Ze bleven alleen langer om al die spullen op te ruimen, we hoefde eiks niet eens te helpen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de officiële openingstijden voor bezoekers
En voor ons bleven ze toen langer.
Ik snap het eigenlijk best, want het is natuurlijk een ENORM karwei om al die honderden dieren te verzorgen en als je altijd alleen maar bezoek aan het ontvangen bent kom je nergens aan toe.
Maar ergens is het toch wel logisch ook, want anders zijn ze toch alleen maar bezoekers aan het rondleiden en thee inschenken ipv honderden dieren aan het verzorgenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ook eigenlijk![]()
Niet dat we nou voorrecht hebben of VIPs zijn, maar er zitten mensen 2 á 3 uur voor in de auto
Dan zal het wel meevallen toch? Helemaal als we ons nuttig maken?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef Greys het volgende:
Tombola, we zijn absoluut niet weggejaagd de vorige keer hoor!
Ik hoef geen rondleiding meer heur, ik vermaak me daar wel zonder leidstersquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ergens is het toch wel logisch ook, want anders zijn ze toch alleen maar bezoekers aan het rondleiden en thee inschenken ipv honderden dieren aan het verzorgen
En die dieren gaan toch voor, niet het feit of er mensen uren in de auto zitten om te komen.
Drie gangen bij de Mac!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maaruuh dan is 12 uur bij de Mac dus wel wat vroeg?
2 uur Mac-en?
Ga jij niet mee zaterdag?quote:
We hebben toen volgens mij ook helemaal niet gevraagd 'zeg, het is voor ons wat krap allemaal, mogen we om twaalf uur al?'. Misschien had zij toen helemaal niet in de gaten dat we wat langer wilden blijvenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had FIPO![]()
Is ook waar Greys, maar aan de andere kant hebben ze mee kunnen lezen dat we er weken handen vol werk aan hebben gehad en het eindbedrag was stiekem al bekend bij enkele vrijwilligers.
Dan vind ik, persoonlijk dan he...dat we best bijv. om 12 UUR al hadden mogen komen
Nou ja dat heb ik dus wel beetje, aan de ene kant zéér begrijpelijk dat ze niet zo ff die hele toko stilleggen, maar aan de andere kant is het toch wel een ploeg die volgens mij wel flink wat voor ze heeft gedaan... Een uurtje eerder oid ofzo had dan wel relaxed geweest...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik had FIPO![]()
Is ook waar Greys, maar aan de andere kant hebben ze mee kunnen lezen dat we er weken handen vol werk aan hebben gehad en het eindbedrag was stiekem al bekend bij enkele vrijwilligers.
Dan vind ik, persoonlijk dan he...dat we best bijv. om 12 UUR al hadden mogen komen
Volgende meet/actie is in regio Ingetjequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie gangen bij de Mac!![]()
En we zijn idd niet weggejaagd de vorige keer en snap ook wel dat ze niet aan de gang kunnen blijven met bezoek. De vrijwilligers hebben ook hun werkzaamheden en in het weekend zullen ze vast ook vrije tijd willen. Dat er mensen van ver zijn gekomen is - heel hard gezegd- niet hun probleem.
Dan moet ik eerst nieuwe kaarten voor m'n TomTom kopen. Die kent alleen West-Europaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgende meet/actie is in regio Ingetje
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik dus wel beetje, aan de ene kant zéér begrijpelijk dat ze niet zo ff die hele toko stilleggen, maar aan de andere kant is het toch wel een ploeg die volgens mij wel flink wat voor ze heeft gedaan... Een uurtje eerder oid ofzo had dan wel relaxed geweest...
Tisnie fiepen, integendeel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben toen volgens mij ook helemaal niet gevraagd 'zeg, het is voor ons wat krap allemaal, mogen we om twaalf uur al?'. Misschien had zij toen helemaal niet in de gaten dat we wat langer wilden blijven
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat we nu zitten te fiepen over DTH![]()
![]()
Maar zij willen misschien toch zo beleefd zijn om weer thee en drinken te geven en koeken enzo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoef geen rondleiding meer heur, ik vermaak me daar wel zonder leidsters
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst nieuwe kaarten voor m'n TomTom kopen. Die kent alleen West-Europa
Snap ik ook wel!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Drie gangen bij de Mac!![]()
En we zijn idd niet weggejaagd de vorige keer en snap ook wel dat ze niet aan de gang kunnen blijven met bezoek. De vrijwilligers hebben ook hun werkzaamheden en in het weekend zullen ze vast ook vrije tijd willen. Dat er mensen van ver zijn gekomen is - heel hard gezegd- niet hun probleem.
Wilde jij nog logeren tijdens de Alvestedetocht?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb altijd al een keer naar het buitenland gewild.
Nopequote:
Ik vraag me ook af of ze ons 'los' mogen laten rondlopen. Serieus. Er zitten nogal wat beesten met een gebruiksaanwijzing en voor je het weet gooi je een verkeerde deur open en zitten er bij voorbeeld zieke en gezonde katten bij elkaar. Of heb je een hond in je been hangen of zo.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar zij willen misschien toch zo beleefd zijn om weer thee en drinken te geven en koeken enzo.
IJs hoeven we deze keer niet
Nee maar ff serieus. Wij kunnen wel denken 'oh laat maar, die begeleiding'. Maar zij weten niet of er mensen meekomen die er nog nooit zijn geweest met ons en die misschien wel een rondleiding willen.
Vandaar dat ze gewoon vaste openingsuren hebben waarin ze aandacht voor de bezoekers hebben
Schat, de laatste elfstedentocht is jaaaaren geleden al verreden. Het is nu louter een hoofdstuk in het boek 'Vaderlandse cultuur uit de 20e eeuw'quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wilde jij nog logeren tijdens de Alvestedetocht?
Mor, uh tja, geen idee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Lijkt mij persoonlijk een heeel goed plan. Of zelfs zaterdagochtend, want ze kunnen er toch pas om 14.00 uur in..![]()
Nee, gwapje, ik hoop echt dat jullie kunnen gaan hoor!
Oh-oh, waar gaan wij eens over kletsen?
Ehm, ik weet niet hoor... maar we gingen daar pas rond 17u weg toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben toen volgens mij ook helemaal niet gevraagd 'zeg, het is voor ons wat krap allemaal, mogen we om twaalf uur al?'. Misschien had zij toen helemaal niet in de gaten dat we wat langer wilden blijven
Ik vind het stiekem een beetje jammer dat we nu zitten te fiepen over DTH![]()
![]()
Buitenlands woord.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk met Stali mini meeten en een klein deel van onze spullen naar het dierenasiel in Bergen op zoom brengen. Blijft er nog ruim genoeg over voor DTH
Ik wil ook een minimeet!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Bamba het volgende:
Ik ga trouwens waarschijnlijk met Stali mini meeten en een klein deel van onze spullen naar het dierenasiel in Bergen op zoom brengen. Blijft er nog ruim genoeg over voor DTH
Als ik eerlijk ben, had ik niet nog een uur langer daar willen zijn. Ik had het na die tijd die we daar zijn geweest echt wel gezien/gehadquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat heb ik dus wel beetje, aan de ene kant zéér begrijpelijk dat ze niet zo ff die hele toko stilleggen, maar aan de andere kant is het toch wel een ploeg die volgens mij wel flink wat voor ze heeft gedaan... Een uurtje eerder oid ofzo had dan wel relaxed geweest...
Ik wil een minimaat!quote:
Ik wel!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet hoor... maar we gingen daar pas rond 17u weg toch?
Ik roep een MM en een jozef!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ze ons 'los' mogen laten rondlopen. Serieus. Er zitten nogal wat beesten met een gebruiksaanwijzing en voor je het weet gooi je een verkeerde deur open en zitten er bij voorbeeld zieke en gezonde katten bij elkaar. Of heb je een hond in je been hangen of zo.
Ik kan me best voorstellen dat ze daar afspraken over hebben gemaakt. Ook ivm aansprakelijkheid en verzekering. En voor de beestjes.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Loveless typt met een courgette
Snap ik! Maar wel jammerquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope
Ik zou best graag willen, maar ik ben :
a) doodmoe van mn 40u werkweek (ik kan mn ogen nauwelijks open houden en lichamelijk doet echt alles pijnik ben niks gewend
)
b) heeft MM niet zoveel zin
c) ligt er hier zoveel sneeuw dat ik amper naar mn stage kom dus ik zie niet veel verbetering voor zaterdagen het zout is hier op
d) met name a eigenlijkik zie er zo tegen op om er dan vroeg uit te moeten zaterdag. Tis 2.5u reizen vanaf hier geloof ik. Dan moet ik er al om 8u uit ofzo
![]()
Voor dat soort volluk dus.quote:
Vooral een back up plan hoor! Maar ik schat de kans hoger in dat we niet gaan zaterdag als welquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk!
Maar jullie gaan er dus al van uit dat het niet door gaat zaterdag?
Of is dat een back-up plan?
Jij mag ook komen hoorquote:
Ik kan in mn blote kut in de sneeuw mn clit gaan vingeren.... hij gaat echt niet mee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef oh-oh het volgende:
Qwea kutje, hoe zit t met je Pinkpop plannen????
Je clit niet?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan in mn blote kut in de sneeuw mn clit gaan vingeren.... hij gaat echt niet mee.
Wat een saaie horkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan in mn blote kut in de sneeuw mn clit gaan vingeren.... hij gaat echt niet mee.
Ik ook!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
minimeets are just for the cool kids
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We zijn er 3u geweestquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar er werd hier net genoemd dat sommige mensen al eerder dan 13.00 uur daar hadden willen zijn misschien, maar dan hadden we dat moeten vragen bedoelde ik
Nee inderdaad. Ravage heeft Scrubs opgezet..quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mor, uh tja, geen idee.
Dr is niks op teevee.
Ja erg he?quote:
HE!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ravage heeft Scrubs opgezet..
Dat is verder dan DTH volgens mij!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Vooral een back up plan hoor! Maar ik schat de kans hoger in dat we niet gaan zaterdag als wel. Hoe erg ik het ook vind, want had er echt ontzettend veel zin in, maar ik heb hier ook nog een gezin en die vinden het ook niet een heel erg strak plan dat ik rijd
.
[..]
Jij mag ook komen hoor
Oh mss moet ik mn Nurse Jacky dvd es proberen...quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Ravage heeft Scrubs opgezet..
Wat een no liferquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja erg he?
En dan komt greenday, en pink, en ws the prodigy enzo.
Nee toch? Waar woon jij nou ook alweer?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is verder dan DTH volgens mij!!!!![]()
![]()
Pinkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja erg he?
En dan komt greenday, en pink, en ws the prodigy enzo.
Ik twijfel in ieder geval heel erg. Stali heeft aangegeven liever met dit weer niet mee te gaan en ik vind het ook ietwat engig (plus vriend vind het niet een heel erg strak plan).quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ik heb een topic over 10 gemist, dus ff samenvatting aub:
-Wat is nu de huidige stand van zaken van wie wel/niet gaat naar DTH?
-Wat is de (nieuwe) verzameltijd
-Hoe groot is uberhaupt de kans dat het NIET doorgaat en wie twijfelt er hard en wie hebben er zoiets van 'ik ga het iig ff proberen'
Kom, dan gaan we samen een weekend pinkpop doenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik twijfel in ieder geval heel erg. Stali heeft aangegeven liever met dit weer niet mee te gaan en ik vind het ook ietwat engig (plus vriend vind het niet een heel erg strak plan).
Ja en dan mogen hullie hiero losjerenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom, dan gaan we samen een weekend pinkpop doenMM wil toch niet
Ing komt niet, Bamba twijfelt en de rest wacht de voorspellingen af morgenavond.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
-Hoe groot is uberhaupt de kans dat het NIET doorgaat en wie twijfelt er hard en wie hebben er zoiets van 'ik ga het iig ff proberen'
met al die sneeuw bots je lekker zachtquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]MM vindt het ook geen strak plan dat ik met de auto naar stage ga. Pech voor hem
nieuwe verzameltijd roep jij toch net? of niet? Voor de rest klopt het lijstje uit de op volgens mij nog wel, en ik ga iig ff proberen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Mag ik dan in bad?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en dan mogen hullie hiero losjeren
Er zit wel een verschil in ergens naar toe moeten (werk, stage) en ergens 120 km voor rijden voor de lol zeg maar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]MM vindt het ook geen strak plan dat ik met de auto naar stage ga. Pech voor hem
Ja!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
met al die sneeuw bots je lekker zacht![]()
Puntquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Er zit wel een verschil in ergens naar toe moeten (werk, stage) en ergens 120 km voor rijden voor de lol zeg maar.
Ik dacht dat ingetje wel kwam als het er zaterdag heeeeeeeeeeeeeeeeel mooi uit zag?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ing komt niet, Bamba twijfelt en de rest wacht de voorspellingen af morgenavond.
Mochten we dan gaan (want er is volgens mij wel al veel twijfel en met reden) dan kunnen we dan een tijd afspreken.
Serieus, ben ik blind? Ik zie heul geen voorspellingen. *nog maar eens knmi kijktquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Najah goed, het word dus 90% zeker niks. Die voorspellingen zijn niet best voor zaterdag, en ik gok niet dat ze in 20 uurtjes tijd ineens 100% veranderen. En als er steeds meer afzeggen word het groepje en daarmee de animo (tis toch stukje rijden voor de meesten, dus dan is het het leukste als je meteen de hele ploeg een keertje ziet) een stuk kleiner
Fietsen is met dit weer ook niet echt een strak planquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Puntalleen is mijn stage 10 min fietsen
Tuurlijk, met Lusj mn poppetjequote:
Rihago hierzo van fok (hai ex buurmanquote:
I'm with herquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom honderd procent zeker niet, maar dat was al een soort van duidelijk denk ik
quote:
Ja voor op je clitje!quote:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ink-en-evermore.htmlquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rihago hierzo van fok (hai ex buurman![]()
) heeft een concert van haar op bluray. Dan zie je haar dus dit nr doen, helemaal boven in de lucht, vast aan touwen, met salto en alles
![]()
Dat concert dus! Echt gaaf he?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Rihago hierzo van fok (hai ex buurman![]()
) heeft een concert van haar op bluray. Dan zie je haar dus dit nr doen, helemaal boven in de lucht, vast aan touwen, met salto en alles
![]()
En morgenavond weten we 100% zeker wat we gaan doen. Gaan of niet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
Najah goed, het word dus 90% zeker niks. Die voorspellingen zijn niet best voor zaterdag, en ik gok niet dat ze in 20 uurtjes tijd ineens 100% veranderen. En als er steeds meer afzeggen word het groepje en daarmee de animo (tis toch stukje rijden voor de meesten, dus dan is het het leukste als je meteen de hele ploeg een keertje ziet) een stuk kleiner
Inecto is voor de echt lekkeren onder onsquote:
Troestequote:
Zeg negatieveling!!!! Ik ga zover mogelijk wel. En ik haal nokwanda dan ook gewoon op. Als jij gaat met greys en maes en cat komt dan schiet het al op toch?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
slaap lekker!quote:
That's the spirit!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg negatieveling!!!! Ik ga zover mogelijk wel. En ik haal nokwanda dan ook gewoon op. Als jij gaat met greys en maes en cat komt dan schiet het al op toch?
Nou ik wil het sowieso eigenlijk wel proberen, maar ik weet niet hoe m'n bijrijders erover denken natuurlijk. En ik heb ook wel zoiets dat als er 1 of 2 anderen komen ik het ook liever dan verzet.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En morgenavond weten we 100% zeker wat we gaan doen. Gaan of niet.
Want ik zou het vervelend vinden als deze meet (weer) in het water valt omdat we -stel- feitelijk wel zouden kunnen gaan, maar mensen denken dat het toch niet door zal gaan en dus maar vast andere plannen maken.![]()
Waarmee ik Bamba en Ingetje nu dus niet bedoel he?![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik kom honderd procent zeker niet, maar dat was al een soort van duidelijk denk ik
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef senesta het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ink-en-evermore.html
Jajaquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En morgenavond weten we 100% zeker wat we gaan doen. Gaan of niet.
Want ik zou het vervelend vinden als deze meet (weer) in het water valt omdat we -stel- feitelijk wel zouden kunnen gaan, maar mensen denken dat het toch niet door zal gaan en dus maar vast andere plannen maken.![]()
Waarmee ik Bamba en Ingetje nu dus niet bedoel he?![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef Morretje het volgende:
Senes, weet je al meer over je nichtje?
Greys zal je sowieso wel op de hoogte houden denk ik?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben ook pleitos zo.
Zou iemand wellicht ff een PM kunnen sturen als er wat duidelijk is over DTH of meer afzeggingen (of juist toezeggingen)? Ik ben nl. ook morgen weer niet online overdag, en s'avonds ook weer weg, dus dan is het al heel rap zaterdag
Erwin Kroll zei het vanavondquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, ben ik blind? Ik zie heul geen voorspellingen. *nog maar eens knmi kijkt
Ik gluur hier vanaf het werk morgen af en toe welquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:14 schreef Bamba het volgende:
[..]
Greys zal je sowieso wel op de hoogte houden denk ik?
en als er heel concreet iets is pm ik je welquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben ook pleitos zo.
Zou iemand wellicht ff een PM kunnen sturen als er wat duidelijk is over DTH of meer afzeggingen (of juist toezeggingen)? Ik ben nl. ook morgen weer niet online overdag, en s'avonds ook weer weg, dus dan is het al heel rap zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Je kan het ook gewoon zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gluur hier vanaf het werk morgen af en toe wel
En dan ben ik morgenavond ook weg, maar dan eh... sms ik je wel Len
ik zat op 12 in de vorige sc , maar draaide me even om teneinde het huis een beetje toonbaar te maken voor mijn schoonzus die vanuit Amsterdam met de trein hierheen komt om te inspecteren hoe het met mij gaat en jullie hebben inmiddels een halve topic vol geluld gepost.quote:
Ik meld me!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
Als we de knoop hebben doorgehakt is het goed om gewoon iedereen die mee (zou) gaan een PM te sturen.
Ik ben morgenavond pas later weer online (overdag wel), wil het wel doen, maar heb geen zin om tig topics door te graven.Dus als er mensen zijn met no life meer tijd... graag!
Toch he... als ik de tijd op zaterdag 22.00 uur zet, dan zit dat front net boven DTH en mijn buurtje maar is de rest van Nederland vochtvrij. Of zie ik dat nu verkeer? En tis maar een prognose natuurlijk.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Erwin Kroll zei het vanavondZaterdag en zondag sneeuw, maar voorál zaterdag.
En zie hier: http://www.meteox.nl/3daagse.aspx
En klik dan in het plaatje op start.
Zie wat er van onder aan komt
Maar wie weet buigt het magisch af naar rechts ofzo
quote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik meld me!!!![]()
Ik lees toch alles terug
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hebben jullie ook minimeet!!!
![]()
Geen bekkie?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Aan de hand van die beelden heb ik ook nog wel hoop!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toch he... als ik de tijd op zaterdag 22.00 uur zet, dan zit dat front net boven DTH en mijn buurtje maar is de rest van Nederland vochtvrij. Of zie ik dat nu verkeer? En tis maar een prognose natuurlijk.
Wij blijven gewoon hysterisch optimistisch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de hand van die beelden heb ik ook nog wel hoop!
Maar toen Erwin Kroll ging praten werd de hoop iets minder en toen kwam Elies ook nog met een andere voorspelling van 'vanaf zaterdagochtend al sneeuw'. Dus we moeten echt maar even kijken wat ze morgen zeggen
Ja! Wat lief dat je het vraagt. Ze is vanmorgen geopereerd en dat hebben ze via haar naveltje gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef Morretje het volgende:
Senes, weet je al meer over je nichtje?
Noh ja, anders kom je naar deze regio als het lukt met verkeer en gaan we naar Blijdorp. Ik heb ook een abbo en dan krijgen gasten 25 % kortingquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:20 schreef Bamba het volgende:
Tombola, ik heb net gekeken en mijn woonplaats is even ver van jou vandaan als DTHdus schiet nog niet erg op voor je, maar als je ook wilt langskomen ben je welkom hoor
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja! Wat lief dat je het vraagt. Ze is vanmorgen geopereerd en dat hebben ze via haar naveltje gedaan.
Er schijnt tussen haar maagje en haar darmen een vliesje gegroeid te zijn die ervoor zorgde dat er alleen druppelsgewijs wat inhoud van haar maag in de darmen kon komen. Dat vliesje hebben ze weggehaald en dat was ook al vrij snel gebeurd want met een half uurtje lag ze al op de uitslaapkamer.
Ze heeft vanavond zelfs al wat voeding gehad en dat is er allemaal ingebleven![]()
De arts was al dermate tevreden dat ze misschien al wel heel snel al weer naar huis mag
Oh wat goed!!! Ongelofelijk he, dat ze met eigenlijk een hele simpele ingreep zoveel kunnen bereiken!! Nu kunnen ze eindelijk gaan genieten van hun meisje!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja! Wat lief dat je het vraagt. Ze is vanmorgen geopereerd en dat hebben ze via haar naveltje gedaan.
Er schijnt tussen haar maagje en haar darmen een vliesje gegroeid te zijn die ervoor zorgde dat er alleen druppelsgewijs wat inhoud van haar maag in de darmen kon komen. Dat vliesje hebben ze weggehaald en dat was ook al vrij snel gebeurd want met een half uurtje lag ze al op de uitslaapkamer.
Ze heeft vanavond zelfs al wat voeding gehad en dat is er allemaal ingebleven![]()
De arts was al dermate tevreden dat ze misschien al wel heel snel al weer naar huis mag
Wat fijn!!!!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Zit naast me op de bank een film te kijken. Ik hou niet van films kijken. Af en toe kriebelen we elkaars rug en zometeen laat hij de film en ik jullie hier allemaal alleen en gaan we een spelletje doenquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:17 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zat op 12 in de vorige sc , maar draaide me even om teneinde het huis een beetje toonbaar te maken voor mijn schoonzus die vanuit Amsterdam met de trein hierheen komt om te inspecteren hoe het met mij gaat en jullie hebben inmiddels een halve topic vol geluld gepost.
![]()
zijn er zoveel fokkers aanwezig op dit moment of zijn er veel die met hun laptop op schoot tv aan het kijken zijn ? kan me moeilijk voorstellen dat de partners van de posters niet gaan klagen over gebrek aan aandacht.
dat zijn prive zaken natuurlijk maar ik ben nieuwsgierig aangelegd
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Noh ja, anders kom je naar deze regio als het lukt met verkeer en gaan we naar Blijdorp. Ik heb ook een abbo en dan krijgen gasten 25 % korting
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zit naast me op de bank een film te kijken. Ik hou niet van films kijken. Af en toe kriebelen we elkaars rug en zometeen laat hij de film en ik jullie hier allemaal alleen en gaan we een spelletje doen
Oh, wat goed.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Sweet dreams!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ff keihard inbreken in het nichtje verhaal![]()
Maar goed, de sites waarop ik kijk hebben het zaterdag wel over 'wat' sneeuw, maar niet echt in dramatische rampzalige hoeveelheden ofzo. Dus ik heb best goeie hoop!
Truste
Hmm ik weet 't niet. Wij gaan wss een abo halen nl. en aangezien 't ook nog niet zeker is of die van mij meegaat of niet zou het beetje raar zijn als ik dan zaterdag blijdorp ga en we de week erop een abo gaan halen en dan samen gaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan gaan Greys etc wel ook mee toch? Hebben we toch nog een meet!!!!!
Zo op hart van Nederland die vrouw die haar hond uit de sloot redde
Als DHT niet kan, dan lijkt me dat leuk. Spreken we morgen gewoon af. Ik ga hier een spelletje spelen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan gaan Greys etc wel ook mee toch? Hebben we toch nog een meet!!!!!
Zo op hart van Nederland die vrouw die haar hond uit de sloot redde
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
Ff keihard inbreken in het nichtje verhaal![]()
Maar goed, de sites waarop ik kijk hebben het zaterdag wel over 'wat' sneeuw, maar niet echt in dramatische rampzalige hoeveelheden ofzo. Dus ik heb best goeie hoop!
Truste
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
blehh, ik val nu echt bijna in slaap![]()
nou, daar ga ik dan
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ik weet 't niet. Wij gaan wss een abo halen nl. en aangezien 't ook nog niet zeker is of die van mij meegaat of niet zou het beetje raar zijn als ik dan zaterdag blijdorp ga en we de week erop een abo gaan halen en dan samen gaan![]()
Vind ik A) zonde van m'n geld dan zaterdag, en B) beetje lullig omdat ik al het hele jaar het uit aan het stellen ben omdat abo te gaan halen
Ja maar dan moet die van mij dus mee, en dat wist ze nog nietquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, Greys en Maes dan
![]()
En anders haal je zaterdag dat abo en kun je de week erna gratis
Elfstedentochtquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Senes, wat een goed nieuws![]()
![]()
Ll, ik heb zaterdag verder niets gepland heur
eens kijken of ik mijn schoonzussie ook zover kan krijgen , maar dan zal ik toch eerst moeten gaan douchen , ze is al bijna op SC ( Station Centraal )quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:26 schreef nokwanda het volgende:
Zit naast me op de bank een film te kijken. Ik hou niet van films kijken. Af en toe kriebelen we elkaars rug en zometeen laat hij de film en ik jullie hier allemaal alleen en gaan we een spelletje doen
Ik kan niet schaatsenquote:
Geen ideequote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel 11 steden in Fryslan?![]()
![]()
Volgens mij zitten keihard te cheaten en zijn het 3 of 4 steden en de rest dorpen en gehuchten
Jij gaat je schoonzus uitwonen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:31 schreef kitao het volgende:
[..]
eens kijken of ik mijn schoonzussie ook zover kan krijgen , maar dan zal ik toch eerst moeten gaan douchen , ze is al bijna op SC ( Station Centraal )
Ja, snap ik heus welquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet die van mij dus mee, en dat wist ze nog niet![]()
En ik zou al vanaf Kerst die abo's voor ons gaan regelen maar steeds geen zin in / tijd voor en dan vind ik t vrij lullig als ze dan niet gaat om dan met jullie ineens wél te gaan, snappie?
Als er zaterdag elfstedentocht is dan zit ik in Fryslân zaterdag!quote:
Partypooperquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:32 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel 11 steden in Fryslan?![]()
![]()
Volgens mij zitten keihard te cheaten en zijn het 3 of 4 steden en de rest dorpen en gehuchten
nee, we gaan triktrakken , maar daarom mag ik toch wel gaan douchen zeker ?quote:
11 stedentochtmeet chez Ing!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, snap ik heus wel
sleep haar maar mee dan
[..]
Als er zaterdag elfstedentocht is dan zit ik in Fryslân zaterdag!
Truste teruglezert!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:37 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga off...
Ik stort in en lees morgen wel bij
Taspoezel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
goed nieuws senesta
ff mn poezenbeestje spammen, omdat t zo goed met dr gaat
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
goed nieuws senesta
[ afbeelding ]
Boor says hi!quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:57 schreef Memento-Mori het volgende:
goed nieuws senesta
[ afbeelding ]
Dat we zaterdag wel niet misschien wel niet niet wel misschien naar DTH gaan.quote:
Wowquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Dat we zaterdag wel niet misschien wel niet niet wel misschien naar DTH gaan.
En dat de operatie van Senesta's nichtje heeeeel goed is verlopen.![]()
En dat ik keiveul kattevoer ga kopen als ik de kans krijg.
En dat in maar 400 posts of zo.quote:
Deze week is weer zo'n pareltje.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
F&F is ook eigenlijk gewoon het tofste forum van FOK! he?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
F&F is ook eigenlijk gewoon het tofste forum van FOK! he?
Zal ik slaapzak en luchtbedje meenemen?quote:
Er staat een opgemaakt Twijfelaartje op zolderquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal ik slaapzak en luchtbedje meenemen?
Dibs!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er staat een opgemaakt Twijfelaartje op zolder
Hé , kijk nou , jij bent over een kwartiertje te zien op rtl 7 om 23:40quote:
Blinde Stevie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.dierenthuis.nl(...)il.php?nieuws_id=737
Dat was mijn idee ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Blinde Stevie.![]()
Had ik al gezegd dat ik zaterdag naar een adoptiekatje wil kijken?![]()
Hier steken trouwens twee grijswitte pootjes uit de tent.
Deze is net zo hysterisch optimistisch als Greys en ik zijn!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was mijn idee ook![]()
*F5t op Buienradarpuntenel
Je moet dan wel iemand (hai Greysquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Kunnen we als F&F niet een paar poesjes en hondjes adopteren? Het kost geen drol en als we met een automatische overschrijving elke maand een of twee euro overmaken naar onze rekening (hai Greys), dan is dat toch leuk. Of niet
Ja, ik zie de beren op de weg ook welquote:Op donderdag 7 januari 2010 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Je moet dan wel iemand (hai Greys) hebben die van
lijstjes
houdt en de zaak wil bijhouden.
En dan zou ik eerder denken aan een systeem waarbij iedereen per jaar een bepaald bedrag overmaakt. Deel dat door 7X12 en je weet hoeveel poezels je dat jaar kunt adopteren. Dan ben je ook minder afhankelijk van mensen die uit de SC wegvallen halverwege het jaar.
En hoef je maar één keer per jaar de mensen voor geld achterna te rennen. Of kunnen we dan iets met automatische overschrijvingen?
Ik vind de gedachte heel leuk, maar dan moeten we nog wat filosoferen over de praktische uitvoering.
Oh, maar ik vind dit ook een mooi idee!quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik zie de beren op de weg ook wel
Inzamelactie een keer en dan zeggen: we hebben zoveel en daar kunnen zoveel honden / katten 5 jaar van geadopteerd zijn. Punt!
Naja...
Ik had echt niet verwacht dat je als derde toch nog aan de beurt zou komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
Kom, kom, lieve skatjes, we gaan allemaal vragen om goed weer in het verkeer.
Jullie naar het DTH en wij naar het DA voor Bullie!
Ik ben zo blij voor jullie en voor Bulliequote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:09 schreef Strega het volgende:
Kom, kom, lieve skatjes, we gaan allemaal vragen om goed weer in het verkeer.
Jullie naar het DTH en wij naar het DA voor Bullie!
ik zit versgemaakte macaroni , ( ja alweer) , te eten die m'n schoonzussie net klaargemaakt heeft en ik voel me meteen weer het heertje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:26 schreef Bamba het volgende:
Ik zit carnavalsliedjes te luisteren en ben prompt in carnavalsstemming
nee , die komt volgende week pas , als er niets misgaat , in Nigeria is het allemaal niet zo gegarandeerd als hier (meestal , er zijn hier ook (spoor-)wegen en vliegvelden plat komen te liggen.)quote:
bedankt , ik hoop het ook hoewel ik haar nu iets minder mis als normaal omdat haar zus hier nu bij me is , maar als ze allebei hier zijn dan is het nog gezelliger hoewel ze soms wel eens de neiging hebben samen een beetje tegen me tekeer te gaan. Dat neem ik dan maar voor lief....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:40 schreef Bamba het volgende:
Oke dan, nou hopen dat alles goed gaat dan en ze volgende week gewoon weer thuis is!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:43 schreef kitao het volgende:
[..]
bedankt , ik hoop het ook hoewel ik haar nu iets minder mis als normaal omdat haar zus hier nu bij me is , maar als ze allebei hier zijn dan is het nog gezelliger hoewel ze soms wel eens de neiging hebben samen een beetje tegen me tekeer te gaan. Dat neem ik dan maar voor lief....
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:46 schreef Bamba het volgende:
![]()
Ik ga lekker slapen. Truste voor zo/straks
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Kunnen we als F&F niet een paar poesjes en hondjes adopteren? Het kost geen drol en als we met een automatische overschrijving elke maand een of twee euro overmaken naar onze rekening (hai Greys), dan is dat toch leuk. Of niet
En een kat hoorquote:
Aldus knmi over de sneeuw morgenquote:De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:16 schreef Bamba het volgende:
Mogguh!
Wij gaan over een half uurtje richting de grens om daar de bus naar Antwerpen te pakken. Vriendin en dochter gaan helaas niet mee, dus het is alleen Robin en ik. Ben benieuwd hoe het zal gaan
Ik ook en dan een speciaal topic voor de FOK!beestjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:11 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, maar ik vind dit ook een mooi idee!
Ik zou gewoon doen wat ElisaB deed, at random een beestje laten kiezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:28 schreef Greys het volgende:
Als we nou gewoon met de F&F SC 1 hond en 1 kat adopteren?
En dan een topic openen voor de F&F puzzie en woef?
Want er zijn al mensen hier die een of meerdere adoptiedieren daar hebben.
En mocht het chaos worden met betalingen enzo dan is het voor mij ook niet zo erg om dat een keer zelf te betalen/voor te schieten. Ik heb de Asielrekening nog niet gesloten, die staat vers en schoon te zijn
We hebben het hier al vaker over gehad om met zijn allen een hond en kat te adopteren.
Zou echt leuk zijn!
Mensen die dat leuk vinden (ook van buiten ons kliekje) kunnen dan ook als ze willen een keer een paar euro overmaken ofzo, zodat we wat lekkers kunnen brengen/sturen aan onze F&F dieren.
Ik voorspel wel een chaos met het uitzoeken van de SC hond en kat
Wij!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:29 schreef Greys het volgende:
Senes, GMTA! Speciaal AA**-topic FTW!
** Adoratie Adoptie Topic
Door DTH bedoel je? Prima!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doen wat ElisaB deed, at random een beestje laten kiezen
Precies zoals ik het voor me zie!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Wij!![]()
Het topic zetten we sticky en in de OP leggen we onderaan gewoon uit hoe mensen als ze dat willen een donatie kunnen doen? Zoiets?
Aww ik wil een poll met lelijke hondjes om uit te kiezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Morguhquote:
Daar hadden we het tijdens de Asielactie ook al overquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Morguh... ik ben ziek, dus ik sla even over
bedankt
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:35 schreef senesta het volgende:
[..], bakkie kruidenthee dan maar?
Beterschap
Ja he? Ik zou ook nog wel eens een FOK! aap willen adopterenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef Greys het volgende:
Mogguh oh-oh!
[..]
Daar hadden we het tijdens de Asielactie ook al over![]()
Onze eigen FOK!-beestjes!
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he? Ik zou ook nog wel eens een FOK! aap willen adopteren![]()
http://www.aap.nl/compone(...)mid,54/view,adoptie/
Ik heb mijn zusje vandaag nog niet gesproken maar de laatste berichten van gisteravond waren heel veelbelovend, ze kreeg zelfs alweer voeding en die bleef er inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:41 schreef oh-oh het volgende:
Senes, hoe gaat t vandaag met je nichtje???
Oh wat heerlijk, hopenlijk mag ze snel naar huisquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb mijn zusje vandaag nog niet gesproken maar de laatste berichten van gisteravond waren heel veelbelovend, ze kreeg zelfs alweer voeding en die bleef er inMisschien dat ze al heel snel weer naar huis mogen.
Het kleine wijffie schijnt echt intens van haar flesje genoten te hebben.
Er was tussen haar maag en darmpjes een vliesje gegroeid die daar niet hoorde waardoor haar voeding nog maar druppelsgewijs in haar darmpjes kon komen. Gevolg was dat ze op een gegeven moment gewoon vol zat en dus bleef spugen. Dat vliesje hebben ze gisteren operatief (via haar naveltje!) verwijderd.quote:
Misschien zelfs al vandaag of morgen werd er gefluisterdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh wat heerlijk, hopenlijk mag ze snel naar huis![]()
Damn, ik ruik naar King of Skin
das vervelend, fijn dat t via navel konquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Er was tussen haar maag en darmpjes een vliesje gegroeid die daar niet hoorde waardoor haar voeding nog maar druppelsgewijs in haar darmpjes kon komen. Gevolg was dat ze op een gegeven moment gewoon vol zat en dus bleef spugen. Dat vliesje hebben ze gisteren operatief (via haar naveltje!) verwijderd.
Of vraag DTH voor ons een hond en een poes te kiezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:29 schreef senesta het volgende:
Oh dat zou echt geweldig zijn he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Misschien zelfs al vandaag of morgen werd er gefluisterd
Zo je het nu vertelt, klinkt het als een kleinigheidje, maar dat was het vast niet. Wat heerlijk dat het zo goed is gegaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:49 schreef senesta het volgende:
Er was tussen haar maag en darmpjes een vliesje gegroeid die daar niet hoorde waardoor haar voeding nog maar druppelsgewijs in haar darmpjes kon komen. Gevolg was dat ze op een gegeven moment gewoon vol zat en dus bleef spugen. Dat vliesje hebben ze gisteren operatief (via haar naveltje!) verwijderd.
Hoe oud is ze Senes?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Tis nog een ukje, ze is in november geboren dacht ikquote:
Nah, zo moeilijk is dat heus niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:04 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben blij als dit topic vol isik probeer telkens de TT uit te spreken maar dat lukt niet
Ze is 12 november geboren, dat vergeet ik nooit meer omdat mijn zusje de avond daarvoor gewoon nog met haar zoontje sint maarten heeft gelopenquote:
Een hondje en een poesje die geen of weinig donateurs hebben...die willen we toch he?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of vraag DTH voor ons een hond en een poes te kiezen
Ze moest er toch voor naar een professor in het VU, hier in Den Helder konden of deden ze het niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo je het nu vertelt, klinkt het als een kleinigheidje, maar dat was het vast niet. Wat heerlijk dat het zo goed is gegaan
Och arm ukje, fijn dat het zo goed is gegaan en dat ze haar fles weer helemaal jummie vond!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze moest er toch voor naar een professor in het VU, hier in Den Helder konden of deden ze het niet.
Wel waren ze best snel klaar, ze is met inslapen erbij maar een half uurtje weg geweest.
Maar zo'n operatie bij zo'n kleintje is toch wel altijd heel erg spannend.
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een hondje en een poesje die geen of weinig donateurs hebben...die willen we toch he?
wachten waarop dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
(Damn, ik heb nu al zin om een topic aan te maken met een mooie OP en eenlijstje
op te stellen, maar we moeten nog even wachten zeker?
![]()
)
Wachten tot we weten welke hond en kat onze FOK!dieren worden?quote:
Auwquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh mag ik hier even mijn beklag doen over opgevroren sneeuw?![]()
Ik ben gisteren, terwijl mijn meneer me al vast had, keihard op mijn stuitje gevallenEn nu is mijn meneer 8 dagen weg, ging de wekker om half vijf en ben ik heel zielig
Ohjee...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh mag ik hier even mijn beklag doen over opgevroren sneeuw?![]()
Ik ben gisteren, terwijl mijn meneer me al vast had, keihard op mijn stuitje gevallenEn nu is mijn meneer 8 dagen weg, ging de wekker om half vijf en ben ik heel zielig
Nok is hier toch elke dag wel ff hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier iedereen morgen bij DTH![]()
Ik heb Nok al een tijdje niet gezien, telkens als ik hier even kwam spieken. Alles goed met haar?
Laurie:quote:06-01-2010
Ze worden doodgezwegen, ze bestaan niet, we willen het liever niet weten.
Lieve mensen,
Graag wil ik een extra oproepje doen voor een paar van onze dieren. Zij kunnen nu eenmaal niet zelf aan de bel trekken maar verdienen wel onze aandacht. We hebben zo’n 300 aids- en leucosekatjes in de opvang. Velen van hen staan niet met een foto op de site. De dieren die wel met een foto op de site staan zijn bijna allemaal geadopteerd, er zijn erbij die zelfs erg populair zijn. Wij hebben er een paar voor u uitgezocht die nog wel een adoptant zoeken. Laurie en blinde Stevie zijn nog niet geadopteerd en dat verdienen ze wel. Deze diertjes hebben lang gezworven en een heel zwaar leven geleid. Ze zijn allebei erg lief en we hebben ze een plaatsje gegeven op de site bij de bewoners van FIV/FELV. Wie sluit ze in het hart en draagt zo een steentje bij aan hun verzorging?
Uiteraard hoeft u niet bang te zijn dat dieren die niet geadopteerd zijn minder verzorging zullen krijgen. Al het geld gaat in een grote pot en is voor alle dieren. De knuffels en de aandacht die mensen aan hun adoptiekat geven is echter onbetaalbaar. Elk dier heeft recht op de liefde van iemand voor wie hij of zij speciaal is.
We weten dat velen van u regelmatig op andere dierensites kijken. Soms bent u in de gelegenheid links naar andere sites te plaatsen. Als dat kan wilt u dan een link naar Dierenthuis plaatsen? Onze dieren kunnen niet genoeg aandacht krijgen.
Oke gelukkig. Ik heb meestal alleen 's ochtends even tijd om te loeren dus vandaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nok is hier toch elke dag wel ff hoor
Daar krijg je echt veel te veel trek vanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke gelukkig. Ik heb meestal alleen 's ochtends even tijd om te loeren dus vandaar.
Ik ga morgen eens mijn cupcake masker uitproberen
Ik vind de geur geweldig maar lust geen chocoladequote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar krijg je echt veel te veel trek van
Oh, maar je vindt het dus wel lekker ruiken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind de geur geweldig maar lust geen chocolade
Ik ben raaaaarrrrrquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, maar je vindt het dus wel lekker ruiken?
Das ook grappig!
ik heb dat met kaasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind de geur geweldig maar lust geen chocolade
Laten we het over het visuele van chocolade maar helemaal niet hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:06 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ik heb dat met kaas
Ik vind niets zo lekker uitzien als een boterham met kaas, maar ik ga ervan over mijn nek als ik 't proef. geur van kaas vind ik niet super overigens, gaat bij mij meer over het visuele
en dan deze die een stuk minder 'negatief' is en niet over grimmig spreektquote:Zaterdag wordt het weerbeeld grimmig. Het gaat vanuit Duitsland af en toe sneeuwen en de noordoostenwind trekt flink aan. Langs de kust wordt deze hard en is stuifsneeuw waarschijnlijk. Blijf de berichten en waarschuwingen de komende dagen goed volgen.
quote:Zaterdag neemt de bewolking in de nacht en ochtend van het zuidoosten uit toe en volgt er sneeuw. In de ochtend valt de sneeuw vooral in het zuidoosten, in de loop van de middag en avond neemt de kans op sneeuw ook in de rest van het land toe. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters.
Ik had toevallig gisteren voorgenomen dit weekend weer eens pizza met kaas te gaan proberen... voor de zoveelste keer weerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
En er zijn nog wel zoooooooooveel soorten kaas
![]()
Ik heb vandaag weer lekker kaas in mn bento
Maar probeer je ook verschillende soorten kaas dan???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik had toevallig gisteren voorgenomen dit weekend weer eens pizza met kaas te gaan proberen... voor de zoveelste keer weerik ga 't weer smerig vinden, maar ik wil 't toch weer proberen
Ik heb me laten vertellen dat wanneer je van jonge kaas al over je nek gaat, je oude kaas niet hoeft te overwegenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar probeer je ook verschillende soorten kaas dan???
Ik vind jonge kaas niet te eten en oude kaas heerlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat wanneer je van jonge kaas al over je nek gaat, je oude kaas niet hoeft te overwegen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:52 schreef Greys het volgende:
En blinde Steve, die ook nog niet geadopteerd is:
Dittoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jonge kaas niet te eten en oude kaas heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |