Doderidder of Dooienicht zijn ook te kansloos voor woorden T_Tquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef Ezio het volgende:
De ergste DK die ik kende was trouwens Ärthás
Wat een kansloze naam zeg
Zie bij mij op bladefist vaak een female human lopen met de naam Supermilf :< kansloze is dat ze ook nog grijs en gerimpeld is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef Blistering het volgende:
Die namen![]()
![]()
.
Hoogtepunt uit 5 jaar WoW voor mij: Warlock genaamd Glitterdildo.
Lekker dan, bij mij is al tijden mijn creditcard geblocked. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef Thrilled het volgende:
Same story here... na die unban mag ik ook niet meer betalen met automatische incassodan maar via Ideal elke maand..
'Hero class', in het begin heel erg overpowered, het is echt super makkelijk levelen en questen zonder na te hoeven denken, en waarschijnlijk kiezen veel nieuwelingen ervoor om op lvl55 gelijk over te stappen naar een Death Knight. En waarschijnlijk is het duistere/donkere ook wel populair.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Thrilled het volgende:
wat is er nou zo leuk/goed/anders aan?
Wat speel je op dit moment dan? Een paladin vind ik zelf erg leuk om te spelen, en je kan er van alles mee als je lvl80 bent. In het begin is het wel verschrikkelijk saai ja, dan heb je maar 1 damage spell volgend mij en dat is de judgementquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind palli verschrikkelijk kut om te spelen, maar wil wel een DK geprobeerd hebben in elk gevalZal 'm na een leveltje of wat toch wel verwijderen
Proest! Mijn cola, wat doe je!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Op mijn server heb je een guild die <The Incredible Krentenbol> heet
Er is ook <The Amazing Kokosnoot>quote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kijk net op account management, staat mijn account op frozenen bij de one month betaling via automatische incasso staat nog pending :/ moet dus wel wachten.
Same here, aldus een Ideal junk..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Thrilled het volgende:
dat zuigtIdeal doet het direct... ik hoef dus ook niet meer via incasso te betalen, ideal vind ik veel prettiger.. als ie afloopt kan ik beslissen of ik gelijk een nieuwe maand koop of even pauze neem.. en als ik verder ga kan ik direcht verder
Als ik inlog op account management staat mijn account status op frozed. De free month is expired en de automatische incasso van komende staat op pending.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Thrilled het volgende:
Huh je kan inloggen? En je hoopt dat je dit weekend kan spelen? Kan je nou wel of niet spelen?
Wat ik mij kan herinneren van incasso is dat hij alvast de volgende periode op 'pending' zet zodat je dus gelijk door kan.. of snap ik je nou niet?
Het is leuker dan staan niksen in Dalaranquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef Bryze het volgende:
Ik wil wowen, maar zit op het werk T_T
Vind het leuk om hc's te doen zonder dat ik ook maar iets nodig heb (ook met pugs ja). Is dat vreemd :p?
(als ik niet raid of daily's doe, uiteraard)
Pending betekent toch iets van ' in de wacht ' ? Aangezien toen de free month actief was, er stond : ' active ' en niet pending.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bryze het volgende:
Pending betekent je voor die maand betaalf hebt en dat die maand (playtime) nu loopt.
Idd, ik ben dan een resto druidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Het is leuker dan staan niksen in DalaranIk vind het ook leuk om heroics te doen, zeker als tank. Instant groups en lekker veel vijanden tegelijk bij elkaar krijgen
Nee, juist niet. Pending betekent dat de volgende betaling nog in afwachting is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bryze het volgende:
Pending betekent je voor die maand betaalf hebt en dat die maand (playtime) nu loopt.
Owh, toen ik je post las dacht ik van: "oh ja, pending staat bij mij ook als ik gewoon kan spelen".quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Pending betekent toch iets van ' in de wacht ' ? Aangezien toen de free month actief was, er stond : ' active ' en niet pending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |