Ja, de Aldi versie van Heinz sandwich spread is ook uit mijn filiaal verdwenen. Volgens een medewerker is ie uit het assortiment gehaald.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 05:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Jammer dat ze die struisvogelbiefstuk uit het assortiment hebben gehaald, weet iemand misschien hoe dat komt, er verdwijnen namelijk wel vaker goede produkten uit het assortiment zoals de druivensap, die was ook ineens weg...
2 Liter pakken, welke Aldi heeft dat?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:31 schreef Natalie het volgende:
Vooral die ijsthee. Die grote 2 liter pakken zijn een succes
Ook wel hagelslag en van dat spul voor op toastjes.
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:28 schreef TeleluvR het volgende:
-ijsthee (soms, veel lekker dan de pickwick ijsthee)
Een kleine maar: Ik leng em altijd aan met water, 1:1. Anders is ie inderdaad te zoet. Die pickwick is sowieso niet te zuipen, wat je er ook mee doet...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.
Die ijsthee is zo zoet dat je hem blijft drinken.
Erna krijg je gelijk weer dorst, hup alweer een pak openquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Pickwick Ijsthee is dus echt wel ff lekkerder dan die zoete overdone ijsthee van de Aldi. Krijg ik wel eens als ik ergens ben. Heb me ma verboden dergelijke dingen nog ooit mee te nemen brrrrr.
Die ijsthee is zo zoet dat je hem blijft drinken.
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan die Energydrinksquote:Op zondag 14 mei 2006 00:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben tegenwoordig verslaafd aan die choco-rozijnen van de Aldi![]()
Jij ben illegaal bezigquote:Op zondag 14 mei 2006 00:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zonnebloemolie voor in de auto. Als de slaolie bij de C1000 weer eens uitverkocht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |