En nog best zacht ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Schijtlint
Goedkoper is er niet
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:43 schreef spiderweb1 het volgende:
Witte chocolade repen met crisp. Roawr.
Die is juist het allerlekkerst.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Die koffiepads zijn echt smerig.
Kocht laatst de extra dark roasted variant welke water met een bruin kleurtje produceerde en naar karton smaakte.
Die heb ik ook gemistquote:Op zondag 21 maart 2010 01:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
de aardappelsalade (maar die is er niet meer?)
Waarom niet?quote:Op zondag 21 maart 2010 16:42 schreef RobinOok het volgende:
Ben er 1 keer geweest, nadat ik best tevreden was over een Lidl bezoek, maar nee, Aldi is niks voor mij.
ik ga juist liever naar de Lidl, op de een of ander manier vind ik de vleeswaren en fruit/ groente bij de Aldi er nooit zo lekker uitzienquote:Op zondag 21 maart 2010 18:36 schreef rac het volgende:
Ik ga toch het liefst naar de aldi
Eerlijk gezegd weet ik niet meer precies hoe het er van binnen uit zag, maar in mijn herinnering was het zo'n echte discount met open dozen enzo. Nare sfeer. En gewoon heel weinig keus. Je gaat er heen om een paar bulk-dingen in te slaan, denk ik. En daarvoor boeit het me gewoon niet genoeg om geld te besparen, gewone bulk koop ik dan wel bij de gewone super. Bij de Lidl is meer keus, dus dan kun je er ook meteen je gewone boodschappen doen. Met daarnaast dus allerlei leuke, tijdelijke producten. Die keer bij de Aldi heb ik de hele winkel doorgelopen zonder iets te zien wat ik wilde hebben.... Bij de Lidl ga ik altijd weg met het idee "huh, het was hier toch zo goedkoop, waarom reken ik dan 100 euro af"quote:Op maandag 22 maart 2010 09:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet?
Probleem met de discounters is een beetje dat je er wat vaker moet komen om er achter te komen wat er lekker is en wat niet.
bronquote:Aldi gaat A-merk verkopen in Nederland
CULEMBORG – Aldi Nederland bereidt de verkoop van A-merken in de Nederlandse discountwinkels voor. De Aldi-directie heeft dat per fax gecommuniceerd aan de NOS.
Dat meldt de NOS woensdag. Per fax laat de Aldi-directie weten dat ‘op dit moment wordt bekeken of bepaalde merkartikelen worden opgenomen in het assortiment’. Exacte gegevens zijn nog niet bekend. Het betreft voor Aldi een revolutionaire stap. Bij Aldi Nord werd het op grotere schaal verkopen van A-merken altijd afgewezen. De eigen merken zouden op zich sterk genoeg zijn en de angst om door aanbiedingen van de concurrentie onderboden te worden speelt ook een rol. Dat zou ten koste gaan van het goede lage prijzenimago van Aldi. Het sinds vorig jaar actieve nieuwe management in Duitsland lijkt daar nu anders tegenover te staan, zeker in assortimentsgroepen waarin de resultaten tegenvallen.
Duitse opname
De aankondiging volgt op berichten uit Duitsland dat in de Duitse vestigingen ook meer A-merken worden opgenomen, waarover Distrifood vorige week berichtte. Daarbij wordt vooral gedacht aan artikelen die hun waarde bij Aldi Süd al hebben bewezen. Ferrero, Danone, Mars en Wrigley zijn merken die bij Aldi Süd al breed vertegenwoordigd zijn. Vooral Ferrero wordt ook met Aldi Nord in verband gebracht. Een test met meer A-merken in Hongarije, daar worden onder meer Pampers, Ariel, Lenor, Nestea en Coca-Cola verkocht, zou ook succesvol zijn.
Minder conservatief
Met de aankondiging wil Aldi ook in Nederland zijn afkalvende resultaten een impuls geven. De discounter verloor de afgelopen jaren vele klanten. Concurrent Lidl is met een veel minder conservatieve strategie de laatste jaren aanmerkelijk succesvoller. Onder leiding van de nieuwe Duitse topman Marc Heussinger (46) – die vorige zomer aantrad – vindt echter een kentering plaats. Aldi kondigde enkele weken geleden nog een investeringsprogramma van 3 miljard euro aan. Ook Alle Nederlandse filialen zouden worden gemoderniseerd.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Ole het volgende:
Tot pasen is er Gruner Veltliner (witte wijn)
Echt goede wijn voor 4 euro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |