abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76674889
35 weken vandaag

Verder toe moe, om te reageren. Sorry.
(nog steeds erg slechte nachten hiero. Als het zo blijft, wil de verloskundige mij tegen bevallings-tijd wel een nachtje in het ziekenhuis laten slapen (met hulp van slaapverwekende medicijnen) zodat ik wat meer rust heb.
pi_76674924
quote:
Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef octopussy het volgende:

Ben even een weekendje in Landall Vennebos geweest bij vrienden. Wat vallen die zwembaden ineens tegen als je zelf geen kind meer bent zeg
Ik ben geen angstig type, maar ik was echt telkens bang dat ik een trap van een ander kind in mijn buik zou krijgen bij het zwemmen

Had hier vannacht echt een extreem druk meisje in de buik.

DeMajoor en Faja-Lobi, hopelijk gaan jullie snel aan het puffen
Ik zwem ook heel graag. Maar vind dat ook maar eng inderdaad. Een ander houdt helaas niet altijd rekening met je zoals je zou willen.
En verder, vind ik Landall nog steeds leuk Van de zomer waarschijnlijk ook maar weer een weekendje boeken ofzo.
pi_76675213
Haaai Keshet
volgende week weer weegdag, ik denk dat ik nu wel op gewicht blijf (moet haast wel met de genante hoeveelheid voedsel die ik op een dag naar binnen werk ). vergeet je niet om nu en dan ook wat uit te rusten met al die drukte! geldt ook voor de andere dames, het maakt zoveel uit!

en LLM: jullie zijn er bijna! nog maar heel eventjes volhouden, komop!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76675532
Vanochtend m'n 2e echo gehad! Ietsje verder dan ze dachten (ik wist het wel zeker, zij nu ook)
11 weken en 1 dag vandaag. Kindje was prima in orde, mooi hartslagje en alles erop en eraan! HOERA
pi_76675905
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef ChilllayD het volgende:
Vanochtend m'n 2e echo gehad! Ietsje verder dan ze dachten (ik wist het wel zeker, zij nu ook)
11 weken en 1 dag vandaag. Kindje was prima in orde, mooi hartslagje en alles erop en eraan! HOERA
Wat fijn. Nu kan je nog meer gaan genieten.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:03:26 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_76677158
Hoi!

Foto's van Aviva staan in het fototopic
Kinderfototopic Deel 170

Veel kijkplezier

wellicht dat ik vanmiddag nog wat bijlees. eerst de website bijwerken (we hebben nu alle foto's gewoon zo neergeplempt, moet ff wat gaan selecteren, en een paar foto's draaien. heb geen zin om 2 trappen omhoog te lopen om op een k*tstoel te gaan zitten, als het ook vanaf de bank met laptoppie kan voor een groot deel, nietwaar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 11 januari 2010 @ 14:43:39 #232
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76678779
Chilla goede echo

Mooie foto's van Aviva

Simmu die waarschijnlijk niet afvalt
pi_76679199
ChillayD wat fijn dat de echo goed was!
Hoe ver dachten ze dan eigenlijk dat je was?!

LLM's, nog even en dan hebben jullie je kindje in je armen!!! Hopelijk deze week nog

Nou hier gaat het zijn gangetje eigenlijk Heb net even buikfoto's gemaakt, heb t idee dat er nu wel iets aan het groeien is hehe. Heb ook mijn positiekleding aangetrokken (omdat ik mijn andere broeken in de was zitten). En daar zie je wel meer buik in haha.
Vannacht echt rot geslapen, maar denk dat dat komt doordat mijn ouders in het vliegtuig zaten (die zitten nu gewoon in Bangkok )
pi_76680039

Ze dachten dat ik vandaag 10 weken en 6 dagen zou zijn.
Ben vandaag dus 11 weken en 1 dag. Heb mijn eisprong + innesteling kunnen voelen, vandaar dat ik het eigenlijk wel zeker wist
pi_76680741
nja scheelt toch weer twee dagen
Maar passen ze de datum aan? Althans bij mijn zus deden ze dat niet, omdat het maar twee dagen scheelt, maar ze heeft het zelf wel over 5 mei ipv 7 die de gyn aanhoudt

en heb net EINDELIJK een afspraak gemaakt voor een echo voor de geslachtsbepaling! 30 januari heb ik m. Vind t wel spannend, ben zoooo benieuwd wat het is!!!!!

[ Bericht 17% gewijzigd door Sonnetje85 op 11-01-2010 15:43:30 ]
pi_76681936
Jep, hier hebben ze hem op de papieren aangepast.
We zeiden al dat 't een prijsje waard zou zijn als je al in de buurt van die datum komt
Maakt mij allemaal niet uit, zo'n exacte dag zegt mij niets.

Leuk zeg, ik wil die afspraak ook al wel hahaaha
Bel ik wel eens over een aantal weekjes voor een 20weken echo, spannend!
Hoe ver ben jij nu?
  maandag 11 januari 2010 @ 16:01:06 #237
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76682065
Davinia, wat een prachtige foto's. Lekkere meid ook en wat kijkt Eli lief!

Faja, ben benieuwd of de strippoging nog wat in gang zet! Kan nooit lang meer duren

ChilllayD, gefeliciteerd met de goede echo, schiet al weer op zeg. Bij mij was ik ook 3 dagen verder (16 februari ipv 19 februari) maar dat is ook nooit aangepast, jammer dat ik dat niet heb laten veranderen, zou toch weer 3 dagen schelen

Spannend Sonnetje, 30 januari is het zo!

Nog even een uurtje werken en dan zit het er al weer op voor vandaag. De dag is omgevlogen!
pi_76682655
Ja gelukkig wel haha, de laatste dagen ben ik er zo mee bezig haha.
Maar krijg steeds meer het gevoel dat het een meisje wordt
En heb even die chinese geslachtskalender er even bij gepakt en die zegt een jongen, dus moet het wel een meisje worden (heb namelijk even gekeken: bij mijn zus zei dat ding de eerste keer dat het een jongen werd en dat werd meisje. Nu zegt ie bij haar dat het een meisje wordt en het wordt een jongen en bij mijn schoonzusje zegt ie jongen en is t wordt een meisje. Dus moet het bij mij ook zo werken, toch?! )

ChillayD, ik ben morgen 15 weken.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:24:53 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76683205
ChilllayD, wat fijn dat je een goede echo had!
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja gelukkig wel haha, de laatste dagen ben ik er zo mee bezig haha.
Maar krijg steeds meer het gevoel dat het een meisje wordt
En heb even die chinese geslachtskalender er even bij gepakt en die zegt een jongen, dus moet het wel een meisje worden (heb namelijk even gekeken: bij mijn zus zei dat ding de eerste keer dat het een jongen werd en dat werd meisje. Nu zegt ie bij haar dat het een meisje wordt en het wordt een jongen en bij mijn schoonzusje zegt ie jongen en is t wordt een meisje. Dus moet het bij mij ook zo werken, toch?! )

ChillayD, ik ben morgen 15 weken.
Wij zouden volgens die Chinese kalender ook een meisje krijgen, maar dat klopt dus ook niet

Hier trouwens zojuist even de echte zwangere uitgehangen en een halve pot augurken leeggegeten.
pi_76683576
zie je wel, dat moet dus een meisje worden bij mij

haha hoe komen de vooroordelen de wereld in
pi_76686196
Feli met je goede echo ChillayD! En daagjes cadeau krijgen is altijd okay natuurlijk, ik kreeg er ook een stuk of 3 cadeau (maakt op zich geen ruk uit natuurlijk, maar het idee is wel leuk )

Hopelijk snel nog wat verse babies hier, maar dan kom ik wel erg dicht bij het bovenste plekje in de lijst

Nog 2 daagjes werken! *aftelt*

En augurken zijn best okay he Asy
pi_76686301
Faja, heeft de poging gewerkt?
Hopelijk ben je nu aan het
pi_76687180
Nee dames, het heeft tot nu toe nog niks in gang gezet. Ik heb wat harde buiken maar boven al een dreumes die nog al moe is en mij de hele dag als kussen gebruikt en tegen aan hangt. Ik ben rond 4 uur nog even op bed gaan liggen en in slaap gevallen en net weer wakker gemaakt voor het avondeten. Misschien als het in huis rustig is vanavond en dus ook rustig is in mijn hoofd dat er nog wat spannends gebeurd maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik morgen voor het eerst in mijn leven kennis maken met acupunctuur.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:44:32 #244
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76688786
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee dames, het heeft tot nu toe nog niks in gang gezet. Ik heb wat harde buiken maar boven al een dreumes die nog al moe is en mij de hele dag als kussen gebruikt en tegen aan hangt. Ik ben rond 4 uur nog even op bed gaan liggen en in slaap gevallen en net weer wakker gemaakt voor het avondeten. Misschien als het in huis rustig is vanavond en dus ook rustig is in mijn hoofd dat er nog wat spannends gebeurd maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik morgen voor het eerst in mijn leven kennis maken met acupunctuur.
Jammer dat et nog niets in gang heeft gezet. Maar straks liggen de kids in bed, eventueel een gezellig onderonsje met je man, en dan misschien....?
pi_76689025
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:59 schreef Faja-Lobi het volgende:

He Faja, ik hoop het ook zo voor je. Dat rust iets opleverd...
Sterkte ermee hoor..
  maandag 11 januari 2010 @ 18:54:26 #246
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76689175
Augurken zijn altijd lekker! Ik snoep ze wel vaker, ook als ik niet zwanger ben!

Faja, hopelijk helpt acupunctuur je een handje op weg...

Bah, vandaag geen topdag voor mij.
Ik ben zo ontzettend verkouden. Heb het er gewoon benauwd van en ben kapot moe alleen al van het ademhalen. Als ik een paar stappen zet, dan hijg ik al als een oud molenpaard.
Heb toch even mijn tanden op elkaar gezet en de spijlen van het ledikantje in de grondverf gezet. Dat staat al zolang. Dat moest gewoon van mezelf...
pi_76689846
Asy, ik vind augurken ook altijd lekker En balen dat je zo verkouden ben!

Faja, hopelijk komt er vanavond wat op gang!

Rij ik net helemaal voor nix naar Rijswijk... Moest tennissen en ik dacht, ach laat ik t is proberen. Geen idee hoe de banen zijn maar goed. En die waren dus helemaal besneeuwd 30 km voor nix gereden
  maandag 11 januari 2010 @ 19:23:56 #248
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76690361
Hahahaha Sonnetje, had je niet beter even kunnen bellen van te voren

Faya hou vol meid, nog even!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_76690408
ja dat zei mijn vriend ook al
maar daar had ik geen zin in *lol*
ach en ben ik er ook even uitgeweest
pi_76691696
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja dat zei mijn vriend ook al
maar daar had ik geen zin in *lol*
ach en ben ik er ook even uitgeweest
Ach ja, geen zin om ff een belletje te plegen van 20 sec Maar wel 30 km voor niets rijden. Niet echt handig natuurlijk

Maar je bent er inderdaad even lekker uit geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')