abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76555831
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben het zelden eens met Meki, maar hij heeft hier toch gewoon gelijk? De islam is een wereldgodsdienst en dat zal voorlopig nog wel zo blijven.
lees eerst eens op wat voor post dat antwoord kwam.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76555853
Het Joodse gedeelte van Israel is bang dat het zijn macht verliest aangezien de niet -joodse minderheid sneller groeit zodat er dus straks een Niet Joodse Meerderheid is in Israel en dat betekent hert einde van het joodse karakter van Israel, wat heel goed is

Zodat het een democratische staat kan worden met gelijke rechten voor iedereen.
pi_76556049
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:09 schreef 311258 het volgende:
Het Joodse gedeelte van Israel is bang dat het zijn macht verliest aangezien de niet -joodse minderheid sneller groeit zodat er dus straks een Niet Joodse Meerderheid is in Israel en dat betekent hert einde van het joodse karakter van Israel, wat heel goed is

Het zou misschien een handje helpen als de Israel omringende landen daarin een voorbeeld zouden vormen, maar voorlopig doen die het wat gelijke rechten betreft nog veel beroerder.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76556135
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit bedoel ik dus met Hebrew Tactics. Zelfs het krijgen van kinderen is bij hen onderdeel van de politieke agenda. Schandalig.

Eerlijk gezegd wordt ik hier ook behoorlijk ziek van
Vind het krankzinnig als een vrouw van 44 nog zo nodig moeder moet worden op deze manier
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76556243
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Dezelfde wijze als waarop sommige Islamitische landen, zoals Iran, hun bevolking stimuleren om zoveel mogelijk kinderen te verwekken. Dit zie je bijvoorbeeld terug in het feit dat 2/3 van de Iraanse bevolking jonger dan 30 jaar is. Nu is het zo dat de geboortecijfer in Islamitische landen over het algemeen hoger is dan in niet-Islamitische landen. Een deel te verklaren door de economische achterstand in dergelijke landen, maar ook een deel te verklaren door allerlei sociale redenen. De Israëlische regering ziet waarschijnlijk de geboortecijfers van hun buurlanden ook, waardoor ze in zekere zin - om het bestaan van Israel te verzekeren en te continueren - niet anders kunnen dan meegaan in een dergelijke trend. Volkomen logisch naar mijn inziens.
Dan zijn de Islamitische landen wel erg slecht in het propageren van dat soort maatregelen :

Marokko: 2.38
Algerije: 2.38
Tunesie: 1.93
Turkije: 2.14
Koeweit: 2.18
Bahrein: 2.29
Libie: 2.72

Ter vergelijking:
Israel: 2.75
India: 2.85

Om in perspectief te zetten, de armere landen
Angola: 6.43
Niger: 7.19

Replacement level is grofweg 2.5 .
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:32:37 #56
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_76556684
Europa wordt zometeen ook verooverd door de baarmoeders van islamitische vrouwen.
pi_76558082
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:09 schreef 311258 het volgende:

Weet je wat pas mooi is? En wereld, waarin alle geloven samen kunnen leven, met en naast elkaar, en waar niemand van de islam gehoord heeft.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76558148
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:11 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet je wat pas mooi is? En wereld, waarin alle geloven samen kunnen leven, met en naast elkaar, en waar niemand van de islam gehoord heeft.
Zelfs zonder islam kunnen de andere geloven blijven bekvechten over wie het bij het juiste eind heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76558237
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zelfs zonder islam kunnen de andere geloven blijven bekvechten over wie het bij het juiste eind heeft.
Uiteraard, maar dan zijn we wel van alle terrorisme enzo af. Ik geloof namelijk niet dat joden of christenen dat gaan doen...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76558396
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dan zijn we wel van alle terrorisme enzo af. Ik geloof namelijk niet dat joden of christenen dat gaan doen...
Wellicht van het religieuze terrorisme. Maar je houdt natuurlijk altijd andersoortige terreur. Christenen moet je overigens niet onderschatten. Een abortuskliniekje kan hier en daar nog wel eens vlam vatten als het aan die mafketels ligt. Daarnaast kun je groepen als de KKK ook scharen onder christelijke terreur. Deze gekken laten zich namelijk inspireren door de bijbel.
pi_76558733
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik betwijfel het, Christenen kunnen ook best erg zijn, en wat dacht je van de Irgoen en de Balfour verklaring. Daar hebben ze het zelden over in de media.
pi_76558762
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wellicht van het religieuze terrorisme. Maar je houdt natuurlijk altijd andersoortige terreur. Christenen moet je overigens niet onderschatten. Een abortuskliniekje kan hier en daar nog wel eens vlam vatten als het aan die mafketels ligt. Daarnaast kun je groepen als de KKK ook scharen onder christelijke terreur. Deze gekken laten zich namelijk inspireren door de bijbel.
Nee, je hebt gelijk. Maar de KKK zijn gewoon bedorven racisten. Verder ben ik, als christen, voor een sterke scheiding van kerk en staat. Maar het religieuze terrorisme zorgt er ook gewoon voor dat heel veel mensen onschuldigen haten dus als dat al weg kan zijn...
pi_76558812
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk. Maar de KKK zijn gewoon bedorven racisten. Verder ben ik, als christen, voor een sterke scheiding van kerk en staat. Maar het religieuze terrorisme zorgt er ook gewoon voor dat heel veel mensen onschuldigen haten dus als dat al weg kan zijn...
Je bedoelt dat het westen minder reden heeft de moslims te hekelen indien het religieuze terrorisme wegvalt?

Wist overigens niet dat jij christen bent.
pi_76558813
quote:
Dit bedoel ik dus met Hebrew Tactics. Zelfs het krijgen van kinderen is bij hen onderdeel van de politieke agenda. Schandalig.

Je bent de z ofzo vergeten. Vooruitgang !
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76558865
quote:

Hmm. Waar kan ik meer vinden over die Hebrew Tactics? Weet je goeie boeken?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 12:33:56 #66
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_76558872
quote:

Een moslim die hierover klaagt! Jullie krijgen sowieso al heel Europa in de (moeder)schoot geworpen. Maar dat smalle strookje aan de Middellandse Zee mag onder geen beding niet-islamitisch zijn!
The End Times are wild
pi_76558910
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een moslim die hierover klaagt! Jullie krijgen sowieso al heel Europa in de (moeder)schoot geworpen. Maar dat smalle strookje aan de Middellandse Zee mag onder geen beding niet-islamitisch zijn!
Ze moeten dat Oost-Jeruzalem toch op een of andere manier zien te bevolken en (re)paterierende Joden uit de diaspora zijn schaars.
pi_76559059
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het westen minder reden heeft de moslims te hekelen indien het religieuze terrorisme wegvalt?

Wist overigens niet dat jij christen bent.
Ik weet het eigenlijk wel zeker. En dan is er natuurlijk iets te zeggen over het integratievermogen, de tolerantie en de lange tenen, maar het terrorisme is zeker wel belangrijk.

En ja, ik ben christen Maar niet radicaal ofzo
pi_76559250
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik weet het eigenlijk wel zeker. En dan is er natuurlijk iets te zeggen over het integratievermogen, de tolerantie en de lange tenen, maar het terrorisme is zeker wel belangrijk.

En ja, ik ben christen Maar niet radicaal ofzo
Ik denk overigens dat je wel gelijk hebt. Echter, het is natuurlijk bij voorbaat al verkeerd om alle moslims het religieuze terrorisme aan te rekenen. De overgrote meerderheid is het natuurlijk absoluut niet eens met de daden van Bin Laden en consorten. Toch denk ik dat het verdwijnen van terrorisme tot meer begrip uit de westerse wereld kan leiden, omdat de meeste westerlingen er geen genuanceerd wereldbeeld op nahouden.

Dacht ook niet dat je radicaal bent. Maar had het gewoon niet achter je gezocht
pi_76559386
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat je wel gelijk hebt. Echter, het is natuurlijk bij voorbaat al verkeerd om alle moslims het religieuze terrorisme aan te rekenen. De overgrote meerderheid is het natuurlijk absoluut niet eens met de daden van Bin Laden en consorten. Toch denk ik dat het verdwijnen van terrorisme tot meer begrip uit de westerse wereld kan leiden, omdat de meeste westerlingen er geen genuanceerd wereldbeeld op nahouden.

Dacht ook niet dat je radicaal bent. Maar had het gewoon niet achter je gezocht
Nou ja, kijk. Hetzelfde is met die kutmarokkanen hier in Nederland. Niemand kijkt meer op een een overval gepleegd door een Marokkaan. Maar als je op tv of zelfs op Fok een marokkaan ziet die wél normaal is, dan verbaast me dat elke keer. En zo zal het ook met de moslims zijn...
pi_76559875
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:38 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee omdat oorlogen daar verboden zijn en zij hoeven zich enkel te verdedigen.
en de verdedigers zijn de terroristen volgens de echte terroristen snap je
Vind je dat nu echt? Of vind je ze allebei terroristen?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_76560233
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nou ja, kijk. Hetzelfde is met die kutmarokkanen hier in Nederland. Niemand kijkt meer op een een overval gepleegd door een Marokkaan. Maar als je op tv of zelfs op Fok een marokkaan ziet die wél normaal is, dan verbaast me dat elke keer. En zo zal het ook met de moslims zijn...
Ik zou niet zomaar willen aannemen dat moslims dezelfde beperkingen hebben als jij.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_76560336
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 01:04 schreef Bleekscheet het volgende:
Vandaag in NOVA uitzending

[ afbeelding ]

Hoe meer Joodse baby's, hoe beter

IVF kent in Nederland een leeftijdsgrens. Vrouwen boven de 40 jaar komen maar mondjesmaat in aanmerking voor de vruchtbaarheidsbehandeling. Ook het aantal behandelingen kent een maximum. Daarna vergoedt de verzekeringsmaatschappij niet meer.

Motto
In Israël ligt dat heel anders. De angst voor oorlog en voor Palestijnse overheersing heeft in Israël geleid tot een ongebreidelde wildgroei aan IVF-behandelingen. Elke vrouw die nog geen 45 jaar oud is kan zich onbeperkt, en op staatskosten kunstmatig laten bevruchten. Ook daarna bieden Israëlische artsen nog veel mogelijkheden om een kind te krijgen. Vrouwen die meer dan twintig vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan, zijn geen uitzondering. Onder het motto; hoe meer Joodse kinderen, hoe beter. Er zijn dan ook meer IVF-klinieken per hoofd van de bevolking dan in elk ander land. Maar niet iedereen is het daar mee eens.

http://www.novatv.nl/page(...)n+in+Isra%26euml%3Bl
bron http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/article458210.ece?token=null&offset=0&page=1
IVF in Israel: http://www.hinnovic.org/c(...)ng-of-ivf-in-israel/

Kortom zodat ze een excuse hebben om meer landje pik te kunnen doen van de Palestijnen en de Palestijnen te verdrijven uit onder Oost Jeruzalem en meer uitbreidingen van bezettingen op Palestijns grond gebied.
14 miljoen joden tegenover 1,5 miljard moslims, waar maak je je druk om.
pi_76560880
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zou niet zomaar willen aannemen dat moslims dezelfde beperkingen hebben als jij.
Hé Ali, waarom hb je jezelf een Duitse naam aangemeten?
pi_76561270
Die heb ik van figuren als jij gekregen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')