quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:46 schreef Stoeprand het volgende:
Ik hield me in. Iets om trots op te zijn.
Drukquote:
quote:
quote:
Pixie.rar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Paul het volgende:
Sorry ik keek even naar wat foto's van Pixie
quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:06 schreef Paul het volgende:
Sorry ik keek even naar wat foto's van Pixie
Ja, ik heb die test wel nodig.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef Paul het volgende:
Ik calculate op jullie
Welke fokker doet er mee met de SOA test?
Melding van maken bij directie.quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:45 schreef Desunoto het volgende:
Koppijn.![]()
![]()
Hoofd ontploft.
Wat een kneuzen daar zeg bij m'n oude school. Anders zet je bij de ingang zo'n warme lucht blaas ding, of hoe het ook heet, neer op een veeeeels te hoge stand. Tropische temperaturen.![]()
Ik moest even wat boeken ophalen en wat afgeven omdat m'n zusje ziek thuis zit. En ik weet nu ook meteen waarom ze ziek geworden is.![]()
Als je daar 2 minuten bij een kluisje bezig bent ga je zowat zweten. Plus super erge koppijn.. En daarna weer naar buiten waar het vriest. Fuck, ik dacht dat ik dood ging. Dat is toch niet gezond meer?
Uitproberenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:39 schreef timmmmm het volgende:
Wat is die msnuitnodiging die ik net van je kreeg, ajf?
Hoelang heb je daar over gedaan?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:11 schreef Koenani het volgende:
hij kwam er net achter dat dit écht een onzin-topic is..
Dunnoquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeroku![]()
Waar is de rest dan heen?
Hard aan het werk. Tenminste, ik dan.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeroku![]()
Waar is de rest dan heen?
Ohquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hard aan het werk. Tenminste, ik dan.
Ik hoop vandaag thuis te komenquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohdat kan, ik heb er vandaag in totaal weer 30 min bij
Geen idee. Het is glad hier voor de deur dat weet ik wel. Vanmorgen stond er ook nog file, ik ben benieuwd hoe het terug gaatquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar nog steeds helemaal knudde?
Veel plezier, hier is het helemaal niet glad en op de wegen ligt ook bijna geen sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee. Het is glad hier voor de deur dat weet ik wel. Vanmorgen stond er ook nog file, ik ben benieuwd hoe het terug gaat
Hier bestaat het uit 4 cm. dik vastgereden sneeuwquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Veel plezier, hier is het helemaal niet glad en op de wegen ligt ook bijna geen sneeuw
quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef timmmmm het volgende:
omg, ik zit een online spelletje te spelen, en een big boss is een enge heks di me serieus aan yvonne doet denken
Erotische onlinespellen? Waar?quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:27 schreef timmmmm het volgende:
omg, ik zit een online spelletje te spelen, en een big boss is een enge heks di me serieus aan yvonne doet denken
Dus het wordt daar weer een heel avontuurquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier bestaat het uit 4 cm. dik vastgereden sneeuw
quote:
Ben jij er ook al zo'n fan van?quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
gvd stomme stomme klote klote kut uitzendkracht.
Alleen van uitzendkrachten die 3 uur werk naar de kloten helpen.quote:
Die zijn zeker fijn, maar ik heb het niet op ze in het algemeenquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen van uitzendkrachten die 3 uur werk naar de kloten helpen.
oke ik eigenlijk stiekem ook niet maar wat deze heeft geflikt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn zeker fijn, maar ik heb het niet op ze in het algemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |