Ohja, die Dermovate werkt goed trouwens, voorhuid gaat nu makkelijk overheen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:45 schreef ratpatat het volgende:
[..]
Het is inderdaad nogal sterk spul ja. Lijkt me logisch dat je het op de plek smeert waar de vernauwing zit, waarschijnlijk vooraan waar de huid omvouwd dan. Huisarts kan vast vertellen waar en hoeveel, zodat je niet teveel erop smeert. Dermovate is meer een hulpmiddel. Naast dat moet je ook nog oprekoefeningen doen.
Probeer het oprekken eens in een warm badje.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Hondenfluitje het volgende:
Update: Ik gebruik nu 3 weken Dermovate. Had er het volste vertrouwen in, las verhalen van mensen die na 3 dagen al verschil merkten. Ik merk echt helemaal niks. Ik zou nu eigenlijk nog 1x per dag moeten smeren, maar zal morgen maar even het ziekenhuis bellen of het niet gewoon 2x per dag moet blijven. Of dat het misschien meteen een besnijdenis moet worden.
Heb je het ook opgerekt terwijl je dat gebruikte? Het is geen wondermiddel waar je huid automatisch van uitzakt natuurlijk.quote:Op donderdag 10 september 2015 21:55 schreef Hondenfluitje het volgende:
Update: Ik gebruik nu 3 weken Dermovate. Had er het volste vertrouwen in, las verhalen van mensen die na 3 dagen al verschil merkten. Ik merk echt helemaal niks. Ik zou nu eigenlijk nog 1x per dag moeten smeren, maar zal morgen maar even het ziekenhuis bellen of het niet gewoon 2x per dag moet blijven. Of dat het misschien meteen een besnijdenis moet worden.
Ik heb weer een reageerveldje waarmee ik kan reageren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 14:58 schreef fietsie het volgende:
Test (hier zou niet meer gepost kunnen worden)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |