En dan dp?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Door hun bijzondere lichaamsbouw ook zeer geschikt voor nasale seks.
Jij vindt het natuurlijk fantastisch als Moslims in Israel de meerderheid zijn en alle Joden tegen de muur zetten, niet? En dan te denken dat jouw soort consevatieven en rechts voor NSB'ers uitmakenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:04 schreef Bleekscheet het volgende:
Vandaag in NOVA uitzending
[ afbeelding ]
Hoe meer Joodse baby's, hoe beter
IVF kent in Nederland een leeftijdsgrens. Vrouwen boven de 40 jaar komen maar mondjesmaat in aanmerking voor de vruchtbaarheidsbehandeling. Ook het aantal behandelingen kent een maximum. Daarna vergoedt de verzekeringsmaatschappij niet meer.
Motto
In Israël ligt dat heel anders. De angst voor oorlog en voor Palestijnse overheersing heeft in Israël geleid tot een ongebreidelde wildgroei aan IVF-behandelingen. Elke vrouw die nog geen 45 jaar oud is kan zich onbeperkt, en op staatskosten kunstmatig laten bevruchten. Ook daarna bieden Israëlische artsen nog veel mogelijkheden om een kind te krijgen. Vrouwen die meer dan twintig vruchtbaarheidsbehandelingen ondergaan, zijn geen uitzondering. Onder het motto; hoe meer Joodse kinderen, hoe beter. Er zijn dan ook meer IVF-klinieken per hoofd van de bevolking dan in elk ander land. Maar niet iedereen is het daar mee eens.
http://www.novatv.nl/page(...)n+in+Isra%26euml%3Bl
bron http://www.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/article458210.ece?token=null&offset=0&page=1
IVF in Israel: http://www.hinnovic.org/c(...)ng-of-ivf-in-israel/
Kortom zodat ze een excuse hebben om meer landje pik te kunnen doen van de Palestijnen en de Palestijnen te verdrijven uit onder Oost Jeruzalem en meer uitbreidingen van bezettingen op Palestijns grond gebied.
15 miljoen maar de enige manier oim Israel te laten bestaan is een Palestijnse staat te regelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:12 schreef waht het volgende:
Wat raar zeg. Als 5,5 miljoen Joden tussen een miljard andersgezinden moet toch heel veilig aanvoelen.
Israelische politieagenten hebben het meer op Palestijnse mannen qua sexquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef truebastard het volgende:
[ afbeelding ]
niks mis met dat plan, joodse dames zijn jummie.
beter dan die behaarde moslim vrouwtjes
Het is natuurlijk een combinatie. Als Joden geen 2000 jaar vervolging achter de rug hadden gehad maar overal welkom waren geweest met hun (onze) eigenaardigheden was die behoefte aan een eigen staat veel minder sterk geweest. Die is in de 19e eeuw toch vooral gestimuleerd door pogroms in Rusland en antisemitische incidenten in het vooruitstrevende Frankrijk. De holocaust is het laatste zetje geweest om Israël mogelijk te maken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:01 schreef Kees22 het volgende:
[blaat]
Wat ik hiermee wil zeggen? Dat het de joden zelf zijn die de staat Israel nagestreefd, ingepikt en afgedwongen hebben. Niks Europees schuldgevoel. Of wijzen naar de holocaust. Ook niks zielig doen alsof ze overal weggejaagd zijn.
Er is jou al vaker aangeraden om eens een geschiedenisboek open te slaan. Jodenhaat bestaat al sinds het Christendom de staatsgodsdienst van het Romeinse rijk is geworden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je gaat er totaal aan voorbij dat een deel van de Jodenhaat juist ontstaan is als gevolg van het zionisme. Het idee dat een ander volk dan het jouwe van plan is op jouw woongebied een eigen staat te stichten, is niet een prettige. Dat kun je wel zien aan de populariteit van de PVV.
Dat is islamitische logica: alle grote profeten zijn moslims, want moslim betekent dat je je aan God onderwerpt. je hoeft dus geen moslim te zijn om een moslim te zijn. Snap je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
En Hitler heeft in het verzet gezeten
Bij deze raad ik jou dan aan om eens wat beter te lezen wat andere mensen schrijven, want ik had het toch echt over "een deel van de Jodenhaat".quote:Op maandag 11 januari 2010 10:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Er is jou al vaker aangeraden om eens een geschiedenisboek open te slaan. Jodenhaat bestaat al sinds het Christendom de staatsgodsdienst van het Romeinse rijk is geworden.
En dat is ook faliekante onzin. Waarom vertaalt onvrede over Israël zich in Jodenhaat? Door de eeuwen van antisemitisme schieten sommigen weer in die reflex. Ook het antisemitisme dat je tegenwoordig in Arabische landen ziet is geheel gestoeld op de vooroordelen en fabeltjes uit het middeleeuwse Europa. Zit weinig originaliteit in.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Je gaat er totaal aan voorbij dat een deel van de Jodenhaat juist ontstaan is als gevolg van het zionisme. Het idee dat een ander volk dan het jouwe van plan is op jouw woongebied een eigen staat te stichten, is niet een prettige. Dat kun je wel zien aan de populariteit van de PVV.
Alle vooroordelen over moslims bedoel je?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:30 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb weer een briljant topic gemist. Alle vooroordelen zijn weer uit de kast gehaald
Ook. Joden, Moslims, alles bij elkaar. Gezellig tochquote:Op maandag 11 januari 2010 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alle vooroordelen over moslims bedoel je?
Jouw reactie van 1 regel zegt genoeg.quote:
Jouw reactie van 1 regel zegt genoeg.quote:[..]
Waarom zou ik? Ik ben onschuldig tot mijn schuld overtuigend bewezen is.
[..]
Jij hebt helemaal geen kritiek op het afhakken van hoofden in deze context.quote:JIJ bent degene die kritiek gelijk stelt aan afhakken van een hoofd, niet ik.
[..]
Je snapt het heel erg goed. De Arabieren hadden geen wetten die stelden dat de Joodse immigratie illegaal zou kunnen zijn. Dus het moet bijna wel volgens de Britse wet geweest zijn. Wat zou het dan voor de Arabieren, het zijn hun wetten niet bovendien zouden ze de Joden juist moeten helpen, ze zaten met z'n allen in hetzelfde schuitje op dat moment. En dat is dus het grote verschil tussen beide volkeren.quote:Ik snap niet goed wat je hier betoogt. Illegaal volgens de vigerende wetten.
[..]
Waarin dus mijn gelijk bewijs werd bewezen. De askhenazi, wat ik vast niet goed spel, vormden veruit het grootste deel en die hebben zich meer dan keurig weten aan te passen ze waren op hun eigen rituelen na niet van bv Nederlanders te onderscheiden. De Joden die uit Spanje en Portugal (etc) kwamen, misschien hadden die meer moeite, maar zelfs die hebben zich in grote aantallen aangepast. Een van hun bekende 'leden' was Spinoza.quote:Zie de discussie die ondertussen al gevoerd is.
[..]
Nogmaals, onbewoonde gebieden als Palestijns laten zien slaat nergens op, bewoningsdichtheid zie ik niet op deze kaart terug. Ik zie de gebieden om veel steden als Joods. Ik zie de woestijn als Palestijns. Tsja.quote:Dezelfde kaart komt op veel plaatsen terug. Ook zijn er kaarten met bewoningsdichtheid voor die tijd. Eerst checken voor je gaat schelden.
[..]
Weer een domme reactie waaruit blijkt dat je totaal geen verstand hebt van de geschiedenis. Het aantal Christenen wereldwijd dat van Palestijnen afstamt is 30%. Bovendien maak jij geen onderscheid tussen Arabieren en Palestijnse Arabieren. Van de Arabieren die vandaag in Israel wonen en 20% van de bevolking uitmaken beschouwt slechts 24% zich als Palestijns. De overige Arabieren hebben vaak een veel betere band met Israel. Dit onderscheid moet er dus ook voor de oprichting van de staat Israel geweest zijn.quote:Het aandeel christenen was klein, zodat er hoe dan ook een grote meerderheid Arabieren was, aan het begin van de 20ste eeuw.
Oh, zal ikje wat vertellen? Niet verder zeggen hoor! Er zijn nog steeds christenen, overal op de wereld, die zich achter Israel scharen.
[..]
Vrees het toch wel..quote:Dat was de vraag niet. Althans niet de vraag waar ik op inging.
[..]
Die laatsten hadden hun eigen problemen wat ook weer een argument is waarom zij de schuld kregen.quote:Maar die laatsten leverden maar al te graag een bijdrage.
Haha, lachertje, je weet niks je antwoordt met 1 zinnen en als het overduidelijk is dat ik gewoon gelijk heb dan raffel je ff de vraag af of zeg je dat het verkeerd gesteld of behandeld is. Laat me niet lachen.quote:Kijk, dat je het niet leuk vindt wat ik zeg, snap ik best wel hoor.
Maar je schuift en draait alle kanten op, interpreteert maar een eind weg en wilt dingen niet onder ogen zien. Dat mag, maar maakt de discussie een beetje zinloos.
En het zionisme is ontstaan door?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Jij schuift me iets in de schoenen dat ik nooit gezegd heb en vervolgens moet ik daar afstand van gaan nemen?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Jouw reactie van 1 regel zegt genoeg.
[..]
Jouw reactie van 1 regel zegt genoeg.
[..]
Jij hebt helemaal geen kritiek op het afhakken van hoofden in deze context.
De vigerende wetten waren die van de Britten, die van de Volkenbond het mandaat gekregen hadden.quote:[..]
Je snapt het heel erg goed. De Arabieren hadden geen wetten die stelden dat de Joodse immigratie illegaal zou kunnen zijn. Dus het moet bijna wel volgens de Britse wet geweest zijn. Wat zou het dan voor de Arabieren, het zijn hun wetten niet bovendien zouden ze de Joden juist moeten helpen, ze zaten met z'n allen in hetzelfde schuitje op dat moment. En dat is dus het grote verschil tussen beide volkeren.
Oh, van die kaarten zijn er ook wel hoor.quote:[..]
Nogmaals, onbewoonde gebieden als Palestijns laten zien slaat nergens op, bewoningsdichtheid zie ik niet op deze kaart terug. Ik zie de gebieden om veel steden als Joods. Ik zie de woestijn als Palestijns. Tsja.
Wat een puinhoop van percentages (waarvan??), tijden en groepen. Misschien heb jij verstand van geschiedenis, maar niet van rekenen.quote:[..]
Weer een domme reactie waaruit blijkt dat je totaal geen verstand hebt van de geschiedenis. Het aantal Christenen wereldwijd dat van Palestijnen afstamt is 30%. Bovendien maak jij geen onderscheid tussen Arabieren en Palestijnse Arabieren. Van de Arabieren die vandaag in Israel wonen en 20% van de bevolking uitmaken beschouwt slechts 24% zich als Palestijns. De overige Arabieren hebben vaak een veel betere band met Israel. Dit onderscheid moet er dus ook voor de oprichting van de staat Israel geweest zijn.
Zoiets , dacht ik al na het lezen van Mutant01 zin post.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:38 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is islamitische logica: alle grote profeten zijn moslims, want moslim betekent dat je je aan God onderwerpt. je hoeft dus geen moslim te zijn om een moslim te zijn. Snap je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |