Ik zwem ook heel graag. Maar vind dat ook maar eng inderdaad. Een ander houdt helaas niet altijd rekening met je zoals je zou willen.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef octopussy het volgende:![]()
Ben even een weekendje in Landall Vennebos geweest bij vrienden. Wat vallen die zwembaden ineens tegen als je zelf geen kind meer bent zeg![]()
Ik ben geen angstig type, maar ik was echt telkens bang dat ik een trap van een ander kind in mijn buik zou krijgen bij het zwemmen![]()
Had hier vannacht echt een extreem druk meisje in de buik.
DeMajoor en Faja-Lobi, hopelijk gaan jullie snel aan het puffen
Wat fijn. Nu kan je nog meer gaan genieten.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:21 schreef ChilllayD het volgende:
Vanochtend m'n 2e echo gehad! Ietsje verder dan ze dachten (ik wist het wel zeker, zij nu ook)![]()
11 weken en 1 dag vandaag. Kindje was prima in orde, mooi hartslagje en alles erop en eraan! HOERA
Wij zouden volgens die Chinese kalender ook een meisje krijgen, maar dat klopt dus ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja gelukkig wel haha, de laatste dagen ben ik er zo mee bezig haha.
Maar krijg steeds meer het gevoel dat het een meisje wordt
En heb even die chinese geslachtskalender er even bij gepakt en die zegt een jongen, dus moet het wel een meisje worden (heb namelijk even gekeken: bij mijn zus zei dat ding de eerste keer dat het een jongen werd en dat werd meisje. Nu zegt ie bij haar dat het een meisje wordt en het wordt een jongen en bij mijn schoonzusje zegt ie jongen en is t wordt een meisje. Dus moet het bij mij ook zo werken, toch?!)
ChillayD, ik ben morgen 15 weken.
Jammer dat et nog niets in gang heeft gezet. Maar straks liggen de kids in bed, eventueel een gezellig onderonsje met je man, en dan misschien....?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee dames, het heeft tot nu toe nog niks in gang gezet. Ik heb wat harde buiken maar boven al een dreumes die nog al moe is en mij de hele dag als kussen gebruikt en tegen aan hangt. Ik ben rond 4 uur nog even op bed gaan liggen en in slaap gevallen en net weer wakker gemaakt voor het avondeten. Misschien als het in huis rustig is vanavond en dus ook rustig is in mijn hoofd dat er nog wat spannends gebeurd maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik morgen voor het eerst in mijn leven kennis maken met acupunctuur.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:59 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nee dames, het heeft tot nu toe nog niks in gang gezet. Ik heb wat harde buiken maar boven al een dreumes die nog al moe is en mij de hele dag als kussen gebruikt en tegen aan hangt. Ik ben rond 4 uur nog even op bed gaan liggen en in slaap gevallen en net weer wakker gemaakt voor het avondeten. Misschien als het in huis rustig is vanavond en dus ook rustig is in mijn hoofd dat er nog wat spannends gebeurd maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik morgen voor het eerst in mijn leven kennis maken met acupunctuur.
Ach ja, geen zin om ff een belletje te plegen van 20 secquote:Op maandag 11 januari 2010 19:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
ja dat zei mijn vriend ook al
maar daar had ik geen zin in *lol*
ach en ben ik er ook even uitgeweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |