En de spijlen hadden niet even kunnen wachten tot morgen.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:54 schreef Asyniur het volgende:
Augurken zijn altijd lekker! Ik snoep ze wel vaker, ook als ik niet zwanger ben!![]()
Faja, hopelijk helpt acupunctuur je een handje op weg...![]()
Bah, vandaag geen topdag voor mij.![]()
Ik ben zo ontzettend verkouden. Heb het er gewoon benauwd van en ben kapot moe alleen al van het ademhalen. Als ik een paar stappen zet, dan hijg ik al als een oud molenpaard.![]()
Heb toch even mijn tanden op elkaar gezet en de spijlen van het ledikantje in de grondverf gezet. Dat staat al zolang. Dat moest gewoon van mezelf...
Wat een heerlijk gevoel is dat het,gefeliciteerdquote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef ChilllayD het volgende:
Vanochtend m'n 2e echo gehad! Ietsje verder dan ze dachten (ik wist het wel zeker, zij nu ook)![]()
11 weken en 1 dag vandaag. Kindje was prima in orde, mooi hartslagje en alles erop en eraan! HOERA
kan wel hoor. ik had mijn 20 weken echo met 18 weken. het moet gewoon ergens tussen de 18de en 22ste weekquote:Op maandag 11 januari 2010 20:26 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een heerlijk gevoel is dat het,gefeliciteerd![]()
Ik heb de 19e mijn 20wkn echo maar dan ben ik pas 19wkn,vind het wel wat vroeg of komt dat wel vaker voor?
Ik hoop dat ze kunnen zien of het een jongen of meisje is anders laten we een een paar weekjes later een geslachtsbepaling doen denk ik.
Goedemorgen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:54 schreef Keshet het volgende:
Faja: Jammer dat het strippen nog geen resultaat heeft gehad! Mag ik vragen hoe je op het idee bent gekomen om acupunctuur te gaan proberen?
Van dat verschil ga ik ook nog steeds uit. Daarom heb ik woensdag uiteindelijk het zh wel laten bellen. Toen voelden ze aan als menstuatiekrampen en niet als normale harde buiken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:18 schreef Faja-Lobi het volgende:
Balen Majoor dat jouw kleine ook nog geen zin heeft om de grote witte wereld te willen bewonderen. Die harde buiken om de zo veel minuten heb ik ook dagelijks maar die mag ik van de verloskundige geen weeen noemen omdat weeen pijn doen en die harde buiken nauwelijks.
Meestal wel, inderdaad. Maar zelfs dat is geen zekerheid. Zo lang de hoeveelheid vruchtwater niet afneemt en het kind het blijft doen zoals nu, blijft het beleid afwachten. Zelfs al zou ik over de 42 weken heen gaan. Overigens denk ik daar nog maar niet aan. Het is veel waarschijnlijker dat het gewoon vanzelf komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:36 schreef pessie het volgende:
Er is een lichtpuntje. Nog maximaal 11 dagen en ze is er!
Beklemming van een zenuw in je onderrug/bil met daardoor uitstralingspijn je been in. In mijn geval had ik het rechts...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:49 schreef DeMajoor het volgende:
Asy: ischias? Ik ben misschien een medische leek, maar wat is dat? Aangezien je het blijkbaar niet moet willen hebben:dat het weg lijkt te zijn!
Oke dan wist ik niet,weer wat geleerd,ben gewoon lekker snel aan de beurtquote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef simmu het volgende:
[..]
kan wel hoor. ik had mijn 20 weken echo met 18 weken. het moet gewoon ergens tussen de 18de en 22ste week
het kan wel hoor. hoeft niet, kan wel. ik voelde selene indertijd pas rond 20 weken, maar de guppies al met 18 of daaromtrent.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:51 schreef Guess. het volgende:
[..]
Oke dan wist ik niet,weer wat geleerd,ben gewoon lekker snel aan de beurt
Ik voelde vorige week 2 nachten achter elkaar een paar plopjes in me buik,ging er vanuit dat dat de kleine is maar nu voel ik al een paar dagen niks meer,vind ik wel raar eigenlijk en ook een beetje eng.Is dat in het begin normaal?Ik ben nu 18wkn.
@DeMajoor ,lijkt me echt zo erg dat wachten,hopelijk dient de kleine zich snel aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |