schrijven vergeet ik elke keer weer.quote:
Ja ik ben verstandelijk gehandicapt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kijk, nu doe je het weer. Ben je verstandelijk gehandicapt ofzo dat je niet kunt inzien dat jouw mening geen feit is. Zeg dan dat je vindt dat je gelijk hebt en niet dat ik fout zit, want dat is een mening.
Waar is die zand?
Ach je schreef tenminste niet meschienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij schrijf ik dat woord al járen fout, maar het goed schrijven vergeet ik elke keer weer.
Sowieso.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb uw naasten lief, zal er vast wel ergens staan.
Gelukkig heb ik nog wel een beetje aanleg voor spelling.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach je schreef tenminste niet meschien
Met tientallen uitzonderingen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb uw naasten lief, zal er vast wel ergens staan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef IHVK het volgende:
Je moet sowieso eerst leren communiceren zonder te schelden, dan praten we weer verder.
Anders doe je het ook niet. Waar heb ik gescholden? Vals beschuldigen van hypocriet zijn, VIND ik minstens zo erg. Schelden is niet het ergste in een gesprek, dus doe niet zo zielig. Als ik zeg dat alle Nederlanders dom zijn, is dat minder erg dan dat ik m'n gesperkspartner een mongool noem.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef IHVK het volgende:
Je moet sowieso eerst leren communiceren zonder te schelden, dan praten we weer verder.
Als je je belasting betaalt is het goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met tientallen uitzonderingen natuurlijk
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je je belasting betaald is het goed
quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef IHVK het volgende:
Als jet het betaalt is het goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als je je belasting betaald is het goed
Blijkbaar hebben jullie een bepaald beeld van mij dat jullie alles zo serieus nemen en zo neem ik wikwakka2 ook serieus, problemen mee? Ik heb zelf een Marokkaanse vriendin, neem niet alles zo fucking serieus man.quote:
Verstandelijk gehandicapt, neptruk deze smileyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Anders doe je het ook niet. Waar heb ik gescholden? Vals beschuldigen van hypocriet zijn, VIND ik minstens zo erg. Schelden is niet het ergste in een gesprek, dus doe niet zo zielig. Als ik zeg dat alle Nederlanders dom zijn, is dat minder erg dan dat ik m'n gesperkspartner een mongool noem.
Dat was later pas, dus niet meteen beschuldigen, jij kan de toekomst niet voorspellen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Verstandelijk gehandicapt, neptruk etc?
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie een bepaald beeld van mij dat jullie alles zo serieus nemen en zo neem ik wikwakka2 ook serieus, problemen mee? Ik heb zelf een Marokkaanse vriendin, neem niet alles zo fucking serieus man.
Tsja, er is een grens die je kan overschrijden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben jullie een bepaald beeld van mij dat jullie alles zo serieus nemen en zo neem ik wikwakka2 ook serieus, problemen mee? Ik heb zelf een Marokkaanse vriendin, neem niet alles zo fucking serieus man.
Dus als ik echt een hekel aan Marokkanen heb, moet ik maar schijnheilig gaan doen? Ik mag een hekel aan ze hebben, dat is mijn mening. Echter heb ik niet echt een hekel aan ze en onthoud dit voor de volgende keer, als ik weer zo'n leuke opmerking maak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het is niet erg van belang hoe jij denkt over Marokkanen, maar schiet wat minder vaak uit je slof en houd op met provocerende opmerkingen.
DIt is geen feit nee, maar een mening, maar blijkbaar storen er meer mensen zich aan.
Die heb ik nog lang niet overschreden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, er is een grens die je kan overschrijden.
Geen berg te hoog, geen spelfout onvindbaar voor deze jongen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat deed ik expres om je gevoel voor spelling te testen!
mischienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen berg te hoog, geen spellingsfout onvindbaar voor deze jongen.
Ik luister nu een veel beter nummer vriend.quote:
Jup dan moet je schijnheilig doen. Nooit schelden in ieder geval. Is een zwaktebod.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dus als ik echt een hekel aan Marokkanen heb, moet ik maar schijnheilig gaan doen? Ik mag een hekel aan ze hebben, dat is mijn mening. Echter heb ik niet echt een hekel aan ze en onthoud dit voor de volgende keer, als ik weer zo'n leuke opmerking maak.
Deze zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik luister nu een veel beter nummer vriend.
Blijkbaar wel, gezien je recente ban.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die heb ik nog lang niet overschreden.
Ik ben het nog steeds niet met jullie eens, maar ik ga m'n best doen en dat meen ik. Mischien volgende week weer een grapje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup dan moet je schijnheilig doen. Nooit schelden in ieder geval. Is een zwaktebod.
Nee:quote:
Ik ga m'n best doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, gezien je recente ban.
Het is spelfout en niet spellingsfout.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben het nog steeds niet met jullie eens, maar ik ga m'n best doen en dat meen ik. Mischien volgende week weer een grapje.
Zie je de spellingsfout wikwakka2
Er zit nog een fout in! Zet je bril op. Doe je lenzen in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is spelfout en niet spellingsfout.
Weet je dat ik dit ook beledigend kan opvatten.. dus doe ook gewoon normaal.quote:
Je ging je best doen toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je dat ik dit ook beledigend kan opvatten.. dus doe ook gewoon normaal.
Ja, om mezelf in te houden, maar dan verwacht ik ook dat hij niet zulke plaatjes gaat posten en als hij het toch doet, merk ik het alleen op en ga er verder niet op in. Dus wat is het probleem?quote:
Dat kan, maar zo bedoel ik het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je dat ik dit ook beledigend kan opvatten.. dus doe ook gewoon normaal.
Een plaatje kan net zo spottend zijn als het bijvoorbeeld het woord mongool... en sommige mensen menen het beide niet, maar goed, ik stop ermee. Is genoeg geweest zo denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo bedoel ik het in ieder geval niet.Schelden kun je daarentegen niet van zeggen dat je het niet zo bedoelde. Maar goed, zand erover. Laten we het voortaan met z'n allen gezellig houden.
Lahmacun met nasi eroverheen, creatief van je moeder (of vader)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:51 schreef IHVK het volgende:
Ik ruik lekker eten.![]()
![]()
![]()
Kijken wat het is. Het ruikt naar Turkse pizza, maar ook naar nasi. Spannend!
Meet IHVK.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet ik zo maar even een Lahmacun scoren.
Eet jij wel gezond, jongeman?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Of Italiaanse pizza.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Gisteren diepvriespizza, en later bij een vriend friet en een pizza margarita van de turkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |