quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Het komt nog, geef het Nederlands worden zijn tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb geen schaatsen, hoor. Wat een nepnederlander ben ik ook.
Ik heb ijsvrees.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het komt nog, geef het Nederlands worden zijn tijd.
Beter! Die mensen die die schaatsplekken uitzoeken, laten het lijken alsof je er niet doorheen gaat zakken. Ze willen je gewoon dood hebben.quote:
Het is een complot van de schaatsersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beter! Die mensen die die schaatsplekken uitzoeken, laten het lijken alsof je er niet doorheen gaat zakken. Ze willen je gewoon dood hebben.
Typ.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:16 schreef wikwakka2 het volgende:
Tip: zet autosave aan. Als je geluk hebt staat je oude document nog hier:
"C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
of
"C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"
Dat wens je me gewoon toe omdat ik een Turk ben he..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom zouden ze niet rijden? Of ligt er nog veel sneeuw waar jij woont?
Ga fietsen en glijd om de haverklap uit.
Je hoort dat soort dingen altijd net te laat waardoor je er geen gebruik meer van kan makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat wens je me gewoon toe omdat ik een Turk ben he..
Eergister reden ze niet en gister begonnen ze om half 10 ofzo met rijden, kwamen ook steeds niet op tijd. Hoorde gister ook dat we gewoon mogen afbellen.. (school)
Nja, het was eigenlijk ook wel voorspelbaar dat we minstens geen briefje hoefden te halen als we te laat zouden komen.. maar toch deed ik m'n best om op tijd te zijn. Ik neem school nu wat serieuzer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoort dat soort dingen altijd net te laat waardoor je er geen gebruik meer van kan maken. Dat gebeurt altijd bij mij.
Dat is alleen maar goed, denk aan je toekomst.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nja, het was eigenlijk ook wel voorspelbaar dat we minstens geen briefje hoefden te halen als we te laat zouden komen.. maar toch deed ik m'n best om op tijd te zijn. Ik neem school nu wat serieuzer.
Alleen echt huiswerk maken gaat niet, heb daar echt geen zin in. Beetje voorbereiden op de toets doe ik wel, dat is toch veel belangrijker dan huiswerk. Bestond er maar zo'n systeem voor bijvoorbeeld wiskunde dat je de toets mag maken wanneer je het hoofdstuk af hebt (natuurlijk wel voor een bepaalde tijd gemaakt hebben). Ik ben al een tijdje klaar met het hoofdstuk, al 2/3 weken van tevoren. Ik heb echt poepwiskunde, daagt ook niet uit tot maken, daarom stelde ik het steeds uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed, denk aan je toekomst.
Mwah, wiskunde is gewoon een kwestie van lezen, begrijpen en dan sommen maken. Als je netjes wekelijks je huiswerk doet hoef je daar waarschijnlijk ook niet meer voor te leren dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alleen echt huiswerk maken gaat niet, heb daar echt geen zin in. Beetje voorbereiden op de toets doe ik wel, dat is toch veel belangrijker dan huiswerk. Bestond er maar zo'n systeem voor bijvoorbeeld wiskunde dat je de toets mag maken wanneer je het hoofdstuk af hebt (natuurlijk wel voor een bepaalde tijd gemaakt hebben). Ik ben al een tijdje klaar met het hoofdstuk, al 2/3 weken van tevoren. Ik heb echt poepwiskunde, daagt ook niet uit tot maken, daarom stelde ik het steeds uit.
Maar ik heb de discipline niet om er wekelijks aan te zitten, daarom heb ik het dit keer binnen 1 week af gemaakt en nu heb ik al een paar weken niets te doen. Er zit gewoon echt geen uitdaging in.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mwah, wiskunde is gewoon een kwestie van lezen, begrijpen en dan sommen maken. Als je netjes wekelijks je huiswerk doet hoef je daar waarschijnlijk ook niet meer voor te leren dan.
Komt hopelijk wel goed. Ik wil niet nog langer op deze school zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:37 schreef Rookert het volgende:
wiskunde A
Volgend jaar profielwerkstuk, je mag je eindexamen niet doen als je het niet af hebt
Onderschat deze vechtkampen nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat krijg je, als je op vechtkampen hebt gezeten.
Maandelijkse periode?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
Marielle.![]()
Er is niks hoor. Wou even zielig doen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of waren het soms wiskundekampen?
Mensen op vechtkampen hebben meer smaak qua stropdassenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wiskundekampen, vechtkampen, what's the difference
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, daarom deed je de afgelopen dagen zo.
Ah, je bent vast veel afgevallen. Vetzak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:50 schreef Rookert het volgende:
Ik heb +20km geschaatst op Loosdrechtse Plassen
De afgelopen paar dagen was ik juist rustig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh, daarom deed je de afgelopen dagen zo.
Nee, nog meer aangekomen qua spierenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ah, je bent vast veel afgevallen. Vetzak.
Een aantal dagen terug niet hoor of duurt de periode bij jou 3 dagen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De afgelopen paar dagen was ik juist rustig.
Zogenaamd spiermooiboy.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, nog meer aangekomen qua spieren
Oh, waar was ik niet rustig dan? Ik was iig niet agressiever ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een aantal dagen terug niet hoor of duurt de periode bij jou 3 dagen?
Eigenlijk normaal gedrag voor jou, meende het ook niet. Ik maak 1 opmerking en moet meteen uitleg geven, dat is lastig als je maar wat zei.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, waar was ik niet rustig dan? Ik was iig niet agressiever ofzo.
quote:
Heb je problemen met mijn gedrag?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigenlijk normaal gedrag voor jou, meende het ook niet. Ik maak 1 opmerking en moet meteen uitleg geven, dat is lastig als je maar wat zei.
.. Hollandsche brede schouders.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben niet mager, maar ook niet overdreven gespierd hoor:P Wel brede schouders
Val nu maar in katzwijm
Voor bilmiyorems huis, lijkt jou dat wat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie moeten een museummeet of vechtmeet houden.
Ik wel. Kom op dan!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je problemen met mijn gedrag?
Nee, niye ki? Je bent niets van mij, doe gewoon wat je wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je problemen met mijn gedrag?
Doe ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, niye ki? Je bent niets van mij, doe gewoon wat je wil.
Ja, maar mijn huis is geen museum he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voor bilmiyorems huis, lijkt jou dat wat?
Droom lekker verderquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
.. Hollandsche brede schouders.![]()
Mager.![]()
Ik heb m'n calorie-inname verhoogd, drink nu meer melk/chocomel. Haal daar ongeveer 300 calorien mee en wat extra brood. Hoop dat ik over een maand minstens 3 kilo ben aangekomen.
de buren? burak dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar mijn huis is geen museum he.
Mogen de buren ook meedoen?
droom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Droom lekker verder
Lekker eten en drinkenZit nu aan de gluhwein
Turkish eigenschap.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Noemt bilmiyorem iedereen altijd vriend, of is dat een turkse eigenschap.
Een man die op wiskundekamp heeft gezeten:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
En hij is ook nog langWat wil je nog meer bilmi?
ik bedoelde eigenlijk alle buren, ik heb vet coole buren. Laat ze de kunsten van je vechtkamp zien!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
de buren? burak dusnee die mag niet meedoen
Waarom mag ik dat niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
droom?
dat mag je niet eens drinken
Waarom heb je het over kizim.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
En hij is ook nog langWat wil je nog meer bilmi?
Maar niet iedereen zegt het met zo'n sarcastische ondertoon zoals bilmiyorem.quote:
nahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man die op wiskundekamp heeft gezeten:
[ afbeelding ]
Weet je dat zoiets wel een serieuze eis is, ik wil wel een man die van wiskunde vraagstukken houdt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een man die op wiskundekamp heeft gezeten:
[ afbeelding ]
Sarcastisch? WAarom zo gemeen, ik meende het. We zijn toch vrienden voor de leven.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar niet iedereen zegt het met zo'n sarcastische ondertoon zoals bilmiyorem.
Nou ja, deze man doet aan Magic: The Gathering kaartspellen op wiskundekampen, telt dat ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Weet je dat zoiets wel een serieuze eis is, ik wil wel een man die van wiskunde vraagstukken houdt.![]()
En hij moet puzzelen met me!
omdat je grap dom is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Over Rookert, moet ik echt alles quoten? waarom begrijpen jullie mij nooit
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, deze man doet aan Magic: The Gathering kaartspellen op wiskundekampen, telt dat ook?
Ik heb nog nooit van de uitspraak 'vrienden voor de leven' gehoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sarcastisch? WAarom zo gemeen, ik meende het. We zijn toch vrienden voor de leven.
Ik wel en ik wist dat je over "de" zou beginnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van de uitspraak 'vrienden voor de leven' gehoord.
Je moet eens wat Hollandse nuchterheid aanleren; wees recht voor z'n raap! Wind er geen doekjes om!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
HETIS MAAR EEN NUMMERquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben 19 en heb in de kou bewogen, ergo: ik mag gluhwein
Schreef je het expres dan, om mij uit mijn tent te lokken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik wel en ik wist dat je over "de" zou beginnen.
Emel is te schattig en vooral te jong voor mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, echte relturk he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schreef je het expres dan, om mij uit mijn tent te lokken?
YES. Goedzo Rookert.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Emel is te schattig en vooral te jong voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |