Das een goeiequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef kutkabouter het volgende:
dikke multikill net door te sprayen met AA-12
WTH hoe lang speel jijquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Technofreakzz het volgende:
spel gister gehaald en nou lvl 32 op de pc
dat mag je zelf doen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Palmboom313 het volgende:![]()
xbox360 Palmboom313 --> Palmboom313
gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat mag je zelf doen hoorzie OP
oh en trouwens, wat is die OP veel scrollwerk
Als je überhaupt denkt dat er enige status te verkrijgen is met het behalen van een bovengemiddelde score in computerspel moet je imo. serieus twijfelen aan je sociale status.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik geloof er gewoon geen reet van dat je gemiddeld 40-10 haalt.
En voor mijn bloeddruk. Gisteravond waren de servers waar ik op zat behoorlijk slecht, dat speelt dan ook voor geen meter. Je wordt dan gekilled terwijl je al lang de hoek om bent, kijk je daarna de replay dan zie je dat de tegenstander je nog lang niet om de hoek ziet staan. Nou, dan weet je wel hoelaat het is: Tijd om te stoppen en te gaan slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
MW2 is slecht voor de nachtrust
klinkt bekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
En voor mijn bloeddruk. Gisteravond waren de servers waar ik op zat behoorlijk slecht, dat speelt dan ook voor geen meter. Je wordt dan gekilled terwijl je al lang de hoek om bent, kijk je daarna de replay dan zie je dat de tegenstander je nog lang niet om de hoek ziet staan. Nou, dan weet je wel hoelaat het is: Tijd om te stoppen en te gaan slapen
Ik hoop dit jaar prestige te bereiken.... Dat zal me een dag of 4 (100uur) gamen kostenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook veel meer last dan normaal van slechte connecties. Hier net level 48. Ik hoop voor feb prestige te bereiken
Goed wapen maar slaat soms bijna mijn klauwen uit... De ene keer gaat het lekker en de andere keer echt waardeloos met dat ding. Hij mag wat accurater van mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef Parvus het volgende:
Aangezien ik vanaf level 20 met de TAR-21 ga schieten totdat ik level 70 ben duurt het wat langer. Maar dat boeit me vrij weinig hehe.
Ja das wel waar. Moest er ook ff aan wennen. Maar heb wel liever een minder accuraat wapen met meer damage dan andersom heb ik ontdekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed wapen maar slaat soms bijna mijn klauwen uit... De ene keer gaat het lekker en de andere keer echt waardeloos met dat ding. Hij mag wat accurater van mij
Ohhh die callsign generator bedoel je! Die staat hier: http://callsign.modernwarfare247.com/quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Maar online bedoel ik, zodat ik hier kan laten zien welke ik toon.
ik 0.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |