Das een goeiequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef kutkabouter het volgende:
dikke multikill net door te sprayen met AA-12
WTH hoe lang speel jijquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:47 schreef Technofreakzz het volgende:
spel gister gehaald en nou lvl 32 op de pc
dat mag je zelf doen hoorquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:15 schreef Palmboom313 het volgende:![]()
xbox360 Palmboom313 --> Palmboom313
gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2010 22:40 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat mag je zelf doen hoorzie OP
oh en trouwens, wat is die OP veel scrollwerk
Als je überhaupt denkt dat er enige status te verkrijgen is met het behalen van een bovengemiddelde score in computerspel moet je imo. serieus twijfelen aan je sociale status.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:00 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar ik geloof er gewoon geen reet van dat je gemiddeld 40-10 haalt.
En voor mijn bloeddruk. Gisteravond waren de servers waar ik op zat behoorlijk slecht, dat speelt dan ook voor geen meter. Je wordt dan gekilled terwijl je al lang de hoek om bent, kijk je daarna de replay dan zie je dat de tegenstander je nog lang niet om de hoek ziet staan. Nou, dan weet je wel hoelaat het is: Tijd om te stoppen en te gaan slapenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef Yurithemaster het volgende:
MW2 is slecht voor de nachtrust
klinkt bekendquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
En voor mijn bloeddruk. Gisteravond waren de servers waar ik op zat behoorlijk slecht, dat speelt dan ook voor geen meter. Je wordt dan gekilled terwijl je al lang de hoek om bent, kijk je daarna de replay dan zie je dat de tegenstander je nog lang niet om de hoek ziet staan. Nou, dan weet je wel hoelaat het is: Tijd om te stoppen en te gaan slapen
Ik hoop dit jaar prestige te bereiken.... Dat zal me een dag of 4 (100uur) gamen kostenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:15 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de laatste tijd ook veel meer last dan normaal van slechte connecties. Hier net level 48. Ik hoop voor feb prestige te bereiken
Goed wapen maar slaat soms bijna mijn klauwen uit... De ene keer gaat het lekker en de andere keer echt waardeloos met dat ding. Hij mag wat accurater van mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef Parvus het volgende:
Aangezien ik vanaf level 20 met de TAR-21 ga schieten totdat ik level 70 ben duurt het wat langer. Maar dat boeit me vrij weinig hehe.
Ja das wel waar. Moest er ook ff aan wennen. Maar heb wel liever een minder accuraat wapen met meer damage dan andersom heb ik ontdekt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Goed wapen maar slaat soms bijna mijn klauwen uit... De ene keer gaat het lekker en de andere keer echt waardeloos met dat ding. Hij mag wat accurater van mij
Ohhh die callsign generator bedoel je! Die staat hier: http://callsign.modernwarfare247.com/quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef Kn0x het volgende:
Maar online bedoel ik, zodat ik hier kan laten zien welke ik toon.
ik 0.quote:
als ik vrij ben een aantal uur per dagquote:
Ranger met akimbo en Sleigth Of Hand imoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef kutkabouter het volgende:
een vraag: ranger of die shotgun die erna komt?
Kan je niet beter scavenger ipv marathon nemen ivm je claymore? 1tje per leven is niet zoveelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[ afbeelding ]
lvl 64
Mijn huidige class
Primary weapon: M21 EBR met Thermal Sight
Secondary weapon: TMP met Red Dot Sight
Claymore en Flash Grenade's
Perks: Marathon, Stopping Power, Steady aim
Killstreaks: Harrier Strike, Emergency Airdrop, Chopper Gunner
Deathstreak Final Stand
sowieso snap ik zijn combo van marathon met een sniper nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef GoedBedoeld het volgende:
[..]
Kan je niet beter scavenger ipv marathon nemen ivm je claymore? 1tje per leven is niet zoveel
Haha, shit niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:39 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
sowieso snap ik zijn combo van marathon met een sniper niet
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef GoedBedoeld het volgende:
[..]
