Die is goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft een Warlock genaamd Lockybalboa![]()
more dots , more dots .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef jagga het volgende:
Mijn vriendin is der DK beu, der pally ook.
Is nu een warlock gestart, een fanatiek dat ze isZit in BG's continue op der lip te bijten van concentratie/inspanning
![]()
En maar zeuren om gear-boosts
En wat een naam ook: Een bloodelf warlock genaamde Igivedotjobs.
Hier was toch ook een rogue die bloedhoer heette? Die vond ik ook erg sterk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef Blistering het volgende:
Die namen![]()
![]()
.
Hoogtepunt uit 5 jaar WoW voor mij: Warlock genaamd Glitterdildo.
Ik zag er laatst een lopen, het was een Gnome DK met een roze mohawk en baard, en hij heette Deathgnomedkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef ufopiloot het volgende:
Kinderachtige namenDan moet ik altijd aan zo'n 12 jarige noob denken. En elke Death Knight met 'DK, Death of Knight' in zijn naam negeer ik ook standaard
Op mijn server heb je een guild die <The Incredible Krentenbol> heetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind 'It hurts when I PvP' ook wel een mooie guildname
Ideal mag ook voor betalling ^^quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je 'schuld' hebt door automatische incasso kan je dat alleen terugbetalen door middel van een creditcard, en niet met een gamecard.
Ik vraag me altijd af of mensen een typo makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Thrilled het volgende:
waarom weet ik niet, maar als ik rouge lees krijg ik altijd zo'n last van brandend maagzuur
Er is een Nelf op mijn server genaamd Therouge. Kwam hem ooit tegen op weg naar Zul'Gurub terwijl hij aan het levelen was, en heb hem sindsdien elke keer dat ik hem zag geganked.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mensen een typo maken
The Incredible Krentenbol vind ik tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |