quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ooh, dan zijn ze dus helemaal niet bedreigd.
Wat zeuren ze dan?
Onzinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat een onzin, het geld uit de VS is relatief weinig en aangezien Israel de hoogst opgeleide bevolking ter wereld heeft en de trend kennis is ziet de Israelische toekomst er economisch rooskleurig uit.
Jordanie en Egypte daartegen kunnen niet zonder de buitenlandse deviezen van de VS.
Waarom mogen de joden niet terug naar europa.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ok, dan formuleer ik het anders.
Alle moslims naar Kamtsjaska en alle Joden krijgen het Midden Oosten.
Ik dacht door de Egyptische, 2500 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:54 schreef 311258 het volgende:
[..]
Waarom mogen de joden niet terug naar europa.
Bedoel door de Europeze Jodenhaat bestaat Israel..
Palestijnse gebieden werden door Israel in 1967 bezetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Oorlogszuchtige volkeren zoals de Palestijnen.
Jij gelooft werkelijk in exodus?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik dacht door de Egyptische, 2500 jaar geleden ofzo.
Israel is opgericht in 1948 nadat de Autochtonen bevolking met moord en geweld waren verdreven door Zionistische Terrroristen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:56 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik dacht door de Egyptische, 2500 jaar geleden ofzo.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk in exodus?
Welke aspecten? Het blijft een historisch feit dat Israel destijds grotendeels bevolkt werd door Joden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij gelooft werkelijk in exodus?
Misschien moet jij je eerst eens de Nederlandse taal machtig maken voor je andere mensen dom noemt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:58 schreef 311258 het volgende:
[..]
Ach ja dat heb je met domme gelovigen die nemen sprookjes boeken serieus.
Met jouw vorige opmerking leek je te beweren dat er daadwerkelijk een uitocht uit Egypte heeft plaatsgevonden. Dat is zeer onzeker.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Welke aspecten? Het blijft een historisch feit dat Israel destijds grotendeels bevolkt werd door Joden.
Nadat ze de autochtonen bevolking met moord en geweld verjaagd hadden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Welke aspecten? Het blijft een historisch feit dat Israel destijds grotendeels bevolkt werd door Joden.
Zo gaat het meestal he. Vind maar eens een volk dat niet een dergelijke geschiedenis heeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef 311258 het volgende:
[..]
Nadat ze de autochtonen bevolking met moord en geweld verjaagd hadden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eerst eens de Nederlandse taal machtig maken voor je andere mensen dom noemt.
Zal best maar je punt valt daar mee een beetje weg als zijnde zij aanspraak kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:04 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Zo gaat het meestal he. Vind maar eens een volk dat niet een dergelijke geschiedenis heeft.
Dat was mijn punt ook niet, mijn punt was dat de Joden zich natuurlijk niet 70 jaar geleden pas voor het eerst gingen vestigen in die regio.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:05 schreef 311258 het volgende:
[..]
Zal best maar je punt valt daar mee een beetje weg als zijnde zij aanspraak kunnen maken.
Niet dus.
Dat snap je toch wel???
Ja destijd waren ze ook al ook al een groot probleem voor de autochtone bevolking van palestina.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:10 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook niet, mijn punt was dat de Joden zich natuurlijk niet 70 jaar geleden pas voor het eerst gingen vestigen in die regio.
En dat is poep natuurlijk, dan kun je door de geschiedenis ook de Joden als de autochtone bevolking zien.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:21 schreef 311258 het volgende:
[..]
"autochtone bevolking van palestina"
Je geeft net aan dat niet waren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:23 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
En dat is poep natuurlijk, dan kun je door de geschiedenis ook de Joden als de autochtone bevolking zien.
Ieder volk komt oorspronkelijk ergens anders vandaan, zoals ik aangaf met mijn voorbeelden. De huidige Palestijnen zijn net zo min autochtoon daar als de Joden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef 311258 het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat niet waren.
Destijds waren ze dat niet (kwamen ze uit Egypte)
En met de oprichting van Israel waren ze dat ook niet. (Kwamen ze uit oa Europa)
Waren steeds Allochtonen van buiten af.
Wel ff opletten knul.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef JohnLocke het volgende:
Heb jij als Kroaat overigens een Katholieke achtergrond?
Ik vraag ook niet naar je geloof, ik vraag naar je achtergrond.quote:
Ik heb zelf ook een Katholieke achtergrond, ik was gewoon nieuwsgierig. Dat jij meteen zo in de verdediging schiet zegt mij meer over je anti-antisemitisme dan iets anders.quote:Maar waarom wil je dat weten ga als ik katholiek was geweest had je dan over antisemitisme begonnen zoals men van Agt deed omdat inhoudelijk zijn kritiek niet te weerleggen valt. (kritiek gaan ze dan de de mond proberen te snoeren door de boodschapper voor Antisemiet uit te maken)
En anders kan je nog altijd roepen waarom ik niet over Darfur heb.
Ik ken de trucjes onderhand wel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:27 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ieder volk komt oorspronkelijk ergens anders vandaan, zoals ik aangaf met mijn voorbeelden. De huidige Palestijnen zijn net zo min autochtoon daar als de Joden.
Is meer dat jij in de verdediging schiet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:32 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik vraag ook niet naar je geloof, ik vraag naar je achtergrond.
[..]
Ik heb zelf ook een Katholieke achtergrond, ik was gewoon nieuwsgierig. Dat jij meteen zo in de verdediging schiet zegt mij meer over je anti-antisemitisme dan iets anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |