Ik doe dit op een PsP, kan niet zon hele op kopiërenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef Etcetera het volgende:
Dat je 'm sluit is niet zo erg, dat je geen nieuwe opent is irritanter
Zet dat er dan bijquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:32 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik doe dit op een PsP, kan niet zon hele op kopiëren
Ooit een keer in een 2v2 alleen komen te staan door een DC, vervolgens beide gasten naar 10% weten te bladestormen, 1 seconde te laat met intimidating shout, anders had ik ze nog gehad ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:46 schreef Ezio het volgende:
Net 3v3 met 2 man gewonnen nadat onze shaman disconnecte![]()
Yay voor lage rating![]()
En bladestorm is niet OP zeggen ze danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ooit een keer in een 2v2 alleen komen te staan door een DC, vervolgens beide gasten naar 10% weten te bladestormen, 1 seconde te laat met intimidating shout, anders had ik ze nog gehad ook
Sargeras is er nog. En het enige wat we hebben gedaan met Kil'Jaeden is hem een keer op zijn hoofd tikken. Er moet ook een nieuwe Lich King komen, dat zal ook geen lieverdje zijn. En de Emerald Dream hebben we nog niet gered.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:13 schreef DJ_ het volgende:
ik denk trouwens dat cataclysm de laatste expansion is van wow , nu deathwing er bij komt zit je zo'n beetje aan de top qua villains .
of heb ik het nier nu mis
( die nieuwe mmo van blizz telt ook wel mee met deze bevinding om t maar zo te zeggen )
Als je weet hoe je hem moet handlen nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
En bladestorm is niet OP zeggen ze dan
quote:
ge-edit wegens privé gegevens rommeltje dingquote:
Doe jij ff editten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:56 schreef jagga het volgende:
[..]
trouwens... wel 2 of 3 keer half wegpoetsen...maar onderaan staat gewoon dat offline is...![]()
Het loopt doorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:10 schreef AlwaysHappy het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik vroeg het me af.
Is er hier nog iemand die WoW betaalt met automatische incasso? Vandaag loopt mijn gratis maand af, en begint de 1e betaling die ik dus met automatische incasso doe. Maar betekent dat, dat ik vandaag een tijd niet kan spelen, gewoon niet kan spelen totdat hun het geld hebben of loopt mijn speeltijd gewoon door? Dan ben ik daar op voorbereid :p
Oke, dat is fijn om te horenquote:
Dat moet 1, 3 en 6 maanden zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:20 schreef ufopiloot het volgende:
Via Automatische Incasso heb ik al een keer problemen gehad en ben ik zelfs gebanned omdat m'n bank de betaling terugstortte oid. Je kan ook gewoon via iDeal 1, 2 of 3 maanden betalen.
Dan moet je met een creditcard die maand betalen, en mag je daarna niet meer de automatische incasso gebruiken. Ik had geen CC en mijn account was ook gewoon gebanned en heb ik nooit meer teruggehad. Maar dat nog aan het begin van TBC met mijn eerste char (tot lvl50-60 oid), toen maanden niet gespeeld en na WOTLK ben ik weer opnieuw begonnen met een nieuw accountquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
Dan hoop ik dat de bank het niet terugboekt, zit er niet op te wachten op gebanned te wordenDan is maar de vraag hoe en of je wel weer je account terugkrijgt.
Ik snap dat niet, meerdere accounts, dat kost toch steeds 70 euro? En je kan toch ook met een prepaid kaart betalen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:13 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dan moet je met een creditcard die maand betalen, en mag je daarna niet meer de automatische incasso gebruiken. Ik had geen CC en mijn account was ook gewoon gebanned en heb ik nooit meer teruggehad. Maar dat nog aan het begin van TBC met mijn eerste char (tot lvl50-60 oid), toen maanden niet gespeeld en na WOTLK ben ik weer opnieuw begonnen met een nieuw account
Een maat van mij heeft een Warlock genaamd Lockybalboaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef jagga het volgende:
Mijn vriendin is der DK beu, der pally ook.
Is nu een warlock gestart, een fanatiek dat ze isZit in BG's continue op der lip te bijten van concentratie/inspanning
![]()
En maar zeuren om gear-boosts
En wat een naam ook: Een bloodelf warlock genaamde Igivedotjobs.
Als je 'schuld' hebt door automatische incasso kan je dat alleen terugbetalen door middel van een creditcard, en niet met een gamecard.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, meerdere accounts, dat kost toch steeds 70 euro? En je kan toch ook met een prepaid kaart betalen?
Die is goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft een Warlock genaamd Lockybalboa![]()
more dots , more dots .quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:14 schreef jagga het volgende:
Mijn vriendin is der DK beu, der pally ook.
Is nu een warlock gestart, een fanatiek dat ze isZit in BG's continue op der lip te bijten van concentratie/inspanning
![]()
En maar zeuren om gear-boosts
En wat een naam ook: Een bloodelf warlock genaamde Igivedotjobs.
Hier was toch ook een rogue die bloedhoer heette? Die vond ik ook erg sterk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef Blistering het volgende:
Die namen![]()
![]()
.
Hoogtepunt uit 5 jaar WoW voor mij: Warlock genaamd Glitterdildo.
Ik zag er laatst een lopen, het was een Gnome DK met een roze mohawk en baard, en hij heette Deathgnomedkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef ufopiloot het volgende:
Kinderachtige namenDan moet ik altijd aan zo'n 12 jarige noob denken. En elke Death Knight met 'DK, Death of Knight' in zijn naam negeer ik ook standaard
Op mijn server heb je een guild die <The Incredible Krentenbol> heetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind 'It hurts when I PvP' ook wel een mooie guildname
Ideal mag ook voor betalling ^^quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je 'schuld' hebt door automatische incasso kan je dat alleen terugbetalen door middel van een creditcard, en niet met een gamecard.
Ik vraag me altijd af of mensen een typo makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Thrilled het volgende:
waarom weet ik niet, maar als ik rouge lees krijg ik altijd zo'n last van brandend maagzuur
Er is een Nelf op mijn server genaamd Therouge. Kwam hem ooit tegen op weg naar Zul'Gurub terwijl hij aan het levelen was, en heb hem sindsdien elke keer dat ik hem zag geganked.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of mensen een typo maken
The Incredible Krentenbol vind ik tof
Doderidder of Dooienicht zijn ook te kansloos voor woorden T_Tquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:14 schreef Ezio het volgende:
De ergste DK die ik kende was trouwens Ärthás
Wat een kansloze naam zeg
Zie bij mij op bladefist vaak een female human lopen met de naam Supermilf :< kansloze is dat ze ook nog grijs en gerimpeld is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:07 schreef Blistering het volgende:
Die namen![]()
![]()
.
Hoogtepunt uit 5 jaar WoW voor mij: Warlock genaamd Glitterdildo.
Lekker dan, bij mij is al tijden mijn creditcard geblocked. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:30 schreef Thrilled het volgende:
Same story here... na die unban mag ik ook niet meer betalen met automatische incassodan maar via Ideal elke maand..
'Hero class', in het begin heel erg overpowered, het is echt super makkelijk levelen en questen zonder na te hoeven denken, en waarschijnlijk kiezen veel nieuwelingen ervoor om op lvl55 gelijk over te stappen naar een Death Knight. En waarschijnlijk is het duistere/donkere ook wel populair.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:02 schreef Thrilled het volgende:
wat is er nou zo leuk/goed/anders aan?
Wat speel je op dit moment dan? Een paladin vind ik zelf erg leuk om te spelen, en je kan er van alles mee als je lvl80 bent. In het begin is het wel verschrikkelijk saai ja, dan heb je maar 1 damage spell volgend mij en dat is de judgementquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind palli verschrikkelijk kut om te spelen, maar wil wel een DK geprobeerd hebben in elk gevalZal 'm na een leveltje of wat toch wel verwijderen
Proest! Mijn cola, wat doe je!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
Op mijn server heb je een guild die <The Incredible Krentenbol> heet
Er is ook <The Amazing Kokosnoot>quote:
Dat heb ik nog nooit gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kijk net op account management, staat mijn account op frozenen bij de one month betaling via automatische incasso staat nog pending :/ moet dus wel wachten.
Same here, aldus een Ideal junk..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:49 schreef Thrilled het volgende:
dat zuigtIdeal doet het direct... ik hoef dus ook niet meer via incasso te betalen, ideal vind ik veel prettiger.. als ie afloopt kan ik beslissen of ik gelijk een nieuwe maand koop of even pauze neem.. en als ik verder ga kan ik direcht verder
Als ik inlog op account management staat mijn account status op frozed. De free month is expired en de automatische incasso van komende staat op pending.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:55 schreef Thrilled het volgende:
Huh je kan inloggen? En je hoopt dat je dit weekend kan spelen? Kan je nou wel of niet spelen?
Wat ik mij kan herinneren van incasso is dat hij alvast de volgende periode op 'pending' zet zodat je dus gelijk door kan.. of snap ik je nou niet?
Het is leuker dan staan niksen in Dalaranquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:56 schreef Bryze het volgende:
Ik wil wowen, maar zit op het werk T_T
Vind het leuk om hc's te doen zonder dat ik ook maar iets nodig heb (ook met pugs ja). Is dat vreemd :p?
(als ik niet raid of daily's doe, uiteraard)
Pending betekent toch iets van ' in de wacht ' ? Aangezien toen de free month actief was, er stond : ' active ' en niet pending.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bryze het volgende:
Pending betekent je voor die maand betaalf hebt en dat die maand (playtime) nu loopt.
Idd, ik ben dan een resto druidquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Het is leuker dan staan niksen in DalaranIk vind het ook leuk om heroics te doen, zeker als tank. Instant groups en lekker veel vijanden tegelijk bij elkaar krijgen
Nee, juist niet. Pending betekent dat de volgende betaling nog in afwachting is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef Bryze het volgende:
Pending betekent je voor die maand betaalf hebt en dat die maand (playtime) nu loopt.
Owh, toen ik je post las dacht ik van: "oh ja, pending staat bij mij ook als ik gewoon kan spelen".quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Pending betekent toch iets van ' in de wacht ' ? Aangezien toen de free month actief was, er stond : ' active ' en niet pending.
Gaat dus om je playtime waarbij blizzard zichzelf een soort van indekken tegen alles wat er ook kan gebeuren, waarbij ze bijvoorbeeld extra dagen kunnen toevoegen als ze onverwacht downtime/crashes hebben enzo..quote:pending (ww.)
nog gaande zijn, hangende zijn, nog onbeslist zijn
Amazing Stroopwafels is een vaag bandje:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Pending betekent dat de volgende betaling nog in afwachting is.
En over die Lulkut guild, doet me denken aan <Fruitmand> waarin mensen zaten genaamd Banaan, Aardbei, Meloen, etcetera
En hoe wist je dat van Amazing Stroopwafel? Het was inderdaad geen kokosnoot, maar stroopwafel, hoe kom ik nou op kokosnoot
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Amazing Stroopwafels is een vaag bandje:
Eeuwig. Alleen de armory van je chars wordt na een paar maanden inactiviteit niet meer geladen. Je kan ze nog wel opzoeken via search, maar details (gear/achievements etc.) kan je dan niet meer bekijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Hoe lang kun je niet spelen zonder dat je account verwijderd wordt
Een warrior needde laatst op mijn boog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Blistering het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=50051 erbij, toffe questlijn.
http://www.wowhead.com/?item=49821 ook gelijk van de 1ste run. Was met 3 paladins, dus ik zag de bui al wel hangen
. Retridin, Protadin en Holydin. Shield dropped, Ret en Protadins allebei ook needen. Thankgod won ik, falende offspeccers
Shaman ftw![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:43 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Matchende armors zijn toch wel mooi soms
Veel gaver dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
Eujh.. jullie achtergronden zijn veel gaver
Die van mijquote:
Verdorie, ik heb wel een saaie gekozen zegquote:
mijn nerderigheid te verstoppenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Verdorie, ik heb wel een saaie gekozen zegGeen mount, geen leuke achtergronden, niks leuk
edit: waarom hebben jullie trouwens je overige characters zwart gemaakt?![]()
In battlegroup Blackout? Ooit een keer voorbij zien komen volgens mij...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:07 schreef DJ_ het volgende:
over gekke guild namem gesproken , er zit er bij mij een op de server genaamd "A Gnome stole my bike"
Vindicationquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In battlegroup Blackout? Ooit een keer voorbij zien komen volgens mij...
Dat klopt ja, welke server speel je :pquote:
Hellfire , jij ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat klopt ja, welke server speel je :p
Karazhanquote:
hehe komt heel vaak voor in de dungeon finder , samen met sporregar .quote:
Ik speel bladefist, wel battlegroup blackout.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:22 schreef Nachtraaf het volgende:
Wie speelt er nog meer Blackout Horde?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 03:13 schreef DJ_ het volgende:
ik denk trouwens dat cataclysm de laatste expansion is van wow , nu deathwing er bij komt zit je zo'n beetje aan de top qua villains .
of heb ik het nier nu mis
( die nieuwe mmo van blizz telt ook wel mee met deze bevinding om t maar zo te zeggen )
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef Ezio het volgende:
Mijn eigen contributie dan maar: PvPers herkennen dit vast.
[ afbeelding ]
Ik ben vaak de enige in de hele BG die iets nuttigs doetquote:
Ik dan. Ik ben altijd ALS EERSTE First Lt. In Wg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik ben vaak de enige in de hele BG die iets nuttigs doet
40 v. 40 AV FTW!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef Maraca het volgende:
Dan had je gisterenavond online moeten zijn.. mijn hemel wat een slachtveld
Ik heb een traumaquote:
Die gaat meestal naar degene die hem het minst nodig heeft...quote:
ging naar de shammyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die gaat meestal naar degene die hem het minst nodig heeft...
en dan verkopen ze hem op AH omdat ze het gold "nodig" hebben...
Tja, dat noemen ze greedroll dude.:')
je drukt 4-3-2-5 enz zo moeilijk is t nietquote:
Dat zijn toch geen keybindingsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je drukt 4-3-2-5 enz zo moeilijk is t niet
Facerollen dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je drukt 4-3-2-5 enz zo moeilijk is t niet
Als mage doe ik ook alles klik klik zonder keybinds. Mssn weleens een macro maken of keybind voor aoe trashquote:
Alle mages die ik dan zie spammen altijd Blizzard bij Thrash, daar heb je geen macro voor nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als mage doe ik ook alles klik klik zonder keybinds. Mssn weleens een macro maken of keybind voor aoe trash
Ik mik paar LB's FL en dan blizz.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Alle mages die ik dan zie spammen altijd Blizzard bij Thrash, daar heb je geen macro voor nodig
Ook ooit zo he, dat vergeet ik nooit meer:quote:
Ik vind klikken ook makkelijker hoorquote:
In PvP is het zo merkbaar als iemand klikt. Die slacht je als je goeie bindings hebt genadeloos af.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind klikken ook makkelijker hoor
Hoewel ik nog nooit echt mn best heb gedaan voor bindings.
X-pearl, checkquote:
Kom nooit mensen tegen die bindings gebruiken danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
In PvP is het zo merkbaar als iemand klikt. Die slacht je als je goeie bindings hebt genadeloos af.
Begin je nou echt met dat trieste "Horde is beter" gedoe?quote:
En dan?quote:Recount op dps, check
Auto-attack op button 1, check
Default UI, check
Fury specced, check
We hebben een clicker.
Als mensen gewoon op t juiste tijdstip hun interrupts gebruiken is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:17 schreef Ezio het volgende:
Pfff ik probeer die Less-Rabi achievement te krijgen, wat een kutachievement zeg
Dat werd mij ook verteld en dus ben ik het hele spel door gerace'd om level 80 te worden. En mijn mening is dat het dan ineens een ander spel wordt en niet dat het dan per se begint. Ben nu met een alt megatraag aan het levelen om het <lvl80 spel te leren kennenquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:30 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hoor van mensen dat het spel pas echt gaat beginnen als je het hoogste level hebt behaald.
Is dat echt zo? Zo ja; kan je dan uitleggen waarom?
Met mijn guild waren we in 14 seconden klaar. Dan wil het wel lukken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:17 schreef Ezio het volgende:
Pfff ik probeer die Less-Rabi achievement te krijgen, wat een kutachievement zeg
Het ligt eraan wanneer hij die stun en de transform cast. Als hij hem onder 40% cast is het dus bijna instant.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:32 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Met mijn guild waren we in 14 seconden klaar. Dan wil het wel lukken.
Klikken is gewoon stomquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen uitlachen omdat ze op een andere manier een spelletje spelen
Een spelletje
Ik weet niet eens wat daar mee bedoeld wordt. Je klikt toch altijd? Op muis of keyboard?quote:
als je keybindings hebt klik je toch nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat daar mee bedoeld wordt. Je klikt toch altijd? Op muis of keyboard?
Dan klik je toch met een vinger op je keybindings?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef Ezio het volgende:
als je keybindings hebt klik je toch niet
Maar dat MOET jij dan OOK hebben. Snap je dat niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:17 schreef Isabeau het volgende:
Of hebben jullie telepathisch contact met wow?
Tot 2000rating gekomen op een mage met een rogue in 2vs2. Allebei clickers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
In PvP is het zo merkbaar als iemand klikt. Die slacht je als je goeie bindings hebt genadeloos af.
Op een knop drukken heet toch geen klikkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan klik je toch met een vinger op je keybindings?
Ik heb 15 spells aan mijn muis gebonden, dus ik ben wel een clicker?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:37 schreef Ezio het volgende:
Op een knop drukken heet toch geen klikken
Nee, dat is andersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 15 spells aan mijn muis gebonden, dus ik ben wel een clicker?
Met je muis op knoppen op je ui klikken is "clicker" Je hebt een nadeel tov mensen die bewegen met de muis en acties uitvoeren met het keyboard.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet eens wat daar mee bedoeld wordt.
ik gebruik mijn muis alleen neit ik druk gewoon op de keys op mijn toetsenbord , en mijn class is nu niet zo ingewikkeld dat dat nu een inmense taak is ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:05 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Met je muis op knoppen op je ui klikken is "clicker" Je hebt een nadeel tov mensen die bewegen met de muis en acties uitvoeren met het keyboard.
Je bedoelt dat je hem twee keer dood ziet gaan? Heb ik ook last van.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:48 schreef Ezio het volgende:
Ik heb nog steeds lag elke keer als een mob sterft![]()
Iemand enig idee hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?
Nee, dat het beeld echt een fractie van een seconde stilstaatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je hem twee keer dood ziet gaan? Heb ik ook last van.
Er is maar 1 ding erger dan clicker. Keyboard turnerquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:10 schreef DJ_ het volgende:
ik gebruik mijn muis alleen neit ik druk gewoon op de keys op mijn toetsenbord , en mijn class is nu niet zo ingewikkeld dat dat nu een inmense taak is ofzo
echt hoe lui kun je zijn als je al te beroerd bent op 5 knoppen te drukken op je toetsenbord om een spel te spelen .
hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
Keyboard turning snap ik ook niet, het kan zoveel efficiënter.
Ik speel zelf altijd met mijn rechtermuisknop ingedrukt, stuur met de muis en druk alleen W in om vooruit te lopen. Ik laat mijn rechtermuisknop nooit los bij het lopen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:27 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
X-pearl, check
Alliance, check
Recount op dps, check
Auto-attack op button 1, check
Default UI, check
Fury specced, check
We hebben een clicker.
Nicequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:03 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
X-Perl, check
Alliance, check
Recount op dps, nee, of op: Dmg Done of op: DPS/GS (nieuwe optie in laatste gearscore addon).
Auto-attack op button 1, nee maar wel bij de skill in ge-macro'd (/cast Sinister Strike /startattack)
Default UI, check, niets mis mee
Clicker? NU-UH!![]()
![]()
Spec laat ik in het midden
Van gisteravond. Als enige guest (or rather, VIP ondertussen, aangezien ik vaak mee ga) mee met de guildrun van een maat van me (die de GM van die guild is). 25-mans doen we toch (nog) niet echt met onze guild (Elca, doe er wat aan!quote:
Altijd mooi. Ik heb een keer een 25-man gedaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:10 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Van gisteravond. Als enige guest (or rather, VIP ondertussen, aangezien ik vaak mee ga) mee met de guildrun van een maat van me (die de GM van die guild is). 25-mans doen we toch (nog) niet echt met onze guild (Elca, doe er wat aan!), dus een mooie gelegenheid om ook 25-mans te raiden op mijn chars.
Groot gedeelte negeert het of kan er wel om lachen.quote:/p Hi, I'm Nacht and I will be your tank today. You don't have to ask for buffs or rezzes, you will get one. Don't ninja pull and don't yell "go". I will pull when people are ready..
Shambulance als healing shaman is ook wel proquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef jagga het volgende:
[..]
Die is goed
Ze had ergens ook een shaman naam: Suckmytotem gevonden.. en Lickmyvoid als lock.
Er zijn echt leuke namen te verzinnen
Shambulancequote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:44 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Shambulance als healing shamen is ook wel pro
en voor hunter, milfhunter ofc
Leugens, je kan niet kickvoten de eerste 15 minuten!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:22 schreef Nachtraaf het volgende:
Deze week ook een dude, watvoor gearscore die nodig had om klaar te zijn voor ICC 10.
Anyway, met enig succes gebruik ik deze macro al een tijdje voor pugs:
[..]
Groot gedeelte negeert het of kan er wel om lachen.
Dan.. heb je de mensen die er meteen over gaan zeiken, dit zijn elke keer dezelfde type figuren.
Vandaag weer eentje, die las erin dat ik blijkbaar zou weigeren om te buffen. Die werd gelijk gekickvote door de rest van de groep (altijd leuk als je de kickvote box krijgt terwijl je zelf al wilt kicken).
Held.quote:
Faalquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Leugens, je kan niet kickvoten de eerste 15 minuten!!!!
Het is toch zoquote:
Ja maar dan je iemand er dus ni meteen uitflikkeren als het een kutuser/noob/beide is.quote:
Is t een goede guild?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond Festergut en Rotface gedaan en 1 try voor Professor Putricide en dat gaan we morgenavond verder doenWe moesten stoppen omdat ik naar mijn werk moest
Nou ja, kan ik mooi tactics lezen vannacht, dat is allemaal toch een stuk helderder als je een gevecht minstens 1x zelf hebt gezien.
Beste op de server op het momentquote:
Ik ben een healer hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef FFSletop het volgende:
Ik zou je graag helpen, zij het niet dat ik niks van tanken weet.
Klinkt leukquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Isabeau het volgende:Beste op de server op het moment
Ik was alleen niet gekozen voor de 2 guild 10-man runs en ben vandaag dus met de restantgroep gegaan(met ook alts in de groep en zo). We kunnen in principe best 3 groepen maken namelijk, alleen zijn de meesten er op zaterdagavond (raidvrij) niet.
Was eigenlijk bedoeld voor die post boven jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben een healer hoor(zoals veel vrouwen in wow geloof ik
)
Mijn vriend tankt, alleen was zijn char al saved met de woensdag guildrun, dus die heeft op een dk getankt
edit: never mind, was niet voor mij
Ik speel op Haomarush aan Horde kant. En raiden kost inderdaad wel heel erg veel tijdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:37 schreef FFSletop het volgende:
Klinkt leuk
Balen dat ik de tijd niet heb om te raiden
Op welke server?
Fucking iedereen is Hordequote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik speel op Haomarush aan Horde kant. En raiden kost inderdaad wel heel erg veel tijd
Wie zijn precies de kansloze losers?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:40 schreef FFSletop het volgende:
Was eigenlijk bedoeld voor die post boven je
Wel opvallend dat een heleboel healers vrouwen zijn. In RL zijn het dan weer kansloze losers
Die faggots die 10 characters van lvl 80, waarvan minstens 6 vrouw, zodat ze iets hebben om op te fappenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wie zijn precies de kansloze losers?
Oh, ja, ik snap ook niet zo goed waarom je als man een female character wilt hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:47 schreef FFSletop het volgende:
Die faggots die 10 characters van lvl 80, waarvan minstens 6 vrouw, zodat ze iets hebben om op te fappen
Als ik je hiermee aanspreek ofzo dan sorry
Daarom. Een vriend van mij had een vrouw hunter. Had die zo iemand ontmoet, die vet aardig was enzo, gaf hem allemaal gold en epics en alles. Op een gegeven moment kwam hij erachter dat hij (die vriend) in RL een jongen was! Boos dattie werdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk standaard vanuit dat iedereen die je ziet man is.
Wat een sukkelquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef FFSletop het volgende:
Daarom. Een vriend van mij had een vrouw hunter. Had die zo iemand ontmoet, die vet aardig was enzo, gaf hem allemaal gold en epics en alles. Op een gegeven moment kwam hij erachter dat hij (die vriend) in RL een jongen was! Boos dattie werd
Ik lachte me ook helemaal kapot toen ik dat hoordequote:Op zondag 10 januari 2010 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een sukkelAlleen spullen aan iemand geven omdat je denkt dat het een vrouw is
zelf 2 vrouwelijke chars en 2 manlijke chars.. maar merk dat mensen eerder helpen bij de vrouwelijke chars dan bij de mannelijke chars.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:53 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Daarom. Een vriend van mij had een vrouw hunter. Had die zo iemand ontmoet, die vet aardig was enzo, gaf hem allemaal gold en epics en alles. Op een gegeven moment kwam hij erachter dat hij (die vriend) in RL een jongen was! Boos dattie werd
Terwijl mannelijke taurens er zo fierce, sterk en gevaarlijk en zo uitzien!quote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef Ericjuh het volgende:
zelf 2 vrouwelijke chars en 2 manlijke chars.. maar merk dat mensen eerder helpen bij de vrouwelijke chars dan bij de mannelijke chars.
daarnaast kijk ik liever hele tijd tegen female blood elf aan dan tegen een mannelijke tauren's ass
Waarom is dat nou weer vernederend? Ik had het geluk om in dit guild terecht te komen en omringd te zijn met mensen die er wel verstand van haddenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:18 schreef FFSletop het volgende:
@Isa
Als man is het nogal vernederend als een vrouw beter is in een game dan hijzelf... Ze doen dat zodat hun ego nie doodvalt
@ Eric Blood Elves
Opeens aan denken: First of May van Jonathan Coultonquote:Op zondag 10 januari 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Terwijl mannelijke taurens er zo fierce, sterk en gevaarlijk en zo uitzien!
Nette gear als je pas net bent begonnen met tanken. Je boots kan je vervangen met http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=50207 Ook kan je als je merkt dat je genoeg threat opbouwt kiezen voor een avoidance sigil (Sigil of Insolence/Deflection).quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:25 schreef WJE11 het volgende:
Ben net begonnen met tanken als DK, eigenlijk om sneller via die Dungeon Tool groepen te vinden (10sec waittime ipv 10min <3).
De def-cap heb ik op dit moment gemakkelijk gehaald, alleen zijn er nog andere dingen die ik het beste kan veranderen, Zoals Spec/Enchants/Sockets. Ik raid niet, gewoon 'casual-speler'.
Linkje armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&n=Draadstaal
Bij voorbaat dank, tevens tvp
Ik begrijp hem welquote:00:39:09] [2] [Daskalo]: anyone knows where is npc so I can be lvl 1 again ?
[00:39:29] [2] [Daskalo]: and 17 years old
Waarom niet? Je karakter hoeft toch niet een reflectie van jezelf te zijn?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ja, ik snap ook niet zo goed waarom je als man een female character wilt hebben
Mannelijke taurens zien er idd erg stoer uitquote:Op zondag 10 januari 2010 00:43 schreef Avey het volgende:
Waarom niet? Je karakter hoeft toch niet een reflectie van jezelf te zijn?
Ik heb een mannelijk karakter, maar voornamelijk omdat ik een druid wilde hebben en vrouwelijke taurens zien er stom uit
Dank je, ja ik queue mezelf elke dag standaard eerst voor FoS hc, maar die boots willen maar niet droppen. Sigil moet ook nog vervangen worden idd, nog wat Triumph badges en dan is die ook binnen. Heb je misschien zelf een DK tank?quote:Op zondag 10 januari 2010 00:27 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Nette gear als je pas net bent begonnen met tanken. Je boots kan je vervangen met http://eu.wowarmory.com/item-info.xml?i=50207 Ook kan je als je merkt dat je genoeg threat opbouwt kiezen voor een avoidance sigil (Sigil of Insolence/Deflection).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zondag 10 januari 2010 00:48 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend zeg als iets maar niet wil droppenJa dat heb ik dus ook een paar keer gehad, had pas net wat tank gear en tank gewoon hc's. Dropped er op het einde eindelijk een tank item, need een 1.5k dps'er 'm en wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo ging dat een aantal keer..
'Don't hate the player, hate the Game'
Ik vind taurens nogal lelijk maar ach, ik zit toch altijd in een kat of boom vormquote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mannelijke taurens zien er idd erg stoer uit![]()
En als blood elf heb ik er alle begrip voor waarom je een vrouw kiest, die mannen zijn zo...verwijfd
whehehequote:Op zondag 10 januari 2010 00:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mannelijke taurens zien er idd erg stoer uit![]()
En als blood elf heb ik er alle begrip voor waarom je een vrouw kiest, die mannen zijn zo...verwijfd
Ik was totc25 aan het puggen toen eindelijk de trinket dropte die ik zo graag wilde hebben. Rollen en ik winquote:Op zondag 10 januari 2010 00:50 schreef WJE11 het volgende:
Ja dat heb ik dus ook een paar keer gehad, had pas net wat tank gear en tank gewoon hc's. Dropped er op het einde eindelijk een tank item, need een 1.5k dps'er 'm en wint. Zo ging dat een aantal keer..
Begrijpelijk, hij is 6k gold waard.quote:Op zondag 10 januari 2010 00:57 schreef Avey het volgende:
Needen op een Battered Hilt. Schijnt heel normaal te zijn tegenwoordig.
Battered Hilt in de icc5 dungeons krijgen en verkopenquote:Op zondag 10 januari 2010 00:56 schreef FFSletop het volgende:
BtW iemand weet hoe je snel 1k gold kan verdienen?
Ik heb nog maar 1k nodig voor flymount
een pagina terug staat mijn armoryquote:Op zondag 10 januari 2010 01:00 schreef Isabeau het volgende:Battered Hilt in de icc5 dungeons krijgen en verkopen(gaan voor meer dan 10k op mijn server)
Maar daar is wel heel veel geluk voor nodig en ik gok dat je niet eens level 80 bent
En anders materialen verkopen. Heb je een gathering profession?
Sommige clothsoorten (bij ons met name wool cloth) doen het ook erg goed.
Alleen die naam al...quote:Op zondag 10 januari 2010 01:02 schreef FFSletop het volgende:
[..]
een pagina terug staat mijn armory
quote:
DUURT ME TE LANG!!quote:Op zondag 10 januari 2010 01:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]met herbalism moet je toch best geld kunnen verdienen en anders ga je nu even hard aan je mining werken en verkoopt dat allemaal op het ah
Ik ben er trots opquote:Op zondag 10 januari 2010 01:12 schreef Avey het volgende:
[..]
Alleen die naam al...
Sorry maar zo'n armory kan ik moeilijk serieus nemen.
Doen alsof je een vrouw bent en iemand 1k gold aftroggelen dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:18 schreef FFSletop het volgende:
DUURT ME TE LANG!!
* flipt hem helemaal
Ik heb ook nog zelfrespectquote:Op zondag 10 januari 2010 01:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doen alsof je een vrouw bent en iemand 1k gold aftroggelen dan?
Zal bestquote:
Ik vind hem wel coolquote:Op zondag 10 januari 2010 01:24 schreef Avey het volgende:
[..]
Zal best
Mijn armory dan maar:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Emsie
Naam is vrij stom maar die heb ik niet zelf bedacht
Je hebt je char op ebay gekocht?quote:Op zondag 10 januari 2010 01:24 schreef Avey het volgende:
Zal best
Mijn armory dan maar:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Emsie
Naam is vrij stom maar die heb ik niet zelf bedacht
Ik ga altijd healen op mijn 21 priest alt, maar omdat het een ex-twink is verveel ik me doodquote:Op zondag 10 januari 2010 12:07 schreef Banzaiaap het volgende:
Oh ja.
Wipen in Madauron omdat de tank het nodig vind om 50+ Mobs te pullen. Echt een succes die random groups..
Ja, hoe werkt dat eigenlijk met Markmanship op lvl 80? Kiezen veel hunters daarvoor? Neem je dan je Pet nog mee? Zijn er nog veel met Beast Mastery?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:18 schreef Ezio het volgende:
Vanavond 2 10-man runs voor ICC10 en zondag een 25man run voor ICC25.
Helaas hebben er 31 man gesigned dus 11 mensen kunnen niet mee![]()
Nu ben ik de enige Marksmanship Hunter in de guild, dus mijn Trueshot Aura zorgt ervoor dat ik vaak wel mee kan naar 25man
Meeste zijn Survival, de DPS is algemeen iets hoger namelijk. Ken geen enkele andere MM hunter, en natuurlijk neem je je pet mee, een wolf is het beste, want die geeft jou een AP buffquote:Op zondag 10 januari 2010 12:21 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ja, hoe werkt dat eigenlijk met Markmanship op lvl 80? Kiezen veel hunters daarvoor? Neem je dan je Pet nog mee? Zijn er nog veel met Beast Mastery?
Aha. Maar voor levelen is BM wel goed toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Meeste zijn Survival, de DPS is algemeen iets hoger namelijk. Ken geen enkele andere MM hunter, en natuurlijk neem je je pet mee, een wolf is het beste, want die geeft jou een AP buff![]()
En nee, echt NIEMAND doet meer Beast Mastery op 80, het is de slechtste spec in alle scenario's zo'n beetje op het moment. PvP en PvE dus
Die pets zijn misschien wel gaaf maar je gimpt jezelf echt hard als je geen SV of MM spec gaatquote:Op zondag 10 januari 2010 12:32 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Aha. Maar voor levelen is BM wel goed toch?Heb nu een Witte Gorilla achter me aanlopen, maar misschien dat ik binnenkort maar weer op zoek moet naar een Wolf ofzo..
En over BM op lvl 80.. Die exotic pets enzoo
Alright thanksquote:Op zondag 10 januari 2010 12:34 schreef Ezio het volgende:
[..]
Die pets zijn misschien wel gaaf maar je gimpt jezelf echt hard als je geen SV of MM spec gaat![]()
En ja, Beast Mastery werkt wel voor levelen hoor. Gorilla's, Boars, Turtles en Bears zijn de beste pets om mee te levelen aangezien ze op meerdere mobs threat kunnen houden.
Je kan in Uldaman proberen http://www.wowhead.com/?item=9416 te krijgen, zeer goed hunter wapen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Alright thanks![]()
Kan je nog even naar mn equipment kijken?Ik wil nieuwe wapens (vooral melee) maar kan niet echt goede vinden..
![]()
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Ravenholdt&n=Tonoldu
Gewoon levelen, je over wapens nog niet ál te druk maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Alright thanks![]()
Kan je nog even naar mn equipment kijken?Ik wil nieuwe wapens (vooral melee) maar kan niet echt goede vinden..
![]()
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Ravenholdt&n=Tonoldu
Wat een zeikerdsquote:Op zondag 10 januari 2010 12:05 schreef Banzaiaap het volgende:
Guildies lopen nu tegen me te roepen dat ik meer aan de Guild Bank moet doneren en dat je op lvl 30/40 met gemak 50g per dag kan krijgen.
Ik kom niet in WoW om te farmen, ik wil gewoon lekker levelen en met niet zorgen hoeven te maken over geld.
Verplicht doneren aan een guildbankquote:Op zondag 10 januari 2010 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een zeikerdsVraag me echt af hoe ze 50G op level 40 per dag krijgen
Ja, mijn DK: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valaequote:Op zondag 10 januari 2010 00:46 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Dank je, ja ik queue mezelf elke dag standaard eerst voor FoS hc, maar die boots willen maar niet droppen. Sigil moet ook nog vervangen worden idd, nog wat Triumph badges en dan is die ook binnen. Heb je misschien zelf een DK tank?
Maar even bij de guildies smeken of iemand even wil helpenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:52 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je kan in Uldaman proberen http://www.wowhead.com/?item=9416 te krijgen, zeer goed hunter wapen.
Daar droppen ook ranged wapens: http://www.wowhead.com/?item=9412 voor alliance. (horde heeft daar ook een boog, maar die dropt van een alliance quest NPC)
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wat een zeikerdsVraag me echt af hoe ze 50G op level 40 per dag krijgen
I know.quote:
Heb al Mail hequote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef Ezio het volgende:
Je hebt daar ook Leather pants: http://www.wowhead.com/?item=9414
En leather boots: http://www.wowhead.com/?item=9398
En Leather shoulders, hetzij met een random enchantment ( dit kan dus agility zijn maar ook strentgh, is altijd anders) : http://www.wowhead.com/?item=9389
Ah, das ook wel een goede inderdaad, zal even kijken of dat gaat lukkenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gewoon levelen, je over wapens nog niet ál te druk maken.
However, rond jouw level kan je natuurlijk Scarlet Monastery - Library gaan doen, en dan hopen voor http://www.wowhead.com/?item=7710 van Houndmaster Loksey, een staff met +40 attack power. Dat is ook weer beter voor je pet (aangezien je pet AP van jou krijgt).![]()
Ok, is dat Unholy tanken eigenlijk beter dan Frost? Ik heb eigenlijk nog niet Unholy gespeeld (alleen PvP), mijn dps spec is dan ook blood. Met Frost heb je Howling Blast(-> met glyph krijgen ze ook Frost Fever) /Hungering Cold(-> Interruption) die zorgen voor veel AoE-threat maar heb je dat ook bij Unholy dan? Je hebt alleen meer dmg met je Death and Decay en je mist de buff van improved Frost Presence.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:49 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja, mijn DK: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
Er is imo geen beste tank tree, ze hebben allemaal hun plus- en minpunten. Het komt neer op voorkeur. Ik heb een tijdje frost dualwield dps gespeeld maar ik vond het nogal chaotisch spelen (priority systeem + afhankelijk van RP). Als je met frost overweg kan en het werkt voor je, prima toch. Ik moet zeggen dat ik met mijn spec helemaal geen threat problemen heb, ook niet bij aoe. Wat ik doe is DnD, IT, PS, Pestilence en tegen de tijd dat m'n runes refreshen heb ik ze nog allemaal. Ik krijg inderdaad geen 2% damage reduction van Imp Frost Presence maar daarentegen kan ik wel weer sneller lopen.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:40 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ok, is dat Unholy tanken eigenlijk beter dan Frost? Ik heb eigenlijk nog niet Unholy gespeeld (alleen PvP), mijn dps spec is dan ook blood. Met Frost heb je Howling Blast(-> met glyph krijgen ze ook Frost Fever) /Hungering Cold(-> Interruption) die zorgen voor veel AoE-threat maar heb je dat ook bij Unholy dan? Je hebt alleen meer dmg met je Death and Decay en je mist de buff van improved Frost Presence.
Ja klopt het ligt idd wel aan rotatie en wat je gewend bent. Alleen als je DW tankt heb je toch meer voordelen? Zoals de wapens die ik dan heb geven extra def/dodge/parry zodat je die niet van andere items moet halen. En heb je kortere slagen waardoor je vaker Rune Strike kunt gebruiken. Mijn dps met tanken is rond de 2.2k btw.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Er is imo geen beste tank tree, ze hebben allemaal hun plus- en minpunten. Het komt neer op voorkeur. Ik heb een tijdje frost dualwield dps gespeeld maar ik vond het nogal chaotisch spelen (priority systeem + afhankelijk van RP). Als je met frost overweg kan en het werkt voor je, prima toch. Ik moet zeggen dat ik met mijn spec helemaal geen threat problemen heb, ook niet bij aoe. Wat ik doe is DnD, IT, PS, Pestilence en tegen de tijd dat m'n runes refreshen heb ik ze nog allemaal. Ik krijg inderdaad geen 2% damage reduction van Imp Frost Presence maar daarentegen kan ik wel weer sneller lopen.
Jawel, maar die instance dropt toevallig veel leather en er is niet zo gek veel goede hunter mail op dat levelquote:Op zondag 10 januari 2010 14:06 schreef Banzaiaap het volgende:
Heb al Mail he![]()
[..]
Ah, das ook wel een goede inderdaad, zal even kijken of dat gaat lukken
True.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:02 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jawel, maar die instance dropt toevallig veel leather en er is niet zo gek veel goede hunter mail op dat level
Strenght moet je juist niet nemen als Hunter, je moet meer doelen op AP en Agility. Nu je ook Aspect of the Viper hebt raak je gewoonweg niet meer oom. Je kan bijvoorbeeld als je net een mob hebt gekilled en je moet mounten met zeg maar 50% mana kan je gewoon Aspect of the Viper aanzetten zodat je de tijd op je mount gewoon mana blijft regenen (4% per 3sec uit mijn hoofd).quote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
True.
Wat zijn de eigenschappen waar ik op moet letten? Ik denk Intellect en.. Strength ofzo?
Jawel, moet je maar opletten. Eigen schuld.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef ufopiloot het volgende:
Godverdomme.. ToC25 pug en bij Anub rollt iemand 2 keer voor cloak en hij wint hem. Ben er gelijk doodziek want ik was de ML en er ingetraptDat teringjong ook nog even de cloak enchanten voor ieders neus
![]()
En daar kan je dan helemaal niks tegen doen![]()
AP is helaas alleen niet iets wat vaak terug komt bij items rond level 40..quote:Op zondag 10 januari 2010 16:27 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Strenght moet je juist niet nemen als Hunter, je moet meer doelen op AP en Agility. Nu je ook Aspect of the Viper hebt raak je gewoonweg niet meer oom. Je kan bijvoorbeeld als je net een mob hebt gekilled en je moet mounten met zeg maar 50% mana kan je gewoon Aspect of the Viper aanzetten zodat je de tijd op je mount gewoon mana blijft regenen (4% per 3sec uit mijn hoofd).
Ap is ook goed voor je pet ( wat ergens al werd gezegd ).
Dan voor Agility gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 16:42 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
AP is helaas alleen niet iets wat vaak terug komt bij items rond level 40..
Pwnedquote:Op zondag 10 januari 2010 16:32 schreef ufopiloot het volgende:
Godverdomme.. ToC25 pug en bij Anub rollt iemand 2 keer voor cloak en hij wint hem. Ben er gelijk doodziek want ik was de ML en er ingetraptDat teringjong ook nog even de cloak enchanten voor ieders neus
![]()
En daar kan je dan helemaal niks tegen doen![]()
Agility, Attack Power en Critical Strike Ratingquote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
True.
Wat zijn de eigenschappen waar ik op moet letten? Ik denk Intellect en.. Strength ofzo?
Die zou ik zelf niet kiezenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:44 schreef Banzaiaap het volgende:
Zoals deze?http://thottbot.com/i17754
quote:Op zondag 10 januari 2010 16:44 schreef Banzaiaap het volgende:
Zou trouwens ook wat glyphs kopen aangezien je er geen hebtquote:Op zondag 10 januari 2010 16:44 schreef Banzaiaap het volgende:
LOL. Vertel ze dat ze lekker de tiefus kunnen krijgen. Tenzij je een pro raid guild bent zou niemand ooit verplicht guild bank moeten doneren.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:05 schreef Banzaiaap het volgende:
Guildies lopen nu tegen me te roepen dat ik meer aan de Guild Bank moet doneren en dat je op lvl 30/40 met gemak 50g per dag kan krijgen.
Ik kom niet in WoW om te farmen, ik wil gewoon lekker levelen en met niet zorgen hoeven te maken over geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |