abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76585422
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:43 schreef Kees22 het volgende:
En ja, het zijn twee verschillende dingen:
Duidelijk. Jouw mening is dus de afwijkende.
Seculier-Fundamentalistisch
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 23:46:31 #142
236264 crew  capricia
pi_76585458
Ach, ze hebben er nog 6 miljoen in te halen, toch?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:48:26 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76585519
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef marmelade het volgende:

[..]

Precies, joden moeten gewoon niet zo moeilijk doen en gelaten die raketten in laten slaan.
Je manier van posten is er één gebaseerd op weinig respect voor het intellect van de "opponent". Als je het probleem wil oplossen, doe je dat bij de wortel. Israël moet haar politiek aanpassen. Dan hoeven ze ook niet in de weer met pillen foliumzuur.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:51:36 #144
207372 bastibro
I`ll get there
pi_76585608
Israel is het land van de Joden en Israeli`s.
Opzouten dus met die Pasestijnen, er is Arabisch land in overschot.
En zo is het!
pi_76585620
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je manier van posten is er één gebaseerd op weinig respect voor het intellect van de "opponent". Als je het probleem wil oplossen, doe je dat bij de wortel. Israël moet haar politiek aanpassen. Dan hoeven ze ook niet in de weer met pillen foliumzuur.

˛
Je weet goed dat de aanvallen van die terroristen niet op hun politiek gericht zijn, maar op hun geloof he. De moslims willen de joden weg, dus kunnen ze niks goed doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76585636
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je manier van posten is er één gebaseerd op weinig respect voor het intellect van de "opponent".
Ik kan nu eenmaal weinig respect opbrengen voor dwazen die realistische geweldsdreigingen maar weg zetten als iets wat mensen bedenken.
quote:
Als je het probleem wil oplossen, doe je dat bij de wortel. Israël moet haar politiek aanpassen. Dan hoeven ze ook niet in de weer met pillen foliumzuur.

˛
Ben bang dat er op de Palestijnen ook wel het een en het ander aan te merken valt.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:55:22 #147
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76585710
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je weet goed dat de aanvallen van die terroristen niet op hun politiek gericht zijn, maar op hun geloof he. De moslims willen de joden weg, dus kunnen ze niks goed doen.
Hé, mijn Amerikaanse buurman zegt dat mijn overgrootouders woonden in jouw huis. Ik kom je verdrijven om er zelf te wonen. En nee, je mag je niet verzetten.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76585789
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, dit lijkt mij echt totaal niet waar.
Nou....
quote:
The number of Iranian doctors in New York is higher than the number of Iranian doctors in all parts of Iran, excluding the city of Tehran
http://www.nybooks.com/articles/8657

Maar dat was dus alweer wat jaartjes in de tijd terug.
pi_76585847
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76585929
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Precies, joden moeten gewoon niet zo moeilijk doen en gelaten die raketten in laten slaan.
Ach gut, gaan we het proberen met drogredeneringen?
Joden moeten eens normaal doen en wat nadenken.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_76585996
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ach gut, gaan we het proberen met drogredeneringen?
Dat verwijt valt van jou niet echt serieus te nemen.
pi_76586003
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Kees22 het volgende:
Gevonden: Israel meest gehate land ter wereld
Ondanks dat het spruitje het meest gehate stukje groente is van de Westerse wereld doet dat niks af aan de nutricianale waardes die het volk blijven verrijken.

Me dunkt
pi_76586060
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef capricia het volgende:
Ach, ze hebben er nog 6 miljoen in te halen, toch?
Hoezo? Er zijn nu iets van 6 of 7 miljoen joden op de wereld. Is er een streefgetal, net zoals met de tonijnenstand of zo?
pi_76586154
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:52 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ik kan nu eenmaal weinig respect opbrengen voor dwazen die realistische geweldsdreigingen maar weg zetten als iets wat mensen bedenken.
Dat heb ik ook niet gedaan.
quote:
[..]

Ben bang dat er op de Palestijnen ook wel het een en het ander aan te merken valt.
Ja en? Doet dat wat af aan opmerkingen over Israel?
pi_76586202
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ondanks dat het spruitje het meest gehate stukje groente is van de Westerse wereld doet dat niks af aan de nutricianale waardes die het volk blijven verrijken.

Me dunkt
Dat was de vraag ook niet.
pi_76586289
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat is aantoonbaar niet waar: het huidige conflict is niet begonnen om het geloof, maar om de roofzucht van de zionisten. Zie het bloedbad van Hebron. Zie daarin vooral de getuigenverklaringen van de daar wonende joden!
pi_76586408
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:10 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Nee, dat is aantoonbaar niet waar: het huidige conflict is niet begonnen om het geloof, maar om de roofzucht van de zionisten. Zie het bloedbad van Hebron. Zie daarin vooral de getuigenverklaringen van de daar wonende joden!
Waar heb je het over lool, het bloedbad van Hebron was tegen de Joden gericht, een Britse agent (de enige die dienst had) verklaarde zelf hoe hij getuige was van een arabier die het hoofd van een kind stond af te hakken. Wat
probeer je hier nu te bewijzen.
pi_76586521
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook niet gedaan.
quote:
Die dodelijke bedreiging is een fobie. Net zo goed als er mensen bang zijn voor spinnen.
Dat er wel eens iemand sterft aan een spinnenbeet of dood valt van grote hoogte is geen rechtvaardiging voor spinnenfobie of hoogtevrees.
Maar dood kunnen gaan aan een aanslag is geen fobie.
quote:
Ja en? Doet dat wat af aan opmerkingen over Israel?
Wat mij betreft mag je prima kritiek hebben.
pi_76586575
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

[..]

Maar dood kunnen gaan aan een aanslag is geen fobie.
[..]

Wat mij betreft mag je prima kritiek hebben.
Dood kunnen gaan aan een aanslag is geen reden voor de fobie dat het bestaan van de staat Israel of het joodse volk op het spel staat.
pi_76586750
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:18 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dood kunnen gaan aan een aanslag is geen reden voor de fobie dat het bestaan van de staat Israel of het joodse volk op het spel staat.
Er is sowieso van een fobie ook geen sprake. Dat maak jij ervan om de joden nog meer negatieve eigenschappen aan te kunnen wrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')