quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag kan ik ook niet ivm romantische nachtje met mijn meneer
Oh dan moet ikde dokter hem morgenzaterdag maar ff mond op mond beademing geven!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SNEL JONGENS, LOVELESS HEEFT EEN BEROERTE, BEL 0611ofzoiets
die ga ik morgen halen!!!quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
SNEL JONGENS, LOVELESS HEEFT EEN BEROERTE, BEL 0611ofzoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je hebt mij niet gePMd!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn deuntje gespeeld en laat het petje nu liggen, wellicht dat er nog wat invalt.
Maar ik heb al keiveul!![]()
![]()
125 euro!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:24 schreef tombolafan het volgende:
ik bel regelmatig 0611 hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Persoonlijk heb ik zaterdags eiks nooit verplichtingenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
Dat wordt volgens mij juli voordat we weer kunnen
wedden dat er dan een hittegolf is, zodat het asfalt smelt en we niet kunnen?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Ik had gister nog even met DTH gemaild of het nog uitkwam.
De eerste keer had ik met Sjaan gemaild, tenminste van haar kreeg ik antwoord.
En nu kreeg ik antwoord van Alice zelf en ze zegt dat we van harte welkom zijn, maar dat de bezoekuren op zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur zijnDa's maar twee uurtjes!
ja zou ik ook zeggen als ik hoorde dat jullie eraan kwamenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
En nu kreeg ik antwoord van Alice zelf en ze zegt dat we van harte welkom zijn, maar dat de bezoekuren op zaterdag tussen 14.00 en 16.00 uur zijnDa's maar twee uurtjes!
Toen waren we ook pas om 14 UUR welkomquote:
Maar waren ze toen ook maar twee uurtjes open?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen waren we ook pas om 14 UUR welkom
Jep, tot 16 uur ook idd.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waren ze toen ook maar twee uurtjes open?
En er staat 'katten kammen en aaien is natuurlijk altijd prima!'.
Ik had gevraagd of ze nog klusjes voor ons had.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
Alleen volk tussen de 14 en 16 jaar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Zo bento is vol, afwas is gedaan.
Ff teruggelezen en ik heb een goed idee jongens.
Ivm het weer is het mss zaterdag niet zo slim om met zn allen het hele land door te gaan rijden voor de diertjes.
Wellicht kunnen jullie morgenavond even kijken hoe de weersvoorspellingen zijn en dan beslissen of julle gaan?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja zou ik ook zeggen als ik hoorde dat jullie eraan kwamen
Nu ook eigenlijkquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, tot 16 uur ook idd.
En toen kwamen we met heel veel dingen.
Ik vond het eiks best raar dat we maar zo kort welkom waren toen
Dat zijn gewoon de officiële openingstijden voor bezoekersquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jep, tot 16 uur ook idd.
En toen kwamen we met heel veel dingen.
Ik vond het eiks best raar dat we maar zo kort welkom waren toen
Maar zijn jullie dan weggejaagd ofzo vorige keer? Of was het na 2 uur ook wel genoeg?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ook eigenlijk![]()
Niet dat we nou voorrecht hebben of VIPs zijn, maar er zitten mensen 2 á 3 uur voor in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |