abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76562188
Mooie Shammy naam op mijn server Nerfmytotemz

En inderdaad, elke random dk die ik tegenkom in random groups, met een naam als dk*****, ****dk weiger ik gewoon te healen. Vaak doen ze ook maar <1k dps dus maakt verder ook weinig uit.
pi_76562222
Een DK trekt mij totaal niet.. heb ze ook nooit gespeeld.. wat is er nou zo leuk/goed/anders aan? En waarom zijn er zoveel noobs op?
  Redactie Frontpage vrijdag 8 januari 2010 @ 14:04:28 #78
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76562309
Ik vind palli verschrikkelijk kut om te spelen, maar wil wel een DK geprobeerd hebben in elk geval Zal 'm na een leveltje of wat toch wel verwijderen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_76562797
De ergste DK die ik kende was trouwens Ärthás

Wat een kansloze naam zeg
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76563124
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef Ezio het volgende:
De ergste DK die ik kende was trouwens Ärthás

Wat een kansloze naam zeg
Doderidder of Dooienicht zijn ook te kansloos voor woorden T_T
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef Blistering het volgende:
Die namen .

Hoogtepunt uit 5 jaar WoW voor mij: Warlock genaamd Glitterdildo.
Zie bij mij op bladefist vaak een female human lopen met de naam Supermilf :< kansloze is dat ze ook nog grijs en gerimpeld is.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef Thrilled het volgende:
Same story here... na die unban mag ik ook niet meer betalen met automatische incasso dan maar via Ideal elke maand..
Lekker dan, bij mij is al tijden mijn creditcard geblocked. Geen idee waarom.
pi_76563241
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Thrilled het volgende:
wat is er nou zo leuk/goed/anders aan?
'Hero class', in het begin heel erg overpowered, het is echt super makkelijk levelen en questen zonder na te hoeven denken, en waarschijnlijk kiezen veel nieuwelingen ervoor om op lvl55 gelijk over te stappen naar een Death Knight. En waarschijnlijk is het duistere/donkere ook wel populair.
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind palli verschrikkelijk kut om te spelen, maar wil wel een DK geprobeerd hebben in elk geval Zal 'm na een leveltje of wat toch wel verwijderen
Wat speel je op dit moment dan? Een paladin vind ik zelf erg leuk om te spelen, en je kan er van alles mee als je lvl80 bent. In het begin is het wel verschrikkelijk saai ja, dan heb je maar 1 damage spell volgend mij en dat is de judgement
  Redactie Frontpage vrijdag 8 januari 2010 @ 14:32:58 #82
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76563541
Ik heb een Rouge Rogue en een Mage Ik weet niet wat het is met palli, maar ik kan er op de een of andere manier niet mee overweg
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_76563550
Doet me denken aan een Draenei Warrior die Jailbait heette. Die moest haar naam veranderen nadat iemand haar reportte
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76563653
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef Ezio het volgende:

[..]

Op mijn server heb je een guild die <The Incredible Krentenbol> heet
Proest! Mijn cola, wat doe je!
pi_76563892
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Proest! Mijn cola, wat doe je!
Er is ook <The Amazing Kokosnoot>
pi_76563954
Ik kijk net op account management, staat mijn account op frozen en bij de one month betaling via automatische incasso staat nog pending :/ moet dus wel wachten.
pi_76564071
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kijk net op account management, staat mijn account op frozen en bij de one month betaling via automatische incasso staat nog pending :/ moet dus wel wachten.
Dat heb ik nog nooit gehad
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:47:21 #88
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76564076
Amazing Stroopwafels .

Op een gegeven moment kregen wij een guild van een aantal stakkers op de server die heette Lulkut .
Over het algemeen gebruik ik geen nederlandse namen... Heb Vladje(beetje nederlands dan), Vlads & nu m'n nieuwe priest heet Malati

hier tevens de armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&n=malati
Uren lopen zoeken naar die staffenchant, maar damn wat is die Imba
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76564165
dat zuigt Ideal doet het direct... ik hoef dus ook niet meer via incasso te betalen, ideal vind ik veel prettiger.. als ie afloopt kan ik beslissen of ik gelijk een nieuwe maand koop of even pauze neem.. en als ik verder ga kan ik direcht verder
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:50:15 #90
248821 Rauw.
op je bord.
pi_76564197
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Thrilled het volgende:
dat zuigt Ideal doet het direct... ik hoef dus ook niet meer via incasso te betalen, ideal vind ik veel prettiger.. als ie afloopt kan ik beslissen of ik gelijk een nieuwe maand koop of even pauze neem.. en als ik verder ga kan ik direcht verder
Same here, aldus een Ideal junk..
Ik wou dat ik in de supermarkt met Ideal kon betalen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_76564331
Ik testte het even, ik kan wel gewoon inloggen maar op de WoW site geeft hij dus aan dat de account frozed is. Leuk is dat. Verder ook nog geen mailtje gehad van de ABN ( ik krijg mailtjes als er dingen worden afgeboekt ) dat het is afgeboekt, raar dus. Hoop wel dat ik dit weekend kan spelen
pi_76564413
Huh je kan inloggen? En je hoopt dat je dit weekend kan spelen? Kan je nou wel of niet spelen?

Wat ik mij kan herinneren van incasso is dat hij alvast de volgende periode op 'pending' zet zodat je dus gelijk door kan.. of snap ik je nou niet?
pi_76564489
Ik wil wowen, maar zit op het werk T_T
Vind het leuk om hc's te doen zonder dat ik ook maar iets nodig heb (ook met pugs ja). Is dat vreemd :p?
(als ik niet raid of daily's doe, uiteraard)
pi_76564597
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Thrilled het volgende:
Huh je kan inloggen? En je hoopt dat je dit weekend kan spelen? Kan je nou wel of niet spelen?

Wat ik mij kan herinneren van incasso is dat hij alvast de volgende periode op 'pending' zet zodat je dus gelijk door kan.. of snap ik je nou niet?
Als ik inlog op account management staat mijn account status op frozed. De free month is expired en de automatische incasso van komende staat op pending.

Echter, als ik inlog in het spel zelf, kan ik WEL spelen.

Natuurlijk mooi dat ik nu kan spelen maar hoop dat dat zo blijft dit weekend.
pi_76564673
Pending betekent je voor die maand betaalf hebt en dat die maand (playtime) nu loopt.
pi_76564696
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef Bryze het volgende:
Ik wil wowen, maar zit op het werk T_T
Vind het leuk om hc's te doen zonder dat ik ook maar iets nodig heb (ook met pugs ja). Is dat vreemd :p?
(als ik niet raid of daily's doe, uiteraard)
Het is leuker dan staan niksen in Dalaran Ik vind het ook leuk om heroics te doen, zeker als tank. Instant groups en lekker veel vijanden tegelijk bij elkaar krijgen
pi_76564737
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bryze het volgende:
Pending betekent je voor die maand betaalf hebt en dat die maand (playtime) nu loopt.
Pending betekent toch iets van ' in de wacht ' ? Aangezien toen de free month actief was, er stond : ' active ' en niet pending.
pi_76564772
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Het is leuker dan staan niksen in Dalaran Ik vind het ook leuk om heroics te doen, zeker als tank. Instant groups en lekker veel vijanden tegelijk bij elkaar krijgen
Idd, ik ben dan een resto druid

Eigenlijk moet ik BC reps gaan farmen T_T maar dat doen al zoveel mensen.
pi_76564813
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bryze het volgende:
Nee, juist niet. Pending betekent dat de volgende betaling nog in afwachting is.

En over die Lulkut guild, doet me denken aan <Fruitmand> waarin mensen zaten genaamd Banaan, Aardbei, Meloen, etcetera

En hoe wist je dat van Amazing Stroopwafel? Het was inderdaad geen kokosnoot, maar stroopwafel, hoe kom ik nou op kokosnoot
pi_76564829
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Pending betekent toch iets van ' in de wacht ' ? Aangezien toen de free month actief was, er stond : ' active ' en niet pending.
Owh, toen ik je post las dacht ik van: "oh ja, pending staat bij mij ook als ik gewoon kan spelen".

Sorry voor de vergissing :>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')