Kan je niet beter scavenger ipv marathon nemen ivm je claymore? 1tje per leven is niet zoveel
Alleen had jij een assault riffle en geen sniper,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat heb ik ookhad voordat ik sniper was altijd marathon dus was denk ik wat in de war
Moet je eens een class maken met een submachine gun (ump ofzo) als primary, een handgeweer als secundary, marathon, lightweight en commando als perks. Dan bij de 4-kill streak je care package marker in de hand nemen (niet gooien) en gaan rennen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
iemand al een potje gedaan waarbij iedereen ineens door het scherm flitst?
maw, zo snel als het licht kunnen draven?![]()
Nee, bedoel niet marathon ofzo, maar was echt een storing/glitch ofzo
Old. En gay.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Moet je eens een class maken met een submachine gun (ump ofzo) als primary, een handgeweer als secundary, marathon, lightweight en commando als perks. Dan bij de 4-kill streak je care package marker in de hand nemen (niet gooien) en gaan rennen.
Dan sprint je als een gek door de map.
Ik had het er alleen over dat je die scores heel makkelijk haalt met een noobtube class.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:35 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als je überhaupt denkt dat er enige status te verkrijgen is met het behalen van een bovengemiddelde score in computerspel moet je imo. serieus twijfelen aan je sociale status.
It's just a game, niet meer dan dat.
prima, maar speel dan ook TDM en niet capture the flag ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik had het er alleen over dat je die scores heel makkelijk haalt met een noobtube class.
En mensen spelen juist zulk soort spellen om beter te zijn dan de rest. Als je gewoon een spelletje wilt doen kan je Tetris is opstarten. Voor mij is niks leuker in een game dan dik bovenaan te staan met de meeste kills en punten. Sommige mensen halen voldoening uit een goede teamactie waardoor ze de flag kunnen stelen, ik haal mijn voldoening uit het killen van alles en iedereen om mijn stats op te krikken.
Ik zeg nergens dat ik CTF speel. Ik speel alleen maar Ground War omdat je daar meer kills kan maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
prima, maar speel dan ook TDM en niet capture the flag ofzo
Ik zeg ook niet dat je dat doetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik CTF speel. Ik speel alleen maar Ground War omdat je daar meer kills kan maken.
Mwah ik kijk regelmatig naar de top of de list, en iedereen daar heeft of honderden dagen het spel gespeelt of minder dan één minuut. Hoe dan ook, de complete top bestaat uir cheaters; in ieder geval op de 360 dan...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:40 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik heb zo'n gozer, die staat nu 32e op de kills list. Eerst stond hije 7e. Zonder te cheaten! Best wel lijp..
Zijn er trouwens clans waar ik in kan. Word een beetje moe van dat geen team hebben gedoe.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Spel gaat bij binnenkort de deur uit denk ik. Wat een verschrikkelijk teringspel is dit online zeg.
Er klopt geen hol van. Je gaat op de meest onmogelijke manieren dood, pompt iemand vol lood hij draait zich vrolijk om en knifed jou met z'n teleport commando, dat soort ongein.
Zit alleen maar te schelden bij dit spel online, nou leuk spelen dan
Gast, ga nou niet zo super tof zitten doen ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mischien moet je gewoon niet zo slecht spelen?
Als je gewoon stopping power op de M16 of FAMAS zet dan is iedereen in 1 burst doodquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gast, ga nou niet zo super tof zitten doen ofzo![]()
In elke shooter die ik speel ben ik bovengemiddeld "goed", ook in cod:mw2 allemaal wel leuk en aardig, maar ik vind het niet grappig meer als ik per potje zeker 4 a 5 keer dood ga door zoiets raars.
Of vind jij het normaal dat als je een M16 burst in iemand schiet dat die vrolijk door loopt? Misschien dat dat het dan is, dat mijn verwachtingspatroon te hoog ligt, aangezien ik volgens jou slecht speel
Wil je wedden van niet? Heb namelijk stopping power aan staan en het gebeurd regelmatig dat diegene gewoon doorloopt en om het hoekje verdwijnt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je gewoon stopping power op de M16 of FAMAS zet dan is iedereen in 1 burst dood
Uhmmm zou kunnen,quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wil je wedden van niet? Heb namelijk stopping power aan staan en het gebeurd regelmatig dat diegene gewoon doorloopt en om het hoekje verdwijnt.
Mja, zou kunnenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:24 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Uhmmm zou kunnen,
mischien dat je hem dan in zijn benen of armen raakt..
verder weet ik het ook niet.
ik gebruik zelf vaak de RPD of de SCHAR-H
Ja maar op Favela moet je eigen ook nooit een Famas of M16 pakken want in die map zitten veel te veel hoekjes en open gebouwen waar door je bijna altijd te laat bent met een M16 om iemand te schieten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mja, zou kunnen![]()
Als ik zie dat het Favela is bijvoorbeeld dan leave ik maar gewoon.Op die map lopen de frustraties helemaal hoog op
Ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gast, ga nou niet zo super tof zitten doen ofzo![]()
Naast lag is dat ook gewoon de ping die je hebt... Dat het op de reply niet klopt heeft ook veel te maken met ping en veel minder met lag. Als je al om de hoek bent maar in de reply nog niet is het wel der mate erg dat het lag is maar er naast schieten en wel raken is geen lag.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:42 schreef KintoUn het volgende:
Dat is gewoon lag.
Mijn reply ging over een post of wat erboven, niet zozeer over de killcam.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Naast lag is dat ook gewoon de ping die je hebt... Dat het op de reply niet klopt heeft ook veel te maken met ping en veel minder met lag. Als je al om de hoek bent maar in de reply nog niet is het wel der mate erg dat het lag is maar er naast schieten en wel raken is geen lag.
Heb echt tientallen keren meegemaakt dat ik nog maar 3 of 4 kills nodig heb voor een nuke en dat ik dood ga door een predator missile ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:54 schreef Kn0x het volgende:
Eindelijk mijn eerste nuke gehaald zojuist. Na steeds tegen de 24 aan te hikken maar niet verder kunnen, heb ik hem net gehaald. WOOEEHIIIEEEWat een lekker gevoel om op dat knopje te drukken.
Zo'n hoge killstreak heb ik nooit dus die frustratie heb ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:00 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Heb echt tientallen keren meegemaakt dat ik nog maar 3 of 4 kills nodig heb voor een nuke en dat ik dood ga door een predator missile ofzo
Jepquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:23 schreef kwaitnait het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je prestiged raak je dan je wapens ook weer kwijt?
Omdat hij een reply post op iets wat hij niet weet, namelijk of ik enigzins kan spelen of niet, laat ik weten dat zo'n opmerking nergens opslaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ofzo?
Huillie, dat ben je
Nuance edit: Ik snap het overigens prima hoor, het is soms te rot voor woorden. Hardcore spelen helpt wel een stuk trouwens. Verhelpt enkele gare dingen natuurlijk niet
Ja die heb ik ook tijdje teug gezien..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Captain_Zappa het volgende:
Ik zag gister iemand met alle knopjes van de xbox controller in zijn clan tag ;')
amen to that broquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Echte gangsters spelen die hardcore mode.
Fuck een heel magazijn leeg schieten op een hoofd.
Als je iets beter richt heb je geen heel magazijn nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:30 schreef Edwinuss het volgende:
Echte gangsters spelen die hardcore mode.
Fuck een heel magazijn leeg schieten op een hoofd.
Ik speel geregeld met een groepje fokkersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:11 schreef Doopy-X- het volgende:
Spelen de mensen hier al in een 'clan' of is het een leuk idee om een [FOK] clan te maken?
360 of ps3?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik speel geregeld met een groepje fokkers
360quote:
Nope met DBquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Spelen jullie ook al met de [FOK] tag?
Ik ga je toevoegen op Live
Helaas vandaag geen tijdquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nope met DB![]()
Prima, KneusTeun en ik gaan trouwens om 15.00 weer even.
is er weer een of andere n00b bug ontdektquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
Kom ik net in een potje Ground War, rent iedereen 345km/h ongeveer
wtf
Das een mod.. Werkt ook alleen maar op de 360..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:48 schreef mstx het volgende:
Kom ik net in een potje Ground War, rent iedereen 345km/h ongeveer
wtf
Volgens mij was de Pavelow bugged of zo, dat ie niet de killstreaks omhoog haalt als je daar overheen kwam met een Pavelow.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:55 schreef MichelWuyts het volgende:
Hmm worden bij jullie de killstreaks geupdate? had de pavelow en die heeft iets van 8/9 kills gemaakt.
Dus dan zou mijn killstreak 17/18/19 ofzo moeten zijn(heb niet precies getelt, want had ook 2 dubble kills daarna. En bij langste killstreaks staat nog steeds 13. Zo ben ik er vandaag al 3 keer overheen gegaan
hmmm klote. Niemand had een stinger ofzo in dat potje. Ik bleef maar killenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:58 schreef Kijana het volgende:
[..]
Volgens mij was de Pavelow bugged of zo, dat ie niet de killstreaks omhoog haalt als je daar overheen kwam met een Pavelow.
Er mankeert wel veel met dit spel zeg.
Kleutersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:03 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Das een mod.. Werkt ook alleen maar op de 360..
Er zijn ook dingen waarmee je 4 perks kunt nemen, 3 wapens (riot shield op je rug + scar-h + een shotgun bv)
Kut is dat, vooral als je steeds neergeknald wordt vlak voordat je stinger gelockt is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef kwaitnait het volgende:
Spawnen is af en toe echt wel kut. Net tot 5 keer aan toe vlakbij de apache gespawned en gelijk neer gemaaid worden
inderdaad karachi als je bij C spanwnedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef kwaitnait het volgende:
Spawnen is af en toe echt wel kut. Net tot 5 keer aan toe vlakbij de apache gespawned en gelijk neer gemaaid worden
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dat snelle lopen was 1 / 2 pagina's terug al bekend, mega irritant maar ben het maar 1x tegengekomen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizar
Stel je Capture the Flag eens voor met die glitch xD
Die is wreed irritant! Was vandaag ook iemand met zon care package in z'n hand aan het knifen in Favela.. Je kon er nikssssss tegen doen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Kende wel die glitch met care package marker maar die in het filmpje is wel heel bizar
En trots dat dat soort figuren waarschijnlijk op zichzelf zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die is wreed irritant! Was vandaag ook iemand met zon care package in z'n hand aan het knifen in Favela.. Je kon er nikssssss tegen doen!
dat doe ik ook wel eensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:52 schreef Silvanovisch het volgende:
[..]
Die is wreed irritant! Was vandaag ook iemand met zon care package in z'n hand aan het knifen in Favela.. Je kon er nikssssss tegen doen!
Opzich best logisch,,quote:Kansen bij een care package:
14.78% - Ammo
14.78% - UAV
13.04% - Counter-UAV
10.43% - Sentry Gun
10.43% - Predator Missile
9.57% - Precision Airstrike
6.09% - Harrier Strike
6.09% - Attack Helicopter
4.35% - Pave Low
4.35% - Stealth Bomber
2.61% - Chopper Gunner
2.61% - AC-130
0.87% - EMP
kansen bij een emegency airdrop:
12% - Ammo
12% - UAV
16% - Counter-UAV
16% - Sentry Gun
14% - Predator Missile
10% - Precision Airstrike
5% - Harrier Strike
5% - Attack Helicopter
3% - Pave Low
3% - Stealth Bomber
2% - Chopper Gunner
2% - AC-130
En als er bij mij dan een keer een AC-130 in zit, blijft 'ie op de rand van het dak in Skidrow liggenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Opzich best logisch,,
alleen heb ik toch wel vaker iets beters dan ammo of een uav
Vind niet echt dat die care package marker een glitch is, ik bedoel kom op, zon ding kan nooit veel wegen(al is het wel schijtiritant...)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:34 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
haha ja of bij underpass op die viaductenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
En als er bij mij dan een keer een AC-130 in zit, blijft 'ie op de rand van het dak in Skidrow liggen
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:35 schreef KneusTeun het volgende:
Net met de fokkers ff gespeeld en hebben dezelfde clan iets van 9 keer achtermekaar verslagen!en niet zo'n beetje ook.....
Nu me win/loss ratio boven de 1
Die filmpjes van hemquote:
Sorry, ik schoot je een paar keer doodquote:
ja een paar keer heel veelquote:Op zondag 10 januari 2010 01:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Die filmpjes van hem![]()
Vorige filmpje stond die tegen een boom aan te beuken
[..]
Sorry, ik schoot je een paar keer dood![]()
Die Engelsen werden echt helemaal gekquote:Op zondag 10 januari 2010 01:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
mijn win/loss ratio op 0.69 door jouw fokking modem![]()
Elke keer klap jij er weer uit en moet ik weer terug en dan ben ik weer een loss rijker..![]()
THX Teun, maar gezellig is het wel die engelsen/amerikanen gek maken![]()
![]()
Ik had er gisteren één in een huis in Favela die misschien een meter of tien van me af stond (om een indicatie te geven). Ik wilde hem voor zijn kop schieten maar voordat ik wist wat er gebeurde stond ie naast me en had ik een mes in m'n lijer.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:10 schreef jackson het volgende:
Op de PS3 heb ik totaal geen last van die idiote dingen als snel rennen en weet ik veel wat. Iemand dit op de PS3 wel eens tegen gekomen? En dan bedoel ik niet snel rennen met dat care ding in hun klauwen want dat werkt natuurlijk wel
Ik moest er eigenlijk best om lachen... Zeker die eerste met dat geweldige muziekje eronder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |